2002Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2002 roku.
Trade Empires - recenzja gry
recenzja gry18 stycznia 2002
Trade Empires jest kolejną po serii Imperialism grą strategiczno-ekonomiczną autorstwa firmy Frog City Software.
Trade Empires - recenzja gryEtherlords - PL
recenzja gry25 stycznia 2002
Etherlords to strategia turowa z elementami cRPG przypominająca niezapomnianą serię gier Heroes of Might & Magic, jednak zaopatrzona w nowoczesną i bardzo ładną trójwymiarową grafikę.
Etherlords - PLMonopoly Tycoon - recenzja gry
recenzja gry29 stycznia 2002
Monopoly Tycoon to ekonomiczna strategia wprowadzająca stare i sprawdzone pomysły z serii gier Monopoly w nowe, trójwymiarowe, komputerowe realia. Podobnie, jak w planszowym pierwowzorze startujemy do finansowej walki z kilkoma oponentami.
Monopoly Tycoon - recenzja gryReal War - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2002
Real War to strategia czasu rzeczywistego, której akcja przenosi graczy do roku 2007, gdzie jako głównodowodzący sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych zmagać się oni będą z międzynarodowymi grupami terrorystycznymi.
Real War - recenzja gry
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2002
Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność i pomysł.
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gryCultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry
recenzja gry27 sierpnia 2002
Cultures 2: Wrota Asgardu to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę...
Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry
Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry
recenzja gry6 lipca 2002
Serii Warcraft opisywać nie trzeba. Nie dzierży ona zaszczytnego tytułu pierwszego RTS w historii (który z niejakimi zastrzeżeniami można przyznać Dune II), ale za to na pewno zyskała sobie miejsce w historii gatunku. Co zaoferuje nam trzecia odsłona?
Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gryBlack & White: Creature Isle - recenzja gry
recenzja gry9 lipca 2002
W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń.
Black & White: Creature Isle - recenzja gryBattle Realms - recenzja gry
recenzja gry18 lipca 2002
Battle Realms to strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer.
Battle Realms - recenzja gry
Warcraft III: Reign of Chaos - PL
recenzja gry19 lipca 2002
Reign of Chaos to trzecia odsłona doskonałej strategicznej serii WarCraft. Według producenta jest kolejnym stadium w ewolucji RTSów noszącym nazwę RPS, czyli Role-Playing Strategy.
Warcraft III: Reign of Chaos - PL
Age of Mythology - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2002
Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.
Age of Mythology - recenzja gryAirline Tycoon Evolution - recenzja gry
recenzja gry9 grudnia 2002
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi.
Airline Tycoon Evolution - recenzja gryIndustry Giant II - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2002
Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody...
Industry Giant II - recenzja gryFrontline Attack: War over Europe - recenzja gry
recenzja gry21 października 2002
Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.
Frontline Attack: War over Europe - recenzja gry
Medieval: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 października 2002
Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy
Medieval: Total War - recenzja gryBeach Life - recenzja gry
recenzja gry13 września 2002
Zaprawiona humorem symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, pisku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek.
Beach Life - recenzja gryHegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2002
Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...
Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gryThe Gladiators - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2002
The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...
The Gladiators - recenzja gry