Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 listopada 2009, 11:30

autor: Adrian Werner

THQ ujawnia datę premiery dodatku do Dawn of War II

Znamy już oficjalną datę premiery Dawn of War II - Chaos Rising. Amerykanie będą mogli nabyć dodatek już 11 marca 2010, a Europejczycy poczekają o dzień dłużej. Niestety do tych drugich jak na razie nie zaliczają się Polacy – jeszcze żaden rodzimy dystrybutor nie potwierdził chęci wydania tej gry na naszym rynku, choć CD Projekt (polski wydawca Dawn of War II) wydaje się oczywistym kandydatem.

Znamy już oficjalną datę premiery Dawn of War II - Chaos Rising. Amerykanie będą mogli nabyć dodatek już 11 marca 2010, a Europejczycy poczekają o dzień dłużej. Niestety do tych drugich jak na razie nie zaliczają się Polacy – jeszcze żaden rodzimy dystrybutor nie potwierdził chęci wydania tej gry na naszym rynku, choć CD Projekt (polski wydawca Dawn of War II) wydaje się oczywistym kandydatem.

THQ ujawnia datę premiery dodatku do Dawn of War II - ilustracja #1

Przypomnijmy, że Chaos Rising będzie samodzielnym dodatkiem, w pełni kompatybilnym jednak z wersją podstawową. Oznacza to, że nawet posiadając wyłącznie to rozszerzenie będziemy mogli zagrać armią Chaosu w trybie wieloosobowym przeciwko posiadaczom Dawn of War II. Pomimo powierzchownych podobieństw Chaos Marines do tych z ich braci, którzy pozostali wierni Imperatorowi granie skorumpowaną armią będzie całkiem nowym doświadczeniem. M.in. wielkie znaczenie będzie miało to, którego z mrocznych bogów uczynimy obiektem naszej czci. Jak dotąd ujawniono następujące jednostki, nad którymi obejmiemy dowodzenie:

  • Chaos Heretics
  • Chaos Havocs
  • Chaos Space Marines
  • Chaos Plague Marines
  • Chaos Terminators
  • Chaos Predator
  • Chaos Dreadnoughts
  • Aspiring Champion
  • Bloodletters
  • Bloodcrushers
  • Great Unclean One
THQ ujawnia datę premiery dodatku do Dawn of War II - ilustracja #2

Spore zmiany zajdą także w trybie singleplayer - Relic zapewnia, że tym razem czeka nas duża różnorodność zadań w kampanii, a każda z 15 misji będzie dłuższa i zaprojektowana od podstaw, tak by uniknąć powtórzeń. Wielu graczy narzekało na małą skalę bitew w wersji podstawowej. Kanadyjczycy zadbają byśmy tym razem mogli wziąć udział zarówno w małych potyczkach jak i wielkich starciach z udziałem dziesiątek jednostek.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej