Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2003Najciekawsze recenzje gier strategicznych

Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2003 roku.

Robin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2003

Robin Hood to kolejna produkcja zespołu Spellbound, twórców bardzo dobrej gry strategicznej osadzonej w realiach dzikiego zachodu - Desperados: Wanted Dead or Alive.

Robin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gry

Casino Tycoon - recenzja gry

recenzja gry12 grudnia 2003

Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.

Casino Tycoon - recenzja gry

Hotel Giant - recenzja gry

recenzja gry6 marca 2003

Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.

Hotel Giant - recenzja gry
SimCity 4 - recenzja gry

SimCity 4 - recenzja gry

recenzja gry26 marca 2003

Sim City 4 to kolejna część słynnej serii, symulacji życia i rozwoju miasta, rozwijanej przez firmę Maxis już od ponad 10 lat. Jednak w odróżnieniu od poprzedniczek, gracz nie buduje jednego „cudownego”, odizolowanego od świata miasta...

SimCity 4 - recenzja gry

Atrox - recenzja gry

recenzja gry6 sierpnia 2003

Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.

Atrox - recenzja gry

Worms 3D - recenzja gry

recenzja gry20 listopada 2003

Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów...

Worms 3D - recenzja gry

Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry

recenzja gry12 listopada 2003

W Tropico 2: Zatoka Piratów mamy okazję zostać prawdziwym władcą mórz południowych z okresu XVII wieku. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, gdzie jako totalitarny władca gospodarowaliśmy zasobami małej wyspy, teraz jako król piratów zarządzamy bazą

Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

recenzja gry8 października 2003

UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry
Polanie II - recenzja gry

Polanie II - recenzja gry

recenzja gry3 października 2003

Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek.

Polanie II - recenzja gry

Ghost Master - recenzja gry

recenzja gry18 sierpnia 2003

Ghost Master to strategia czasu rzeczywistego, w której możemy wcielić się w postać zjawy - Mistrza Duchów. Zostaliśmy przywołani z zaświatów i sprowadzeni do miasteczka Gravenville z zadaniem terroryzowania i straszenia jego mieszkańców.

Ghost Master - recenzja gry

Crazy Factory - recenzja gry

recenzja gry23 lipca 2003

Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.

Crazy Factory - recenzja gry

Sudden Strike 2 - recenzja gry

recenzja gry1 września 2003

Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci).

Sudden Strike 2 - recenzja gry

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2003

Emergency 2: The Ultimate Fight for Life to druga część strategicznej serii, która ma za zadanie ukazać młodym graczom jak ciężka jest praca służb, których zadaniem jest zapobieganie skutkom katastrof, tj. straży pożarnej, policji i pogotowia.

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry

recenzja gry8 maja 2003

Sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon. Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień.

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry
Anno 1503: The New World - recenzja gry

Anno 1503: The New World - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2003

Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę.

Anno 1503: The New World - recenzja gry

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2003

Cesarz: Narodziny Państwa Środka to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach, podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City...

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

Praetorians - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2003

Praetorians to kolejna produkcja hiszpańskiego zespołu Pyro Studios, znanego ze znakomitej serii gier taktyczno-strategicznych Commandos. Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce...

Praetorians - recenzja gry

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2003

The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”.

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry

Pluton - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2003

Platoon: The 1st Airborne Cavalry Division in Vietnam to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się młodym amerykańskim żołnierzem służącym w Wietnamie (lata 1965-1968) w Pierwszej Dywizji Kawalerii Powietrznej.

Pluton - recenzja gry

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2003

Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry
Command & Conquer: Generals - recenzja gry

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2003

Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

Europa 1400: The Guild - recenzja gry

recenzja gry18 kwietnia 2003

Europa 1400: The Guild to strategia historyczna z bardzo dużą ilością elementów zapożyczonych z gier cRPG. Akcja toczy się u schyłku średniowiecza, po 1400 roku, kiedy to ludzkość zaczyna korzystać z uroków tego świata...

Europa 1400: The Guild - recenzja gry

Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2003

Hearts of Iron to strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Zespół, który ją stworzył, nawiasem mówiąc ten sam który stworzył serię Europa Universalis...

Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry

Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry

recenzja gry12 lutego 2003

Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego.

Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry

O.R.B. - recenzja gry

recenzja gry13 lutego 2003

O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.

O.R.B. - recenzja gry

Celtic Kings: Rage of War - recenzja gry

recenzja gry17 lutego 2003

Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.

Celtic Kings: Rage of War - recenzja gry

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry

recenzja gry18 lutego 2003

Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry

Legion - recenzja gry

recenzja gry30 stycznia 2003

Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion.

Legion - recenzja gry

War Commander - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2003

Warcommander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.

War Commander - recenzja gry

Highland Warriors - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2003

Highland Warriors to strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart, w którym Mel Gibson wcielił się w postać Williama Wallace. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach...

Highland Warriors - recenzja gry