Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: UBISOFT Connect nie uruchamia się

30.12.2023 11:21
Czerwony07
1
Czerwony07
47
Konsul

UBISOFT Connect nie uruchamia się

Drodzy forumowicze, pomocy! Ubisoft connect się nie uruchamia przez co straciłem dostęp do gier. Wyskakuje powiadomienie o utraconym połączeniu co jest wierutnym nonsensem gdyż połączenie z internetem jak najbardziej posiadam. Stan utrzymuje się od czwartku.

Nie pomogło:
- przeinstalowanie aplikacji
- wyłączenie i załączenie komputera

Zmiana jaka zaistniała przed czwartkiem
- jakieś zwierzę rozwaliło mi kabel od internetu i obecnie korzystam z LTE zamiast ze światłowodu.

30.12.2023 11:41
Leo Tar
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Leo Tar
60
Wyjątek Krytyczny

LTE powiadasz?
A możesz na nim korzystać ze stron dla dorosłych?

Możliwe, że Twój operator coś poblokował.

30.12.2023 12:24
Czerwony07
2.1
Czerwony07
47
Konsul

A nie wiem, musiałbym sprawdzić. W każdym razie Steam, Origin i GOG działają normalnie.

30.12.2023 13:15
Czerwony07
3
odpowiedz
Czerwony07
47
Konsul
Image

Tak to wygląda

30.12.2023 13:30
mirko81
4
odpowiedz
1 odpowiedź
mirko81
63
Slow Gaming

A przez stronę działa konto?

Ubi wspomina że stara gra z dysku może zablokować launcher.

30.12.2023 13:53
Czerwony07
4.1
Czerwony07
47
Konsul

Tak, działa. Jedyna gra z Ubi connect jaką miałem zainstalowaną to Ghost Recon Wildlands kupione przez Epic.

Trochę niefortunnie bo akurat mam kontuzje stawu skokowego i myślałem, że sobie pogram trochę w Wildlandsy a tu Ubi na to 'nołp'

Wgl ciekawe, że na stronie zaniżają liczbę posiadanych gier. Mam chociażby wszystkie prawie Far Cryie a na przeglądarce do konta jest dopisane tylko Far Cry 3, 5 i 6 xD

post wyedytowany przez Czerwony07 2023-12-30 13:58:11
31.12.2023 11:46
5
odpowiedz
karnisterniak
145
Generał

uuu

post wyedytowany przez karnisterniak 2023-12-31 13:53:51
31.12.2023 14:15
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
sabaru
13
Generał

Uroki cyfrozwania wszystkiego. Wystarczy że ci na chwilę net będziesz szwankował i w nic nie pograsz.

Wchodziłeś może w ustawienia, da się coś tam zmienić? Na skrenie po lewej na dole widać że masz możliwość wejścia w tą opcje.

31.12.2023 14:26
mirko81
6.1
mirko81
63
Slow Gaming

Nie wiadomo czy to net skoro przez stronę wchodzi. Uroki Windowsa, w systemie zawsze może być jakiś cyrk.
Po paru h walki trzeba być gotowym do "formatu C". Tylko to zwiekszy pewność, że od naszej strony jest czysto.
Potem czas na kontakt z ubi

post wyedytowany przez mirko81 2023-12-31 14:30:26
31.12.2023 14:36
6.2
sabaru
13
Generał

Ja bym jeszcze spróbował utworzyć nowy profil w systemie i na nowy profilu spróbować. Coś może blokować dostęp do tego lanchera. A utworzenie nowego konta to prawie jak zrobienie formatu.

post wyedytowany przez sabaru 2023-12-31 14:37:08
31.12.2023 14:38
Czerwony07
6.3
Czerwony07
47
Konsul

Tam w ustawieniach chyba nic nie ma co mogłoby pomóc bo wchodziłem. Osobiście strzelam, że się Ubisoft Connection gryzie jakoś z tymczasowym internetem z LTE. Bo absolutnie z żadnym innym laucherem nie ma takich problemów. Aczkolwiek od czasu jak korzystam z LTE pojawiają się chwilowe problemy jak nie łączenie z serwerami CS2 czy tam błąd jakiś tam w EAapp ale wszystko po chwili działa. Przy okazji pobierania widać, że jest on nieporównywalnie mniej stabilny od tego co mi wiewiórki załątwiły (tak zakładam, mógł być też dzięcioł czy inne złośliwe zwierzę które wyszło na słupa). A dla aplikacji Ubisoftu najwidoczniej jest to nie do przeskoczenia.

31.12.2023 18:35
7
odpowiedz
sabaru
13
Generał

Problem może być sam internet udostępniany przez telefon na komputer. Miałem z tym lanczerem coś podobnego jak wolno działał internet. Nie chciał się włączać, zawieszał się na logowaniu. Co ciekawe inne lanczery działały bez problemowo.

01.01.2024 19:28
Alba_Longa
8
odpowiedz
Alba_Longa
88
Generał
03.01.2024 15:19
9
odpowiedz
Pabl03
1
Junior

Dokładnie od czwartku mam tak samo. I również korzystam z internetu LTE (t-mobile) robiłem wszystko co znalazłem w necie i cały czas się nie mogę połączyć.

07.01.2024 17:20
Czerwony07
👍
10
odpowiedz
Czerwony07
47
Konsul

Uwaga uwaga. Kompletnie bez powodu nagle wszystko wróciło do normy. Dzięki Ubi, akurat minął czas większej ilości czasu na pogranie xD

08.01.2024 11:37
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1218483
12
Generał

Tez miałem z tym problem na win10 - zainstalowałem ten system gdy była jeszcze starsza wersja klienta ubi, po wprowadzeniu nowej przestał mi działać na win10. Kontakt ze wsparciem zabrał mu ponad tydzień (zautomatyzowana usługa). Pomogło dopiero zainstalowanie wszystkiego od nowa.

08.01.2024 15:21
11.1
Pabl03
1
Junior

Format? Bo wszystko inne instalowałem od nowa. Ubisoft connect, sterowniki wsio...I dalej nic...

08.01.2024 16:35
11.2
zanonimizowany1218483
12
Generał

Przepraszam byłem nieprecyzyjny - wszystko tzn. UBISOFT Connect. To było w chwili gdy ten program przestawał działać na W7. Pomimo ze miałem W10 to po aktualizacji przestał mi działać właśnie na W10. Odinstalowałem go i zainstalowałem ponownie (wcześniej zrobiłem tylko jego upgrade - innej opcji nie było - i właśnie wtedy przestał mi działać, co mnie maksymalnie wkurzyło gdyż grałem wtedy w ACO i nie mogłem kontynuować rozgrywki).

post wyedytowany przez zanonimizowany1218483 2024-01-08 16:36:24
08.01.2024 15:20
12
odpowiedz
1 odpowiedź
Pabl03
1
Junior

Format?

09.01.2024 01:30
Czerwony07
12.1
Czerwony07
47
Konsul

Ja próbowałem przeinstalować ale nie pomogło. Wróciło do normy samo. Tak po prostu. Chyba zwyczajnie kiepsko mają ten laucher zakodowany w porównaniu z innymi i tyle. Internet też cały czas na korbkę .. że lte więc absolutnie nic nie było zrobione z mojej strony co mogłoby pomóc. Chyba zwyczajnie musisz uzbroić się w cierpliwość albo napisz do supportu o pomoc.

Forum: UBISOFT Connect nie uruchamia się