Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 maja 2002, 09:09

Fachowcy o The Elder Scrolls III: Morrowind

Długo oczekiwany cRPG The Elder Scrolls III: Morrowind został wydany i wszędzie tam gdzie się pojawia wzbudza wśród graczy entuzjazm i podziw. Wątki w stylu „ZACZYNA SIE NOWA EPOKA....MORROWIND WYSZEDL” znajdują się już na wielu forach dyskusyjnych na całym świecie. Jednak zawsze prócz opinii graczy bardzo interesujące są opinie ludzi z branży, programistów z innych firm developerskich. Dlatego zapewne zainteresuje was, co pan Brandon Reinhart, programista firmy 3D Realms, sądzi o najnowszym dziele swoich kolegów z firmy Bethesda Softworks.

Długo oczekiwany cRPG The Elder Scrolls III: Morrowind został wydany i wszędzie tam gdzie się pojawia wzbudza wśród graczy entuzjazm i podziw. Wątki w stylu „ZACZYNA SIE NOWA EPOKA....MORROWIND WYSZEDL” znajdują się już na wielu forach dyskusyjnych na całym świecie. Jednak zawsze prócz opinii graczy bardzo interesujące są opinie ludzi z branży, programistów z innych firm developerskich. Dlatego zapewne zainteresuje was, co pan Brandon Reinhart, programista firmy 3D Realms, sądzi o najnowszym dziele swoich kolegów z firmy Bethesda Softworks.

Oto fragment wypowiedzi pana Reinharta:

„First, the graphics are incredible. This game is beautiful. The world is high poly and well textured, the water makes great use of pixel shaders. Yum! The character models are well done, although seem a little disproportioned. The game ran a little rough on my 1.1 Ghz + GF3 machine at work, but fine after I reduced the viewable area a bit. At home, on my 2.0 Ghz + GF3 machine the game ran screamingly fast. The gameplay is what matters though and there is plenty of it...”

Czyli, mówiąc w skrócie. Grafika jest niesamowita, gra przepiękna, świetnie wykonany świat, a zwłaszcza woda z efektem pixel shaders. Modele postaci też dobre jednak trochę nieproporcjonalne. Gra bez większych problemów działa już przy maszynie z procesorem 1,1 GHz i kartą grafiki GeForce3, a z procesorem 2,0GHz i GF3 to już, że tak powiem „śmiga”. Podstawą każdej dobrej gry jest jej grywalność, a Morrowind ma tego pod dostatkiem.

Czy trzeba lepszej rekomendacji - The Elder Scrolls III: Morrowind to cRPG na miarę XXI wieku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej