1. Mass Effect 1,2,3 - te serię traktuje jako jedną opowieść i ciężko by było mi ją rozgraniczać
2. Wiedźmin 3
3. Dragon Age: Początek
4. Gothic
5. Baldurs Gate II
1. The Last Of US
2. Uncharted (wszystkie części) :D
3. Batman Arkham Asylum/City
4. GTA Vice City
5. Dishonored
Trudno powiedzieć ale spróbuję:
1. Mass Effect 2
2. Gothic 2 Noc Kruka
3. Max Payne
4. Mafia
5. GTA Vice City
To są gry z którymi wiążą się moje najlepsze wspomnienia.
1. Legend of Zelda Ocarina of Time
2. The Last of Us
3. Demon's Souls
4. Prince of Persia Warrior Within
5. Max Payne
Dalej:
Bloodborne
Persona 4 i 5
God of War 2 i 3
Uncharted 2 i 4
Yakuza
TLoZ Breath of the Wild
Fatal Frame cala seria
Silwnt Hill 1-4
Super Mario Galaxy 1 i 2
Red Dead Redemption
1. Dark Souls
2. Wiedźmin 3 Dziki Gon
3. Guilty Gear Xrd
4. Gothic II Noc Kruka
5. Battlefield 4
1.The Last of Us
2.Red Dead Redemption
3.Wiedźmin 3 Dziki Gon
4.Half-Life 2
5.Mass Effect 2
Poza: Uncharted 4/2, Portal 2, GTA IV, KOTOR, BotW, Batman Arkham City.
Wiedźmin 3, 2,1
Uncharted 4, 2,3,1
Age of Empires III
Gothic 2, 1
Colin McRae Rally
Gothic
Thief II: The Metal Age
Gothic II z Nocą Kruka
Baldur's Gate II: Cienie Amn
Severance: Blade of Darkness
1. DOOM II
2. Melty Blood Actress Again Current Code
3. Resident Evil 4
4. DoDonPachi Dai Ou Jou
5. Killer7
1 Mafia
2 Far cry
3 Half life 2
4 Fallout New Vegas
5 The last of us
Warband
Skyrim
Mass Effect
Stronghold
StarCraft
Uncharted
Bardzo trudne pytanie. Dam te, ale 5 to i tak zbyt mało:
- Gothic 3
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- GTA 3
- Serious Sam: FE i SE
- Manhunt
Chociaż to zestawienie i tak jest z dupy, bo co prawda nie grałem na starszych konsolach itd, ale wiele tytułów musiałem tutaj ominąć.
1. Wiedźmin 3
2. Seria Mass Effect (najlepsza 1 potem dwójka, a na końcu trójka)
3. Mafia I
4. Seria Bioshock
5. Gran Turismo 5 (bo nie grałem w żadne inne, ale i tak podobało mi się bardziej niż Forza 3/4 w którą też długo grałem)
1. World of Warcraft.
2. Titan Quest.
3. Warcraft III.
4. Heroes 3.
5. Fallout 2 i NV.
SpellForce (podstawka + dodatki)
Need for Speed Most Wanted
Mafia I
Max Payne I
Life is Strange
1. Mass Effect 1.
2. Fallout 4.
3. Mass Effect 3 + dodatki.
4. Diablo 2.
5. Skyrim.
1. Need For Speed Most Wanted
2. Need For Speed Underground 2 <3
3. Wiedźmin 3 Dziki Gon
4. GTA: San Andreas
5. Life is Strange
1. Heroes III
2. Darkest Hour
3. Gothic 1/2
4. Hidden & Dangerous 2
5. Mafia
Wyróżnienia:
- Prince of Persia Warrior Within
- Max Payne
- Wiedźmin 3
- Diablo
- Twierdza
- Painkiller
- Europa Universalis IV
- Mount & Blade
- Risen
- Medieval II Total War
- Rune
Cave Story
Skyrim
Dragon Age: Początek
Warband
Metin2 i 4story ( gry niby średnie, ale za to jakie wspomnienia :D )
Oprócz tego lubię jeszcze serię Diablo. A co najlepsze, nie przepadam za hack'n'slashami. Po prostu urzekł mnie klimat.
1. The Neverhood
2. Fallout 2
3. Heroes of Might & Magic III + AB
4. World of Warcraft
5. Baldur's Gate II
5. CS 1.6 :P
1. Fallout 2
2. Fallout
3. Planescape Torment
4. UFO
Co do miejsca 5 to nie jestem w stanie wskazać, choć byłby to pewnie Baldur's Gate 2 i Arcanum, w które grałem niestety zbyt krótko, by wpisać na listę. Może kiedyś nadrobię te karygodne zaległości.
GTA5
Hm. W zależności od kryteriów miejsc jest za dużo lub za mało, nie pozostaję więc w pełni przekonany do poniższej listy, wyjąwszy miejsce pierwsze, które jest bezdyskusyjne:
1. Arma 3
2. Planescape: Torment
3. Fallout 1-2
4. Wiedźmin 3
5. Mass Effect 1-3
1. Wiedźmin 3
2. Mass Effect 1,2,3
3. The Legend of Zelda, Breath of The Wild
4. Seria Uncharted
5. The Division
Last of Us, Heroes of Might and Magic 3, Alpha Centauri, Civilization IV, Baldur's Gate 1 i 2, Planescape Torment, Horizon Zero Dawn, Yakuza 0, Rez Infinite, Final Fantasy VII, IX, XV, Assasin's Creed IV Black Flag i Unity, Wiedźmin 1, KOTOR 1 i 2, GTA Vice City, IV i V, Dragon Age: Origins.
1. The Elder Scrolls III: Morrowind
2. Heroes of Might and Magic III
3. Mass Effect
4. Commandos: Behind Enemy Lines
5. The Elder Scrolls V: Skyrim
Poza tym wyróżniłbym jeszcze m.in. Splinter Cell, No One Lives Forever, Resident Evil 4, Prince of Persia: Piaski Czasu, Need for Speed: Porsche 2000, Half-Life.
1. World of Warcraft
2. Diablo (może z pominięciem trójki :D)
3. Max Payne 1
4. Mass Effect trylogia
5. Gothic
Wszystkie na pierwszym miejscu:
Fallouty, Planescape: Torment, Half-Life'y
Nie mam serca wymieniać dalej i omijać inne gry. :(
1. Fallout 2 / Fallout
2. PS Torment
3. The Witcher 3: Wild Hunt
4. Combat Mission (3 pierwsze części BB:BO, BB:BtoB, BB:AK)
5. IL-2 Sturmovik
6. Mass Effect (1 i 2 część)
7. Mafia
Jakbym musiał wybrać zalewdwie pięć - to te (kolejność przypadkowa):
1. Diablo
2. Fallout 2
3. Icewind Dale (lokalizacja PL)
4. Dungeon Keeper
5. Theme Hospital
inne warte wzmianki: Heroes 3, FIFA 98 RTWC (ta muzyka!), Star Wars: Racer, Warcraft 3, KKND, Age of Empires, Hearts of Iron 2, BloodRayne, Dune 2, Red Alert (te cutscenki!), Rome: Total War, Medieval: Total War 2, Baldur's Gate 2, Jedi Knight: Jedi Academy, Myth: The Fallen Lords, Crazy Cars 3, Prince of Persia
1. Burnout 3
2. Burnout Revenge
3. Burnout Paradise
4. Killing floor 2
5. Warhammer 40k z Ultimate Apocalypse.
1. Metal Gear Solid 3: Snake Eater
2. Mass Effect
3. Heroes of Might and Magic III
4. World of Warcraft
5. Fallout 2
1. Total War Shogun
2. Fallout
3. Diablo 2
4. Warcraft 3
5. World of Warcraft
Proste:
1. Fallout 2 (bezapelacyjnie)
2. Deus Ex (zawsze na dysku)
3. Baldur's Gate 2 (zawsze na dysku na kazdym dostępnym kompie)
4. UFO (od 1993 roku nabiłem pewnie kilka tysięcy godzin)
5. Modern Warfare (kampania to czysta doskonałość)
Fallout 2
Fallout
FlatOut
Stare FPSy, te jeszcze nie w pełnym 3d (nie jestem w stanie wybrać jednego)
W sumie to tyle.
1. Half-Life 2 + dodatki
2. Need for Speed: Porsche 2000
3. Unreal Tournament
4. Colin McRae Rally 2.0
5. Omikron: The Nomad Soul
1. Portal 2
2. Grand Theft Auto: San Andreas
3. Pokemon: Black 2
4. Gran Turismo 4
5. Life is Strange
A mógłbym tak jeszcze dalej...
Metal gear Solid
Final Fantasy VII
Max Payne
Silent Hill 2
Resident Evil 2
GTA V i San Andreas
The Last of Us
Warcraft III
Need for Speed Most Wanted 2005
Hearts of Iron II
Wiedzmin 3
Podalem 7 gier bo zadnego z tych tytulow nie mialem serca wyrzucic z zestawienia
Edit. Jednak bedzie 8. Az mi wstyd ze zapomnialem wpisac Don't Starve.
Baldur's Gate
Sid Meier's Pirates!
Red Dead Redemption
Tony Hawk's Pro Skater 2
Football Manager
1. Wiedźmin 3
2. Mass Effect
3. The Last of Us
4. Alan Wake
5. Wiedźmin 2
1. Thief The Dark Project
2. Planescape Torment
3. Fallout 2
4. Wiedźmin Dziki Gon
5. Hm...Może Arcanum?
1. Mass Effect 3
2. Mass Effect
3. Mass Effect 2
4. KotOR
5. KotOR 2
Dodatkowo: Stellaris, Stronghold Crusader, GTA San Andreas, Dragon Age: Origins, Mount & Blade Warband, Planetside 2, Gothic 3
1. Jedi Knight: Jedi Outcast
2. Jedi Knight: Jedi Academy
3. Enemy Territory
4. Ultima Online
5. Mount and Blade: Warband
Tylko multi.
1. Trylogia Wiedźmina (bo tak ale ze szczególnym nastawieniem na trójkę)
2. Heroes III
3. Gothic 2 +NK
4. World of Warcraft
5. GTA Vice City
Poza stawką ale bardzo blisko są: Gothic, Tales from the Borderlands, GTA V, DA:O. Jeszcze pewnie coś by się znalazło ale teraz już nie pamiętam
Ciężko mi ułożyć TOP 5 gier wszechczasów, więc napisze tytuły, które bym włożył do tej topki:
Heavy Rain,
Life is Strange,
Gothic 3(mimo patcha 1.75 gra ma jeszcze różne problemy, ale i tak strasznie lubię do niej wracać),
Grand Theft Auto 3, Vice City,
Uncharted 4,
Battlefield 2,Bad Company, Bad Company 2, 3, 4, Hardline, 1(ciężko mi było wybrać jeden tytuł z tej serii i tak jestem jedną z tych osób, którym BF Hardline się podobał :) ),
i pewnie znalazło by się tu jeszcze kilka tytułów z mojej listy.
1. Red Dead Redemption
2. Call of Duty: World at War
3. The Elder Scrolls V: Skyrim
4. Assassin's Creed, trylogia Ezio
5. Far Cry 3,4
6. Forza Horizon 3
I kontynuacji każdej z nich cierpliwie wyczekuję.
1. GTA V
2. World Of Warcraft
3. Battlefield 3 (multi)
4. NFS: Porsche 2000
5. Dragon Age
Kolejność przypadkowa.
1. Mafia
2. Mass Effect (cała trylogia)
3. GTA V
4. GTA SA
5. Call of Duty
W sumie to ciężko wybrać te 5 gier. Wpisałem chyba takie które najmocniej utkwiły mi w pamięci.
1. Spec Ops The Line
2. Mafia
3. Medal of Honor Allied Assault
4. Bioshock
5. Mass Effect (trylogia)
Dziwie się że nikt nie napisał że csgo jest jedną gier wszechczasów
Od zawsze i nieodmiennie najlepszą grą wszechczasów jest ta, w którą aktualnie gram z przyjemnością. Wszystkie inne się nie umywają.
Warcraft 3
Mafia
Hitman 2: silent assasin
Medal of honor (psx)
Medal of honor: allied assault
Call of duty
Wiedzmin 3
Wolfenstein: enemy territory
Rome: total war
Grand theft auto 5
F1 Challenge 2002 ( mody na nowsze sezony)
Tekken 3
Disciples : sacred lands
Commandos 2
Soulcalibur 3
Diablo 2
Need for Speed underground
Pro evolution soccer 5
Bloodrayne
Demons souls
Top 20 bo żadnej z tych gier nie miałem serca odrzucić
Cóż. Na pewno w dziedzinie gier strategicznych najlepszą serią jest Combat Mission. Szkoda tylko, że ta seria ma skretyniałego dewelopera, który nie tylko nie wykorzystywał potencjału "marketingowego", ale nawet poblokował, na swoją szkodę, możliwość zakupu tytułu w niektórych regionach świata. Gry z tej serii pozostały niszowe, ale wciąż nie mają sobie równych w świecie komputerowych strategii.
Ciężko, ciężko coś wybrać, ale spróbujmy:
1. Gothic + Gothic II: Noc Kruka
2. The Last of Us
3. Life is Strange
4. Call of Duty 2
5. GTA: San Andreas
Czy to najlepsze gry? Na pewno nie, jest wiele takich które oceniłem lepiej, ale wybrałem takie produkcje, w które swego czasu się zagrywałem, przechodziłem wielokrotnie i pewnie każdą z nich (może poza GTA: SA) przejdę jeszcze nie raz i nie dwa.
1) Dark Seal
2) Need for Speed 2 Special Edition
3) Tomb Raider 2 - Starring Lara Croft
4) Half Life 2
5) Crysis 1
Nie istnieje żadne top 5, po wał zakładać taki temat.