Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 września 2004, 08:05

autor: Marcin Cisowski

Lordowie Sith zdradzają swe moce

Im bliżej premiery która planowana jest na gwiazdkę tego roku (wersja na konsolę Xbox), tym więcej informacji na temat „Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords” wychodzi na światło dzienne. Serwis IGN ujawnił dziś kilka ciekawostek na temat wybranych „mocy”, jakimi przyjdzie władać głównemu bohaterowi.

Im bliżej premiery która planowana jest na gwiazdkę tego roku (wersja na konsolę Xbox), tym więcej informacji na temat „Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords” wychodzi na światło dzienne. Serwis IGN ujawnił dziś kilka ciekawostek na temat wybranych „mocy”, jakimi przyjdzie władać głównemu bohaterowi.

FORCE CRUSH (Dark Side Power)

Pierwsza z mocy, przygotowana dla adeptów ciemnej strony umożliwia pogruchotanie ciała przeciwnika za pomocą telekinezy. Nasz bohater pojedynczym gestem wznosi ciało przeciwnika w powietrze, następnie nie przejmując się jakimkolwiek pancerzem czy też innym rodzajem zastosowanej obrony łamie jego kości. Oczywiście nie jest to niezawodny sposób na pokonanie każdego. Wyjątkowo silni lub zmotywowani wrogowie mogą stawiać opór, generalnie jednak jest to niezawodny sposób na tych „pospolitych” przeciwników.

Lordowie Sith zdradzają swe moce - ilustracja #1

BATTLE MEDITATION (Universal Power)

Niezwykła i potężna jest to moc. Pozwala ona Jedi wpływać na wynik nawet największej bitwy. Bohater tworzy w swym umyśle wyobrażenie bitwy, by następnie narzucić je obydwu walczącym stronom. Powoduje to mobilizację w szeregach sprzymierzeńców, równocześnie obniżając morale wrogo nastawionych jednostek. Używana zarówno podczas małych potyczek, jak i dużych bitew moc ta może być niezbędna, aby odwrócić ich losy na naszą korzyść.

Lordowie Sith zdradzają swe moce - ilustracja #2

FORCE SCREAM (Dark Side Power)

Mistrzowie ciemnej strony mocy zgłębią swoją wściekłość wydobywając z siebie pierwotny krzyk, który z twardych przeciwników zrobi słabe, wręcz upośledzone istoty – idealne jako ofiary dla nie wprawionych w bojach służalców ciemnej strony.

Lordowie Sith zdradzają swe moce - ilustracja #3

FORCE FURY (Dark Side Power)

Przedstawiciel jednej z nowych klas postaci „Prestige”: Sith Marauder będzie mógł nauczyć się karmić swą własną nienawiścią, wypełniać się esencją ciemnej strony tak aby w końcu eksplodować w potwornej furii. Będąc w tym stanie bohater wyrżnie wszystkich znajdujących się w pobliżu przeciwników, a jego moc będzie wzrastać z każdym kolejnym zabitym.

Lordowie Sith zdradzają swe moce - ilustracja #4

FORCE SIGHT (Universal Power)

Ta moc przy wszystkich poprzednich wygląda bardzo skromnie i niewinnie. Jest to nic innego jak oglądanie świata za pomocą mocy. Pozwala ona mianowicie widzieć dokładnie wszystkich osobników, a bijąca z ich wnętrza poświata będzie wskazywała na ich nastawienie.

Lordowie Sith zdradzają swe moce - ilustracja #5

Na zakończenie przypomnijmy że „Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords” tworzone przez Obsidian Entertainment rozgrywa się pięć lat po wydarzeniach z pierwszej części. Gracz obejmie kontrolę nad ostatnim z Jedi, który powróci do zdewastowanej i zniszczonej wojną Republiki po okresie przebywania na banicji. Nasz bohater stracił jednak umiejętność władania mocą i zanim zabierze się za odbudowę Zakonu Jedi sam najpierw będzie zmuszony do przypomnienia sobie wszystkich tajników zapomnianego „fachu”.

Więcej informacji o grze w naszej encyklopedii, oraz w zapowiedzi przygotowanej przez redakcyjnego kolegę.