Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2002Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2

Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2002 roku.

The Troma Project - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2002

Strategia turowa przepełniona seksem, krwią i brutalnością, stworzona przez bardzo kontrowersyjny polski zespół NekroSoft, odpowiedzialny za powstanie Rezerwowych Psów.

The Troma Project - recenzja gry

Earth 2150: Lost Souls - recenzja gry

recenzja gry7 lutego 2002

Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.

Earth 2150: Lost Souls - recenzja gry

Tropico: Rajska Wyspa - recenzja gry

recenzja gry14 lutego 2002

Tropico: Paradise Island to oficjalny dodatek do strategii ekonomicznej - Tropico - firmy Pop Top Software. Gracz ponownie ma okazję stać się dyktatorem małej wysepki położonej gdzieś na Karaibach.

Tropico: Rajska Wyspa - recenzja gry

Ś.W.I.N.I.A. - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2002

S.W.I.N.E. to zabawna strategia czasu rzeczywistego, której tematem jest wojna pomiędzy dwoma państwami: świń i królików. 3 sierpnia świńska armia pod przywództwem SteelFang’a przekroczyła granicę marchewkowego państwa i zaatakowała jego mieszkańców.

Ś.W.I.N.I.A. - recenzja gry

Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2002

Star Wars: Galactic Battleground to strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi stworzonej przez George’a Lucasa - Star Wars.

Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry

Hostile Waters: Antaeus Rising - recenzja gry

recenzja gry20 marca 2002

Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną.

Hostile Waters: Antaeus Rising - recenzja gry

Myth III: Era Wilka - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2002

Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta

Myth III: Era Wilka - recenzja gry

Persian Wars - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2002

Persian Wars to strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele interesujących elementów typowych dla gier przygodowych. Jej akcja rozpoczyna się gdy z niebios spada na ziemię Pierścień Króla Salomona, przedmiot kryjący w sobie potężną i niesamowitą moc.

Persian Wars - recenzja gry

Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry

recenzja gry3 kwietnia 2002

Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.

Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry

La Grande Armee At Austerlitz - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2002

Pierwsza gra strategiczna firmy Matrix Games z serii La Grande Armee Campaign, przedstawiającej najsławniejsze bitwy w historii.

La Grande Armee At Austerlitz - recenzja gry

Battalia - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2002

Gra strategiczna umożliwiająca graczom odtworzenie historycznych bitew z okresu 1700-1870. Jej autorem jest dr Turcan, twórca, który niegdyś zasłynął wśród zachodnich graczy takimi rewelacyjnymi tytułami jak: Wielka Armada, Borodino, Austerlitz...

Battalia - recenzja gry

Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2002

Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków.

Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry

Car Tycoon - recenzja gry

recenzja gry15 kwietnia 2002

Car Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, w której gracze mogą wcielić się w szefa firmy zajmującej się projektowaniem, konstruowaniem, dystrybucją oraz sprzedażą pięknych samochodów.

Car Tycoon - recenzja gry

Primitive Wars - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2002

Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.

Primitive Wars - recenzja gry

Colobot - recenzja gry

recenzja gry23 kwietnia 2002

Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian.

Colobot - recenzja gry

Starmageddon - recenzja gry

recenzja gry10 maja 2002

Starmageddon to nowa produkcja firmy Lemon Interactive, rodzimego dystrybutora gier, określana jako „kosmiczny RTS 3D nowej generacji”.

Starmageddon - recenzja gry

Capitalism II - recenzja gry

recenzja gry16 maja 2002

Capitalism II to sequel znanej strategii ekonomicznej wydanej 1995 roku. Ponownie pozwala graczom samodzielnie, w domowym zaciszu przeistoczyć się w wielkiego rekina światowej finansjery, stworzyć największą międzynarodową korporację...

Capitalism II - recenzja gry

Warrior Kings - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2002

Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.

Warrior Kings - recenzja gry