Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Civilization 6 - szczegóły aktualizacji z piratami w roli głównej

21.10.2020 15:24
1
4
zanonimizowany1343642
6
Generał

Niech już lepiej robią 7 część mniej przekombinowana i bardziej wierna tradycji serii.
Bez dzielnic, limitów jednostek na polu i miliona innych utrudnień.

Grałem w 1-5 części Cywilizacji od Amigi i jedynki po najnowsza część 6 i ta najnowsza całkowicie mnie odrzuca.
Zbyt przekombinowana i niestety mało grywalna.
A wystarczyło rozbudować piątkę o nowe możliwości i odejść od limitu jednej jednostki na pole co nijak się ma do rzeczywistości, gdzie właśnie wygrywają armie że zróżnicowanymi typami wojsk, a nie osobno łucznicy, osobno piechotą, kawaleria czy katapulty i kazdy typ wojsk oddalony o setki kilometrów (obszar będą).

post wyedytowany przez zanonimizowany1343642 2020-10-21 15:27:57
21.10.2020 16:56
2
1
odpowiedz
zanonimizowany1299868
16
Senator

Old Gamer 1910
Masz rację. Pomysł z limitów jednostek na polu jest przekombinowany. Ten pomysł ma sens tylko wtedy, jeśli wszystko odbędzie się na polu bitwy na wzór Heroes of Might and Magic albo Total War, a nie mapa świata. Wygląda to nienaturalne.

21.10.2020 17:00
Manjak1987
3
odpowiedz
Manjak1987
66
Centurion

Akurat dzielnice to jest najlepsza rzecz jaka spotkała tą grę. Bardzo dobry pomysł wymuszający jeszcze większą kombinacje przy budowie miasta.

22.10.2020 00:49
CyboRKg
4
odpowiedz
CyboRKg
102
Strateg

Scenariusze do gry multi mnie nie interesuja. Nawet za darmo.

22.10.2020 01:03
5
odpowiedz
Zyga
223
Urpianin

Mnie, oprócz limitów jednostek, nie przekonuje pomysł z państwami-miastami. Jak dla mnie to są zawalidrogi na mapie.
Dlatego wolę ciągle grać w IV.

22.10.2020 01:44
KiddoXGamer
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
KiddoXGamer
48
Konsul

Old Gamer 1910 z drugiej strony wypadałoby też uniknąć takiej sytuacji jak w 4, gdzie jednostki piętrzyły się na sobie w nieskończoność i. Dobrym pomysłem były korpusy/armie/konwoje. A nazywanie najprzystepniejszej(ze wszystkich ktore grałem czyli 2456 i nowsze spin offy) szóstki przekombinowaną jest dla mnie co najmniej dziwne. Bardziej narzekałbym na AI, która w walce jest słaba, a w dyplomacji potrafi potępić za emisję CO2 w epoce kamienia łupanego.

post wyedytowany przez KiddoXGamer 2020-10-22 01:45:56
22.10.2020 16:15
6.1
1
Zyga
223
Urpianin

Taka sytuacja (z wieloma jednostkami na jednym polu) była podstawą gry począwszy od Civ I (dopiero Civ V to zmieniła).
Ale co w tym było dziwnego. Od pradawnych czasów armia stawała pod murami miasta, niekoniecznie je otaczając. I albo je zdobywała szturmem albo ew. przystępowała do oblężenia.
Przy czym siły główne zawsze były zgromadzone w jednym miejscu.
To co teraz mamy to jest udziwnienie.

22.10.2020 17:25
KiddoXGamer
6.2
KiddoXGamer
48
Konsul

Zyga to, że coś jest realistyczne(lub występowało w poprzednich edycjach), nie znaczy że jest dobre. Szczególnie w grze, w której Rosja może sobie zbudować piramidy.

Wiadomość Civilization 6 - szczegóły aktualizacji z piratami w roli głównej