Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 31 sierpnia 2013, 18:56

autor: Adrian Werner

Interference połączy cyberpunkową skradankę z elementami gier logicznych

Studio sinok246 pracuje nad cyberpunkową platformówką Interference, która połączy elementy skradanek i gier logicznych. Projekt zadebiutuje na pecetach, ale w planach jest również wersja mobilna.

Skradanki to wciąż rzadko spotykany na urzadzeniach mobilnych gatunek, dlatego każdy tytuł tego typu jest godzien uwagi, zwłaszcza gdy prezentuje się tak obiecująco Interference. Gra będzie cyberpunkową platformówką, gdzie poza cichym realizowaniem misji zajmiemy się rozwiązywaniem zagadek.

Interference zadebiutuje pod koniec tego roku na pecetach, ale wrótce potem pojawi się wersja na urządzenia mobilne z system iOS , a w dalszej przyszłości planowana jest edycja na Androida.

Akcja gry toczyć się będzie pod koniec XXI wieku. Zaprezentowana przez autorów wizja przyszłości nienależny do szczególnie optymistycznych. Świat zdominowały wszechpotężne korporacje, a dzięki upowszechnieniu cyberwszczepów coraz trudniej jest stwierdzić, kto wciąż jest człowiekiem, a kto maszyną. Słowem – czysty cyberpunkowy standard, ale dzięki dużemu przywiązaniu do detali i spójności wizji świata wszystko to powinno zapewnić intrygujące tło fabularne.

Interference będzie dwuwymiarową platformówką i większość czasu spędzimy w niej na kryciu się w cieniach, przekradaniu się za plecami strażników oraz omijaniu elektronicznych systemów bezpieczeństwa. Rozgrywkę wzbogacą elementy zaczerpnięte z gier logicznych. Co pewien czas natkniemy się na sekcje poziomów, które podzielone zostaną na kilka kwadratów. W tych fragmentach będziemy mogli manipulować tymi częściami i dowolnie je przestawiać, w rezultacie hakując rzeczywistości, tak aby pasowała do naszych potrzeb.

Kampania ma mieć strukturę do pewnego stopnia otwartą. Gracze otrzymają możliwość swobodnego eksplorowania miasta i sami zadecydują w jakiej kolejności wypełniać zlecanie zadania.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej