Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Bannerlord - procenty przy dialogach mogą nie mieć znaczenia

28.04.2020 12:48
1
Le Loi
60
Generał

Nie spotkałem się z tym, za każdym razem gdy wczytywałem wynik był inny, zauważalne zwłaszcza gdy trzeba przegadać osobę więcej niż raz

28.04.2020 13:21
Sorkvild19
2
odpowiedz
Sorkvild19
57
Król Kruków

Chyba pojedyncze przypadki związane z jakimiś konkretnymi NPC. Wczytywanie i ponowne przechodzenie testu zazwyczaj pomaga zarówno w przypadku wieśniaków jak i lordów.

28.04.2020 13:27
3
odpowiedz
Sereth
31
Centurion

U mnie też metoda ponownego wczytania zmienia wynik podczas rozmów, często za tym 4-5 razem ale przegadanie kogoś jest możliwe używając metody quick save quick load.

28.04.2020 13:57
Metaverse
4
odpowiedz
Metaverse
63
Senator

To tak jak Xcom ktory mami graczy fałszywymi wartościami procentowymi na trafienie wolalbym zeby tego w tej serii wcale nie bylo jak maja to robic w ten sposob. Podobnie jest z dialogami. Brak procentowych szans przynajmniej zmusza do czytania i myslenia.

post wyedytowany przez Metaverse 2020-04-28 13:58:33
28.04.2020 17:12
AUTO6
5
odpowiedz
AUTO6
84
Generał

Ja bym te procenty wyłączył, a właśnie szanse powodzenia uzależnił od kontekstu i osoby z którą rozmawiamy (oczywiście lepiej rozwinięte niektóre umiejętności naszej postaci jak charyzma by pomagały), ale nie wiem czy ta mechanika gry jest na tyle rozbudowana. Chętnie widziałbym też mechanikę znaną z KCD gdzie sporo zależy też od tego jak jesteśmy ubrani (wreszcie nabrałoby sensu kupowanie drogich ciuchów paradnych dla naszej postaci np. podczas zalotów bo teraz chyba ten drugi zestaw ubrań nie ma znaczenia i jest wyborem czysto kosmetycznym gracza).

Wiadomość Bannerlord - procenty przy dialogach mogą nie mieć znaczenia