Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 kwietnia 2007, 14:21

Bydgoszczanie z Frontline Studios Inc. zrezygnowali z produkcji gry Sadness?

Sadness – przygotowywany z myślą o konsoli Nintendo Wii, produkt krakowskiego studia Nibris – nie jest już wspierany przez Frontline Studios Inc. Tak przynajmniej twierdzą redaktorzy serwisu Worthplaying, którzy przed dwoma dniami zamieścili smutne wieści na łamach swojej witryny.

Sadness – przygotowywany z myślą o konsoli Nintendo Wii, produkt krakowskiego studia Nibris – nie jest już wspierany przez Frontline Studios Inc. Tak przynajmniej twierdzą redaktorzy serwisu Worthplaying, którzy przed dwoma dniami zamieścili smutne wieści na łamach swojej witryny.

Bydgoszczanie z Frontline Studios Inc. zrezygnowali z produkcji gry Sadness? - ilustracja #1

Worthplaying nie podaje, dlaczego bydgoska firma wycofała się z produkcji gry Sadness. Trudno też znaleźć jakiekolwiek informacje na temat źródła tych rewelacji. Postanowiliśmy zatem skontaktować się z Frontline Studios Inc. w celu wyjaśnienia kwestii, ale niestety nie uzyskaliśmy satysfakcjonującego komentarza. Bydgoszczanie obiecali wypowiedzieć się w sprawie w późniejszym terminie.

Postaramy się uzyskać więcej informacji na temat dalszych losów gry Sadness i zaprezentować je Wam na łamach naszego serwisu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej