Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2007, 12:36

Prace nad grą FlatOut: Ultimate Carnage zostały zakończone

Fińskie studio Bugbear Entertainment Ltd. zakończyło już prace nad dedykowaną konsoli Xbox 360 grą FlatOut: Ultimate Carnage. Gotowy produkt uzyskał „złoty” status, co oczywiście oznacza, że trafił on już do tłoczni. Za niewiele ponad tydzień program zobaczymy w sklepach.

Fińskie studio Bugbear Entertainment Ltd. zakończyło już prace nad dedykowaną konsoli Xbox 360 grą FlatOut: Ultimate Carnage. Gotowy produkt uzyskał „złoty” status, co oczywiście oznacza, że trafił on już do tłoczni. Za niewiele ponad tydzień program zobaczymy w sklepach.

Prace nad grą FlatOut: Ultimate Carnage zostały zakończone - ilustracja #1

Gra zostanie wydana na europejskim rynku w piątek, 22 czerwca bieżącego roku. Z okazji ukończenia prac autorzy przymierzają się do publikacji nowego zwiastuna filmowego, a także oficjalnej wersji demonstracyjnej. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, tą ostatnią powinniśmy zobaczyć jeszcze przed premierą programu.

Ultimate Carnage to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu FlatOut, która – na razie – dostępna będzie wyłącznie dla użytkowników konsoli Xbox 360. Kolejne dzieło fińskiego studia zostało znacznie podrasowane pod względem wizualnym: zwiększono liczbę dynamicznych obiektów na każdej z tras (ponad 8.000 w nowej wersji, około 5.000 w starej), a także przygotowano bardziej szczegółowe modele samochodów (20.000 polygonów przeciwko 7.500 w poprzedniku). Modyfikacji uległy również inne elementy rozgrywki. Zmiany dotknęły liczby aut biorących udział w wyścigu. W podstawowej wersji gry było ich maksymalnie osiem, teraz dwanaście.

Jest wielce prawdopodobne, że FlatOut: Ultimate Carnage doczeka się również wersji na PC. Tak przynajmniej daje do zrozumienia odpowiedzialna za przyznawanie kategorii wiekowych organizacja ESRB, a jej zwykliśmy bezgranicznie wierzyć. Czy Finowie faktycznie przygotują konwersję? O tym dowiemy się zapewne w niedalekiej przyszłości.

Prace nad grą FlatOut: Ultimate Carnage zostały zakończone - ilustracja #2
Prace nad grą FlatOut: Ultimate Carnage zostały zakończone - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej