Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 stycznia 2002, 09:07

Sudden Strike 2 - kolejne szczegóły

Powoli na światło dzienne zaczynają wychodzić kolejne szczegóły dotyczące sequela strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Na jednym z niemieckich serwisów internetowych pojawiło się Preview Sudden Strike 2 zawierające kilka nowych informacji o grze.

Powoli na światło dzienne zaczynają wychodzić kolejne szczegóły dotyczące sequela strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Na jednym z niemieckich serwisów internetowych pojawiło się Preview Sudden Strike 2 zawierające kilka nowych informacji o grze.

Przypominam, że nad grą pracuje ten sam zespół, który stworzył jej cześć pierwszą, Fireglow, oraz że akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej i to zarówno w europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci). Tu padają pierwsze nowe informacje. W związku z przeniesieniem akcji na nowe tereny i wprowadzeniem nowych stron konfliktu liczba jednostek zwiększy się o 40, włączając w to pilotów kamikadze. Cała grafika zostanie bardziej dopracowana, nadal jednak będzie to rzut izometryczny znany z części pierwszej. Naturalnie zostanie odpowiednio odtworzona flora i fauna typowa dla Azji i małych wysepek Pacyfiku. Pod naszą kontrolą znajdą się nie tylko wojska lądowe ale także jednostki nawodne, okręty wojenne, itp. Teraz wszystkie jednostki bojowe, pojazdy i nawet czołgi będą mogły zostać przejęte przez wroga i z powodzeniem wykorzystywane w walce. Żołnierze wyposażeni zostaną we współczynnik „morale”, który wpłynie na ich efektywność i przebieg walki. Ponadto duży wpływ na rozgrywkę będzie miało doświadczenie. Przykładowo czołg będzie mógł prowadzić żołnierz posiadający doświadczenie powyżej 500 (w skali od 0 do 1000). Autorzy zapewniają, że całkowitemu unowocześnieniu ulegnie model zniszczeń pojazdów oraz komputerowe A.I. Działo przeciwpiechotne nie zrobi praktycznie nic ciężkiemu czołgowi, piechota poruszająca się za czołgiem nie będzie ginąć od ostrzału z karabinu znajdującego się przed czołgiem, a snajperzy nie będą strzelali do czołgów. Samoloty zaś nie będą pojawiać się z nikąd (z za planszy) tylko będą startować i lądować na lotniskach.

Zapraszam do zapoznania się z artykułem (tekst w języku niemieckim). Sudden Strike 2 ma zostać wydany w połowie bieżącego roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej