Gra Crysis Warhead | PC

1234następnaostatnia
05.06.2008 15:04
1
Unife
19
Chorąży

1st.
Tak koniec z exlusivami cryteka na pc. Jasne, chyba ze juz planowali wczesniej i mieli juz troche zrobionego tego nowego crysisa ale zobaczymy czy wyjdzie na konsolke crysis.

05.06.2008 15:12
2
odpowiedz
Cziczaki
111
Renifer

2st. Ciekawe co z tego wyjdzie...

05.06.2008 15:14
3
odpowiedz
marcing805
107
PC MASTER RACE

Mam nadzieję, że będzie lepsza od jedynki.

05.06.2008 15:15
4
odpowiedz
ManiakDVD
57
Pretorianin

4th nie wiem jak Crytecowi uda się zrobić coś jeszcze lepszego...

05.06.2008 15:28
5
odpowiedz
eDragon55
14
Centurion

będzie super znowu ostare granie :D myślę że grafika troche sie poprawi bo nietrzeba za duzo :D no i żeby grywalność była jeszcze większa :D

05.06.2008 16:20
6
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

Zanim popadnę w huraoptymizm albo konsternację, poczekam na oficjalne stanowisko Cryteka - czy to ma być faktyczna druga część zamierzonej trylogii czy tylko pewnego rodzaju dodatek i zapchajdziura między Crysisem a Crysisem 2.

PS. Dlaczego w "grach podobnych" jest Far Cry 2, a nie ma Crysisa??? To chyba powinno być oczywiste i w ułamku sekundy samo się nasuwać! :)

05.06.2008 16:31
7
odpowiedz
U.V. Impaler
156
Hurt me plenty

Tribunal ---> Bo Crysis jest w "Grach z serii" co jest oczywiste i w ułamku sekundy się nasuwa.

05.06.2008 16:47
8
odpowiedz
ManGun
75
Konsul

czekam i mam nadzieje, że będzie lepszy od jedynki :D

05.06.2008 16:52
9
odpowiedz
puszczyk
79
Generał brygady

Mi ta wiadomość też wygląda jak typowy opis jakiegoś dodatku.

05.06.2008 16:54
10
odpowiedz
godfather15
1
Pretorianin

mnie sie podoba

05.06.2008 17:00
11
odpowiedz
DawiQ
31
Blogger

Żegby Warhead był dłuższy od jednynki "byłbym w raju"! xD

05.06.2008 17:10
12
odpowiedz
kajo1234567890
10
Legionista

mam nadzieję że nie będzie tak nieudana jak crysis. ( crysis było fajne, lecz za duże wymagania i fabuła. U mnie poszło na średnich bez zacinania).

05.06.2008 17:10
13
odpowiedz
Sitros
58
The One

Jak na moje oko to to ma byc konkurencja dla FarCry'a 2, bo maja wyjsc w podobnym czasie... Ale znajac Crytek'a to ta gra wyjdzie na swieta 2010 roku, takze ci co sie martwia ze za wczesnie, nie maja sie o co martwic (maslo maslane)

05.06.2008 17:16
14
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Czyżby kolejny wątek o Crysis na 8 stron? Hehe, ja już się nie mogę doczekać i kupię na 100%, bo jedynka strasznie mocno mi się podobała.

05.06.2008 17:26
15
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

remekra ====> a z tych 8 5 będzie typu "a pójdzie mi?", "a jakie wymagania?", a kolejne 2 to będą komentarze sfrustrowanych fanbojów konsolowych o tym, jaki to Crysis i Crysis: Warhead jest głupi (w domyśle: bo nie wyszedł na konsole)... ;)

PS. GOL zrobił nawet fajną okładkę do tej gry :)

05.06.2008 17:33
16
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Tribunal-> Wiem, ale jednak 8 stron to 8 stron;).

Co do samej gry, to w pewnym momencie w jedynce słychać w radiu że JSOC ma nowe zadanie dla Psychola, więc pewnie teraz dowiemy się co to było za zadanie. Szkoda tylko że gra wychodzi po wakacjach:(, niestety trzeba się jeszcze uczyć a w wakacje jest spokój od nauki(chociaż i tak będzie w co grać ME, Burnout P, Flatout, DMC4, GRiD), fajnie by było gdyby chociaż demo wypuścili przed wrześniem, no i ciekawe kiedy pierwsze filmiki z Gameplaya. Ale teraz mogę się założyć że nie będę mógł pograć na Very High(czyli max), w tych 15-27 kl/sek. Pewnie będzie bardziej optymalizowana do nowych układów(GTX 280 i Radeon HD4870), ale mam nadzieję że znowu grafika wbije mnie w fotel.

PS. GOL nie zrobił tej okładki, wejdź sobie na Crymod.com, tam jest ona pokazana w oficjalnym oświadczeniu Cryteka. No i trzeba przyznać że wygląda bardzo ładnie, tak samo z resztą jak okładka jedynki.

05.06.2008 17:43
17
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

Ze strony producenta:

EA AND CRYTEK ANNOUNCE DEVELOPMENT OF CRYSIS WARHEAD

Jun 05, 2008
The Next Installment of One of the Highest Rated Games of 2007 Blasts its way onto PCs this Fall

Maximum freedom, maximum explosions and maximum Psycho! Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) and award-winning independent studio Crytek today announced Crysis Warhead® – the parallel story to Crysis, one of the most critically-acclaimed first person shooters and PC games of 2007. Shipping exclusively for the PC this fall, Crysis Warhead is the first title to be developed at Crytek´s Budapest studio, and is built on a new, enhanced and optimized version of Crytek’s CryENGINE® 2 technology.

“We were very pleased with the reception of Crysis from both gamers and media after our launch last year,” said Cevat Yerli, CEO and President of Crytek. “That being said, one of the key principles of our studio is to always raise the bar. With Warhead, we are focusing on refining our storytelling and game performance, while also delivering more of the visually stunning graphics and immersive, free-roaming gameplay everyone loved in Crysis.”

“The best result of a partnership that we can ask for in the EA Partners program is when a world class independent studio like Crytek chooses to continue to work with us,” said David DeMartini, Vice President and Global General Manager, EA Partners. “Crysis was an amazing game and is going to be a blockbuster franchise. We could not be more excited to be working with Crytek to launch another hit with Crysis Warhead this year.”

In Crysis Warhead, players will don the Nanosuit of Sergeant Sykes, also known as ‘Psycho’, one of the most memorable characters from Crysis. More brash and aggressive than his Delta Force squadmate Nomad, players will experience Psycho’s parallel story during the events of the original game, finding that life on the other side of the island is even more intense and explosive than they ever could have imagined. Luckily, Psycho’s Nanosuit is just as capable and he’s equipped with an even bigger arsenal of fully customizable weapons and new vehicles, giving players access to the tools they need to dominate any situation. Aside from this new, exciting single player campaign, Crysis Warhead will also feature new multiplayer content. Stay tuned for more details this summer.

Crysis Warhead has not yet been rated by the ESRB or PEGI.

05.06.2008 18:23
18
odpowiedz
DawiQ
31
Blogger

http://pccentre.pl/news/show/Pierwszy_screen_z_Crysis_2:_Warhead/id=17185

Pierwszy screen

EDIT: Sorry nie spojżałem na date i to co jest napisane pod screenem...

05.06.2008 19:01
19
odpowiedz
wapiczapi
54
Konsul

Jeśli będzie dłuższa od jedynki, to do szczęścia nic mi więcej nie potrzeba

05.06.2008 19:13
20
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

dawiq-> Popatrz na datę tamtego newsa 01.04.08 r. ten screen to fake.

05.06.2008 19:13
21
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

DawiQ ====> a spojrzałeś na datę i przeczytałeś to, co jest tam napisane?

Data: 2008-04-01

(...)

"Dzień po prima aprilis możemy powiedzieć, że powyższy screen jest dziełem naszej redakcji. Mamy nadzieję, że Crysis 2 faktycznie będzie tak wyglądał!"

05.06.2008 19:25
22
odpowiedz
Mateck
88
Senator

Czekam z niecierpliwością na więcej informacji o nowej części. Póki co można tylko gdybać, ale z tego co podali w oficjalnej wiadomości wnioskuję, że to może być pełnoprawna kontynuacja i druga część planowanej trylogii.
W Crysisie ocalało trzech członków oddziału: Nomad, Psycho i Prorok. Dzięki temu twórcy w każdej części mogą przedstawić historię z trzech różnych perspektyw, stopniowo ujawniając jak potoczyły się losy bohaterów po ataku na lotniskowiec. W Crysisie było wiele niewiadomych. Nie wiadomo do końca co się działo z Psycho, a w szczególności z Prorokiem, więc twórcy mają duże pole do popisu. Mam nadzieję, że tak będzie, bo perspektywa walki z obcymi od samego początku gry w kolejnych częściach trylogii zawsze mnie przerażała ;).

05.06.2008 20:06
23
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Oby było lepsze od Crysisa. Bo był to crap.
Postarajcie się, Crytek!

05.06.2008 20:53
24
odpowiedz
dudxxx
47
Pretorianin

Tobędzie tak:
W Crysisie poznaliśmy losy Normand'a
w Crysis Warhead poznamy losy Psycho
a w Crysis 3 poznamy losy Proroka i w trzeciej części zostaną wyjaśnione niejasności związane z końcem 1, bo z tego co pamiętam to w ostatnim filmiku 1 się dowiadujemy że Prorok żyje i ma się całkiem dobrze, więc pozostaje tylko oczekiwać na dalsze info typu:
apowiedzi, Screeny i trailery, i ciekawe czy będzie Edycja Kolekcjonerska, ale zapewne będzie jak przy 1 części była, to przy drugiej było by grzechem niewydać i nie kupić. Dla mnie tytół Must Have. Cóż będe chyba musiał zrezygnować albo przełożyć w czasie zakup Far Cry 2.
A tak swoją drogą znakomite posunięcie ze strony EA i Crytek'a robić premierę w tym samym miesiącu co konkurencja wypuszcza Far Cry 2.

06.06.2008 11:37
25
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

dudxxx ====> może i nie za bardzo rozsądne to posunięcie z tą datą wydania, ale dla mnie i tak to nie ma różnicy bo ja Crysisa: Warhead kupię na 99,9%, natomiast Far Crya 2 na 99,9% nie kupię.
Zresztą i tak Crysis: Warhead pewnie będzie miał co najmniej miesięczną obsuwę ;)

06.06.2008 12:46
26
odpowiedz
raziel88ck
118
Reaver is the Key!

To jest dodatek czy druga czesc?

06.06.2008 12:50
27
odpowiedz
ookie
108
Generał

W Crysisie poznaliśmy losy Normand'a
chyba raczej Nomada :)

06.06.2008 12:53
28
odpowiedz
Przemek6
9
Legionista

To będzie tzw. samostójka,czyli dodatek nie wymagający podstwaki.

06.06.2008 13:02
29
odpowiedz
ronnie120
39
Pretorianin

Jedynka była świetna, miejmy nadzieje, że warhead będzie jeszcze lepszy

06.06.2008 16:18
30
odpowiedz
warchlud
0
Centurion

mi crysis na full detalach ledwo co chodzi płynnie a już wychodzi crysis 2.

06.06.2008 22:22
31
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

"To jest dodatek czy druga czesc?" ====> Raczej samodzielny dodatek. Podobno...

Jeżeli tak rzeczywiście by było i gdyby zrobili drugi dodatek na tej samej zasadzie tyle tylko, że "od strony" Psycho, a jednocześnie wydali Crysisa 2 (też z tego typu dodatkami?) i Crysisa 3 (też z tego typu dodatkami?), to nie miałbym nic przeciwko temu :) Akurat taka nowela w przypadku Crysisa mogłaby jak dla mnie mieć miejsce! :)

06.06.2008 22:40
32
odpowiedz
szułek
33
Generał

A dla mnie mogli by zrobic tylko dodatkowy scenariusz i juz a gafika moze byc taka sama...

06.06.2008 22:50
33
odpowiedz
Darkowski93m
97
Generał

Szczerze to liczyłem że Crysis Warhead to będzie normalna kontynuacja, ale teraz widze że nawet jako SPORY dodatek prezentuje się niźle.
Kto się orientuje ile to może kosztowac ?

06.06.2008 22:51
34
odpowiedz
Darkowski93m
97
Generał

Mam jeszcze pytanie czy takie dodatki instaluje się normalnie ( jak całkiem osobne gry)?

07.06.2008 08:35
35
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

Darkowski93m ====> Nie sądzę, aby EA zeszło z ceną poniżej 130 zł, a już na pewno nie zejdą poniżej 100 zł.

Co do instalacji - jeszcze nie wiadomo.

09.06.2008 16:26
36
odpowiedz
kubicBSK
64
Legend

Tribunal, jestem ciekaw czemu nie kupisz na 99.9% Far cry 2? Przecież graficznie nie odstaje on niczym od crysisa,a nawet może być lepszy. Gra ma starczyć na 50 godzin,ale to twoja decyzja.

10.06.2008 16:49
37
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

warchlud ====> grafika w Crysis: Warhead będzie lepsza niż w Crysisie, ale nie oczekiwałbym jakichś kolosalnych zmian.

kubicBSK ====> bo nie. Bo ta gra to nie moje klimaty i jeżeli o kupnie gry miąłaby decydować grafika i długość gry, to ja dziękuję. Wystarczy? To fajnie.
Dobrze chociaż, że zauważyłeś, że to jest tylko i wyłącznie moja decyzja bo już się nastawiałem na to, że będziesz mi kazał kupić tę grę :/

11.06.2008 19:39
38
odpowiedz
C0r4x
0
Pretorianin

Powtarzam pytanie z wątku CRISIS :

Jak nazwać następną część ? PREQUEL czy SEQUEL ?

11.06.2008 19:42
39
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Gra dzieje się w tym samym momencie, co Crysis tylko że zamiast sterować Nomadem będziemy sterować Psycholem, więc nie do końca wiem jak to nazwać, ja bym dał sequel.

11.06.2008 21:03
40
odpowiedz
C0r4x
0
Pretorianin

To nie jest Prequel ani sequel i to mnie dziwi .

Nic nie dzieje się po ani przed .

12.06.2008 16:49
41
odpowiedz
Sub _ Zero
20
Chorąży

oby było lepsze od Crysisa i chociaż troszkę wciągało bo Crysis był porażką (może nie aż taką jak Terrorist Takedown ale coś koło tego , tylko grafika i wymagania poszły do przodu).

13.06.2008 21:54
42
odpowiedz
radeon2400
20
Konsul

aaa i jeszcze jedno crysis miał niezłą grafę ale często się pokazują błędy graficzne

13.06.2008 22:02
43
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

To samo z innej perspektywy? Było już w przypadku F.E.A.R.'a i się chyba nie sprawdziło.

13.06.2008 22:07
44
odpowiedz
Send1N
2
Konsul

radeon nie wiezylem w to ale dzis sie przekonalem rozwalilem helikopter z rakietnicy i spadl i sie doslownie wbil w kamien i caly czas sie trząsł to wychaczylem blenda ;]

14.06.2008 15:44
45
odpowiedz
maniex123
1
Junior

mysle ze crystek poprawi wady z pierwszej czesci . przeszedlem crysisa 5 razy na FULL detalachi rozdzielczosci 1024x768 (taka rozdz. bo monitor 17cali) wady z 1 to np rozmazane pixele jak sie na cos popatrzy a w Tmeshift nigdzie nie ma pixelow . wg mnie w pojedynki Crysis vs Far Cry 2 wygra Far Cry 2nawet pod wzgledem fabuly wole far cry 1 niz crysisa to tyle ode mnie pzdr

14.06.2008 16:07
46
odpowiedz
Dróh Boróh
3
Chorąży

myślałem że coś lepszgo

15.06.2008 11:41
47
odpowiedz
ReyMysterio
20
Centurion

Już nie mogę się doczekać :).

18.06.2008 15:42
48
odpowiedz
Van Persie
0
Generał

Hmm.Może być to bardzo ciekawa gra,dlatego czekam na nią z niecierpliwością.

19.06.2008 19:31
49
odpowiedz
davkens
31
Feel The Pain!

Oooo syzbko sie doczekaliśmy kontynuacji...Co do samej gierki mam nadzieje ze będzie dłuższa względem swojego starszego braciszka...Po tej częsci "ponąc" Ea ma juz zacząć robic crysisa ale multiplatformowego :P mniam Crysis 2 ablo raczej Crysis 3...

23.06.2008 14:39
50
odpowiedz
Wojciech-666
6
Legionista

Więc kolejna częśc juz w tym roku?? nie wieże miała byc za 2- 3 lata na pewno tak szybko nie wyjdzie

24.06.2008 14:38
51
odpowiedz
Heaton16
50
Pretorianin

O super nowy Crysis mam nadzieję że mi pójdzie , jak tak to będzie ciekawie , ta gra powinna być dobra :D:);) a tu macie screena , tak jakby screena :D:D

25.06.2008 14:40
52
odpowiedz
GamesManiac
0
Centurion

O super,że wychodzi kontnuajcja crysisa.Oby była dłuzsza od pierwszej częsci.Ciekawe jakie beda wymagania.Zdaje mi sie że większe od 1.

26.06.2008 16:33
53
odpowiedz
DawiQ
31
Blogger

http://www.chrome2.yoyo.pl/photogallery.php?album_id=5

Screeny

Tylko trzeba sie zarejestrowac.

27.06.2008 17:59
54
odpowiedz
Van Persie
0
Generał

No mam nadzieję,że ta gra będzie spoko.Ale wymagania pewnie duże jak w Crysis.

27.06.2008 18:09
55
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Persie-> Właśnie w tym sęk że w tej części Crysisa nie mają się skupiać na kartach nowej generacji(GTX280 i Radeon 4870), tylko na tym aby grę zoptymalizować do granic możliwości. Cytat z PC Gamera.

The PC Gamer $653 Warhead Machine

Crytek built its own machine capable of running the game "silky smooth", with "all the bells and whistles turned on". Considering that it has an 8600GT, I'll take it with a grain of salt, but Dan Stapleton confirmed in a PC Gamer Podcast thread that they absolutely did play the game on this machine, and it was running on High details.

Shuttle SG31G2S Barebone Case - $239.99
Intel Pentium E2180 2.0GHz Dual-Core CPU - $82.99
Samsung SH-S203B DVD Burner - $29.99
Hitachi Deskstar 7K160 160GB hard drive - $48.99
A-Data 2GB DDR2 SDRAM - $45.99
MSI GeForce 8600GT 512MB video card - $94.99
Vista Home Premium - $109.99

Don't forget that you can easily find a case/power supply solution for cheaper than that! It would compensate for the mouse, keyboard, speakers, and monitor you might need.

Niby na 8600GT na High powinno chodzić, ile w tym prawdy? Nie wiem. Ale i tak nie mogę się doczekać nowego Crysisa. Ale jeszcze coś. Crysis Warhead to nie Crysis 2, tylko dodatek stand alone, opowiadający historię znaną z Crysisa z innego punktu widzenia i jest to potwierdzone przez jakiegoś gościa z Crytek. Btw. Na IGN jest już zapowiedź po ang. i parę nowych screenów, no i krótki gameplay teaser.

27.06.2008 18:45
56
odpowiedz
Van Persie
0
Generał

No nie wiem,czy pójdzie na HIGH na 8600 GT...Graficznie to to samo co Crysis,więc wątpie,by udało im się tak to zoptymilizować.Ale zobaczymy.Ja zakupię pewnie Radeona 4870,w ogóle zmieniam sprzęt.

Ja doskonale wiem,że Warhead to nie Crysis 2.Crysis 2 wyjdzie za pewne za 2 lata...Może trochę wcześniej.A ma wyjść na konsole,więc wymagania pewnie nie będą dużo większe jak w Crysis "1".

27.06.2008 20:55
57
odpowiedz
C0r4x
0
Pretorianin

GamesManiac ---> To nie jest Kontynuacja , tylko przenosisz się z perspektywy innego żołnierza oraz jesteś w innych lokacjach w oryginalnym CRISIS .

Ja bym to nazwał Replay'em .

27.06.2008 22:09
58
odpowiedz
kamil0749
90
baka

Ciekawe czy w te gre bedzie mozna jeszcze pograc na porckach dwurdzeniowych czy juz trzeba bedzie miec czterordzeniowe 3 GB Ramu i karte graf 1 GB

29.06.2008 13:43
59
odpowiedz
PitbullHans
88
Legend

Już się nie mogę doczekać kolejna częśc kochanego Crysisa:P:P:P

30.06.2008 14:10
60
odpowiedz
Niosący Światło
32
Pretorianin

e no zal to bednzie takie same tylko zamiast isc w lewo pojdzemy w prawo ZAL

30.06.2008 14:12
61
odpowiedz
Niosący Światło
32
Pretorianin

e no zal to bendzie taka sama gra tylko zamiast isc w lewo pojdziemy w prawo

30.06.2008 14:19
62
odpowiedz
Van Persie
0
Generał

Niosący swiatło-->a po co jeden post pod drugim i w dodatku ten sam?

kamil0749-->twoja wiedza nie jest za duża.Jeszcze przez jakiś czas procesory dwurdzeniowe będą bardzie opłacalne niż kupno czterordzeniowca.Ponadto,ta gra ma mieć mniejsze wymagania od Crysis,a to za sprawą obietnic ze strony producenta,iż będzie pracował nad jak najlepszą optymilizacją gry przy grafice takiej samej,jak w Crysis z 2007 roku.

01.07.2008 09:18
63
odpowiedz
Micho13
22
Chorąży

to na 99 procent jest dodatek! nie zrobili by lepszej grafy w niecały rok! zresztą i tak zagrać nie będe mogł bo i tak na mym zlomie nie drgnie

01.07.2008 23:07
64
odpowiedz
macio9i9
2
Junior

Noooooooooo nooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nareszcie nadchodzi CRYsis 2

02.07.2008 11:40
65
odpowiedz
warchlud
0
Centurion

X@Vier455 ---> masz racje. jest to dodatek.

02.07.2008 12:00
66
odpowiedz
CARBON33
26
Centurion

Ale będą jaja! zobaczę nareszcie nomana he he!!

02.07.2008 17:43
67
odpowiedz
graczonline2
1
Junior

Ej CARBON3
3 w dodatku niebędziemy już chodzić nomandem tylko jego kuplem sam przeczytaj

Fabuła gry przedstawia nam alternatywną wizję wydarzeń, z jakimi zetknęliśmy się w wydanym pod koniec 2007 roku FPS-ie. Rolę Nomada, głównego bohatera pierwowzoru, przejmuje jego kompan z oddziału Delta Force, sierżant Michael Sykes. Były żołnierz SAS-u, obdarzony przez swoich towarzyszy pseudonimem Psycho, jest jedyną postacią oddaną do dyspozycji gracza.

02.07.2008 22:22
68
odpowiedz
warchlud
0
Centurion

graczonline2 -----> dzięki. ej a czy crysis warhead będzie mial większe wymagania niż crysis.

02.07.2008 23:11
69
odpowiedz
graczonline22
1
Junior

witam jestem ta samą osoba co (graczonline2) tylko ze mam nowe konto
a co do wymagań niejestem pewny ale chyba będą podobne do crysis no moze trzeba będzie miec lepszą karte albo procesor Ja tam wole uzbierac na X360 i kupić gta4

02.07.2008 23:17
70
odpowiedz
CARBON33
26
Centurion

graczonline2-22 ------> Chodziło mi o zobaczenie "fizyczne" nomana. Czyli chce zobaczyć jego gębę oczami Psychola.

02.07.2008 23:20
71
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Carbon->Nomad, nie Noman. A twarzy raczej nie zobaczysz bo ma on założoną maskę, a Warhead rozpoczyna się nie od początku tylko od mniej więcej od połowy Crysisa.

Warchlud starszy? Haha, dobry żart on ma 12 lat, maciejka pewnie też coś w okolicach tego.

warchlud-> A nie widzisz co jest napisane na pudełku? 16+

03.07.2008 12:32
72
odpowiedz
CARBON33
26
Centurion

No to masz jeszcze roczek do tej gry :) remekra Noman nie zawsze miał założoną maskę.

03.07.2008 17:01
73
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Tylko na początku w samolocie miał ściągniętą. I nie Noman tylko Nomad.

03.07.2008 23:35
74
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
50
Konsul

podobno planowana jest 3 część crysisa jeszcze drugiej nie zrobili a juz chcą czeciąrobic

03.07.2008 23:56
75
odpowiedz
CARBON33
26
Centurion

Może będzie w 3'ce coś nowego. Najgorsze co mogłoby być to granie prorokiem.

04.07.2008 19:41
76
odpowiedz
GamesManiac
0
Centurion

Ciekawe czy będzie lepsza fabuła od crysis bo grafa widze ta sama.

04.07.2008 20:05
77
odpowiedz
CARBON33
26
Centurion

Grafika ma być bardziej zoptymalizowana. I ma chodzić na sprzęcie za 1000zł.

04.07.2008 20:11
78
odpowiedz
warchlud
0
Centurion

na jakich ustawienich pójdzie mi crysis warhead na intel core 2 quad Q6600, 2GB RAM DDR3 i GeForce 8800GT.

04.07.2008 20:15
79
odpowiedz
kamil0749
90
baka

skad mamy to wiedziec ?? przeciez nie podali wymagan
ale podejrzewam ze na srednich

04.07.2008 20:29
80
odpowiedz
GamesManiac
0
Centurion

Crysis Warhead będzie na tym samym silniku co crysis.Pójdzie ci na high.Mi też poszedł crysis na high na takim sprzecie:E4600 2x2,4, 4GB ram , 9600GT

05.07.2008 13:20
81
odpowiedz
Godsmackxyz
11
Centurion

Czy ta gra wyjdzie na next-geny???

Nie chce wydawać 4 tys na zajebistego kompa

05.07.2008 14:33
82
odpowiedz
CARBON33
26
Centurion

remekra -----> Jakiś tam szef mówił że komputer za 400 dolców ma uciągnąć płynnie na średnich i w rozdiałce 1024. Nie wiem czy ma racje ale jest to możliwe...

05.07.2008 17:36
83
odpowiedz
warchlud
0
Centurion

alienshoooter ---> już dobrze. spokojnie. nie denerwuj się tak. przecież to tylko posty. mi crysis chodzi płynnie na very high 2XAA i rozdzielce 1024x768.

05.07.2008 17:42
84
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Łoooo, już tylko 2xAA? Kurde w takim tempie, to za 5 dni okaże się że Crysisa na oczy nie widziałeś.

06.07.2008 01:23
85
odpowiedz
CARBON33
26
Centurion

Właśnie remekra... Czy mi się wydaje że ostatnio mówiłeś 4xAA?

06.07.2008 17:11
86
odpowiedz
PAINEKILER
83
FC Barcelona

Tym razem żadnej rewolucji nie można się spodziewać.

07.07.2008 16:25
87
odpowiedz
_SzKooDniK_
11
Pretorianin

super gra świetnie że będzie kolejna część cyrsisa nie mogę się doczekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07.07.2008 18:06
88
odpowiedz
Klukszmit
1
Junior

Na pewno będzie tak samo udana jak Crysis to znaczy mam nadzieję

07.07.2008 22:52
89
odpowiedz
warchlud
0
Centurion

oby ta część była jeszcze lepsza od popszedniej.

07.07.2008 23:20
90
odpowiedz
NeXuS2907
11
Chorąży

Kolejny benchmark ale zapowiada się super gierka

09.07.2008 08:08
91
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Są już 3 nowe Gameplaye:
http://au.pc.ign.com/articles/887/887185p1.html

Ale na nich nie zobaczy się ulepszonych efektów cząsteczkowych, ani nowego bajeru czyli Global Ambient Lightning, bo jest to tylko Pre-Alpha. Ale fajnie wygląda i strzela nowa broń:D.

09.07.2008 12:26
92
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
19
Legend

Ciekawe, czy będzie tak fajne jak "jedynka"

09.07.2008 14:44
93
odpowiedz
warhead11
0
Centurion

Nawet lepsze od jedynki

09.07.2008 14:59
94
odpowiedz
Storm93
21
Hardstyle Lover

warchlud --> mów nam jeszcze :]

co do tematu - jeśli rzeczywiście tak go zoptymalizują jak mówią to wtedy będę chylił czoła, natomiast jeśli nie to będzie proste - komercja... anyway w grę i tak zagram jako iż nie mam jakichś wysokich wymagań co do gier jeśli chodzi o fabułę i inne szity

10.07.2008 22:51
95
odpowiedz
KapCioch
65
Generał

Znów dżungla? Dziękuję postoje. Dań z mikrofali nie trawie.

10.07.2008 22:53
96
odpowiedz
Browar Drinker
88
Szef wszystkich szefow

Na Ultima wersja PL jest już dostępna za 64.90 zł w przedsprzedaży. Premiera ok. 19 września

10.07.2008 22:55
97
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Już jest od paru dni. Ja już mam zamówioną, równo 80.90zł z kosztem przesyłki;).

12.07.2008 22:08
98
odpowiedz
Freemarcin
1
Junior

Hmm... Mam nadzieję, że będzie dało się w to pograć dłóżej niż w poprzednią wersje....

15.07.2008 11:36
99
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

http://pc.ign.com/dor/objects/14258182/crysis-warhead/videos/crysis_warhead_gameplay_071.html

Gameplay z E3. Jedno słowo: Miazga! Popatrzcie sobie na wybuch stacji benzynowej, cały czas sobie tylko ją powtarzam. Widać że jest bardziej wybuchowo. Heh i grali z God modem.

15.07.2008 12:15
100
odpowiedz
Mati 88 !?
42
Blaugrana

Robi wrażenie ładne efekty fali uderzeniowej i rozgrywka jakaś taka płynniejsza. Ciekawe mnie tylko na jakim kompie to odpalili.

15.07.2008 12:22
101
odpowiedz
Sitros
58
The One

Ta... i to ma chodzic na slabszych blaszakach niz 1??? Jasne...

15.07.2008 12:27
102
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

A czemu nie? Poza tym gra nie ma chodzić na słabszych blaszakach niż 1, tylko ma być bardziej zoptymalizowana, nie licz na to że 5 letnim sprzęcie to odpalisz na średnich. Poza tym ceny sprzętu są już i tak małe. A jeśli dla kogoś i tak są za drogie to lepiej niech kupi konsole.

15.07.2008 12:58
103
odpowiedz
Pawlo94
92
Illusive Man

Mam nadzieje ze w tym dodatku bedzie wiecej akcji bo w 1 po 2 misjach az mi sie odechcialo, a tak przy okazji wg. mnie t będzie raczej zalepienie dziury pomiędzy 1 a 2 bo tak szybko by raczej nowej gry nie wypuscili chociaz dobrze ze to samostojka bedzie przynajmniej sie miejsce na dysku oszczedzi :D a 2 bedzie za jakies 2 lata

15.07.2008 19:01
104
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Nowa porcja screenów:
http://www.crymod.com/uploads/mediapool/080715e/image1.jpg
http://www.crymod.com/uploads/mediapool/080715e/image2.jpg
http://www.crymod.com/uploads/mediapool/080715e/image3.jpg
http://www.crymod.com/uploads/mediapool/080715e/image4.jpg
http://www.crymod.com/uploads/mediapool/080715e/image5.jpg

Radzę zwrócić uwagę na drugi screen. Czy tylko ja tam widzę to że w Warheadzie tak samo jak w FC2 będzie system dynamicznego rozprzestrzeniania się ognia?;). Nie jest to jeszcze potwierdzone, ale tak to wygląda. No i widać na nich nowy system cząsteczkowy, którego niestety nie widać na filmiku z E3.

15.07.2008 19:03
105
odpowiedz
HiddenSkiller
0
Centurion

Cała ta nowa część to tylko REPLAY tyle że z innej perspektywy .

15.07.2008 19:13
106
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Orly?;)
Było to wiadome od początku. Poza tym wątpię aby nie była tam chociaż kawałka rozgrywki, po tym co się działo w zakończeniu Crysisa. Gra ma się zaczynać wtedy kiedy zaczynała się misja z czołgami, a ma starczyć na 8-10 godzin.

A poza tym może i Replay, ale za to jaką postacią będziemy sterować. Wystarczy popatrzeć na ten Gameplay z E3, widać że Psychol jest "twardszy" niż Nomad, nawet pistolet trzyma w jednej dłoni;).

16.07.2008 13:50
107
odpowiedz
Nero-Łowca Demonów
40
Generał

nie moge sie doczekac lepsza grafa mniejsze wymagania oby fabula lepsza fajnie ze dodadza nowe bronie i oczywiscie udostepnia inne obszary misji

17.07.2008 12:09
108
odpowiedz
DawiQ
31
Blogger

Fabuła ma być znowu prosta jak sznurek...

18.07.2008 11:14
109
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Jako że GOL trochę zasnął jeśli chodzi o Warheada to są nowe Gameplaye:
http://www.gametrailers.com/player/37032.html
http://www.jeuxvideo.tv/video/crysis-warhead.html
Jest też rozmowa z pracownikiem Crytek(jest tam tez pokazany Gameplay):
http://e3.g4tv.com/e32008/videos/27076/Exclusive_Hands_On_Crysis_Warhead.html
I jeszcze parę innych filmików jest ale pokazują one to samo co te co podałem ale inaczej przechodzone.

19.07.2008 20:53
110
odpowiedz
GamesManiac
0
Centurion

Nie rozumiem jak oni mogli zoptymalizowac wymagania.Przecież jak by to zrobili to grafika była bt gorsza.Ktoś wytłumaczy mi na czym to polega te optymalizowanie.

19.07.2008 21:48
111
odpowiedz
Konq
18
Chorąży

Uuu jak narazie wychodzi na odgrzewanego kotleta ;/

20.07.2008 18:23
112
odpowiedz
arka gdynia_
17
Centurion

Far cry jest lepszy wg. Mnie

22.07.2008 13:43
113
odpowiedz
matiweklar
37
Centurion

jestem wielkim fanem Crysisa wg mnie jest to jedna z najlepszych gier jakie powstaly i najlepszy FPS jaki powstał :PP

22.07.2008 14:34
114
odpowiedz
cdrozmiar
1
Junior

Moim zdanie poza grafika napewno Crysis Warhead nic wielkiego nie pokaże. Wymagania duże, fabuła do bani! Ja cały czas czekam na Far Cry'a 2

22.07.2008 17:19
115
odpowiedz
Hydro2
110
Senator

Far Cry 2 i Crysis stoją na równie profesjonalnie bardzo wysokim poziomie, ale obie te gry muszą ustąpić pierwszenstwa temu co pokaże TR Underworld :P Twórcy chwalą się grafiką ładniejszą niż w Crysisie a jako fan serii TR i Crysisa nie widzę powodu by im nie wierzyć :)

24.07.2008 02:23
116
odpowiedz
ec_Demonisko
8
Legionista

mam nadzieje tylko ze nie zrypia kodu tak jak w normalnym crysisie jesli chodzi o rozdzialke, bo jesli chodzi o AA i af to nie widze przeciwskazan aby ktoras z kart tego nie wytrzymala. dla przykladu na tv mi sie lepiej gra bo na rodzialce 1280x720 przy AA x2 i Af x 8. wyglada to lepiej niz na nominalnej rozdzialce tv i dziala lepiej. rodzielczosc to najwiekszy wrog crysisa ;] bo w sumie to nie ogranicza mnie teraz magistrala pci bo mam 2 x 16 ktore co prawda zmienia sie w CF na 8 ale to szczegolik ;] pozdro crysis rzadzi

30.07.2008 10:08
117
odpowiedz
Dawidv
111
Pretorianin

@Hydro2 "jako fan TR i Crysisa"? Facet ostro się zdziwisz, TR nie będzie miało lepszej grafiki niż Crysis, już są gameplaye tego. NIe wiem czy na GOLu.

30.07.2008 10:30
118
odpowiedz
Lukassuss
56
Pretorianin

Ehh kurcze - jak usłyszałem o grze to się ucieszyłem bo Crysis podobał mi się bardzo...

Ale akcja typy replay?... Ta sama historia, parę szczegółów dodali i już. A co dalej wymyślą - będzie kolejny "nowy" Crysis z każdym członkiem drużyny po kolei?... tak troszkę lekka kicha...

Jakaś nowa moda teraz chyba - tak jak zrobili z Lost Planet Colonies - to samo co w Lost Planet Extreme Conditions tylko parę szczegółów zmienione...

Już producenci aż tak lecą na kasę że nawet nie chce im się robić pełnej kontynuacji tylko dodają coś do pierwotnej wersji i jest "nowa"...

01.08.2008 08:27
119
odpowiedz
FisherSC
0
Konsul

GameManiac-> wcale nie, grafika się nie pogorszy tylko wymagania będą mniejsze, na tym mniej więcej polega optymalizacja

01.08.2008 16:48
120
odpowiedz
dastan10
3
Legionista

Ja za bardzo nie rozumiem twórców tej gry przecież jedynka poza rewelacyjną grafiką nie pokazała nic nowego w związku z fabułą a oni ciągle chcą drążyć ten sam temat.Rozumiem że grafika ma być poprawiona, że mają dodać nowe bronie, że mają odsłonić przed nami drugą stronę wyspy ale to będzie wielka powtórka z rozrywki.

03.08.2008 22:20
121
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

Już to kiedyś pisałem, ale napiszę jeszcze raz - bardzo podoba mi się okładka Crysis: Warhead! W moim prywatnym (bzdurnym ale co tam!) rankingu najfajniejszych, najlepszych inajładniejszych okładek gier wszechczasów na pewno znalazłaby się w pierwszej 10, natomiast okładka Crysisa raczej by się w nim nie znalazła! Niby te okładki są podobne, ale jednak detale decydują... ;)

Okładka Crysis: Warhead raczej nie byłaby na pierwszym miejscu bo na pierwszym miejscu w tym rankingu chyba byłaby jednak okładka BioShocka :D

03.08.2008 23:03
122
odpowiedz
dastan10
3
Legionista

Najlepszą okładką ( oczywiście jak dla mnie ) jest okładka gry Prince of Persia:Dusza Wojownika.
Pozdro

04.08.2008 09:46
123
odpowiedz
PitbullHans
88
Legend

Bardzo dobrze, że grafika się nie pogorszy a będą mniejsze wymagania :) Mam nadzieję, że w rywalizacji z FC2 pokona ją bez problemu :P

04.08.2008 13:27
124
odpowiedz
GamesManiac
0
Centurion

Dla mnie choć jeszcze Far Cry 2 nie wyszło będzie lepsze od crysisa.Żadnych potworów fajny afrykański klimat i dużo lepszy gameplay.

04.08.2008 13:57
125
odpowiedz
cwaniak1092
1
Junior

czym to sie ruzni od tamtego crysisa???????????

04.08.2008 14:29
126
odpowiedz
Drace66676
106
D.R.A.C.E

cwaniak ->>> niczym. Mam tylko nadzieję, że dobrze zoptymalizują silnik. FC 2 pewnie bardziej do gustu mi przypadnie. I żebym się nie mylił.

04.08.2008 18:27
127
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

GamesManiac ====> "żadnych potworów" - ok, masz do tego pełne prawo, ja np. wolę własnie walczyć z potworami, mutantami, demonami, Obcymi itp. zamiast ze zwykłymi żołnierzami. Pod tym względem Far Cry 2 może ci się oczywiście bardziej podobać niż Crysis. To samo z "afrykańskim klimatem". Ale skąd u diabła już teraz wiesz, że Far Cry 2 ma "dużo lepszy gameplay"?!

cwaniak1092 ====> będzie się sterować inną postacią, większy i nowy (choć oczywiście bardzo podobny) teren, nowe pojazdy, nowe bronie, nieco inna fabuła, ładniejsza grafika, będzie tańszy... W mniejsze wymagania nie wierzę... ;)

06.08.2008 20:35
128
odpowiedz
Nagły atak spwacza
1
Legionista

ej ale Crysis Warhead bedzie miał gigantyczne wymagania

06.08.2008 21:36
129
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

Większych wymagań to on nie będzie miał.

07.08.2008 13:26
130
odpowiedz
soLDaT 1.4
21
Chorąży

wybuchy są super, a grafike nie poprawili :/ Crysis poszedł na ful detal to to też :)

07.08.2008 23:41
131
odpowiedz
MeCko xD
7
Legionista

na obrazkach nie widać żeby grafika poszła daleko naprzód jak zapowiadali twórcy....

ale bDzie cikawa gierkaa xD

oby fabuła była nieco lepsza jak w pierwszej częscii xPp

07.08.2008 23:51
132
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Akurat grafika na tych screenach jest i tak trochę lepsza niż w jedynce. A to i tak jeszcze nic.
W warheadzie nie będzie podziału na low, medium, high, very high. Tylko na Mainstream, Gamer, Enthusiast i jeszcze jeden, nie pokazany jeszcze. Mainstream będzie odpowiadał ustawieniom Low-Medium, Gamer to High, a Enthusiast to Very High. No i ten jeden nie ujawniony, który ma być jeszcze lepszy. Nawet nie chcę sobie wyobrażać jak na takim ustawieniu ta gra będzie wyglądać.

A dla tych jeszcze co mówią że niby FC2 jest bardziej zaawansowany technicznie niż Crysis Warhead. Dziwne na E3 uważają inaczej, bo Warhead znowu(po Crysise) dostał tytuł najbardziej, zaawansowanej technologicznie gry targów, pokonując tym samym FC2.

07.08.2008 23:53
133
odpowiedz
Van Persie
0
Generał

Cóż, nie wiem, czy kupię sobie tego Crysisa, choć zwykłego przeszedłem i mi się podobał. Ja wyjdzie demo, to sobie zagram. No i mam nadzieję, że dwa radeony 4870 sobie poradzą na max ustawieniach. Powinny, bo ponoć ta gra ma być lepiej zoptymilizowana.

08.08.2008 04:59
134
odpowiedz
krolwioski
16
Legionista

Poprzednia wersja teh gry na swoj sposob byla oryginalna, chociaz juz bylo w roznych filmach (ghost in the shell) podobny pomysl, jednak wczesniej nie przedstawili go w grach...
Gra warta uwagi jezeli ktos lubi FPP...

08.08.2008 09:48
135
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

Ludzie! Crysis do dziś jest najładniejszą, najbardziej zaawansowaną graficznie grą i taką pozostanie przez najbliższe kilka lat od swojej premiery (14 listopada 2007 r.)! A wy chcecie, żeby grafika w Crysis: Warhead radykalnie rózniła się od tej w Crysisie! Ważne, że będzie jeszcze lepsza, a to że nieznacznie (ale jednak lepsza!) to i tak dużo! Przez najbliższe 2-3 lata i tak żadna gra nie dorówna Crysis: Warhead! Więc dajcie spokój już z tą grafiką! Ważniejsze, żeby rzeczywiście Crysis: Warhead poszedł na słaszym sprzęcie w takich detalach i rozdzielczości jak Crysis na mocniejszym i droższym sprzęcie!
A najważniejsze jest to, żeby gra była jeszcze bardziej grywalna niż Crysis! Dla mnie grafika może pozostać taka sama bo pod tym względem ani w tym ani w następnym ani za 2 lata żadna gra nie dorówna Crysisowi!
Lepiej zacznijcie zbierać kaskę (mam nadzieję, że EA Polska zachowa się fair względem graczy i Crysis: Warhead nie będzie kosztował więcej niż 80 zł) na Crysis: Warhead zamiast martwić się jakością grafiki! ;)

Van Persie ====> jeśli do tego masz dobrą płytę główną, dobry procesor, minimum 2 GB RAM-u minimum 800 MHz (ale nie chwal się, nie podawaj tego co masz!) to dwa Radeony HD 4870 wystarczą na spokojne granie we WSZYSTKIE GRY, które wyjdą przez co najmniej najbliższe 4-5 lat.

08.08.2008 16:01
136
odpowiedz
PitbullHans
88
Legend

4-5 lat ? Nie przesadzaj najwyżej 2lata Za 5lat to już będzie syf nic nie warty, co do twojej wypowiedzi zgadzam się Crysisa jeszcze długo nic nie przebije a za parę lat Crysis 2 i jeszcze lepsza grafika :P

08.08.2008 16:07
137
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

A czy teraz 8800GTX to słaba karta? To może wymień te gry, co będą miały super wymagania i wyjdą w 2009/2010 roku? 5 lat to może trochę przesada, ale na 3 powinno spokojnie wystarczyć.
A jak za te parę lat nie będzie dobrą kartą, to nie dlatego że będzie za słaba, tylko dlatego że pojawi się jakiś nowa technologia nie kompatybilna z tą kartą(DX11 będzie kompatybilny z DX10 i DX10.1).

08.08.2008 18:47
138
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

Napisałem 4-5 lat bo:
1. nie wszystkie gry będą miały przez ten czas grafikę na poziomie Crysisa,
2. a nawet jeśli (w co wątpię), to 2 x Radeon HD 4870 = 1 GB pamięci karty! Taka ilość pamięci będzie wystarczająca właśnie przez najbliższe 4-5 lat bo
3. Xbox720 wyjdzie ok. 2011/12 r., a pierwsza gra, która realnie zacznie wykorzystywać jego moc pojawi się pod koniec 2012/13 r. Teraz żaden twórca nie będzie tworzył graficznie wypasionych gier tylko na PC (wyłącznie pod DirectX 10 albo DirectX 11), a co za tym idzie będzie ograniczony możliwościami konsoli, zwłaszcza Xbox360 bo to jest wiodąca konsola wśród tych poważniejszych konsol (i Microsoft zrobi wszystko, aby tak było albo żeby była jeszcze bardziej wiodąca). Z kolei GPU Xbox360 już teraz jest przestarzały (tak jak za 1-2 lata będą Radeony 4870), a jego pamięć jest o połowę niższa niż 2 x Radon 4870. Natomiast pamięć karty to jedno, a jest jeszcze jej wydajność, a te w przypadku najnowszych Radeonów są bardzo duże. Wydajność tych kart (a co dopiero dwóch!) bije wydajność GPU Xbox360 na łeb na szyję i tak będzie już do końca istnienia Xbox360 i aż do pojawienia się Xbox720. A że pierwsze gry, które będą pokazywały jego możliwości pojawią się rok po premierze Xbox720, to 2 x Radeon 4870 będą wystarczyły na "spokojne granie we WSZYSTKIE GRY, które wyjdą przez co najmniej najbliższe 4-5 lat" :) Pod warunkiem oczywiście, że posiadacz takich kart będzie miał odpowiednią płytę główną, procesor i RAM, ale to już inna sprawa...

11.08.2008 14:30
139
odpowiedz
CoreAss ;]
3
Legionista

eee! Crysis jest obecnie gra która w pełni korzysta ze wszystkich najnowszych technologii graficznych natomiast to czy grafika nie bedzie bardziej realistyczna zalezy tylko od tego co jeszcze wymyslą i czy bedzie to kompatybilne wstecz(pewnie nie), to ze Crysis jest najbardziej zaawansowanym tytułem graficznym zawdzieczamy olbrzymim kosztom jakie poniesli twórcy we wspołpracy z zielonymi nad silnikiem, ale spokojnie byli pierwsi z czasem reszta im dorówna, oni swoje zainwestowali i zarobili, mowiac 4-5 lat to nie był bym taki szybki, 3 to tak max,
i tak Crysis pomimo ze jest bajeczny to nie spełnił moich oczekiwan miało byc fotorealistycznie i nie powiem w wielu miejscach wyglada to nawet lepiej jak real ale wciaz podstawowe elementy wygladaja mizernie, np piasek jest nadal płaska matą z ziarenkami i kamykami sztywno wklejonymi w podłoze nawet ten cały jak mu tam bo zapomniałem ( powodujacy ze płaskie tekstury wygladaja jak trójwymiarowe) tego nie zmienił, choc nie powiem grafika w grze wyglada nawet ladniej jak na nieruchomym zdjeciu np takim http://upload.wikimedia.org/wikipedia/pl/c/c5/%C5%9Aci%C3%B3%C5%82ka_le%C5%9Bna.jpg
ale powino byc np. cos takiego ze jak idziesz po lesie to liscie sie łamia szeleszcza, galezie trzaskaja, teren jest bardziej interaktywny, no i skały z bliska nie wygladaja realnie, poza tym w wodzie jal zblizamy sie do dna to nie ma zadnego ruchy piasku na dnie tak jak bysmy nurkowali w basenie a nie w morzu no i tez wszytsko plaskie jak deska, ale nie wszedzie tak jest i za to brawa, wawozy wygladaja bardzo rzeczywiscie niestety wiem ze sie czepiam ale spróbujcie mnie zrozumiec Crysis jest dla mnie najpiekniejsza gra w jaka grałem dajaca takie przezycia graficzne jak w zadnej innej ale zupełnie nie jest tym na co czekałem poprostu bardzo dobra gra z piekna grafika ale przełomu nie ma, byc moze spodziewałem sie czegos innego a oczekiwałem naprawde najbardziej realnej gry bo tak ja zapowiadali, ale gra jest super i niektóre mapy poprostu szczena opada szkoda ze nie wszystkie, ogolenie najlepsza grafika i efekty jakie widziałem do tej pory w grze

11.08.2008 17:31
140
odpowiedz
Blasphometh
27
Centurion

A ja mam nadzieję, że ta gra będzie trudniejsza ;)
Tutaj najtrudniejszy poziom (za pierwszym razem go wziąłem bo chciałem, by wrogowie napieprzali po koreańsku xD) przeszedłem bez problemowo.

A i nadzieje, że grafa będzie poprawiona, a wymagania w praktyce mniejsze ;)

12.08.2008 01:20
141
odpowiedz
Spider114
19
Pretorianin

jedynka srednio mi przypadla do gustu... licze na to ze 2 bedzie ciekawsza

14.08.2008 18:48
142
odpowiedz
FuNkY9
1
Junior

Pojdzie mi na full detalach? Proc Intel Core 2 Quad 2.4GHZ, Graf Ati Radeon EAH3650 512DDR3, 4GB RAM.

15.08.2008 13:37
143
odpowiedz
Bandi90
0
Pretorianin

Ja trochę w innej sprawie, mianowicie chodzi mi o Gears of War, przeszedłem je kiedyś na x-360 a teraz naszła mnie chęć żeby przejść ją jeszcze raz tym razem na pc ( i zagrać w dodatkowe misje, szczerze powiedziawszy już nie pamiętam co było w tej grze więc było by to dla mnie jak przejście zupełnie nowej gry ). Jak Crysis działa mi na High to w Gearsy też pogram na high ???

15.08.2008 14:41
144
odpowiedz
Tr@wer$
5
Pretorianin

Bandi90 -----> oczywiscie przeciez GoW ma mniejsze wyamgania

16.08.2008 09:24
145
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Bandi-> Przez jeszcze dość długi czas będzie tak że jeśli poszedł ci Crysis na High, każda gra Ci pójdzie na Max;).

http://www.gametrailers.com/player/38396.html

Jest i nowy trailer tej gry i po obejrzeniu wiem jedno. Jest genialny i jeszcze bardziej nie mogę się doczekać premiery.
Ze szczegółów jakie dotąd zauważyłem widzę nowy typ Obcych, Psycho w tym trailerze ma głos podobny do Jasona Stathama, który jest świetny. Jest też pokazany granatnik w akcji. Widać też nowy model samolotu, dokładniej transportowca. Dla mnie rewelacja:).

16.08.2008 10:27
146
odpowiedz
mglu
6
Centurion

Ciekawe czy będzie ciekawsza od pierwszej części. Ale dowiemy się tego najwcześniej 12 września.
A dlaczego gra nie może być wydana 1 dzień wcześniej?:)

16.08.2008 11:24
147
odpowiedz
PitbullHans
88
Legend

Zamów pre-order'a to może doczekasz się wcześniej.

16.08.2008 11:35
148
odpowiedz
mglu
6
Centurion

Wolę kupować w klasyczny sposób:)

16.08.2008 11:57
149
odpowiedz
AdamxHokage
1
Junior

Jak myslicie pojdzie na moim sprzecie na max detalach bo chyba bede muisal cos dokupic ;/

16.08.2008 13:18
150
odpowiedz
ec_Demonisko
8
Legionista

jak bedziesz mial taki sprzet jak moj to moze pujdzie Ci na max detalach multi i bedzie grywalne. ja osobiscie na to licze bo 25-30 fps przy rozdzialce 1650-1080 z aa x 2 i af x 16 to za malo. powinni lepiej go zoptymalizowac ale i tak jest pelen bajer nawet na srednich gra wyglada super.

17.08.2008 23:27
151
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

remekra ====> dokładnie! :) Ten trailer zrobił na mnie jeszcze większe wrażenie niż jakikolwiek trailer z Crysisa! Obejrzałem go aż trzy razy, bo tak mi się podobał! :) No ale trailer trailerem, zobaczymy jak będzie z samą grą. Choć mam przeczucie, że nie będzie gorzej niż w Crysisie, a więc będzie świetnie! :D

18.08.2008 14:32
152
odpowiedz
CoreAss ;]
3
Legionista

ec_Demonisko
jak bedziesz mial taki sprzet jak moj to moze pujdzie Ci na max detalach multi i bedzie grywalne. ja osobiscie na to licze bo 25-30 fps przy rozdzialce 1650-1080 z aa x 2 i af x 16 to za malo. powinni lepiej go zoptymalizowac ale i tak jest pelen bajer nawet na srednich gra wyglada super.
Proc = quad q6600 2,4 @ 3.42 ghz, MoBo = asus p45 p5q-e,Grafa = hd4850 512 mb CrossFire,Ram = 2 x 2 gb ram 800 mhz geil,Zasil. = crosair

i chcesz powiedziec za na takim sprzecie powinno Ci lepiej chodzic w 1650 aax2 i afx16?
bez przesadyi tak dobrze ze masz te 25-30 fps,
do takiej rozdziałki v.high,aa i af potrzeba Ci przynajmniej gtx280SLI jesli liczysz na grywalnosc,
albo 4870X2, no chyba ze zrezygnujesz z aa i af to ci styknie komp, w sumie to 4870X2 wyciaga srednio 32 fps czyli o 2 wiecej jak GTX tyle tylko ze na wł aa i af, gdyby to odpalic na GTX to z 30 zrobi sie nam 26 wiec karta sie nie nadaje, pozatym X2 w CF kiepsko sie skaluje w Crysisie wiec jesli kotos marzyaby zobaczyc non stop ze 40 fps na takich ustawieniach musi poczekac przynajmniej do konca pierwszego kwartału przyszłego roku, jak cos juz bedzie wiadomo o G200b, a tak jesli kogos interesuje krta do rozdziałki 1600 z aa i af i chce zobaczyc powyzej 30 fps to tylko 4870X2

18.08.2008 14:50
153
odpowiedz
Drace66676
106
D.R.A.C.E

No trailerek ładny, ale i tak na wiele nowości nie licze w tej grze. Może mutli będzie troszke lepsze chociaż bo obecne multi jest zupełnie nie w moim guście. Mimo wszystko i tak czekam bardziej na Far Cry 2. Pozdro.

18.08.2008 14:58
154
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
171
Farben

Trailer pokazuje, że na pewno nie będzie nudno. Zagram na 100% :)

18.08.2008 15:07
155
odpowiedz
Van Persie
0
Generał

Po trailerze to nie można od razu gry oceniać. Choć oczywiście liczę na coś lepszego do Crysisa.
A królem FPS tego roku będzie bez wątpienia Far Cry 2, lub Call of Duty 5.

18.08.2008 20:11
156
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

Na pewno nie dla mnie! Ja na prywatnego króla FPS-ów tego roku typuję Project Origin (jeżeli wyjdzie w tym roku).
Później Crysis: Warhead - chociaż nie powinienem go liczyć bo to jednak dodatek. Ale co tam - nie wymaga podstawki to można policzyć! ;)

PS. STALKER: Czyste Niebo - choć sprawa z nim wygląda podobnie jak z Crysis: Warhead - nie liczę bo daleko mu (na szczęście!) do typowego FPS-a.

19.08.2008 09:37
157
odpowiedz
PitbullHans
88
Legend

Tylu userów pisze tutaj, że FC2 będzie lepsze wątpię w to. Wymagania podali niskie w porównaniu do Crysisa ale zobaczycie jak to będzie w rzeczywistości na tych "Rekomendowanych" odpalicie najwyżej na średnich z fps 50-60 cudów nie ma tyle powiem. Crysis choć fabułą nie zachwycał wg. innych graczy to ładnie przynajmniej wygląda, nie wiem co wy chcecie od fabuły 1 dla mnie była ciekawa i chętnie zagram w równie ciekawą drugą część "Warhead". Jednakże stwierdzam, że FC2 i tak Crysisa nie pobije nigdy.

19.08.2008 17:44
158
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

PitbullHans ====> może nie dokładnie tak, ale też uważam, że Crysis i Crysis: Warhead są fajniejsze od Far Cry 2. Dla mnie stanowi o tym już samo to, że w grach z serii Crysis są ci Obcy i wszystko co z nimi związane (bronie, pojazdy). Po raz kolejny piszę, że wolę walczyć z Obcymi, mutantami, zombie, demonami itd. niż ze zwykłymi żołnierzami i najemnikami.
Mniej monotonne są też lokacje, choć te, które dotychczas są prezentowane w Far Cry 2 sa ładnie zaprojektowane, ale jednak bardziej monotonne niż w Crysisie.
Ja do fabuły Crysisa nic nie mam - zwykła fabuła niczym się nie wybijająca, ale też niczym nie ustępująca fabule większości FPS-ów.

PitbullHans ====> ja Crysisa kupuję na pewno i to od razu w dniu polskiej premiery. Mam nadzieję, że też kupisz oryginał... ;)

19.08.2008 18:44
159
odpowiedz
.:Jj:.
96
     Frank Sinatra     

Crysis i Crysis: Warhead są fajniejsze od Far Cry 2

O, widzę że Pan już grał w Warheada i FC2!

19.08.2008 21:00
160
odpowiedz
Tribunal
12
Generał

.:Jj:. ====> nie napisałem "bo tak!", lecz uzasadniłem dlaczego tak uważam, więc nie wiem czego się czepiasz. I jeszcze jedno - napisałem "fajniejsze", a nie "lepsze". Są DLA MNIE już teraz FAJNIEJSZE bo są Obcy (zresztą patrz mój wcześniejszy post). Far Cry 2 może będzie miał LEPSZĄ rozgrywkę, ale z powodu wyłącznie ludzkich przeciwników w Far Cry 2, to Crysis i Crysis: Warhead (już teraz) są dla mnie fajniejsze.

21.08.2008 12:29
161
odpowiedz
Crysis1911
2
Junior

Super giera mam nadzieje że będzie tak samo dobra jak poprzednia wersja!!!

21.08.2008 22:40
162
odpowiedz
rossonerich22
14
Chorąży

Moim zdaniem Warhead będzie równie znakomity jak pierwsza część zgadzam się z PitbullHans fabuła w crysis jest znakomita (bardzo wciąga) grafika to sami wiecie ideał. Chociaż Far Cry także będzie z pod ręki Cryteka więc 2 hity się szykują (Far Cry 2 i Warhead) ja się ciesze będzie w co pograć ale moim zdaniem Warhead (mimo że jest dodatkiem) spokojnie będzie hitem od którego ciężko będzie się oderwać. Ale czesi z cryteka wspaniałe robią gry to trzeba im przyznać szkoda że u nas nie wychodzą takie gry Wiedźmin i Painkiller - dawne lata :D są jedynymi znanymi grami z naszego kraju (za granicą) czesi wypuszczają takie gry co rok :P
moim zdaniem Lepszy Crysis

21.08.2008 22:48
163
odpowiedz
kubicBSK
64
Legend

CZesi?? Myślałem,że crytek to ekipa głównie z Niemiec:P Chyba, że przy warheadzie coś kombinują to proszę oświećcie mnie:)
rossonerich22
"Chociaż Far Cry także będzie z pod ręki Cryteka " tu Cię chciałem poprwaić, Far CRy 2 teraz to zupełnie inna działka, teraz wszystkie prawa ma UbiSoft:)

22.08.2008 10:58
164
odpowiedz
rossonerich22
14
Chorąży

tego to nie wiedziałem myślałem że crytek także robi drugą cześć Far Cry :P Crytek to ekipa czeska :)

22.08.2008 13:32
165
odpowiedz
kubicBSK
64
Legend

Crytek jest niemieckim producentem gier komputerowych założonym przez tureckich braci Cervata, Avniego oraz Faruka Yerlich w 1999 roku we Frankfurcie nad Menem. Firma jest złożona z młodych programistów z różnych państw"
Nie chcę się kłucić,ale żeby niebyło niescisłości http://pl.wikipedia.org/wiki/Crytek

p.s. chyba że wikipedia kłamie:)

22.08.2008 13:40
166
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Crytek to Niemiecka firma. Ale Warheada tworzy oddział Crytek z Budapesztu.

23.08.2008 18:35
167
odpowiedz
gtowiec
39
Kanapka

boje się wymagań

23.08.2008 18:35
168
odpowiedz
kubicBSK
64
Legend

nie bój się, będzie dobrze.

25.08.2008 11:00
169
odpowiedz
rossonerich22
14
Chorąży

Ja już nie moge się doczekać 12 września ale będzie grania dla mnie crysis:warhead jest jak narazie największym kandydatem do gry roku po tym co zobaczyłem w crysisie a jak ma być jeszcze lepiej to nie będzie miał kto przebić tej gry. Nawet GTA IV będzie mogło się schować przy crysisie :P

25.08.2008 12:19
170
odpowiedz
matiweklar
37
Centurion

rossonerich22 -----> masz rację Crysis był grą roku 2007 a jak Warhead ma byc lepszy to napewno będzie dla mnie grą roku 2008

25.08.2008 12:48
171
odpowiedz
Trader19191552
0
Konsul

ciekawe kto wygra far cry 2 czy warhead
ja licze na far crya

26.08.2008 12:59
172
odpowiedz
soLDaT 1.4
21
Chorąży

szkoda że wychodzi w roku szkolnym, będzie mniej czasu na granie... :/

Zna ktoś już oficjalne wymagania???

PS ooo są nowe screeny :)

26.08.2008 14:53
173
odpowiedz
UW
29
Centurion

jasne że wygra far cry 2. crysis warhead nie będzie miał fizyki ognia. a to już duży minus. dużego plusa da mu pewnie optymalizacja jeżeli chodzi o wymagania.ale i tak wg mnie wygra far cry 2.

26.08.2008 14:57
174
odpowiedz
cjkas
3
Junior

fizyka ognia no tak bo przecierz tylko to sie w grach liczy

26.08.2008 22:45
175
odpowiedz
rossonerich22
14
Chorąży

Ale to tak zawsze jest wakacje się kończą i super gry wychodzą seriami :P

27.08.2008 15:09
176
odpowiedz
UW
29
Centurion

cjkas --- wiem że nie tylko to się liczy. ale to też się liczy. a pomijając fizykę ognia powiedz mi co ma crysis warhead czego nie ma far cry 2.

27.08.2008 19:55
177
odpowiedz
Rogas007
58
Pretorianin

http://nvision.pl/news-ext-11034.html

nieładnie, nieładnie..

27.08.2008 20:14
178
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Może poczekajmy do premiery(2 tygodnie), albo chociaż parę dni na oficjalne wymagania zalecane. Może na GC był jakiś wcześniejszy build. Na pewno nie będzie miała większych wymagań od Crysisa. Poza tym już założyłem o tym wątek na crymod.com i czekam na jakąś oficjalną wypowiedź na ten temat.

27.08.2008 20:46
179
odpowiedz
UW
29
Centurion

to niemożliwe żeby ta gra miała takie wymagania.na większości stron pisze że crysis warhead będzie maił mniejsze wymagania niż crysis. gdyby crysis warhead miał faktycznie takie wymagania to nie wychodził by w 2008r. tylko w 2009 albo 2010.

27.08.2008 20:54
180
odpowiedz
UW
29
Centurion

i przy takich wymaganiach mało kto kupił by tą grę. a na tym firma crysisa straciła by ogromne pieniądze.

28.08.2008 08:22
181
odpowiedz
soLDaT 1.4
21
Chorąży

Według mnie to Far Cry 2 ma troche gorszą grafikę, ale lepszy klimat.

28.08.2008 12:32
182
odpowiedz
UW
29
Centurion

chyba masz rację.

28.08.2008 14:36
183
odpowiedz
UW
29
Centurion

http://pccentre.pl/news/show/Crysis_Warhead_-_wymagania_sprzetowe_i_data/id=17722

to są prawdziwe wymagania. przecież crysis warhead ma być bardziej zoptymalizowany niż crysis.

28.08.2008 14:39
184
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

To są oficjalne minimalne wymagania sprzętowe, rekomendowanych jeszcze nie ma.

28.08.2008 15:41
185
odpowiedz
soLDaT 1.4
21
Chorąży

jeśli to są minimalne to nie musze się martwic mam spoooro zapasu, może pujdzie na FULL :)

28.08.2008 18:50
186
odpowiedz
Bandi90
0
Pretorianin

Czy Radeon HD 4870 pociągnie Crysisa na Very high ????

28.08.2008 19:30
187
odpowiedz
Drace66676
106
D.R.A.C.E

Bandi90 ---> tak, ale na ile będzie to płynna rozgrywka to nie wiem.

28.08.2008 19:51
188
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Haha tak jak myślałem te wymagania co są w linku Rogasa, takich wymagań nie będzie w Warheadzie
http://crymod.com/thread.php?threadid=35453

The pre-release version displayed in Leipzig had specialized settings and was not optimized in any way. Because of this it needed a lot more memory than the final version will do.

28.08.2008 21:52
189
odpowiedz
UW
29
Centurion

pewnie że nie będzie. w crytku nie ma debili i dobrze oni wiedzą że przy takich wymaganich crysis warhead sprzedawałby im się w rekordowo niskich liczbach. a co do postu bandi90 pewnie że pójdzie. sam mam radeon 4870 i crysis na all very high, 4xAA i roździelce 1280x768 dochodzi do 25-30 fps.

29.08.2008 10:27
190
odpowiedz
Bandi90
0
Pretorianin

Te nowe radeony są bardzo dobre a raedon hd 4850 jest znacznie szybszy niż Geforce 9800 GTX czasami nawet o kilkadziesiąt procent- tak piszą w w CD Aciton ,

29.08.2008 11:29
191
odpowiedz
UW
29
Centurion

jest to dla mnie troszkę dziwne że karta Radeon HD 4870 wygrała z dwurdzeniową kartą GeForce 9800GX2.

29.08.2008 19:01
192
odpowiedz
soLDaT 1.4
21
Chorąży

Tak blisto daty premiery a nawet rekomendowanych wymagań nie ma?

29.08.2008 19:13
193
odpowiedz
BFHDVBfd
80
KAPITAN

soLDaT 1.4 ---> Może jeszcze nie ma dlatego, że przełożą date premiery. Moim zdaniem na 100% ją przełożą - przecież we wszystkich (chyba) grach "muszą" przełożyć premiere. Dla mnie ta gra wyjdzie, jeszcze później niż Far Cry 2.

29.08.2008 19:15
194
odpowiedz
beziko
0
Senator

Dla mnie ta gra wyjdzie, jeszcze później niż Far Cry 2.

W szkole nie uczyli że październik jest za wrześniem ??

29.08.2008 19:21
195
odpowiedz
soLDaT 1.4
21
Chorąży

To co przeczytałem w internecie potwierdza że Radeon HD 4870 jest o wiele szybszy od GeForce 9800GX2.

Gigabyte Radeon HD 4870 512MB DDR5 256 bit HDTV

Gigabyte GeForce 9800GX2 1GB DDRIII /512bit/ HDMI

29.08.2008 21:05
196
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Nie, nie przełożą daty premiery bo gra ma już status Gold czyli już jest zakończona i teraz tylko idzie do tłoczni gdzie będzie produkowana masowo. Potem już tylko do sklepów i już.

30.08.2008 13:07
197
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

"Wiemy natomiast ze niknie największa wada oryginału czyli OGROMNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE"---grafika NA PEWNO będzie lepsza."Warhead usunie techniczne niedoróbki oryginału i rozrusza rozgrywkę, w pierwszym Crysisie zbyt statyczną----chcecie wiedzieć jakie będą wymagania????----pozdrawiam AIDID

30.08.2008 14:15
198
odpowiedz
UW
29
Centurion

wymagania nie będą większe od wymagań crysisa. a jeżeli chodzi o grafę to jest to tak mała poprawka w warhead że praktycznie nie widać różnicy.

01.09.2008 07:40
199
odpowiedz
matiweklar
37
Centurion

mam nadzieje ze jak Crysis poszedl mi na high to to tez pojdzie a i jak myślicie czy poprawią coś w multiplayerze, czy będzie dużo lepszy niż w Crysisie bo na youtubie widać że multi jest dużo lepsze

01.09.2008 15:34
200
odpowiedz
Mati_90
17
Legionista

ja nei moge juz za n iecale 2 tygodnie giera wyjdzie, jak mi to szybko zlecialo od pierwszej zapowiedzi, jedynke przeszedlem 3 razy i mi sie podobala

01.09.2008 15:56
201
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

"Oto gorące informacje dla Was, od dłuższego czasu już oczekiwane, czyli OFICJALNE WYMAGNIA SPRZĘTOWE!"

"- Procesor: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz dla Visty), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz dla Visty), - AMD Athlon 2800+ (3200+ dla Visty) lub lepsze
- Pamięć RAM: 1GB (1.5GB dla Windowsa Visty) lub więcej
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro dla Visty) lub lepsze
- Pamięć vRAM: 256MB pamięci karty graficznej
- Wymagane miejsce na dysku: 15GB
- Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0c
- System Operacyjny: Windows XP z Service Pack 2 lub Windows Vista"
POZDRAWIAM AIDID
- DirectX: 9.0c lub 10

01.09.2008 19:08
202
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Te wymagania są już od długiego czasu, więc nic nowego nie podałeś. To są minimalne wymagania zalecanych jeszcze nie ma.

Ale mam dobrą wiadomość dla wszystkich obawiających się wymagań.
Teraz odbywają się targi gier PAX 08. Na nich był Crysis Warhead i o to komentarz z jednej z zagranicznych zapowiedzi

I was at PAX and asked the guy demoing it the specs of the machine:

Core 2 Duo
8800GT
2GB ram

It was running at 1280x1024 resolution, surprisingly set to *MAX* settings. Formerly "Very High", now renamed "Enthusiast". High is now known as "Gamer".

Anyway, on that machine, at that resolution, I pulled up r_displayinfo and saw that:

High - game was easily running 35-40FPS
Very High - game was running about 20-25FPS

The important thing, however, is that that's faster than the first game, and it was fully playable even at that 20-25FPS. This was also on an ice-covered level, the type of level that killed performance in the first game.

Ogólnie gra na tych targach chodziła na 8800GT i 2 GB Ramu. I na Enthusiast(czyli ustawienia Max, odpowiednik Very High) w 1280x1024 chodziło 20-25 klatek a sekundę. I nie zacinała, i to jeszcze na dodatek na mapie z zamrożoną wyspą, gdzie w Crysis gra na tym poziomie lekko zwalniała. Więc jest o wiele lepiej z wymaganiami.

02.09.2008 12:26
203
odpowiedz
gtowiec
39
Kanapka

co to za dodatek

02.09.2008 14:59
204
odpowiedz
UW
29
Centurion

jeżeli wymagania sa takie jakie mówicie to mi crysis warhead pójdzie na very high, 4-8x AA i rozdzielce 1280x768 i bedzie tochodził do 25-30 klatek.

02.09.2008 15:34
205
odpowiedz
Drace66676
106
D.R.A.C.E

Hi-end sprzęt do testów crysis warhead na GC 2008

Procesor : Core 2 Extreme QX9770
Pamięć : 4 GB DDR3 1333 RAM
Karta graficzna : Geforce GTX 260
Rozdzielczość 1,152 x 864
Ustawienia: High DX9
Gra została sprawdzona przez przedstawicieli pcgamesgarhardware na GC. Uruchomili oni r_displayinfo 1 i ukazał się przerażający fakt, gra na tak dobrym sprzęcie osiągała zaledwie 41fps ! i zajmowała 2200 MB RAM to w porównaniu z poprzednikiem znacznie większe zużycie pamięci. Framerate spadał nawet do 29 podczas dynamicznych akcji pościgu czy walk

Odpowiedz Crytek:

Gra nie będzie wymagać 4GB ram, a wersja w Leipzig nie została zoptymalizowana gdyż jest to pre-release demo przeznaczony na targi , wydajność warheada będzie natomiast o wiele wyższa niż ta którą zobaczyliście

Jestem ciekaw o ile wyższa będzie ta wydajność, bo coś mam złe przeczucia. I tak dobrze, że nie było tam karty GTX280 a GTX260. Bo w tym momencie z moją 9800GX2 mam szanse na lepsze wyniki.
A poza tym gra była testowana pod dx9, więc obawiam się, że nie będzie najlepsza optymalizacja tej gry.

03.09.2008 09:26
206
odpowiedz
Bandi90
0
Pretorianin

Mam mały problem - mam wejśc do jaskini żeby kontynuować ale wejście jest zawalone kamieniami których nie da się na żaden sposób rozwalić, przedtem była gadka o jakimś zakładniku z CIA i ten gość z którym gadałem wchodzi na te kamienie ale zaraz potem schodzi i tak przez cały czas, a innego wejścia nie ma, co mam robić ??? Prosze o pomoc :)
PS- To w zwykłym Crysisie mam ten problem

03.09.2008 16:19
207
odpowiedz
rossonerich22
14
Chorąży

jaka misja bo nie kojarzę??

03.09.2008 17:48
208
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

Ciekawe jak oni to zrobili że dodatek do Crysis ma mniejsze wymagania od oryginału a ma polepszoną (w pewnym stopniu) grafikę.......

03.09.2008 18:25
209
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

Jemu chodzi o 7 misję ,,Core''.Jest trochę dziwna już ją przeszedłem, nie pamiętam dokładnie jak ale pamiętam że nie miałem z nią problemu.

03.09.2008 19:04
210
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

Mam problem z 8 misją ,,Paradise Lost''.muszę eskortować Proroka, w dane miejsca no i biegnie za mną do celów, rozwalamy obcych i gdy dochodzę do któregoś(końcowego) punktu, to on biegnie za mną przez chwilę,(ja jestem już przy punkcie) i zaraz wraca się biegnie gdzieś indziej.Albo wraca się z powrotem do poprzedniego punktu albo w ogóle gdzieś nie wiem gdzie biegnie, próbowałem na różne sposoby i dalej to samo.Nie wiem może to jest jakiś bug.
Proszę o Pomoc.
To jest w normalnym Crysise.

03.09.2008 19:04
211
odpowiedz
Bandi90
0
Pretorianin

Zrestartowałem poziom myśląc że to coś da, że może to jakiś błąd gry był ale dochodzę do tego samego miejsca i mam dokładnie ten sam problem co opisalem w poście 206,przechodziłem ten pozion 4(!) razy i za każdym razem tak samo .Nie wiem o co chodzi, szczerze powiedziawszy mam już tego dość zaraz spalę tę jebaną płytę a kompa oddam na Caritas, kurwa.

03.09.2008 19:34
212
odpowiedz
Drace66676
106
D.R.A.C.E

Bandi90 --> chodzi o te misje w której najpierw dochodzisz do tej pani doktor zakładniczki w jakiejś szkole. Jeśli tak to wiem że trzeba rozwalić te 3 czołgi a potem śmigasz taką ścieżka polną wąską w górę i będzie good, a nie główna drogą. Pewnie znajdziesz.

RaZoR__247 --> możliwe, że Prorokowi brakuje energi i nie umie dośc do kolejnego punktu. A ostatni punkt jest na moście do którego musisz dojśc, poprzeskakiwac trochę, bo most jest w niezbyt idealnym stanie i będzie nastepna misja. Pozdro.

ADIDPl --> a gdzie niby przeczytałeś, że Crysis Warhead będzie mieć mniejsze wymagania, bo jak narazie to wiadomo, że są one takie same. I nawet więcej miejsca na dysku zajmie niż Crysis o 3 GB.

03.09.2008 21:10
213
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

Przeczytałem to w Clicku (Nr 08/2008 (125)),którego kupiłem w lipcu br. i przytoczyłem tylko niektóre cytaty, które na to wskazywały

03.09.2008 21:17
214
odpowiedz
xardas99
7
Centurion

Crysis najlepiej pokazuje sie w wersji przez internet jak dla mnie

03.09.2008 21:20
215
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

Bandi a może po prostu masz uszkodzony jakiś plik na płytce (może jest porysowana(albo wypaćkana tłuszczem))albo masz uszkodzony jakiś plik systemu.... ale nie bój żaby wyjdzie za tydzień dodatek kupisz sobie, a płyty z Crysisa nie pal będzie ci potrzebna

03.09.2008 21:50
216
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Drace-> To że minimalne wymagania są takie same nie znaczy że zalecane też takie będą.
Przeczytaj sobie mój poprzedni post. Na odpowiedniku Very High na 8800GT gra chodzi w 20-25kl/sek i nie zacina. Więc widać że się bardziej postarali z optymalizacją.
A że będą mniejsze wymagania to wiadomo już od momentu zapowiedzi Warheada.

04.09.2008 06:33
217
odpowiedz
matiweklar
37
Centurion

Razor_247 ------ prorok w tej planszy ma zepsuty kombinezon ( czy coś w tym stylu) i musisz z nim dojść na most który jest w fatalnym stanie. Energia Proroka ładuje się przy ogniskach

04.09.2008 07:48
218
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

Co to w ogóle znaczy CRYSIS i co ma wspólnego z tą grą?????

04.09.2008 09:59
219
odpowiedz
7ymek
55
Konsul

kurde i znowu te ufo'le;/ moim zdaniem crysis duzo stracil przez wprowadzenie tych latajacych dziwadel. kiedy doszedlem do misji w statku obcych to usunalem ta gierke bo mnie mocno irytowala.pokladam nadzieje w Far Cry'u 2

04.09.2008 14:17
220
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

Aha,wielkie thx.Bo ja zawsze biegłem na dół pod ten most, i dlatego on się wracał.Teraz już wiem jak.Jeszcze raz wielkie thx.

04.09.2008 16:21
221
odpowiedz
PitbullHans
88
Legend

7ymek --> Jak nie umiesz grać to nie mów, że gra jest zła bo jak lubisz tak jak w FC lecieć z coltem45 i same headshoty walić jak w Counter-Strike'u to twój wybór.

04.09.2008 19:19
222
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

7ymek-->To jest właśnie Crysis a jak cie w nim to tak razi to se na multiplayerze pograj tam nie ma "ufolów"

04.09.2008 20:48
223
odpowiedz
zaq1234
41
MAD MOR

mi nie robi różnicy to bedzie miało słabsze wymagania a tamten też miał małe wymagania

05.09.2008 16:08
224
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

crysis to po polsku kryzys

05.09.2008 17:05
225
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

A co ma wspólnego z tą grą???

05.09.2008 17:21
226
odpowiedz
Mati_90
17
Legionista

a mi wlasnie ufo sie podoba, od momentu z ufo gra nabiera dla mnie klimatu

05.09.2008 17:24
227
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

SILENTALTAIR-->zobacz na komentarze warhammer,gdzie masz posta

06.09.2008 11:39
228
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

Mam prośbę wejdzcie se w zwyklego Crysisa tu na grach online i na galerii obrazek 38 zwroccie uwage jaką broń ten kolo trzyma,tej broni nie ma w Crysisie ani nawet w dodatku...

06.09.2008 12:57
229
odpowiedz
gorzki24
15
Chorąży

no masz racje ale może jest MP

06.09.2008 14:11
230
odpowiedz
Mazarine
29
Pretorianin

AIDIDPl ---> ten screen o którym mówisz był opublikowany na sporo przed premiera Crysis'a więc sądzę że w trakcie produkcji zrezygnowali z tej giwery na rzecz innej.

06.09.2008 17:01
231
odpowiedz
mefistofelek
42
Konsul

krotkie pytanie: czy na takim configu da rade odpalic te gre?

Intel Core 2 Duo T7700 2x2,4GHz, 4GB DDR2, GeForce 8600GS 512MB HM ?

wiem, ze jeszcze nie wyszla, wiec w sumie pytanie to odnosi sie do poprzedniej czesci.

06.09.2008 17:35
232
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

Ja gralem jeszcze 4 dni temu (w zwyklego Crysisa) na karcie GeForce 6800 i nie na wszystkich minimalnych ustawieniach, także spoko dasz rade a dodatek bedzie miał mniejsze wymagania..

06.09.2008 19:55
233
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

mefistofelek>>>Myślę, że na wysokich pograsz.

06.09.2008 20:00
234
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Na wysokich na 99% nie. Nie dość że to laptop to jeszcze na dodatek tylko 8600GS.
Na Medium-High bez AA powinno iść.

07.09.2008 12:28
235
odpowiedz
GamesManiac
0
Centurion

Mój brat chce kupić kompa.Opłaca mu sie taki zestaw za 1499zł:

PROCESOR
AMD® Athlon X2 5200+ 2.7GHz, kontroler pamięci 128-bit, SSE3!
TAKTOWANIE
2x2,70 GHz
MAGISTRALA FSB
HT 2000
DYSK TWARDY
320GB 7200rpm SERIAL-ATA II
PAMIĘĆ OPERACYJNA
2048 MB DDR2 800MHz
PŁYTA GŁÓWNA
GIGABYTE GA-M56S-S3 S.AM2/SATA/DDR2
KARTA GRAFIKI
ATI RADEON HD4850 512MB DDR3
KARTA DŹWIĘKOWA
HIGH DEFINITION 7.1 CHANNEL
NAGRYWARKA
DVD-RW SAMSUNG SH-S203B SATA (+NERO 7.9)
CZYTNIK KART
WEWNĘTRZNY 5w1

07.09.2008 13:12
236
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

Jasne że się opłaca tyle że Twój brat mógłby jeszcze dokupić sobie dodatkowe 2 gb ramu i komp wystarczyłby mu spokojnie na 3 lata

07.09.2008 13:22
237
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

Miałem na myśli średnio-wysokie.

PS Już tylko 5 dni do premiery.

07.09.2008 14:10
238
odpowiedz
UW
29
Centurion

z kartą Radeon 4850 wystarczy na rok może dwa. lepiej kupić radeon 4870 on wystarczy na 3 lata. a co do ramu to 2 gb też na 3 lata spokojnie wystarczy.

07.09.2008 20:07
239
odpowiedz
Xenon15
1
Junior

Sądzę, że ta część będzie szybką i nieprzemyślaną odpowiedzią na Far Cry 2;/;/ Mam nadzieję, że się mylę:)

07.09.2008 22:06
240
odpowiedz
Mazarine
29
Pretorianin

Tak przy okazji powiem tylko dla tych co planują usprawnić swoje blaszaki to radeon 4870 pociągnie wam crysis'a w 1280x1024 na maksimum bez wygładzania krawędzi. Jakieś ściny od czasu do czasu są ale nie psuja przyjemności z grania ;) Ja jadę na xp'ku więc maksymalne wymuszam poprzez dobrze znaną łatkę.
7ymek --> to żeś mnie zwalił z nóg statek obcych był najlepszym według mnie epizodem w podstawce. Pamiętam jeszcze jak mi sie w głowie zakręciło od tego braku grawitacjii, 10 razy wchodzenie w to samo miejsce itp. byle tylko warhead miał na podobnym poziomie którąś z misji a będzie git.

08.09.2008 14:37
241
odpowiedz
soLDaT 1.4
21
Chorąży

Można było się domyślec przesuneli premiere ! I w dodatku w Polsce wychodzi dzień po premierze światowej !

08.09.2008 14:44
242
odpowiedz
remekra
35
Horonrzy

Nie przesunęli premiery, Release Date a Shipping Date to co innego. 12 września jest Release, czyli gra została wytłoczona i jest rozsyłana do sklepów. Tutaj Crytek nie ma nic do gadania, jeśli jest jakieś opóźnienie to tylko wina sklepów. A 18 września jest Shipping Date czyli to że gra jest ogólnie dostępna w sklepach. I tak było mówione od początku. Poza tym ciesz się że nie mieszkasz w Anglii, oni tam mają premierę dopiero 26 września, więc zawsze mogło być gorzej.

A tak wogóle to Warhead ma już pierwszą recenzję. 35%!!!!11 Żart;). Dostał 92%. Od Magazynu PC Zone.

08.09.2008 16:28
243
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

No i proszę ,nie spodziewałem się aczkolwiek można było to przewidzieć.Trzeba jeszcze czekać....Mam pytanko czy ja jak mieszkam w Krynicy-Zdroju i jak se pojadę do Sącza do Media Marktu to 19 września już będę mógł sobie to kupić???

08.09.2008 17:25
244
odpowiedz
rossonerich22
14
Chorąży

już myślałem że będę miał gre na weekend a tu kicha ale pozostaje tylko czekać jestem pewien że warhead będzie świetny :)

08.09.2008 17:50
245
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
19
Legend

Hehe... A im się chyba wymagania pijebały. 15 GB RAM :P

08.09.2008 19:36
246
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

Hehehe Najpierw jest napisane 2 GB RAM, a później 15GB RAM.
lol

08.09.2008 20:22
247
odpowiedz
Maroslav86
5
Junior

Spójrzcie na wymagania. Potrzeba tam 15 GB RAM. Sporo:)

08.09.2008 20:31
248
odpowiedz
AIDIDPl
98
PC-towiec

JAK TO?Wymagania miały być mniejsze przecież....hehheehe :) Koledzy powiedzcie mi czy Warhead to będzie samodzielny dodatek(tzn. czy będzie potrzebował oryginalnego Crysisa)???

08.09.2008 20:38
249
odpowiedz
Drace66676
106
D.R.A.C.E

Co wy za bzdury wypisujecie. Ktoś napisze 15 GB RAM-u a wy się nabieracie. Gra potrzebuje jakieś 2 GB RAM-u, no może trochę więcej do dobrego działania. A 15 GB to potrzebuje miejsca na dysku. Nie jest to wiele przy tym jak pojemne sa w dzisiejszych czasach dyski. Pozdro.

08.09.2008 21:10
250
odpowiedz
RaZoR_247
91
Sky Watcher

Ja się nie nabrałem, wiem że nie będzie 15GB RAM tylko 2GB RAM.Ale GOL się chyba pomylił.

Gra Crysis Warhead | PC
1234następnaostatnia