Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2005, 16:49

autor: Maciej Myrcha

Ojciec Chrzestny wychodzi z cienia - nowe „oficjalne” informacje o grze

Do tej pory o grze powstającej na kanwie filmu oraz książki The Godfather wiadomo było niewiele, praktycznie mówiąc nic. No bo przyznacie sami, informacje o tym kto użyczy głosów postaciom z gry, czy ogólne zarysy fabuły tak ciekawie zapowiadającego się tytułu, są kroplą w morzu potrzeb fanów Ojca Chrzestnego. I tak było aż do dzisiaj, gry przedstawicielom EA otworzyły się usta.

Do tej pory o grze powstającej na kanwie filmu oraz książki The Godfather wiadomo było niewiele, praktycznie mówiąc nic. No bo przyznacie sami, informacje o tym kto użyczy głosów postaciom z gry, czy ogólne zarysy fabuły tak ciekawie zapowiadającego się tytułu, są kroplą w morzu potrzeb fanów Ojca Chrzestnego. I tak było aż do dzisiaj, gry przedstawicielom EA otworzyły się usta.

Po pierwsze, data premiery gry została ustalona na jesień tego roku, a docelowymi platformami, na których ukaże się The Godfather będą PS2, Xbox, PSP oraz PC. Wiadomo również, że gra oferować będzie całkiem nową fabułę w stosunku do filmu/książki ale pojawią się w niej znane z filmu postacie. Gracz rozpocznie rozgrywkę na samym dole mafijnej drabiny i będzie starał się powolutku piąć w górę w otoczeniu półświatka Nowego Jorku w latach 1945-1955. Po wykonaniu kilku pomniejszych, często mokrych robótek i zyskaniu odrobiny szacunku, nasz bohater zostanie przyjęty do rodziny Corleone. Wtedy też możemy natknąć się na wspomniane postacie znane z filmu: Sonny Corleone, Tom Hagen czy Don Vito Corleone.

The Godfather oferować będzie nieliniową rozgrywkę w stylu GTA, która umożliwi graczowi na wybór rozwiązania danego problemu: brutalna siła, umiejętna dyplomacja czy połączenie ich obu. Misje będą bardzo zróżnicowane, począwszy od napadów na banki, zamachów, samochodowych pościgów a skończywszy na innych aspektach mafijnego rzemiosła. Jak zapowiadają panowie z EA, wszystkie podejmowane przez gracza decyzje będą miały dalekosiężne konsekwencje.

Gra powstaje w wewnętrznym studiu EA, Redwood Shores.