Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 grudnia 2003, 14:55

autor: Radosław Grabowski

Ostatnie dni przed premierą patcha v.1.01 dla C&C: Generals - Zero Hour

Prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek (15 grudnia 2003) zakończy się długi okres oczekiwania użytkowników na debiutancką poprawkę systemową dla oficjalnego rozszerzenia gry Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour. Rzeczony patch wprowadzać ma nie tylko mnóstwo rozmaitych modyfikacji w funkcjonowaniu programu, ale także oferować jedenaście zupełnie nowych scenariuszy bitewnych.

Prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek (15 grudnia 2003) zakończy się długi okres oczekiwania użytkowników na debiutancką poprawkę systemową dla oficjalnego rozszerzenia gry Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour. Rzeczony patch wprowadzać ma nie tylko mnóstwo rozmaitych modyfikacji w funkcjonowaniu programu, ale także oferować jedenaście zupełnie nowych scenariuszy bitewnych.

Poniżej zamieszczono niewielkie zestawienie wybranych zmian (obszerną bazę opublikowano tutaj – artykuł w języku angielskim) oraz pełną listę wspomnianych map z krótkimi opisami:

  • Usunięcie problemów z nieprzerwanym pracowaniem hackerów w trakcie ataku mikrofalowego.
  • Liczne ulepszenia o charakterze balansowym.
  • Usprawnienie działania ambulansów i uzbrojenia systemu Gatlinga.
  • Zlikwidowanie błędnych tekstów pomocy i niewłaściwie wyświetlanych animacji.
  • Naprawienie złego algorytmu stopniowania trudności zabawy.

NAZWA

ILOŚĆ OSÓB

Death Valley

1-8

Dogs of War

1-4

Forgotten Forest

1-2

Hostile Dawn

1-6

Iron Dragon

1-8

Manic Aggression

1-4

Mountain Fox

1-4

North America

1-2

Red Rock

1-6

Seaside Mutiny

1-2

The Frontline

1-2

Więcej informacji o Command & Conquer: Generals – Zero Hour: