Drodzy forumowicze, pomocy! Ubisoft connect się nie uruchamia przez co straciłem dostęp do gier. Wyskakuje powiadomienie o utraconym połączeniu co jest wierutnym nonsensem gdyż połączenie z internetem jak najbardziej posiadam. Stan utrzymuje się od czwartku.
Nie pomogło:
- przeinstalowanie aplikacji
- wyłączenie i załączenie komputera
Zmiana jaka zaistniała przed czwartkiem
- jakieś zwierzę rozwaliło mi kabel od internetu i obecnie korzystam z LTE zamiast ze światłowodu.
LTE powiadasz?
A możesz na nim korzystać ze stron dla dorosłych?
Możliwe, że Twój operator coś poblokował.
A przez stronę działa konto?
Ubi wspomina że stara gra z dysku może zablokować launcher.
Tak, działa. Jedyna gra z Ubi connect jaką miałem zainstalowaną to Ghost Recon Wildlands kupione przez Epic.
Trochę niefortunnie bo akurat mam kontuzje stawu skokowego i myślałem, że sobie pogram trochę w Wildlandsy a tu Ubi na to 'nołp'
Wgl ciekawe, że na stronie zaniżają liczbę posiadanych gier. Mam chociażby wszystkie prawie Far Cryie a na przeglądarce do konta jest dopisane tylko Far Cry 3, 5 i 6 xD
Uroki cyfrozwania wszystkiego. Wystarczy że ci na chwilę net będziesz szwankował i w nic nie pograsz.
Wchodziłeś może w ustawienia, da się coś tam zmienić? Na skrenie po lewej na dole widać że masz możliwość wejścia w tą opcje.
Nie wiadomo czy to net skoro przez stronę wchodzi. Uroki Windowsa, w systemie zawsze może być jakiś cyrk.
Po paru h walki trzeba być gotowym do "formatu C". Tylko to zwiekszy pewność, że od naszej strony jest czysto.
Potem czas na kontakt z ubi
Ja bym jeszcze spróbował utworzyć nowy profil w systemie i na nowy profilu spróbować. Coś może blokować dostęp do tego lanchera. A utworzenie nowego konta to prawie jak zrobienie formatu.
Tam w ustawieniach chyba nic nie ma co mogłoby pomóc bo wchodziłem. Osobiście strzelam, że się Ubisoft Connection gryzie jakoś z tymczasowym internetem z LTE. Bo absolutnie z żadnym innym laucherem nie ma takich problemów. Aczkolwiek od czasu jak korzystam z LTE pojawiają się chwilowe problemy jak nie łączenie z serwerami CS2 czy tam błąd jakiś tam w EAapp ale wszystko po chwili działa. Przy okazji pobierania widać, że jest on nieporównywalnie mniej stabilny od tego co mi wiewiórki załątwiły (tak zakładam, mógł być też dzięcioł czy inne złośliwe zwierzę które wyszło na słupa). A dla aplikacji Ubisoftu najwidoczniej jest to nie do przeskoczenia.
Problem może być sam internet udostępniany przez telefon na komputer. Miałem z tym lanczerem coś podobnego jak wolno działał internet. Nie chciał się włączać, zawieszał się na logowaniu. Co ciekawe inne lanczery działały bez problemowo.
Spróbuj może coś z tego będzie:
https://www.thewindowsclub.com/ubisoft-connect-launcher-not-launching-on-windows-pc
Dokładnie od czwartku mam tak samo. I również korzystam z internetu LTE (t-mobile) robiłem wszystko co znalazłem w necie i cały czas się nie mogę połączyć.
Uwaga uwaga. Kompletnie bez powodu nagle wszystko wróciło do normy. Dzięki Ubi, akurat minął czas większej ilości czasu na pogranie xD
Tez miałem z tym problem na win10 - zainstalowałem ten system gdy była jeszcze starsza wersja klienta ubi, po wprowadzeniu nowej przestał mi działać na win10. Kontakt ze wsparciem zabrał mu ponad tydzień (zautomatyzowana usługa). Pomogło dopiero zainstalowanie wszystkiego od nowa.
Format? Bo wszystko inne instalowałem od nowa. Ubisoft connect, sterowniki wsio...I dalej nic...
Przepraszam byłem nieprecyzyjny - wszystko tzn. UBISOFT Connect. To było w chwili gdy ten program przestawał działać na W7. Pomimo ze miałem W10 to po aktualizacji przestał mi działać właśnie na W10. Odinstalowałem go i zainstalowałem ponownie (wcześniej zrobiłem tylko jego upgrade - innej opcji nie było - i właśnie wtedy przestał mi działać, co mnie maksymalnie wkurzyło gdyż grałem wtedy w ACO i nie mogłem kontynuować rozgrywki).
Ja próbowałem przeinstalować ale nie pomogło. Wróciło do normy samo. Tak po prostu. Chyba zwyczajnie kiepsko mają ten laucher zakodowany w porównaniu z innymi i tyle. Internet też cały czas na korbkę .. że lte więc absolutnie nic nie było zrobione z mojej strony co mogłoby pomóc. Chyba zwyczajnie musisz uzbroić się w cierpliwość albo napisz do supportu o pomoc.