Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat F.E.A.R.: Extraction Point

Nadchodzi trzecia część F.E.A.R.

Adrian Werner, 24 marca 2010, 09:31

Przez ostatnie kilka miesięcy wielokrotnie docierały do nas plotki o następnej odsłonie stworzonego przez Monolith Productions cyklu F.E.A.R. Teraz mamy dla was coś więcej niż domysły i spekulacje.

Pierwsze informacje o fabule F.E.A.R. 3?

Szymon Liebert, 5 lutego 2010, 09:16

Serwis VG247 opublikował notatkę opisującą szczegóły castingu ze stycznia tego roku, który dotyczył sieciowej reklamy gry F.E.A.R. 3. Wydaje się, że tekst, dostarczony przez anonimowe źródło, może wskazywać na pewne szczegóły odnośnie fabuły trzeciej produkcji studia Monolith. Oczywiście sam projekt nie został jeszcze nawet zapowiedziany.

Nasilają się plotki o F.E.A.R. 3

Adrian Werner, 16 grudnia 2009, 11:15

Wspominaliśmy już o plotkach na temat F.E.A.R. 3. Dzięki wpisowi na stronie artysty Joela Cuellara, istnienie tego projektu wydaje się coraz bardziej prawdopodobne.

F.E.A.R. traci fanów z powodu rozszerzeń i wersji konsolowych

Janusz Wyczołek, 28 grudnia 2008, 14:00

Jak twierdzi Dave Matthews, jedna z głównych osób odpowiedzialnych za F.E.A.R. 2: Project Origin, „seria” traci fanów z powodu średnio udanych rozszerzeń i słabiutkich wersji konsolowych.

Project Origin - pierwszy zwiastun kontynuacji gry F.E.A.R. już dostępny!

Krystian Smoszna, 24 września 2007, 06:50

W Internecie pojawił się pierwszy zwiastun gry Project Origin, nowej pierwszoosobowej strzelaniny, która tworzona jest przez studio Monolith Productions. Krótki film powinien zainteresować przede wszystkim fanów gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, gdyż to właśnie z kontynuacją tego produktu mamy tutaj do czynienia.

Project Origin - tak będzie nazywać się kontynuacja gry F.E.A.R.

Krystian Smoszna, 6 września 2007, 17:52

Kontynuacja gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon od dziś nosi nazwę Project Origin – poinformował koncern Warner Bros. Interactive Entertainment, który opublikuje produkt studia Monolith Productions na rynku. Tytuł ten został wybrany przez fanów w specjalnym konkursie, zorganizowanym na początku czerwca przez wydawcę.

Wybierz tytuł dla kontynuacji gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon!

Krystian Smoszna, 6 sierpnia 2007, 17:48

Miał rozpocząć się 23-ego lipca, ale ostatecznie ruszył dopiero dziś. Konkurs Name Your F.E.A.R., bo to o nim właśnie mowa, został opóźniony o dwa tygodnie. Choć firma Monolith Productions, Inc. zarzekała się, że powodem obsuwy jest chęć dokładnego przyjrzenia się wszystkim propozycjom nadesłanym przez fanów gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, to prawda wydaje się być zupełnie inna...

Dwie nowe gry z cyklu F.E.A.R. oficjalnie zapowiedziane

Krystian Smoszna, 11 lipca 2007, 17:04

Przedstawiciele koncernu Sierra Entertainment, Inc. wyłożyli wreszcie karty na stół i oficjalnie zapowiedzieli dwa nowe produkty, korzystające z marki F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon. Pierwszy z planowanych tytułów pojawi się na PC, w drugi natomiast zagrają użytkownicy konsoli Xbox 360.

Fani wymyślą tytuł dla kontynuacji gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon

Krystian Smoszna, 5 czerwca 2007, 07:19

Trwają prace nad kolejną grą firmy Monolith Productions, Inc., która będzie kontynuować historię opowiedzianą w programie F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon oraz jego oficjalnym rozszerzeniu, zatytułowanym Extraction Point. Z racji tego, że przygotowywany produkt nie może korzystać z tej samej marki, autorzy potrzebują nowego tytułu dla swojego dzieła.

Kontynuację gry F.E.A.R. opracuje Swordfish Studios?

Krystian Smoszna, 27 listopada 2006, 13:54

Gdy wczoraj informowaliśmy Was o otwarciu nowego oddziału firmy Swordfish Studios w brytyjskim Manchesterze, nic nie wiedzieliśmy na temat pierwszego produktu, jaki tam powstanie. Co prawda nadal nie dysponujemy stuprocentowo pewnymi informacjami, ale chodzą słuchy, że tym programem będzie druga odsłona cyklu F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.

Poradnik: FEAR: Extraction Point

Redakcja GRYOnline.pl, 8 listopada 2006, 18:34

Witam wszystkich graczy w nieoficjalnym poradniku do gry FEAR: Extraction Point. Przygodę rozpoczynamy tu na krótką chwilę po wydarzeniach znanych nam z podstawowej wersji gry – kompleks Origin eksplodował, a zadaniem gracza będzie ucieczka przed wszelkiego rodzaju oprawcami. Dodam tylko, że w niektórych momentach rozgrywki nie będzie to wcale łatwe.

F.E.A.R.: Extraction Point w sklepach, F.E.A.R. w wersji na konsolę Xbox 360 w tłoczni

Krystian Smoszna, 25 października 2006, 07:32

W ostatnim tygodniu października wielbiciele gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon nie powinni mieć powodów do narzekań. Koncern Vivendi Games oferuje im bowiem dwa produkty z tego cyklu, jeden przeznaczony na PC, drugi stworzony z myślą o konsoli Xbox 360.

F.E.A.R.: Extraction Point w "złocie"

Artur Falkowski, 21 października 2006, 14:03

Zgodnie z zapewnieniami producenta Tima Halla (TimeGate Studios), F.E.A.R.: Extraction Point, rozbudowany dodatek do popularnej, futurystycznej strzelaniny FPP z elementami horroru, został już ukończony i trafił do tłoczni.

Demo F.E.A.R.: Extraction Point już jutro

Radosław Grabowski, 12 września 2006, 19:55

Trzynastka niekoniecznie musi być pechowa, gdyż właśnie 13 września 2006 w Internecie pojawi się wersja demonstracyjna F.E.A.R.: Extraction Point. To oficjalne rozszerzenie popularnej gry z gatunku FPS zadebiutować ma komercyjnie już w przyszłym miesiącu – dystrybucją w naszym kraju zajmie się firma CD Projekt, która wyznaczyła termin polskiej premiery na 27 października 2006.

Znamy datę premiery gry F.E.A.R.: Extraction Point w naszym kraju

Krystian Smoszna, 21 sierpnia 2006, 14:01

Sporo piszemy ostatnio o F.E.A.R., głównie za sprawą planów konwersji gry na inne platformy sprzętowe oraz darmowej edycji programu, pozwalającej na zabawę w trybie multiplayer. Gdzieś w tym całym zamieszaniu umknęły nam informacje dotyczące pierwszego, oficjalnego dodatku, a przyznać trzeba, że mamy dobre wieści dla polskich fanów dzieła rodem z Monolith Productions.

Gra F.E.A.R. Combat już dostępna!

Krystian Smoszna, 17 sierpnia 2006, 11:00

Jest godzina jedenasta, a to oznacza, że przygotowany przez firmę Monolith Productions program o nazwie F.E.A.R.: Combat jest już dostępny w Internecie. Gra przeznaczona jest wyłącznie do rozgrywek w trybie multiplayer i nie wymaga posiadania podstawowej wersji F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.

F.E.A.R. będzie straszyć również na PS3?

Artur Falkowski, 10 sierpnia 2006, 07:40

Posiadacze X360 czekają już na przeznaczoną dla ich konsoli wersję pecetowego hitu F.E.A.R. Według najnowszych informacji istnieje spora szansa na to, że grą będą mogli cieszyć się również właściciele Playstation 3.

Czym będzie F.E.A.R.: Combat?

Radosław Grabowski, 9 sierpnia 2006, 09:44

Właśnie okazało się, że dwadzieścia dni, o których pisaliśmy 27 lipca 2006 w kontekście F.E.A.R.: Combat, dotyczyło nie ujawnienia szczegółów na temat tego projektu, lecz jego premiery. Bowiem dokładnymi informacjami w omawianej sprawie dysponujemy już dziś i chcielibyśmy podzielić się nimi z Szanownymi Czytelnikami.

F.E.A.R.: Combat - tajemniczy projekt studia Monolith Productions

Krystian Smoszna, 27 lipca 2006, 09:18

Firma Monolith Productions ma w zanadrzu niespodziankę dla wszystkich wielbicieli gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon. Dokładnie za 20 dni producenci programu ujawnią szczegóły dotyczące tajnego projektu o nazwie Combat.

GOL na E3 2006: F.E.A.R.: Extraction Point

Borys Zajączkowski, 13 maja 2006, 11:56

Helikopter, którym drużyna gracza ucieka po pozbyciu się Paxtona Fettela i po spowodowaniu drobnej eksplozji nuklearnej, spada i rozbija się. Fala uderzeniowa wybuchu dopełnia dzieła zniszczenia, a żeby atrakcjom stało się zadość, Fettel zostaje przywrócony do życia przez jakąś postać stojącą w mroku.

F.E.A.R.: Extraction Point - kolejna dawka emocji

Krystian Smoszna, 10 maja 2006, 11:09

Likwidacja Paxtona Fettela w F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon zakończyła się całkowitym sukcesem. Niestety, żeby pokonać Almę – tajemniczą dziewczynkę, będącą źródłem koszmarnych wizji głównego bohatera gry – trzeba czegoś więcej niż destrukcji kompleksu Origin wraz z całą dzielnicą Auburn. Zło powróci, a jego siłę poznamy w pierwszym, oficjalnym dodatku.