Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2011, 07:40

autor: Adrian Werner

Dziś polska premiera RIFT, czyli kolejnego pretendenta do tronu MMORPG

Mamy dobre wieści dla fanów gier MMORPG. Zgodnie z zapowiedziami, na polskim rynku zadebiutowała dzisiaj gra RIFT, czyli najnowsza produkcja tego typu.

Mamy dobre wieści dla fanów gier MMORPG. Zgodnie z zapowiedziami, na polskim rynku zadebiutowała dzisiaj gra RIFT, czyli najnowsza produkcja tego typu.

Dziś polska premiera RIFT, czyli kolejnego pretendenta do tronu MMORPG - ilustracja #1

Dystrybutorem tego tytułu w naszym kraju jest firma Licomp Empik Multimedia. Sugerowana cena detaliczna ustalona została na poziomie 159,99 złotych, choć debiutancką produkcję studia Trion World Network można bez problemu kupić też za mniejszą sumę. Nabycie gry uprawnia do uczestniczenia w zabawie przez 30 dni. Po upłynięciu tego terminu będziemy mogli przedłużyć abonament o kolejnych 30 lub 60 dni. W pierwszym przypadku kosztować nas to ma 59,99 złotych, a w drugim 99,99 złotych.

Jakiś czas temu twórcy pochwalili się, że gracze założyli na oficjalnej stronie ponad milion kont. Oczywiście nie oznacza to, że wszyscy oni zamierzają nabyć tę grę. Wielu z nich dokonało bowiem rejestracji wyłącznie z myślą o wzięciu udziału w otwartych beta testach. Mimo to, liczba ta pokazuje, że zainteresowanie produkcją Trion World Network jest całkiem spore.

Dziś polska premiera RIFT, czyli kolejnego pretendenta do tronu MMORPG - ilustracja #2

RIFT to gra MMORPG, która przenosi nas do krainy Telara. Gracze wcielą się w nieśmiertelnego bohatera i przyłączą się do jednej z dwóch frakcji. Pierwszą z nich są pozostający wierni bogom Strażnicy (Guardians). Natomiast drugą są Buntownicy (Defiants), którzy wypowiedzieli bóstwom posłuszeństwo. Światy gry kształtować będzie konflikt pomiędzy tymi dwoma stronnictwami, jak również nieustająca wojna z Niszczycielem Regulosem.

Tworząc postać wpierw musimy zdecydować się na jedną z czterech klas (dostępny jest wojownik, mag, kleryk i łotr), a następnie dobrać umiejętności z dziewięciu różnych drzewek talentów (jedno z nich przeznaczone jest wyłącznie do PvP). Zabawę uatrakcyjnić mają losowe pęknięcia bariery oddzielającej rzeczywistość Telary od sfer żywiołów. Z tych szczelin wypełzną magiczne bestie atakujące wszystko, co stanie im na drodze. Powstrzymać je będą mogły jedynie dobrze zorganizowane grupy bohaterów. Jeśli się im to nie powiedzie, to okoliczne tereny zostaną opanowane przez potwory, uniemożliwiając tym samym handel oraz swobodne wykonywanie zadań.

Zainteresowanym grą polecamy zapoznanie się z opublikowaną na naszym serwisie zapowiedzią.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej