Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Najnowsze recenzje gier przygodowych 7

Zestawienie recenzji gier komputerowych, konsolowych i mobilnych, jakie do tej pory opublikowaliśmy, które możesz posortować po dacie publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości personalizacji oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony recenzji.

Lost: Zagubieni - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2008

Gra stanowi przegląd głównie dwóch pierwszych sezonów serialu, aczkolwiek nawiązuje też do pewnych miejsc, wydarzeń i postaci znanych z trzeciego sezonu.

Lost: Zagubieni - recenzja gry

Kroniki Spiderwick - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2008

Kroniki Spiderwick mógłbym polecić wyłącznie najmłodszycm graczom, ale już niespecjalnie fanom książek oraz kinowej produkcji. Tak na dobrą sprawę jedynym atutem tej produkcji jest możliwość kolekcjonowania wróżek.

Kroniki Spiderwick - recenzja gry

Jack Keane - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2008

W tej grze przyjdzie nam zobaczyć niejedno: płaczącego goryla, pilotującego balon szympansa, pająka alkoholika, gruboskórną taksówkę oraz tygrysa robiącego hau-hau. A jak ktoś mi nie wierzy, niech pamięta, że wszystko to działo się dawno i nieprawda.

Jack Keane - recenzja gry

Sinking Island - recenzja gry

recenzja gry19 lutego 2008

Sinking Island to wcale udana gra, z dobrze poprowadzoną akcją, nie od razu odgadywalnym mordercą, ciekawymi powiązaniami międzyludzkimi, piękną grafiką, nastrojową oprawą muzyczną i bardzo fajną zabawką w postaci PPA.

Sinking Island - recenzja gry

Złoty kompas - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2008

Czyżby przygodówka? Niekoniecznie. Platformówka? Trudno orzec. Złoty Kompas, gra oparta na popularnej ekranizacji książki Philipa Pullmana pt. Zorza Północna, jest tworem trudnym do zaklasyfikowania. Ale to dopiero początek.

Złoty kompas - recenzja gry

Culpa Innata - recenzja gry

recenzja gry29 stycznia 2008

Mamy oto rok 2047, a najważniejszym elementem ówczesnego świata jest tak zwany World Union, czyli związek państw zjednoczonych pod wspólną flagą, których obywatele poświecili swoją osobistą wolność na rzecz dobrobytu i ochrony przez władzę.

Culpa Innata - recenzja gry

Reprobates: U Bram Śmierci - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2007

Śmierć. Majestatyczny, nieuchronny, wzbudzający podświadomy lęk moment w życiu człowieka. Znakomita większość z nas na pytanie, czy w chwili śmierci, chciałaby otrzymać drugą szansę, odpowie twierdząco. Ale czy słusznie...?

Reprobates: U Bram Śmierci - recenzja gry

Silent Hill Origins - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2007

Zaryzykuję stwierdzenie, że Origins jest najlepszą częścią serii Silent Hill. Gdyby producent dotrzymał słowa i spełnił wszystkie obietnice, jego dzieło otarłoby się o najwyższą notę.

Silent Hill Origins - recenzja gry

Sam & Max: Season 2 - Ice Station Santa - recenzja gry

recenzja gry11 grudnia 2007

Rozgrywkę rozpoczynamy w momencie, gdy biuro detektywów zostaje zaatakowane przez ogromnego robota zabójcę. Gdy tylko bohaterowie go obezwładnią, okaże się, że został on nasłany przez samego... Świętego Mikołaja!

Sam & Max: Season 2 - Ice Station Santa - recenzja gry

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2007

Miłośników klasycznych przygodówek wciąż nie brakuje. Naprzeciw ich wymaganiom wychodzi Artematica ze swoim nowym tytułem. Z jednej strony nowojorski dziennikarz, z drugiej – średniowieczne sekrety, artefakty, zakon Templariuszy i tajemnicza sekta.

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry

Simon the Sorcerer 4 - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2007

Od ostatniego spotkania z Szymkiem minęły 4 lata, jednak upływu czasu na twarzyczce tego nie mogącego spokojnie usiedzieć na miejscu koleżki specjalnie nie widać. Nadal też świetnie radzi sobie on w przeróżnych tarapatach.

Simon the Sorcerer 4 - recenzja gry
Ratchet & Clank: Tools of Destruction - recenzja gry

Ratchet & Clank: Tools of Destruction - recenzja gry

recenzja gry5 grudnia 2007

Ratchet & Clank: Tools of Destruction jest na tę chwilę w ścisłej czołówce tytułów dostępnych na konsolę Sony.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction - recenzja gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - recenzja gry

recenzja gry4 grudnia 2007

Otrzymaliśmy grę, która potrafi skupić na sobie uwagę, wciągnąć w opowiadaną historię, zaciekawić, oczarować widokami oraz zmusić do myślenia.

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - recenzja gry

Agatha Christie: Zło, które żyje pod słońcem - recenzja gry

recenzja gry27 listopada 2007

Postacią, którą przyjdzie nam animować, jest Herkules Poirot. Będzie musiał rozwikłać tajemnicę śmierci pięknej Alreny Marshall – byłej aktorki., która w niewyjaśnionych okolicznościach została uduszona na plaży nieopodal hotelu.

Agatha Christie: Zło, które żyje pod słońcem - recenzja gry

CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas: Niezbite dowody - recenzja gry

recenzja gry31 października 2007

CSI: Hard Evidence” oferuje dokładnie to, czego fani mogli się spodziewać... Osoby, które po „Hard Evidence” oczekiwały czegoś więcej będą raczej zawiedzione.

CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas: Niezbite dowody - recenzja gry

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry

recenzja gry29 października 2007

Barrow Hill to gra przygodowa, która miała swoją premierę niespełna rok temu. Lada moment doczeka się ona polonizacji i trafi na nasze półki sklepowe.

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry

Kleopatra: Droga do tronu - recenzja gry

recenzja gry9 października 2007

Cleopatra: A Queen’s Destiny - przygodówka której twórcy postanowili oddać ducha czasów tytułowej królowej. Wygląda na to, że wyszło im to nawet nie najgorzej...

Kleopatra: Droga do tronu - recenzja gry

Obscure II - recenzja gry

recenzja gry20 września 2007

Obscure II to w istocie Obscure 2.0 – nowa historia będąca kontynuacją poprzedniej, trochę dłuższa, trochę lepsza pod pewnymi względami (choć pod pewnymi gorsza!), trochę poprawiona.

Obscure II - recenzja gry

Ankh: Serce Ozyrysa - recenzja gry

recenzja gry6 września 2007

Ankh: Heart of Osiris to bardzo udana gra, niezależnie od tego, czy nazwiemy ją kontynuacją, częścią drugą czy niezależnym dodatkiem. Ciekawa fabuła i realia, w których się rozgrywa oraz rewelacyjny humor.

Ankh: Serce Ozyrysa - recenzja gry

CSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gry

recenzja gry16 sierpnia 2007

Trzy wymiary zbrodni potrafią zapewnić całkiem solidną porcję rozrywki, zakładając jednak, iż preferuje się taki spokojny typ zabawy.

CSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gry

Dead Reefs - recenzja gry

recenzja gry26 lipca 2007

Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...

Dead Reefs - recenzja gry

Undercover: Operation Wintersun - recenzja gry

recenzja gry19 czerwca 2007

Oto mamy początek roku 1943, niepokonana III Rzesza, zważywszy na sytuację na froncie wschodnim, zaczyna prząść coraz bardziej cienko, ale naczelne dowództwo z wielkim małym Fuhrerem na czele nie traci ducha.

Undercover: Operation Wintersun - recenzja gry

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry

recenzja gry29 maja 2007

„Nie znoszę, gdy PeCetowych graczy traktuje się drugorzędnie. Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata są tytułem, który polecić mógłbym jedynie najbardziej zagorzałym sympatykom przygód Jacka Sparrowa.”

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry

Sid Meier's Pirates! - recenzja gry

recenzja gry8 maja 2007

Jeśli moi rodzice zginęli z rąk piratów, mordercy mogą być pewni, iż nie spocznę, dopóki ich odnajdę. A jeżeli mi się to uda, zamorduję bandziorów własnymi rękoma.

Sid Meier's Pirates! - recenzja gry

Hotel Dusk: Room 215 - recenzja gry

recenzja gry2 kwietnia 2007

CING to młody, utalentowany zespół programistów. Producent, który potrafi wyciągnąć wnioski z własnych pomyłek, jest skazany na sukces. Szczerze im życzę, by zarobili krocie na Hotel Dusk: Room 215, bowiem to naprawdę znakomita gra.

Hotel Dusk: Room 215 - recenzja gry

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

recenzja gry13 lutego 2007

Krótkie terminy oddzielające poszczególne epizody sprawiły, że podstawową wadą gry stała się potworna wtórność. Zabrakło świeżości i elementu zaskoczenia.

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2007

George wyprzystojniał, ale poza tym nic się nie zmieniło – dalej ma wyjątkową zdolność do „pakowania się” w zawiłe i skomplikowane sprawy.

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry

recenzja gry25 stycznia 2007

Morderstwo w Orient Expressie zapewne nie dokona rewolucji w gatunku gier przygodowych. Ale z pewnością jest to produkcja, po którą mogą spokojnie sięgnąć fani gatunku.

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2007

Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2007

Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.

Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry