Do 191 częsci tytuł wątku brzmiał: "Serie M&M, Wizardry i inne cRPG-i w trybie FPP"
Został on założony przez Adamusa jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło się w tym czasie przez niego sporo osób i zasób informacji o Might and Magic VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria Might and Magic, Wizardry, The Elder Scrolls, czy Demise. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Niestety w ostatnim czasie powstaje coraz mniej gier w trybie FPP :-(. Dlatego postanowiliśmy
mocno rozszerzyć temat wątku i zapraszamy do dyskusji o nie tylko grach cRPG w trybie FPP, ale również o innych grach w które gramy.
Arx Fatalis
Polonizacja: https://drive.google.com/open?id=1R-GjXvNhZ65m8jwiIu8A5xl9VEnBn1kY
Demise
Strona polecana przez Wreaker''a:
http://www.decklinsdemise.com/news.php
Diablo + Hellfire
Mody i polonizacje:
https://drive.google.com/open?id=1tsO3x_mHLgxvF1QIcIp2NPL2pCnPb2Xl
Dispel
Patche żeby ukończyć grę:
https://drive.google.com/open?id=1BOq6G9opWK9F8LoMxxKsRbHpiBIBso7p
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Mod niwelujący level scalling:
https://drive.google.com/open?id=1hH0ipzuv19qTzPZlRYkT3cRXv6_Li3zl
Might and Magic IV + V: World of Xeen
Wszystko o tych dwóch częściach kultowej serii:
http://www.thecomputershow.com/computershow/walkthroughs/mightandmagic4cloudswalk.htm
http://www.thecomputershow.com/computershow/walkthroughs/mightandmagic5darksidewalk.htm
Might and Magic VI: Mandate of Heaven
Patch wersja ang. + polonizacja do tego + poradnik
https://drive.google.com/open?id=11UajZRlyZANhlHQo3Pwtyi33qkuu0n7V
Might and Magic VII: Za Krew i Honor
Poradnik dla posługujących się językiem angielskim:
http://www.the-spoiler.com/RPG/New.World.Computing/might.and.magic7.2/MM7.HTM
Świetne patche do M&M7 przygotowane przez _Mok_''a:
wersja angielska: http://www.mediafire.com/download/mhtsios8azpirwz/mm7_eng_xp_Mok_.7z
wersja polska (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/37ix261d1dtjgac/mm7_pl_xp_Mok_.7z
wersja polska nowy beta patch (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/pu11a9gobj95u6i/MM7PL_125_beta_Mok_.7z
Patch polonizacyjny:
http://mm7.heroes.net.pl/uploaded/download/MM7_pl.zip
Might and Magic VIII: Day of the Destroyer
Kolejne niezbędne patche _Mok_''a do M&M8:
wersja angielska: http://www.mediafire.com/download/lc4qopso4lt934s/mm8_eng_xp_Mok_.7z
wersja polska (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/7900svlys1m72do/mm8_pl_xp_Mok_.7z
wersja polska nowy beta patch (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/sy48lyb07i48180/mm8pl_testpatch_Mok_.rar
Might and Magic IX
Pliki niezbędne do w miarę sensownego grania na nowych systemach (dotyczy
wydań płytowych):
https://drive.google.com/open?id=1V1wxRPZmwCQz4WMvn7MY7K4LYc22N4Ra
Pathfinder: Kingmaker
Tłumaczenie mechaniczne:
https://mega.nz/file/K9F03b4D#rUGD2PiLaW8k6dH3XrTm71nWvWPocxAfaktypGrcWvg
Pathfinder: Wrath of the Righteous
Fanowskie spolszczenie:
https://www.nexusmods.com/pathfinderwrathoftherighteous/mods/342
Pillars of Eternity
Poradnik Silvarena:
https://silvaren-crpg.blogspot.com/2019/12/poradnik-pillars-of-eternity-cechy.html
https://silvaren-crpg.blogspot.com/2020/01/poradnik-pillars-of-eternity-podstawy.html
https://silvaren-crpg.blogspot.com/2020/01/poradnik-pillars-of-eternity-obrazenia.html
Vampire the Masquarade: Redemption
Patch polonizacyjny:
https://drive.google.com/drive/folders/1BW-g9-9-5J2n-4xnf7hY9-fSxf_ao_BH?usp=sharing
Wizardry 7
Świetna strona z podpowiedziami:
http://www.the-spoiler.com/RPG/Sir-Tech/Wizardry.7.html
Patch do W7 Gold zrobiony przez nieocenionego _Mok_''a:
http://www.mediafire.com/download/sb52g2h8c1ejsa6/wizgold_txtfix.ra
Wizardry 8
Poradnik i solucja
https://drive.google.com/open?id=1a4b3zKu4W0TT5R9zlvHZswssOukxnurn
Strona z poradnikami dla wszystkich części Wizardry
http://www.tk421.net/wizardry/
Wizards & Warriors
Niezbędny beta - patch _Mok_''a:
http://www.mediafire.com/download/a6f21dcl7alep5e/WW11beta.7z
Blog Mistrzyni cRPG i przygodówek znanej jako Annelotte (dawniej Shiris) z recenzjami, solucjami i poradnikami do dziesiątek (głównie) starych cRPG, jRPG i przygodówek
http://gryannelotte.blogspot.com/
Poprzedni wątek:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16195731&N=1
Jest nowy wątek. Mnóstwo linków w powitalnym usuniętych, ale nie mam do tego cierpliwości. Jeśli jednak ktoś koniecznie potrzebuje jakiegoś patcha czy innego pliku do jakiegoś erpega, niech da znać.
Nie wiem czy będę dzisiaj często tutaj więc.... Dla wszystkich uczestników tego wątku, najlepszego w całym GOLu, najlepsze życzenia z okazji Nowego Roku, zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń, a poza tym: masy dobrych erpegów do ogrania i czasu by zdążyć ich ukończyć jak najwięcej :)
Odpaliłem wczoraj Wizadry 8 i życie znowu jest piękne.
Legends of Amberlands 2 skończone. Świetny klon starych części M&M (3-5) stworzony przez naszego rodaka. Gra nie jest tak rozbudowana jak np. World of Xeen i sporo można jej zarzucić, ale nie zmienia to faktu, że gameplay loop moim zdaniem jest zrealizowany po mistrzowsku. Gra za niedługo powinna otrzymać polską wersje językową.
Jak z grami RPG minął Wam rok? Ja praktycznie mało co grałem w RPG. Dominowały kolejny raz inne gatunki. Jakoś nie było na tyle czasu by przysiąść do rozbudowanych erpegów. Za mną w tym roku jest tylko Aluna: Sentinel of the Shards, ale okazała się to mocno przeciętna (ze wskazaniem na słaba) produkcja. Kilka zacząłem, ale nie skończyłem. W Gamepassie zagrywałem się w Wartales, ale nie skończyłem, niemniej grę za jakiś czas zakupię na GOG lub Steam, aby zacząć przygodę od nowa, bo dla mnie to świetna gra. Odpalałem też Lunacid i Dread Delusion, ale to pierwsze jeszcze zanim gra opuściła wczesny dostęp a drugie - czekam jednak na pełną wersję, aby nie zepsuć sobie tej ogromnej przyjemności z grania. Poza tym sprawdziłem ostatnio demo Legendary Journeys, ale nie spodobało mi się i wywaliłem z koszyka.
W przyszłym roku niewiele się zmieni. Będę chciał skończyć rozpoczęte erpegi jak właśnie Lunacid, Dragonview, Anvil of Dawn a także zainstalowany niedawno miks przygodówki i RPG Dreams in the Witch House. Wartales to będzie raczej gra na wiele miesięcy, więc pewnie tak szybko jej nie skończę.
A jakie RPGi skończyliście w tym roku i czy macie jakieś pewniaki do ogrania w przyszłym roku?
No nic, nie każdemu wszystko się podoba :)
Zacząłem grać w Bound by Flame. Zobaczymy cóż to.
Tego studia do tej pory grałem tylko w Faery: Legends of Avalon. I było lepsze, miało ciekawszy setting i uczciwy turowy system walki. Bound by Flame zaś przewagę ma tylko w tym bo ma pełny voice acting i naprawdę fajną muzykę. Poza tym wszystko jest....nie tak. Jako klasyczny erpeg ma miałką fabułę, dialogi są takie jakby pisali je naćpani gimnazjaliści, system rozwoju postaci zaś prawie nie istnieje i sprowadza się tylko do do ładowania w sztylety/szybkość (w drzewku umiejętności Złodzieja) bo gra magiem jest nieporozumieniem, a jako wojownik poruszamy się jak żółw w smole, więc hack and slash też z tego żaden. Szkoda na to czasu.
Jak widnieje cena u Was na Steam za Archaelund? Wg Steamdb ma być 99,99 zł a na Steam jest 59.99 zł. Chyba jakiś chwilowy błąd na naszą korzyść.
Skończyłem Pillars of Eternity II: Deadfire. Początkowo chciałem zajrzeć do każdego zakamarka archipelagu i do pewnego momentu zaglądałem. Zrobiłem prawie każde zadanie możliwe do wykonanie przed spotkaniem z Eotasem, wszyscy towarzysze osiągnęli 20 poziom, zatopiony każdy kapitan z imieniem na którego miałem zlecenie i kilku ognistych którzy się napatoczyli na północy. Ubiłem dwóch megabossów: Dorudugana(ten metalowy robot) i Belrangę (kryształowy pająk), na tego czarnego gluta nie miałem cierpliwości, no i podobno jest jeszcze jakiś jeden. Po spotkaniu z Eotasem gra mnie znużyła więc popłynąłem do finałowej lokacji. Może jeszcze wrócę kiedyś do gry bo zostały co najmniej dwa niemałe miejsca, to chyba jakieś dlc.
Ogólne wrażenie dość pozytywne. Trochę irytujące ciągłe ładowanie się różnych miejsc, zwłaszcza w Neketace, szczególnie gdy musieliśmy kilka razy przejść przez drzwi. Sceny paragrafowe całkiem przyzwoite, ale zrobiono jest chyba tylko po to żeby pokazać że umiejętności mają jakieś znaczenie. Relacje między towarzyszami, oraz między towarzyszami i "łoczerem", niby fajna sprawa, ale jednak czasem trochę dziwna. Parę razy zdarzyło mi się że wchodzę do niebezpiecznego miejsca a tu taki Serafen, czy Tekehu zaczynają mi pierdzielić o swoich problemach osobistych - całkowity brak wyczucia czasu. Sama postać naszego protagonisty też nieco dziwna, niezależnie od wybranej klasy to zawsze trochę jakby enigmatyk. Podobała mi się rzadko spotykana w grach możliwość przegięcia pały, to znaczy momenty w grze gdy wkurzymy kogoś z kim lepiej nie zadzierać, co kończy naszą przygodę. Znalazłem trzy takie momenty, dwa z tym mroźnym byczym łbem i jeden w momencie tworzenia postaci. Ciekawe czy jest tego więcej.
Jakaś miła duszyczka stworzyła samodzielną wersję Arcomage - minigry z Might&Magic VII i VIII
Pytanie do osób które ukończyły Deus ex bunt ludzkości, czy tylko mnie zakończenie gry totalnie rozczarowało? Niby mamy kilka możliwości zakończenia gry ale (moje przemyślenia odnośnie zakończeń gry walnę w spoliler)
spoiler start
Teoretycznie wszystkie zakończenia różnią się od siebie, jednak jak już wybierzemy jakieś, to zamiast jakiegoś podsumowania konsekwencji wyboru, to mamy przemyślenia Adama razem z jakimiś randomowymi scenami, po obejrzeniu jednego zakończenia byłem w szoku że otrzymaliśmy takie z dupy zakończenie, i z ciekawości wybrałem inne, niestety było to samo T_T Liczyłem na jakąś cutscenkę która opisywałaby co się działo po naszym wyborze, co ludzie zrobili po wybraniu jakiejś drogi, a otrzymaliśmy jakieś przemyślenia Adama
spoiler stop
Podobało się wam zakończenie tej gry?
Drugi crpg w tym roku za mną. Właśnie skończyłem BG: DA2. Bardzo dobra kontynuacja. Chciałoby się więcej. Przy okazji pograłem chwilę w zamkniętą betę Silence of the Siren. Wiem, że są tu fani serii HoMM, więc polecam się zainteresować tym tytułem: https://store.steampowered.com/app/2147380/Silence_of_the_Siren/
W tym roku gra powinna się pojawić w EA. Premiera w przyszłym roku. Gra ma całą masę fajnych i nowych rozwiązań. Zobaczymy jak wpłyną one na balans, ale na tą chwilę jestem zauroczony.
Takie krótkie info dla tych, którzy mogą być zainteresowani grą. Alaloth otrzyma polskie napisy. Język polski jest wymieniony w priorytetowych lokalizacjach. Nie wiadomo kiedy gra wyjdzie z wczesnego dostępu. Na luty 2024 jest planowana kolejna duża aktualizacja. Może końcem roku gra ostatecznie będzie miała premierę wersji 1.0, choć obstawiam raczej 2025 rok. Gra jest dość obszerna a z każdą kolejną aktualizacją zwiększa się liczba zadań fabularnych, pobocznych, nowych lokalizacji, wrogów czy postaci niezależnych.
https://store.steampowered.com/app/919360/Alaloth_Champions_of_The_Four_Kingdoms/
Wolcen skończony. Niestety słabizna. Gra ma 56% pozytywnych ocen na steam, więc nie spodziewałem się nie wiadomo czego, ale i tak się zawiodłem. Gra kuleje na wielu płaszczyznach. Jest udziwniona na siłę. W trakcie gry brak wyjaśnień jak działa mechanika, co za tym idzie rozwijałem postać na czują a przedmioty w większości dobierałem patrząc tylko na co daje większą obroną/obrażenia. Fabuła jest słaba nawet jak na standardy hack'n'slash. Pierwsze trzy rozdziały są strasznie krótkie. Czwarty natomiast rozwleczony i połączony z endgamem. Przy czym to on od pewnego sprawił mi najwięcej frajdy.
Następny w kolejce jest Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy wszystkie znaki wskazują, że będzie dużo lepiej. Grał ktoś? Jakie wrażenia?
Pierwszy crpg w tym roku za mną. Vaporum: Lockdown skończone. Ponad 20 godzin solidnej zabawy, aczkolwiek pod koniec mnie już nużyła, bo przeładowana była łamigłówkami. Poza tym dwie ostatnie lokacje są dużo większe od pozostałych. Ogólnie pierwsze Vaporum jakoś lepiej wypadało w moim odczuciu, choć Lockdown to właściwie to samo.
Udało mi się skończyć dwie główne kampanie w Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy. Zostały jeszcze dlc oraz endgame, ale to już kiedy indziej. Nie spodziewałem się, że aż tak dobrego tytułu. Walka sprawia masę frajdy, to samo tyczy się rozwoju postaci. Fabuła co zaskakujące również na plus. Itemizacja i poziom trudności to już kwestia dyskusyjna. Warto w trakcie gry podnosić trudność misji w przeciwnym razie gra będzie zbyt łatwa i co za tym idzie wymiana ekwipunku będzie zbędna. Jedyne do czego mogę się na siłę przyczepić to mała różnorodność przeciwników w pierwszej kampanii. Grę z wszystkimi dlc idzie kupić za jakieś 40-50 zł na promocji. Gorąco polecam. Po skończeniu martyra nabrałem jeszcze większej chęci na Rogue Tradera, ale niestety będę musiał jeszcze sporo poczekać.
Są tu jacyś prosi w turówkach którzy daliby kilka rad jak grać w divinity original sin ee?
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16430348&N=1
Embracer skasowal nowego DeusEXa, ktorego robil (niby preprodukcja i faza koncepcyjna, ale podobno od dwoch lat grzebali przy tym). Eidos. Przy okazji wywalajac ~100 ludzi z roboty.
heh...
To chyba zostal tylko juz nowy Titan Quest i Gothic do skasowania. (nie zebym tego chcial ale cos nie mam za pozytywnych mysli), bo to chyba tez oni (TQ napewno, nie jestem pewny z GRemake).
Expeditions Rome- warto tracić czas? 50 godzin to sporo, a z tego co czytam gra jest przeciętna. Grałem przez chwilę w gamepassie i początek był taki sobie. Grał ktoś? Jakie wrażenia? Warto dać grze drugą szanse?
Potrzebuję konkretną poradę od kogoś kto jest obeznany z wasteland 2
https://www.gry-online.pl/gry/wasteland-2-directors-cut/z32fd7
Dawno temu kupiłem tą grę, i chciałem sobie pograć, stworzyłem jakąś drużynę i idę na pierwszych przeciwników, i tutaj zaczyna się problem, bo moje postacie mają bardzo mało amunicji, i do tego często pudłują
Jak grać w tej grze, bo nie ogarniam Skąd brać amunicję, i jak zwiększyć szansę na trafienie, jakie umiejętności i atrybuty są przydatne? Niech ktoś pomoże bo jestem w kropce :/ W ogóle nie wiem czy opłaca się robić kogoś w korzystaniu w walce wręcz
Jestem w kaliforni już, gdzie polecasz udać się na początek, do jakiej lokacji?
Nie mam pojęcia. Grałem w tą grę 7 lat temu i nie pamiętam kolejności. Pewnie w przyszłym roku sobie tytuł odświeżę. Co do ciężkiej broni to jako dodatek jest opłacalna. Potężna, ale sytuacyjna.
Dreams in the Witch House, czyli gra na podstawie opowiadania H.P. Lovecrafta o takim samym tytule, ukończona. Jest miks przygodówki i RPG. Z elementów RPG mamy tutaj kilka cech, które rozwijamy poprzez nasze wybory i czynności z tym związane: zdrowie fizyczne, zdrowie psychiczne, matematyka, okultyzm i egzaminy. Dbamy także o to, by nasz bohater - student Walter Gilman nie chodził głodny, przemoczony, chory, zmęczony i ranny. Głównie studiujemy na uczelni i tworzymy swoją teorię na temat powiązań nauk ścisłych z okultyzmem. Z czasem stajemy się świadkiem dziwnych zdarzeń. Prowadzimy własne śledztwo i staramy się nie oszaleć.
Gra jest świetna. Pomimo powtarzalnych czynności wciąga. Wybory tutaj naprawdę mają znaczenie. Niekiedy mogą przedwcześnie zakończyć naszą grę doprowadzając do śmierci naszego bohatera. Zdecydowanie warto, szczególnie gdy jest się miłośnikiem Lovecrafta, bo ów produkcja jest chyba najlepszą grową adaptacją jego jakiegokolwiek dzieła.
Znacie jakąś stronę która wyjaśniłaby mechanikę, i rozwój postaci w Tyrrany? Bo o ile pillarsy mają bardzo przejrzystą mechanikę, i rozwój postaci tak nie wiem jakie umiejętności i statystyki wybierać w Tyranny
Czy ktoś może powiedzieć, czy są jakieś wielkie różnice w przechodzeniu Baldur's Gate 2 EE postacią przeniesioną z jedynki? Nigdy tak nie grałem. Nie zamierzam zmieniać klasy postaci, chodzi mi po prostu o kwestie zdobywania doświadczenia, balans drużyny itp sprawy. Jest jakiś "lepszy" wybór, czy to ogólnie bez znaczenia?
Masakra, nigdy tego pierwszego Baldura nie skończyłem....Moje ostatnie podejście do EE było nawet ok, ale w lesie z teleportującymi się pająkami....Nie mogłem znaleźć wyjścia z lokacji! pewnie jestem upośledzony. Plansza wyczyszczona a ja jak debil szukałem myszką przejścia DALEJ. I co? I nie znalazłem i rzuciłem grę w pizdu. Zastanawiam się żeby jeszcze raz spróbować i to Siege of Dragonspear ruszyć...Bo przecież drugiego Baldura skończyłem z 5 razy, choć nie EE (a podoba mi się ta nowa postać, Neera, fajna z niej dupa i czarodziejka). No nie wiem, męczę Greedfall cały czas i chce jeszcze Gothici i Riseny ogarnąć....
Witajcie. Na Steam znalazłem dziś na wyprzedaży Underworld Ascendant, reklamowany jako następca Ultimy również Underworld. Ze względu na cenę - 16 zł. z groszami i tak kupię, ale przezornie zapytam - czy ktoś w to grał i jakie ma wrażenia (na Steam ma sporo negatywnych opinii)?
No i nie skończyłem. Jeden z tych tytułów w który grałem ale ostatecznie zorientowałem się że gram na siłę. Fajny setting, dobry pomysł ale w sumie.... Nie interesowało mnie to co dzieje się na ekranie, fabuła nie zdołała mnie wciągnąć. System walki to drewno i koszmar, to ja już wolę drewno od Gothica. Ilość biegania w tej grze doprowadza do szału, to też jeden z powodów dla których rzuciłem ten tytuł w cholerę.
Wiem że zdania o tej grze są mega podzielone. Tak więc ja nie odradzam. Radzę zagrać jeśli ktoś jest fanem cRPG. Może mu się spodoba. To jeden z tych nielicznych tytułów które mnie znużyły i z jakich powodów odrzuciły, ale które szanuję i zalecam zagrać dla próby chociaż.
Wystartowała zbiórka na Swordhaven: Iron Conspiracy
https://www.kickstarter.com/projects/atomrpg/swordhaven-iron-conspiracy/description
Warto wesprzeć twórców Atom rpg i trudograda, więc daje cynk.
Ujawniono premierę RPG w stylu bardzo retro, czyli SKALD: Against the Black Priory na 30.05.2024 https://store.steampowered.com/app/1069160/SKALD_Against_the_Black_Priory/
Poza tym w tym roku mam za sobą kolejny RPG - Devil Spire https://store.steampowered.com/app/1861290/Devil_Spire/
Gra nie ma fabuły, tylko określony cel, który sami sobie wybieramy. Ja wybrałem sobie przejście 100 poziomów. Udało się, choć nie obyło się bez problemów, bo w okolicach 50 poziomu kliknąłem na kostkę lewitującą w pewnej komnacie i z wojownika zmieniłem się w maga. I pojawił się problem, bo zaklęć wiele nie miałem, wielokrotnie przy kolejnych podejściach ginąłem, ale gdy wpadła w moje ręce kula ognia, którą podrasowałem dzięki craftingowi (siła zaklęcia, zmniejszenie kosztu many), tak gra stała się łatwiejsza.
Produkcja to dungeon crawler z permadeath i losowo generowanymi poziomami, na których pełno wrogów, pułapek i przedmiotów. Powtarzalny, ale wciągający. Istotny jest kierunek rozwoju postaci (czy idziemy w magię, czy w walkę w zwarciu), ale jest tez możliwość stworzenia postaci uniwersalnej, szczególnie gdy odpalamy tryb z setką dungeonów. Poza rozwojem postaci i ładowaniem punktów w cztery cechy, jest możliwość udoskonalania broni i zaklęć a także tworzenie potrzebnych rzeczy jak wytrychy, fiolki, mikstury (także mieszając je ze sobą), czy złoto, za które możemy zakupić wyposażenie w startowej wiosce podczas kolejnego podejścia lub u wampirów, które sprzedają przedmioty na poziomach po bossach.
Ogólnie spędziłem z nią przyjemny czas, choć jest niestety mocno powtarzalna oraz niekiedy dużo zależy od tego, co nam wpadnie do ekwipunku podczas przeczesywania podziemi. Minus też za to, że nie można sprzedawać nadmiarowego wyposażenia, szczególnie gdy nie mamy złota lub pierścienia, dzięki któremu ze zniszczonych broni odzyskamy trochę półproduktów, które można wykorzystać do ulepszenia wybranego wyposażenia albo zaklęć (zwiększanie obrażeń danej broni lub zaklęcia, zwiększenie wytrzymałości broni lub elementów zbroi, zmniejszanie wagi konkretnej broni, zmniejszenie punktów many do rzucenie danego zaklęcia, zwiększenie szybkości broni itd).
Grafika pikselowa, klimatyczna, choć wrogowie 2D brzydcy. Technicznie śmiga bez zarzutu. Można zagrać.
Wizardry 8 --> mam pytanie dotyczące czarów. W W8 kazdy czar ma 8 poziomów ale (nie wiem dlaczego) można go rozwinąć do max 7 poziomu (piszę o kołach, które nabierają zielonej barwy w miarę rozwoju. Ostatnie ósme koło zawsze pozostaje puste. Zawsze grając postacia magiczną wybierałem Biskupa, którego mozna rozwijać we wszystkich kanonach magii i przez to jest "średni" we wszystkim. MYślałem, że dlatego nie potafi wyszkolić się na max ale sprawdziłem "pełnoprawnego" maga i też jest tak samo. Wiecie może o co chodzi?
O masakra, zżyna z pierwszego Diablo, żeby nie powiedzieć: ohydny plagiat. Problem w tym że pierwsze Diablo jest lepsze i ładniejsze. I ma klimat. Nie polecam.