Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 marca 2007, 10:14

autor: Artur Falkowski

Castle Crashers zalicza opóźnienie

Zwiększenie przez Microsoft limitu objętości gier na Xbox LIVE Arcade może mieć wpływ nie tylko na ich cenę, ale również na czas ukazania się poszczególnych produkcji. Autorzy już przygotowywanych gier mogą bowiem skorzystać z dodatkowej przestrzeni i wyposażyć swoje dzieła w nowe opcje. Tak stanie się z Castle Crashers.

Zwiększenie przez Microsoft limitu objętości gier na Xbox LIVE Arcade może mieć wpływ nie tylko na ich cenę, ale również na czas ukazania się poszczególnych produkcji. Autorzy już przygotowywanych gier mogą bowiem skorzystać z dodatkowej przestrzeni i wyposażyć swoje dzieła w nowe opcje. Tak stanie się z Castle Crashers.

Castle Crashers zalicza opóźnienie - ilustracja #1

Ta tworzona przez The Behemoth, twórców Alien Hominid, produkcja powstaje już od dłuższego czasu. Ma być chodzoną bijatyką, w której grafika zostanie przygotowana w tej samej stylistyce, jak miało to miejsce w grze z sympatycznym obcym w roli głównej. Tytuł przygotowywany jest wyłącznie z myślą o konsoli X360, a jego premiera planowana była pierwotnie na marzec, później na lato bieżącego roku. Po ogłoszeniu przez Microsoft zwiększenia limitu objętości postanowiono jednak wydłużyć okres developingu, żeby rozbudować powstającą produkcję. Według informacji podanych przez Dana Paladina z The Behemoth, Castle Crashers będzie można spodziewać się dopiero wiosną przyszłego roku.

Castle Crashers zalicza opóźnienie - ilustracja #2

Istnieje prawdopodobieństwo, że inni twórcy podejmą podobne decyzje i opóźnią premierę swoich produkcji, by skorzystać z dodatkowych megabajtów, na które Microsoft wydał zezwolenie.

Jeżeli chodzi o Castle Crashers, więcej informacji na temat tego tytułu znajdziecie załamach naszej encyklopedii.