Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 września 2002, 15:48

Conflict: Desert Storm - Pustynna Burza - prace polonizacyjne zakończone

Firma LEM informuje, że prace nad polską wersją językową gry Conflict: Desert Storm - Pustynna Burza zostały zakończone. W najbliższych dniach master trafi do tłoczni. Zatem możemy oficjalnie ogłosić, że premiera gry Conflict: Desert Storm - Pustynna Burza odbędzie się w Polsce w czwartek, 26 września 2002 roku.

Firma LEM informuje, że prace nad polską wersją językową gry Conflict: Desert Storm - Pustynna Burza zostały zakończone. W najbliższych dniach master trafi do tłoczni. Zatem możemy oficjalnie ogłosić, że premiera gry Conflict: Desert Storm - Pustynna Burza odbędzie się w Polsce w czwartek, 26 września 2002 roku.

Conflict: Desert Storm to gra stworzona przez zespół Pivotal Games, znany głównie ze świetnego tytułu Warzone 2100. Jej akcja rozgrywa się w czasie wojny w Zatoce Perskiej, gdzie Armia Stanów Zjednoczonych przeprowadziła szybką operację wojskową na terenie Kuwejtu i Iraku znaną pod kryptonimem Pustynna Burza. Naszym zadaniem jest kierowanie wyszkolonym amerykańskim oddziałem specjalnym w walce z siłami Republiki Iraku.

Możemy kontrolować do czterech komandosów jednocześnie przełączając się między nimi i wydając im polecenia. System wydawania rozkazów pozwala na zmianę poleceń każdej z postaci, podczas kontrolowania tylko jednej z nich. W grze wiernie oddano realia bliskowschodniej wojny. Podczas wykonywania poszczególnych zadań napotkamy m. in. na szwadrony czołgów i helikoptery bojowe atakujące pozycje wroga. Z dużą pieczołowitością wykonano wizualną stronę gry. Oprócz realistycznego otoczenia mamy dokładne modele wszystkich rodzajów pojazdów i broni.

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej