Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 lutego 2010, 20:05

autor: Adrian Werner

Left 4 Dead 2 - ukatrupiono już ponad 28 mld zombiaków

Zabijanie zombie ostatnimi czasy stało się jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Duża w tym zasługa firmy Valve Software oraz jej serii Left 4 Dead. Oczywiście wiedzieliśmy, że w trakcie zabawy pozbawiliśmy życia (albo raczej nie-życia) sporo gnijących nieszczęśników. Teraz wiemy jednak dokładnie jak wielu.

Ostatnimi czasy zabijanie zombie stało się jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Duża w tym zasługa firmy Valve Software oraz jej serii Left 4 Dead. Oczywiście wiedzieliśmy, że w trakcie zabawy pozbawiliśmy życia (albo raczej nie-życia) sporo gnijących nieszczęśników. Teraz wiemy jednak dokładnie jak wielu.

 

Left 4 Dead 2 - ukatrupiono już ponad 28 mld zombiaków - ilustracja #1

Szanuj zombiaka swego, bo mógłbyś mieć gorszego

 

Ogłoszono bowiem statystyki dla Left 4 Dead 2 i patrząc na nie trudno nie czuć podziwu dla ciężkiej pracy, jaką wykonały tabuny graczy. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy od premiery gry ukatrupiono 28981249043 umarlaków. Dobrze policzyliście cyferki - to prawie 29 miliardów. Valve przytacza porównania, dzięki którym lepiej możemy ogarnąć ogrom tej liczby. To 4,26 razy więcej niż cała populacja zamieszkująca naszą planetę. Gdybyśmy zrobili z ich ciał sznur, oplótłby on Ziemię 1322 razy.

 

Left 4 Dead 2 - ukatrupiono już ponad 28 mld zombiaków - ilustracja #2

Średnio wychodzi ponad 7 mld na łebka.

 

Korzystając z chwili zadumy, pochylmy się tutaj nad podgniłymi ofiarami, które potrafią jedynie jęczeć w proteście przeciwko morderczym zapędom graczy. Zwłaszcza, że już pod koniec następnego miesiąca zadebiutuje The Passing, czyli pierwszy dodatek do Left 4 Dead 2, a wtedy na litość miejsca już nie będzie.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej