2017Najciekawsze recenzje gier akcji
Recenzje gier akcji opublikowane w 2017 roku.
Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieść
recenzja gry8 sierpnia 2017
Gdy niezależne studio własnym sumptem zamierza przygotować złożoną grę, celując w segment rynku AAA, to wiedz, że coś się dzieje. Ninja Theory stawia odważny krok nie tylko na tym polu; Hellblade dojrzale dotyka tematu tabu, jakim są choroby psychiczne.
Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieśćRecenzja gry Yakuza 0 – wielka draka w małej dzielnicy
recenzja gry19 stycznia 2017
Yakuza 0 to kolejna odsłona niszowej serii gier akcji o perypetiach japońskich gangsterów. Prequel czerpie z tego co seria osiągnęła na przestrzeni lat i stanowi świetny punkt wejścia dla nowych graczy.
Recenzja gry Yakuza 0 – wielka draka w małej dzielnicyRecenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały
recenzja gry23 stycznia 2017
Raduje się serce, raduje się dusza, gdy Resident Evil znów nas porusza. I to do głębi. Capcomowi udało zerwać z serii łatkę „akcyjniaka” i wrócić do korzeni – kameralnej opowieści o broni biologicznej.
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonałyRecenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko
recenzja gry6 marca 2017
Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands stara się pogodzić zwolenników strzelanin zręcznościowych i taktycznych. Jednak to, co mu chyba najlepiej wyszło, to… symulator wycieczki krajoznawczej do egzotycznego kraju.
Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystkoRecenzja gry Assassin's Creed Origins – najlepsza gra w historii tej serii?
recenzja gry26 października 2017
Ubisoft próbował i próbował, ale kolejne odsłony serii Assassin's Creed (po Black Flag) zbierały mieszane opinie. Na szczęście w końcu się udało – Origins to jedna z najlepszych części cyklu. Kto wie, czy w ogóle nie najlepsza?
Recenzja gry Assassin's Creed Origins – najlepsza gra w historii tej serii?Recenzja gry Call of Duty: WWII – udany powrót do korzeni serii
recenzja gry3 listopada 2017
Seria Call of Duty powraca do swoich korzeni, czyli czasów II wojny światowej, pokazując nam mieszankę Kompanii braci z rozmachem filmów Michaela Baya. O dziwo tutaj się to udało.
Recenzja gry Call of Duty: WWII – udany powrót do korzeni seriiRecenzja gry Playerunknown’s Battlegrounds – PUBG to fenomen roku, ale nie gra roku
recenzja gry22 grudnia 2017
Zgodnie z obietnicą, Playerunknown’s Battlegrounds wyszło z fazy wczesnego dostępu jako niewątpliwie bardziej dopracowany i lepszy produkt niż parę miesięcy temu. Nie oznacza to jednak, że to już ukończona i bogata w zawartość gra.
Recenzja gry Playerunknown’s Battlegrounds – PUBG to fenomen roku, ale nie gra rokuRecenzja gry Wolfenstein II: The New Colossus – mocarny kolos
recenzja gry26 października 2017
Wolfenstein II wreszcie nadciągnął, by zająć należne mu miejsce w panteonie strzelanek. B.J. Blazkowicz sieje popłoch wśród rywali i nie bierze jeńców… choć w jego duszy zaszła pewna subtelna zmiana.
Recenzja gry Wolfenstein II: The New Colossus – mocarny kolosRecenzja gry Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds – miły ten mróz
recenzja gry9 listopada 2017
The Frozen Wilds to po prostu jeszcze więcej tego samego, czym zachwycał ponad pół roku temu Horizon: Zero Dawn. Dodatek nie zachwyca warstwą fabularną, ale za to daje sporo okazji do przetestowania własnych umiejętności.
Recenzja gry Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds – miły ten mrózRecenzja gry Star Wars: Battlefront II – blasterem w stopę
recenzja gry14 listopada 2017
Star Wars: Battlefront II miał naprawić słabości „jedynki” z dzielącą społeczność przepustką sezonową na czele. Niestety, frajdę ze strzelania psuje miałka kampania dla jednego gracza i żerujący na portfelach graczy system mikropłatności.
Recenzja gry Star Wars: Battlefront II – blasterem w stopęRecenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gry
gramy dalej5 kwietnia 2017
Zamiast rozwiązać problemy techniczne trapiące trzecią Mafię, jej twórcy przygotowali dodatek. Dodatek, który kończy się, zanim na dobre się rozpocznie i niczym nie usprawiedliwia swojej wysokiej ceny.
Recenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gryRecenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany
recenzja gry9 maja 2017
Pierwszy Prey powstawał jedenaście lat. Drugi Prey, który teraz jest pierwszym, ukazał się na rynku jedenaście lat po debiucie owego pierwszego pierwszego. Trochę to zagmatwane, niemniej niczego nie ujmuje bardzo dobremu dziełu twórców serii Dishonored.
Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udanyNiesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna inna
gramy dalej22 lipca 2017
Hit od studia Rockstar North to nie tylko świetnie nakreślone postacie, pełna czarnego humoru i wciągająca fabuła czy olbrzymie, wypełnione atrakcjami miasto. To także tytuł charakteryzujący się wprost niewiarygodnym przywiązaniem do detali.
Niesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna innaCzołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of Tanks
gramy dalej30 lipca 2017
Przez ponad sześć lat swojego istnienia World of Tanks przeżywało wzloty i upadki, jednakże w ostatnio czołgi coraz częściej zamiast bawić irytują. Staramy się przybliżyć największe problemy trapiące grę.
Czołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of TanksRecenzja gry Destiny 2 – diablo dobra strzelanka
recenzja gry7 września 2017
Destiny 2 to w pewnym sensie restart gry, by przyciągnąć nowych graczy i zarazem eksperymentalna ewolucja rozwijanej od trzech lat produkcji. W tej chwili nacisk położono na to pierwsze. Co jest halo, a co jest nie halo w nowej grze twórców Halo?
Recenzja gry Destiny 2 – diablo dobra strzelankaRecenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo
recenzja gry14 marca 2017
Zmiana konwencji przy jednoczesnym pozostawieniu elementów tradycyjnie kojarzonych z serią – oto nowa Zelda. Najlepszy tytuł startowy w historii branży, którego odkrywanie to jedna z największych przygód w życiu gracza.
Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowoTom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
gramy dalej3 marca 2017
The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelankiRecenzja gry Horizon Zero Dawn – więcej takiego postapo!
recenzja gry20 lutego 2017
Na Horizon Zero Dawn czekaliśmy długo, niecierpliwie chłonąc kolejne materiały graficzne, serwowane przez twórców. Teraz, po kilkudziesięciu godzinach z tytułem, wiemy, że było warto wyglądać tego sandboksowego RPG-a. To kolejny świetny „ex” PlayStation.
Recenzja gry Horizon Zero Dawn – więcej takiego postapo!Recenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanów
recenzja gry21 lutego 2017
Berserk and the Band of the Hawk to przyzwoita gra, ale sięgnąć po nią powinni raczej fani gier spod znaku Dynasty Warriors lub miłośnicy anime Berserk. Reszta nie ma czego tutaj szukać.
Recenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanówRecenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej
recenzja gry21 lutego 2017
For Honor ma potencjał, ale Ubisoft musi jeszcze nad grą popracować, bo na razie frajdę psuje słaba infrastruktura sieciowa i mikropłatności. Francuska firma znana jest ze skutecznego naprawiania swoich dzieł – czas na For Honor.
Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcejRecenzja gry Gravity Rush 2 – sandboks z głową w chmurach
recenzja gry10 stycznia 2017
Gravity Rush 2 to „jedynka” na sterydach – oprawa jest piękniejsza, świat bardziej wciągający, a bohaterka ma jeszcze więcej możliwości manipulowania grawitacją. Szkoda, że okupione zostało to pewnymi problemami technicznymi.
Recenzja gry Gravity Rush 2 – sandboks z głową w chmurachRecenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera
recenzja gry21 marca 2017
Choć zaczęła jako klon Monster Huntera na konsole z rodziny PlayStation, w drugiej odsłonie seria Toukiden skręca w swoją własną, quasi-sandboksową stronę. Ale w głębi duszy to wciąż soczysta gra RPG akcji o eksterminowaniu wielkich potworów.
Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster HunteraResident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
gramy dalej4 lutego 2017
Jak prezentuje się na pozór opuszczona rezydencja Bakerów na PC, jak na PlayStation 4 Pro, a jak na Xboksie One? Przedstawiamy krótkie wrażenia ze wszystkich platform, a także porównanie grafiki z Resident Evil VII: Biohazard na każdej z nich.
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalachRecenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką
recenzja gry13 lutego 2017
Sniper Elite 4 zabiera nas do tak wytęsknionych w strzelankach czasów II wojny światowej… i czyni to w charakterystycznym dla siebie stylu – bardzo dobrym, ale podobnym do tego z poprzedniej gry Rebellionu.
Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszkąNo Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
gramy dalej13 marca 2017
Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszyRecenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
recenzja gry14 marca 2017
Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczekRecenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetek
recenzja gry21 czerwca 2017
Mieszanka stylów, w której psychologiczny thriller idzie w parze ze strzelanką oraz opowieścią o szpiegostwie gospodarczym, małżeńskiej zdradzie i elektronicznych gadżetach. Oto Get Even polskiego studia The Farm 51.
Recenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetekRecenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjał
recenzja gry24 maja 2017
Gdy Inner Chains zaistniało w świadomości graczy, autorzy najsilniej promowali wyjątkowy styl wizualny swojego debiutanckiego dzieła. Czy pełna, ukończona wersja tego ciekawie zapowiadającego się FPS-a ma do zaoferowania coś więcej niż ładne obrazki?
Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjałRecenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych
recenzja gry30 maja 2017
Eksploracja kosmosu to ostatnio bardzo popularny motyw w grach wideo. Jaki pomysł na ugryzienie tego tematu ma The Long Journey Home od firmy Daedalic? Tę grę wyróżnia różnorodność, kreatywność… i hardkorowość.
Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałychRecenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu
recenzja gry5 maja 2017
Mało jest tak „rzemieślniczych” studiów jak Omega Force. Ale zespół produkujący taśmowo slashery z serii Musou też czasem próbuje czegoś nowego. Dowodem na to Dragon Quest Heroes II, który zaśniedziałą formułę rozgrywki przyprawia świeżymi elementami RPG.
Recenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu