32. elementy logiczne
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 32. Najpopularniejsze gry o tematyce elementy logiczne.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Inverto
Akcji 19 grudnia 2013
Gra FPP z elementami logicznymi, nawiązująca do słynnej serii Portal. Wyposażeni w broń grawitacyjną przemierzamy tereny tajnych laboratoriów i rozwiązujemy szereg opartych na prawach fizyki zagadek aby zdemaskować spisek, przygotowany przez szalonego naukowca.
They Breathe
Zręcznościowe 5 września 2011
Oryginalna gra zręcznościowa, w której pod postacią małej żabki eksplorujemy zalany wodą las, dbając o dostępny zapas tlenu i eliminując pojawiających się w różnych konfiguracjach przeciwników.
Morphopolis
Przygodowe 10 listopada 2013
Prosta gra przygodowa typu „ukryte przedmioty”, którą przygotował dwuosobowy zespół deweloperski Micro Macro Games. Wchodzimy w niesamowity świat insektów i wykonujemy kolejne zagadki logiczne w pięknej ręcznie rysowanej grafice.
Doorways: The Underworld
Przygodowe 20 września 2013
Wzorowana na grze Amnesia epizodyczna przygodówka, utrzymana w konwencji survival horroru. Jako nieustraszony detektyw podążamy śladem psychopaty w dziwne, psychodeliczne światy, ukryte za tytułowymi drzwiami. Gra stawia przede wszystkim na myślenie, eksplorację i rozwiązywanie zagadek, strasząc nas – zamiast walk z potworami – mroczną historią, sugestywnym klimatem i poczuciem otaczającego zagrożenia.
Super Splatters
Zręcznościowe 23 czerwca 2013
Humorystyczna zręcznościowa platformówka wyprodukowana przez niezależne studio SpikySnail. Zadaniem gracza jest rozgniecenie tytułowych stworków w taki sposób, by ich soczysta zawartość rozbryzgała się po ekranie powodując możliwie jak największy chaos. Gra oferuje ponad 70 poziomów, z których każdy ukończyć można na wiele sposobów.
Ampu-Tea
Zręcznościowe 31 maja 2013
Wyprodukowana przez niezależne studio Sparkling Games gra logiczno-zręcznościowa, bazująca na zaawansowanym silniku fizyki. Gracz wciela się w rolę niepełnosprawnego z futurystyczną protezą ręki - KS-001 Robo-arm. Jego zadaniem jest przygotowanie herbaty dla ojca, co wymaga niezwykle dużej precyzji w operowaniu mechaniczną kończyną.
Toren
Przygodowe 12 maja 2015
Utrzymana w baśniowych klimatach przygodowa gra akcji autorstwa niezależnego brazylijskiego studia Swordtales. W grze wcielamy się w postać młodej księżniczki uwięzionej w wysokiej wieży, a naszym zadaniem jest umożliwienie bohaterce ucieczki z tego miejsca. Nie jest to łatwe, gdyż podczas rozgrywki musimy stawić czoła wielu przeszkodom – od elementów czysto platformówkowych, po walkę z rozmaitymi przeciwnikami, z których każdy stanowi nie lada wyzwanie.
Tengami
Przygodowe 20 lutego 2014
Tengami to przygodówka autorstwa studia Nyamyam. Akcja gry osadzona jest w średniowiecznej Japonii, a grafika zaprojektowana została tak, aby przypominała książki z otwierającymi się obrazkami, w których każda strona prezentuje inne tekturowe budynki i postacie.
Eryi's Action
Zręcznościowe 6 czerwca 2011
Eryi's Action to platformówka 2D, wyprodukowana przez studio Xtal Sword. Tytułowa bohaterka pragnie zjeść soczysty melon, który przechowuje w domu. Okazuje się jednak, że owoc został skradziony przez podstępną Fartę. Żądna zemsty Eryi wyrusza na pełną niebezpieczeństw wyprawę, by odebrać swoją własność. Mimo „cukierkowej” oprawy wizualnej, gra adresowana jest do doświadczonych graczy.
99 Spirits
RPG 31 maja 2013
Połączenie gry jRPG oraz logicznej. Główna bohaterka, Hanabusa, pragnie zemścić się na demonach, które zniewoliły jej matkę. Z pomocą białego lisa oraz magicznego miecza dziewczyna próbuje rozprawić się ze złymi duchami. Produkcja stworzona została przez japońskie studio TORaIKI.
Monster High: 13 Wishes
Przygodowe 29 października 2013
Platformówka 3D oparta na motywach pełnometrażowego filmu animowanego Monster High: 13 Wishes. Kierując poczynaniami ulubionych bohaterek świata Monster High gracze muszą wkroczyć do świata wewnątrz magicznej lampy, by uratować tytułowe liceum. Gra wyprodukowana została przez studio Game Machine.
Interference
Zręcznościowe prace wstrzymane
Utrzymana w stylistyce cyberpunk i technoir niezależna platformówka z elementami skradanki i gry logicznej. Przenosimy się do totalitarnego miasta przyszłości, Arachnopolis, gdzie zostajemy mimowolnie wplątani w działania organizacji cyberterrorystycznej, pragnącej zdobyć tajemnicze urządzenie o nazwie Glitcher.
Not the Robots
Zręcznościowe 12 grudnia 2013
Zręcznościowa skradanka z elementami gier logicznych i roguelike. Poruszamy się bezimiennym robotem po wnętrzu biurowca, gdzie w losowo generowanych pokojach mamy za zadanie zjadać elementy wyposażenia. Haczyk polega na tym, że biurowiec wypełniony jest uzbrojonymi robotami patrolowymi oraz rozmaitymi pułapkami, zaś pochłaniane przez nas meble to jednocześnie najlepsza ochrona przed wzrokiem strażników i śmiertelnymi promieniami laserów.
Alex Hunter: Władca Umysłu
Przygodowe 3 grudnia 2013
Prosta przygodówka typu ukryte obiekty, która jest przeznaczona dla graczy niedzielnych. W Alex Hunter: Lord of the Mind przejmujemy kontrolę nad tytułowym detektywem i rozwiązujemy zagadkę tajemniczego zniknięcia profesora Pattersona, słynnego naukowca.
Nimble Quest
RPG 6 grudnia 2013
Niekonwencjonalne połączenie gry action-RPG, logicznej i zręcznościowej. Zadaniem gracza jest pokierować drużyną herosów, którzy muszą zmierzyć się z hordami przeciwników. Szkopuł w tym, że bohaterowie poruszają się „wężem” (jeden za drugim) i trzeba uważać, by nie wpadli na siebie. Tytuł wyprodukowany został przez niezależne studio NimbleBit LLC.
MIND: Path to Thalamus
Przygodowe 5 sierpnia 2014
Zrealizowana w perspektywie pierwszoosobowej gra przygodowa, której akcja toczy się w surrealistycznej rzeczywistości, będącej wytworem ludzkiej fantazji. Tytuł został opracowany przez Carlosa Coronado, który dał się poznać m.in. jako twórca modyfikacji do Left 4 Dead 2. Bohaterem gry jest uwięziony w pułapce własnego umysłu mężczyzna, próbujący powrócić do rzeczywistości.
Kalimba
Zręcznościowe 17 grudnia 2014
Dwuwymiarowa platformówka z elementami logicznymi, zaprojektowana przez autorów Max & The Magic Marker oraz Max: The Curse of Brotherhood. W grze staramy się doprowadzić do celu dwie części rozbitego totemu. Problem w tym, że za sprawą magii w dalszym ciągu tworzą one całość i poruszając jedną z nich, wprawiamy w ruch także drugą. W efekcie nietrudno o porażkę.
Tentacles: Enter the Mind
Zręcznościowe 15 maja 2014
Ciąg dalszy logiczno-zręcznościowej produkcji Tentacles: Enter the Dolphin, która zadebiutowała w 2012 r. na urządzeniach mobilnych. W grze wcielamy się w mackowatego stwora imieniem Lemmy, który wyrusza w głąb mózgu szalonego doktora Phluffa. Jego misją jest eliminacja kolejnych, coraz bardziej zwariowanych pomysłów, które opanowują umysł naukowca, prowadząc go do nieuchronnego obłędu.
Adam's Venture Chronicles
Przygodowe 5 lutego 2013
Klasyczna gra przygodowa osadzona w latach 20-tych XX wieku, w której – wcielając się w podróżnika Adama Venture – próbujemy rozwiązać zagadkę tajemniczego manuskryptu znajdującego się w ogrodzie Edenu. Kompilacja składa się z trzech epizodów wydanych uprzednio na komputery i zapewnia ok. 10 godzin rozgrywki w głównym wątku fabularnym.
The Girl and the Robot
Przygodowe 18 sierpnia 2016
Trzecioosobowa przygodówka akcji autorstwa debiutującego studia Flying Carpet Games, którego członkowie maczali wcześniej palce w wielu popularnych produkcjach mobilnych. Fabuła The Girl and the Robot opowiada o losach dziewczynki uwięzionej przez złą królową w zamku, wybudowanym przy pomocy starożytnej technologii.
Windborne
Akcji prace wstrzymane
Windborne to wyprodukowana przez zespół Hidden Path Entertainment gra sandboksowa, osadzona w fantastycznej krainie pełnej pradawnych ruin oraz lewitujących wysp. Gracze zajmują się konstruowaniem budynków, wypełnianiem misji, handlem, walką oraz rozwiązywaniem zagadek logicznych.
The Masterplan
Akcji 4 czerwca 2015
Debiutancki projekt niezależnego studia Shark Punch, którego członkowie wcześniej tworzyli gry dla wytwórni Disney Interactive. The Masterplan dopisuje szaloną teorię spiskową do decyzji prezydenta Nixona o zniesieniu zewnętrznej wymienności dolara na złoto. Według opowiadanej tu historii, cały zabieg miał na celu zamaskowanie wielkiego przekrętu. Pod względem mechaniki rozgrywki mamy tu do czynienia z połączeniem gry akcji i strategii czasu rzeczywistego z zastosowaniem aktywnej pauzy.
Constant C
Zręcznościowe 13 marca 2013
Wyprodukowana przez studio International Games System platformówka 2D z elementami gry logicznej. W orbitalnej stacji kosmicznej prowadzone są badania nad czasem i przestrzenią. Niestety, eksperyment wymyka się spod kontroli, stwarzając poważne zagrożenie dla całego Wszechświata. Na miejsce wysłany zostaje robot, którego zadaniem jest zapobiec katastrofie i przywrócić porządek.
Flights of Fancy: Two Doves
Przygodowe 13 września 2013
Utrzymana w klimatach fantasy, casualowa gra przygodowa typu „ukryte obiekty”. Wcielamy się w postać hrabiny, z której posiadłości skradziono legendarnego gołębia, posiadającego potężną magiczną moc. Naszym celem jest odszukanie złodziei i odebranie im ptaka, zanim jego moc zostanie wykorzystana do realizacji niecnych planów pewnego goblińskiego arystokraty.