Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 września 2009, 20:35

autor: Filip Grabski

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne

Gdy znane i lubiane ekipy deweloperskie muszą pożegnać się z pracą, często nieujawnione wcześniej projekty i pomysły wychodzą na światło dzienne. Tak też stało się w przypadku szwedzkiego studia GRIN, odpowiedzialnego m.in. za reaktywację Bionic Commando. Po zamknięciu podwojów firmy jej byli pracownicy zaczęli ujawniać ciekawe concept arty.

Gdy znane i lubiane ekipy deweloperskie muszą pożegnać się z pracą, często nieujawnione wcześniej projekty i pomysły wychodzą na światło dzienne. Tak też stało się w przypadku szwedzkiego studia GRIN, odpowiedzialnego m.in. za reaktywację Bionic Commando. Po zamknięciu podwojów firmy jej byli pracownicy zaczęli ujawniać ciekawe concept arty.

Jak się okazuje, w czeluściach skandynawskiej firmy powstawała gra wywodząca się z dalekiej Japonii – Szwedzi pracowali bowiem (najprawdopodobniej) nad nową odsłoną Final Fantasy. Z powodu słabej sprzedaży ostatnich tytułów firmy (wspomniane już Bionic Commando, a także Terminator: Salvation), musiała zostać ona zamknięta. Z tego tez powodu nigdy nie dowiemy się, jak wyglądałaby ta słynna i niebywale wręcz fantastyczna seria tworzona pod okiem chłopaków z GRIN. W internecie jednak pojawiło się mnóstwo grafik koncepcyjnych pochodzących właśnie z tej produkcji, które można obejrzeć m.in. na forum conceptart i Kotaku. Dają one jako takie wyobrażenie na temat tego, co już nie powstanie. Miłego podziwiania.

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #1

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #2

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #3

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #4

 

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej