Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Ashes of the Singularity

Ashes of the Singularity: Escalation - nadchodzi samodzielny dodatek do RTS-a studia Stardock

Adrian Werner, 25 sierpnia 2016, 10:55

Firma Stardock Corporation zapowiedziała Ashes of the Singularity: Escalation, czyli samodzielny dodatek do RTS-a sprzed pół roku. Rozszerzenie zaoferuje m.in. większe mapy i dwie nowe kampanie fabularne.

Ashes of the Singularity zadebiutowało na PC – coś więcej niż technologiczny benchmark?

Janusz Guzowski, 1 kwietnia 2016, 17:24

Na rynku ukazała się utrzymana w klimatach science-fiction strategia Ashes of the Singularity studia Stardock Corporation. Produkcja jest jednym z pierwszych tytułów wykorzystujących potencjał bibliotek DirectX 12. Pierwsze recenzje wskazują, że oprócz technologicznego benchmarku dostaliśmy też bardzo udaną grę.

Premiera Ashes of the Singularity jeszcze w tym miesiącu

Adam Mirkowski, 11 marca 2016, 13:49

Ashes of the Singularity - nowy RTS nawiązujący skalą potyczek do serii Supreme Commander - zadebiutuje 31 marca. Twórcy ze studia Stardock, odpowiedzialnego wcześniej za cykl Galactic Civilizations, udostępnili z tej okazji nowy trailer gry.

Ashes of the Singularity - pierwsza gra ze wsparciem DirectX 12 w Steam Early Access

Łukasz Szliselman, 22 października 2015, 11:33

Grywalna alfa nowego RTS-a twórców serii Galaxy Civilizations wyląduje dziś we wczesnym dostępie na Steamie. Ashes of the Singularity w wersji Early Access zaoferuje na początek kilka planet, na których powalczymy o dominację w trybie solowym lub multiplayerze.

Karty grafiki firmy NVIDIA mają spory problem z istotną funkcją DirectX 12

Michał Jodłowski, 1 września 2015, 17:00

W sieci pojawiły się testy, które ujawniają wyższość układów AMD w benchmarku Ashes of the Singularity, co wynika z problemów, jakie mają GeForce’y z obsługą jednej z istotnych funkcji najnowszego API. Ponadto według Robeta Hallocka, szefa globalnego marketingu technicznego firmy AMD, obecnie żadna karta grafiki nie wspiera w pełni bibliotek DirectX 12.

DirectX 12 bije DX11 na głowę. Pierwsze testy w benchmarku z gry Ashes of the Singularity

Łukasz Szliselman, 18 sierpnia 2015, 11:10

Na bazie gry Ashes of the Singularity zbudowano benchmark, w którym sprawdzono wydajność DirectX 12. Pierwsze testy wyraźnie wskazują, że nowa wersja bibliotek spełni pokładane w niej nadzieje.

Studio Stardock zapowiedziało RTS-a z imponującą skalą potyczek

Adrian Werner, 5 marca 2015, 10:30

Studio Stardock zapowiedziało pecetowego RTS-a Ashes of the Singularity. Projekt imponującą skalą potyczek. W grze bitwy toczone będą na powierzchniach całych planet, a w starciach będzie mogło wziąć udział nawet kilkadziesiąt tysięcy jednostek.