Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 kwietnia 2019, 12:29

autor: Adrian Werner

Starlink Battle for Atlas – data premiery i wymagania wersji PC

Firma Ubisoft ogłosiła, że w przyszłym tygodniu na PC trafi Starlink: Battle for Atlas, czyli gra akcji zainspirowana cyklem Skylanders, która zadebiutowała w zeszłym roku na konsolach. Równocześnie ukaże się aktualizacja z nową zawartością, a posiadacze Nintendo Switch otrzymają możliwość zakupu postaci z klasycznego cyklu Star Fox.

Aktualizacja Crimson Moon i wersja pecetowa gry zadebiutują w najbliższy wtorek. - Starlink Battle for Atlas – data premiery i wymagania wersji PC - wiadomość - 2019-04-25
Aktualizacja Crimson Moon i wersja pecetowa gry zadebiutują w najbliższy wtorek.
AKTUALIZACJA CRIMSON MOON TO NOWE:
  1. lokacje,
  2. misje,
  3. wyzwania tygodniowe,
  4. wyścigi,
  5. oraz dodatkowy tryb trudności i sieciowe rankingi.

W zeszłym roku na konsolach zadebiutował Starlink: Battle for Atlas, czyli gra akcji oparta na spopularyzowanym przez serię Skylanders modelu łączenia wirtualnej rozgrywki z fizycznymi figurkami. Tego typu produkcje rzadko trafiają na PC, więc nie zdziwiliśmy się, że firma Ubisoft pominęła tę platformę. Ostatecznie wydawca zmienił jednak zdanie i ogłosił właśnie, że produkcja doczeka się wersji komputerowej.

Pecetowe wydanie Starlink: Battle for Atlas ukaże się 30 kwietnia tego roku. Zawierać ono będzie od razu najnowszą aktualizację edycji konsolowych, nazwaną Crimson Moon, która tego samego dnia trafi na Xboksa One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Patch rozbuduje zawartość całego świata gry, dodając m.in. nowe lokacje, misje fabularne, tygodniowe wyzwania, potyczki w gwiezdnym Koloseum oraz możliwość wzięcia udziału w nielegalnych wyścigach, w których będziemy mogli bawić się także w trybie podzielonego ekranu. Łatka wprowadzi również sieciowe rankingi oraz niedostępny wcześniej poziom trudności.

Darmowej zawartości towarzyszyć będą premiery nowych płatnych elementów, w tym zestawów broni, pilotów oraz statków. Użytkownicy Nintendo Switch otrzymają dodatkowo możliwość zakupu trzech nowych bohaterów z cyklu Star Fox.

Przypomnijmy, że Starlink: Battle for Atlas ukazał się 16 października zeszłego roku na PlayStation 4, Xboksa One i Nintendo Switch. Gra spotkała się z dosyć ciepłym przyjęciem. Wersja na PS4 posiada średnią ocen (według serwisu Metacritic) na poziomie 70%. W przypadku XONE jest to 80%, a Switch - 74%.

  1. Oficjalna strona gry

Warto na koniec wspomnieć, że autorzy udostępnili już wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.

Wymagania sprzętowe:

Ustawienia minimalne, 30 FPS w 1080p:

  1. Procesor: Intel Core i5-2500K lub AMD FX-6350
  2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 660 2 GB / AMD Radeon HD 7850 2 GB
  4. Wersja DirectX: 11
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 8.1 / 10

Ustawienia rekomendowane, 60 FPS w 1080p:

  1. Procesor: Intel Core i5-4590 lub AMD FX-8350
  2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 970 4 GB / AMD Radeon R9 290x 4 GB
  4. Wersja DirectX: 11
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 8.1 / 10

Ustawienia wysokie, 60 FPS w 1440p:

  1. Procesor: Intel Core i7-4790 lub AMD Ryzen 5 1600
  2. Pamięć RAM: 16 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1070 8 GB / AMD RX Vega56 8 GB
  4. Wersja DirectX: 11
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Ustawienia ultra, 30 FPS w 4K:

  1. Procesor: Intel Core i7-6700K lub AMD Ryzen 7 1700X
  2. Pamięć RAM: 16 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB / AMD RX Vega64 8 GB
  4. Wersja DirectX: 11
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Ustawienia elite, 60 FPS w 4K:

  1. Procesor: Intel Core i7-6700K lub AMD Ryzen 7 1700X
  2. Pamięć RAM: 16 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti 8 GB lub lepsza
  4. Wersja DirectX: 11
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej