Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 października 2004, 10:09

Christopher Lee i Heather Graham w EverQuest II

Nadchodząca wielkimi krokami druga odsłona popularnej serii gier o nazwie EverQuest nabiera rumieńców. W dniu wczorajszym koncern Sony Online Entertainment podał do wiadomości nazwiska aktorów, którzy udostępnią swoje głosy liderom sił dobra i zła.

Nadchodząca wielkimi krokami druga odsłona popularnej serii gier o nazwie EverQuest nabiera rumieńców. W dniu wczorajszym koncern Sony Online Entertainment podał do wiadomości nazwiska aktorów, którzy udostępnią swoje głosy liderom sił dobra i zła.

Christopher Lee i Heather Graham w EverQuest II - ilustracja #1

Christopher Lee (na zdjęciu po lewej) to postać, której nie trzeba chyba nikomu bliżej przedstawiać. Urodzonego w 1922 roku aktora można było ostatnio podziwiać w ekranizacji słynnej powieści J.R.R. Tolkiena „Władca Pierścieni” (rola Sarumana) oraz w drugim epizodzie „Gwiezdnych Wojen” (rola Dartha Tyranusa). W EverQuest II, Christopher Lee wcieli się w postać Lucana D’Lere, tysiącletniego przywódcę złego miasta Freeport. Z kolei druga desygnowana do podkładania głosów aktorka – Heather Graham (na zdjęciu po prawej) – obejmie kontrolę nad Antonią Bayle, Królową Oeynos, przywódczynię sił dobra. Trzydziestoczteroletnia artystka zagrała już m.in. w drugiej części „Krzyku”, „Boogie Nights” czy „From Hell”.

EverQuest II to druga cześć gry firmy Sony Computer Entertainment, jednego z najpopularniejszych MMOcRPG. Akcja gry toczy się w tym samym fantastycznym świecie Norrath, co część pierwsza, lecz znacznie ulepszonym i oferującym graczom więcej możliwości. W sumie gracze mogą przemierzać trzy kontynenty składające się w połowie z obszarów znanych z pierwszego EverQuesta, a reszta z całkiem nowych lokacji.

Zmianie uległy podstawy ekonomii, m.in. banki nie są już rzeczą globalną i każda miejscowość ma swój własny, odrębny bank. Zmienił się proces kreacji postaci, który polega teraz tylko na wyborze rasy, płci i wyglądu, a popularne statsy pojawiają się dopiero podczas późniejszej gry. Oprócz wszystkich starych ras i klas postaci można wybrać zupełnie nowe. Zwiększono możliwości personifikacji postaci umożliwiając wybór odpowiedniej twarzy, włosów czy sylwetki. Na 6 poziome gracz może wybrać klasę bazową swej postaci (fighter, priest, mage, rogue lub tradesmen), a następnie na kolejno 15 i 30 poziomie zawężać wybraną specjalizację. Do wyboru są trzy podstawowe skille, które można rozwijać, tj. Knowledge, Technique oraz Arts.

Więcej informacji na temat EverQuest II znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej