Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Advanced Micro Devices, Inc. Press Release 16 kwietnia 2014, 10:59

Technologia Mantle wyrusza do gwiazd wraz z grą,Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth

Mantle to graficzne API o niskim narzucie wydajnościowym, które zapewnia graczom lepszą płynność animacji poprzez efektywne wykorzystanie wielordzeniowych procesorów, uproszczenie wykonywania kodu gry, praktyczną eliminację wąskich gardeł aplikacji i uwolnienie całego potencjału karty graficznej.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Firma AMD (NYSE: AMD) ogłosiła zawiązanie nowego partnerstwa technologicznego z 2K Games, na bazie którego gra Sid Meier’s Civilization®: Beyond Earth™ otrzyma wsparcie dla technologii Mantle i w ten sposób zapewni osobom wykorzystującym karty graficzne AMD Radeon™ wyższą wydajność i lepszą jakość obrazu.

Mantle to graficzne API o niskim narzucie wydajnościowym, które zapewnia graczom lepszą płynność animacji poprzez efektywne wykorzystanie wielordzeniowych procesorów, uproszczenie wykonywania kodu gry, praktyczną eliminację wąskich gardeł aplikacji i uwolnienie całego potencjału karty graficznej.

Technologia Mantle wyrusza do gwiazd wraz z grą,Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth - ilustracja #1

„Technologia Mantle to pierwsze i jednocześnie jedyne API, jakie jest dostępne dla twórców i graczy, które ma udowodniony niski narzut wydajnościowy” – powiedział Ritche Corpus, director of ISV gaming and alliances w firmie AMD. – „Wydajność takiego API potrafi być naprawdę potężna, zwłaszcza w grach z dużą liczbą jednostek na ekranie. Jesteśmy niezwykle dumni ze współpracy z 2K Games nad Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth mogąc w ten sposób przekuć te korzyści i możliwości na rzeczywistość, i to w tak uwielbianej serii gier”.

Sid Meier’s Civilization®: Beyond Earth™ to nowa, utrzymana w konwencji science-fiction odsłona serii Civilization, która wysyła graczy na wyprawę poza Ziemię, aby poprowadzili swoich ludzi na dalekie rubieże w celu zbadania, skolonizowania obcych planet i nakreślenia nowego kierunku dla ludzkości.

Po raz pierwszy gracze pokierują frakcjami podzielonymi przez wyraźnie zróżnicowane kultury i przeistoczą swoje nowe cywilizacje tak, żeby obrany kierunek znalazł odbicie w przeznaczeniu, jakie jest im pisane. Użytkownicy doświadczą palety nowych mechanizmów rozgrywki, wliczając w to rozwój niezwiązany z technologią, głębsze możliwości dostosowania wybranej frakcji oraz cały obcy świat, który zmieni oblicze każdej z grup ludzi zależnie od ich wyborów.

„Seria Sid Meier’s Civilization od lat jest zarówno uznawana za uzależniającą rozgrywkę, jak i doceniania za techniczne dopracowanie” – powiedział Steve Meyer, director of software development w studiu Firaxis Games. – „Nasza współpraca z AMD mająca na celu ulepszenie Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth z pomocą technologii Mantle jeszcze bardziej umacnia reputację kolejnego rozdziału tego cyklu”.

Poza obsługą technologii Mantle gra Sid Meier’s Civilization®: Beyond Earth™ będzie także wspierać technologię AMD CrossFire™, która zapewnia wydajność niezbędną do rozgrywki w rozdzielczości UltraHD, jak również technologię AMD Eyefinity pozwalającą na panoramiczną rozgrywkę na nawet sześciu ekranach podpiętych do jednej karty graficznej AMD RadeonTM.