The Elder Scrolls V: Skyrim bez tekstur – Team Fortress 2 się kłania
Nie no, nawet bez tekstur Skyrim się dobrze prezentuje... TO JUŻ WIEMY, JAK VALVE ZROBIŁO TEAM FORTRESS! Ale z nich lenie! ... -- XDD
Poprawia plynnosc gry :P cos jak GTA3 ze sniegowymi teksturami co jak pamietam lekko wplywalo na wydajnosc
alhaszasz nie obrażaj Wii
e8231ue9821udihdiuh23y1idhd nie napisałeś, że chodziło o Twojego PC.
"W takiej wersji produkcja kojarzy się Team Fortress 2 i innymi komiksowymi tytułami."
Aha, fajnie wiedzieć że to się kojarzy z komiksami.
Najlepszy mod do grafiki ? Pana dobrze znanego na scenie moderskiej -> ENB Series Skyrim Enhaced Shaders :) Polecam, oj polecam, 2x lepsze shadery niz konkurencyjne mody i Skyrim nabiera jeszcze większych rumieńców :) Wszystko znajdziecie na Skyrim Nexus :) Pozdrowienia
Gra bez tekstur byłaby przeźroczysta albo jednolita (tekstura robocza edytora). Tutaj zastosowano specjalne tekstury i pewnie zmodyfikowano shadery. Ale nie ma to jak bajerka :).
ubersniper niezupełnie. Przed nałożeniem tekstury każda bryła ma inny kolor (dla rozróżnienia).
TobiAlex -
tak jest w przypadku programow 3D, ale nie w Skyrim... ten filmik to tylko symulacja jak moglaby wygladac ta gra bez tekstur - a faktycznie byla to zabawa z ustawieniami wyswietlania grafiki w grze...
Skyrim kompletnie bez zadnych tekstur wyglada tak ->
czyli mrozna zimowa czarna noc ;]
@ubersniper
Nie. Przed nałożeniem tekstur bryły są cieniowane by nie było widać, że są złożone z trójkątów i by było widać grę świateł. Tak więc gra bez tekstur powinna być w odcieniach szarości. Ponieważ tutaj bryły mają różne kolory być może nałożono na nie jednopikselowe tekstury.
Pan Dzikus
Nie do końca, ten filmik to efekt zabaw ustawieniami, tekstury zmieniono przez to, ale tylko w widoku na jednolite kolory, a kolor jest brany z tekstury która normalnie dany obiekt teksturuje.
Ale po za tym się zgadza, jednak gra bez tekstur może być inna niż w odcieniach szarości, wystarczy ustalić kolor obiektu shaderem, więc kompletnie bez tekstur może i być kolorowa, ale wątpię, że ktoś będzie robił dla każdego obiektu osobne ustawienie, dlatego lepiej wziąć średni kolor z istniejącej tekstury i tak pokolorować obiekt.
Fajne:P łatwiej znaleźć ukryte jaskinie itp:) jak humorystycznie to ja też coś mam:P zrobiłem filmik http://www.youtube.com/watch?v=BiwXTZUvYHY&feature=feedu