Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cities Skylines taniej i z darmowym weekendem

22.03.2019 12:27
DanuelX
1
DanuelX
82
Kopalny

Warto wypróbować jak działa na sprzęcie - gra ma niezły narzut na CPU i potrafi chrupać na kompie nastawionym na grafikę.

22.03.2019 13:13
2
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany793381
57
Pretorianin

a z modami zje twoje 16 gb ramu w pare minut

22.03.2019 20:40
Lukdirt
2.1
Lukdirt
127
Senator

W moim przypadku Cities zużywa ok. 10GB RAM-u.

22.03.2019 17:10
dzl
3
odpowiedz
dzl
97
John Yakuza

@DanuelX

Jak każda symulacja. Jedyny problem C:S jest taki, że gra działa bodajże tylko na czterech rdzeniach, co w czasach gdy do mainstreamu mają wejść 16 rdzeniowe Ryśki jest trochę kiepską sytuacją.

22.03.2019 20:24
4
odpowiedz
xan11pl
77
Generał

Powiem tak, genialna gra do czasu, do momentu w którym w grze mamy już tak miasto w okolicach 30k, i wtedy jak kolwiek dobrze byś sobie nie rozplanował dróg już w początkowej fazie, to standardowe narzędzia gry są zbyt ubogie, i niestety wszędzie robią się mega korki, bo żeby nawet zrobić najprostrze rondo, to nie chce ono się połączyć tak jak trzeba i często wcyhdozi krzywe. A z kolei bawienie się w 50 modów do edycji dróg, których by zrobić jedno skrzyżowanie trzeba się nad nim bawić z 2-3 godziny lekko, to już nie jest dla mnie. Mam nadzieję, że jak wydadzą kiedyś drugą część, to dadzą nam do dyspozycji o wiele bardziej zaawansowany edytor bez potrzeby bawienia się w setki modyfikacji,.

22.03.2019 20:30
Lukdirt
5
odpowiedz
Lukdirt
127
Senator

Ja mam Intel Core i7 870 2.93GHz oraz 12 GB pamięci RAM, a mimo wszystko ilość klatek na sekundę w centrum miasta (przy 110 000 mieszkańcach) potrafi spaść do 15-20 FPS. Ale gdy miałem kiedyś Intel Core i3 z 2010 roku, ilość klatek spadała do zatrważającego, jednocyfrowego wyniku.
SimCity 2013 oraz Cities X/XL są mimo wszystko lepiej zoptymalizowane moim zdaniem.

Wiadomość Cities Skylines taniej i z darmowym weekendem