Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 lutego 2007, 13:12

autor: Artur Falkowski

Nowe wieści na temat Mass Effect

Podczas gdy kluczowe pytanie o dokładną datę premiery gry Mass Effect wciąż pozostaje bez odpowiedzi, jej twórcy starają się zaspokajać ciekawość graczy opowiadając o nadchodzącej produkcji. Tym razem kierownik projektu, Casey Hudson, podzielił się informacjami dotyczącymi wpływu gracza na wygląd i startowe zdolności bohatera, rozmiaru gry oraz możliwości wykorzystania w niej własnego soundtracku.

Podczas gdy kluczowe pytanie o dokładną datę premiery gry Mass Effect wciąż pozostaje bez odpowiedzi, jej twórcy starają się zaspokajać ciekawość graczy opowiadając o nadchodzącej produkcji. Tym razem kierownik projektu, Casey Hudson, podzielił się informacjami dotyczącymi wpływu gracza na wygląd i startowe zdolności bohatera, rozmiaru gry oraz możliwości wykorzystania w niej własnego soundtracku.

Nowe wieści na temat Mass Effect - ilustracja #1

Jeżeli chodzi o objętość, to twórcom udało się z trudnością wcisnąć wszystko na jedną płytę DVD. Początkowo wydawało się to niewykonalne, jednak dzięki zdolnym programistom i zaawansowanym algorytmom optymalizacji gra zmieściła się na jednej płytce.

Nowe wieści na temat Mass Effect - ilustracja #2

Naszego bohatera, komandora Sheparda, będzie można dostosować do osobistych preferencji. Wśród decyzji, które przyjdzie nam podjąć na początku rozgrywki, znajdą się takie jak płeć i wygląd oraz klasa postaci. Możemy grać jako żołnierz, technik lub użytkownik mocy ciemnej energii. Ponadto istnieje możliwość, by nasz bohater łączył w sobie elementy powyższych zawodów. Na koniec pozostanie jedynie wybór umiejętności startowych.

Wraz z postępem rozgrywki będziemy dodawać do ekwipunku naszej postaci coraz to lepsze rodzaje broni i wyposażenia. Dodatkowo będziemy mogli kupić bądź znaleźć modyfikacje, które poprawią funkcjonowanie posiadanego przez nas sprzętu.

Nowe wieści na temat Mass Effect - ilustracja #3

Ostatnie pytanie, na które odpowiedział Casey Hudson, dotyczyło możliwości wykorzystania przez graczy własnej ścieżki dźwiękowej. Twórcy uznali, że większość użytkowników produkcji typu RPG woli muzyczną oprawę przygotowaną przez autorów gry. Dlatego też nie przewiduje się takiej opcji.