Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Nowa myszka uszkodzona

16.06.2016 09:19
Karol0018
1
Karol0018
22
Pretorianin

Nowa myszka uszkodzona

Zamówiłem pierwszy raz myszkę w sklepie internetowym na allegro.
Oczywiście okazało się to błędem, scroll jest jakby wciśnięty do środka i nie działa a dwa boczne przyciski ledwo chodzą.

Mam związku z tym kilka pytań:
-Jak zwrócić i zażądać zwrotu pieniędzy lub wymianę myszki?
-Jak długo to będzie trwało?
-Za przesyłkę będę musiał zapłacić, zwrócą mi za nią pieniądze?

16.06.2016 09:23
Szyszkłak
2
odpowiedz
Szyszkłak
203
RZUŁTY WONSZ PIENĆ

Zamiast pytać na forum napisał byś do sprzedawcy dzięki czemu miałbyś rzetelniejsze źródło informacji.

16.06.2016 09:24
DanuelX
3
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Ale on się wstydzi, bo wtedy musiałby rozmawiać z żywym człowiekiem!

16.06.2016 09:28
dzl
4
odpowiedz
1 odpowiedź
dzl
96
John Yakuza

1. Do 14 dni od daty zakupu możesz zwrócić towar bez podania przyczyny, po upływie tego czasu możesz wymienić myszkę w ramach gwarancji bądź żądać zwrotu pieniędzy w ramach rękojmi. Nie musisz wysyłać paragony, wystarczy ksero, bądź jakikolwiek dowód zakupu. Więcej tu: prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

2. Zależnie od sprzedawcy, od tygodnia do miesiąca.

3. Tak, za przesyłkę będziesz musiał zapłacić, chyba że sklep zaoferuje przyjęcie kosztów na siebie.

16.06.2016 12:38
4.1
Haszon
125
Senator

Zwrócić można jak przedmiot jest sprawny, a ten ewidentnie nie jest. Prawdopodobnie uszkodzeniu uległa w transporcie, ale możliwe też, że sklep wysłał sprzęt powystawowy. W takim wypadku kontakt ze sklepem, przedstawienie sprawy i żądanie wymiany na sprawny.

16.06.2016 09:35
IGG
5
odpowiedz
IGG
53
Hohner

co to za myszka?

16.06.2016 15:28
6
odpowiedz
angeltk
16
Chorąży

Masz 14 dni na zwrot. Moim zdaniem najlepiej będzie również pogadać ze sprzedawcą. Wszystko zależy od tego jaki jest to sklep. Jeśli jest to wiekszy sklep typu ole ole czy euro to bedz problemu powinni Ci odesłać nową myszkę. Gorzej jak to jakiś maly sprzedawca to wtedy trochę bujania będzie. I nie wiadomo czy Ci oddadzą za wysylke. Jest ryzyko,ze potrącą Ci nawet koszt wysylki jaki oni sami ponieśli ( ja raz miałem coś takiego). Wystawiłem negatywa i w rewanżu również dostałem.

19.06.2016 00:33
Karol0018
7
odpowiedz
Karol0018
22
Pretorianin

Stwierdziłem że jak mam płacić za przesyłkę to nie będę się w to bawił, myszka została naprawiona ręcznie i działa :)

Dziękuje za odpowiedzi a temat do skasowania :)

19.06.2016 00:38
cswthomas93pl
8
odpowiedz
cswthomas93pl
135
Legend

Jeśli sprzęt był wadliwy z winy sprzedającego, to on pokrywa koszt przesyłki. Gorzej, jak Ci się naprawdę sypnie, odeślesz ją i cofną Ci gwarancję ze dłubanie przy niej.

19.06.2016 09:37
Karol0018
9
odpowiedz
Karol0018
22
Pretorianin

No tak ale firma mogłaby powiedzieć że to wina kuriera albo coś?

Już trudno, myszka nie działa w 100% ale jest okej, więcej nie korzystam z sklepów internetowych więc nie będę miał takich problemów.

19.06.2016 09:40
DanuelX
10
1
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

[9]
L O L :D
Nieźle mnie rozśmieszyłeś z samego rana.

20.06.2016 16:47
Karol0018
11
odpowiedz
Karol0018
22
Pretorianin

Dlaczego?

Chciałoby ci się bawić w zgłaszanie reklamacji i czekanie kto wie ile na zwrot pieniędzy lub myszki?

20.06.2016 16:48
DanuelX
12
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

I znów śmiech :D.
Oczywiście, że bym chciał bo mam do tego prawo a pieniądze nie rosną na drzewach.

20.06.2016 17:55
13
odpowiedz
demon92
191
Senator

Jeśli kupiłeś myszkę bo miałeś taki kaprys to dzwonisz, dogadujesz się, zamawiasz kuriera, tego samego/następnego dnia przyjeżdża kurier, zabiera paczkę, za 2-3 dni przyjeżdża kurier z nową myszką, faktycznie strasznie dużo zachodu. Jeśli Ci się stara zepsuła i trzeba było Ci szybko nową to robisz to samo, co wyżej opisałem tylko umawiasz się na zwrot kasy, a zamiast zamawiania kuriera, wsiadasz w samochód/autobus/idziesz na nóżkach do najbliższego sklepu i kupujesz na miejscu.

Każda normalna osoba by z reklamacji skorzystała.

20.06.2016 18:08
14
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

Pewnie kupil jakies chinskie padlo za 30 zl :P
btw. "Sklep internetowy" to nie jest to samo co "sklep internetowy z allegro"

post wyedytowany przez zanonimizowany12249 2016-06-20 18:08:40
20.06.2016 18:09
DanuelX
15
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Nie no chyba nikt by nie zawracał dupy padłem za 30zł na forum.

20.06.2016 19:13
Karol0018
16
odpowiedz
Karol0018
22
Pretorianin

Jest to sklep internetowy który sprzedaje swoje towary na allegro, tak trudno to zrozumieć? ;)

Już to widzę jak kuriera przybiega do mnie w jeden dzień a nową mi odsyłają a po dwóch dniach przybiega uśmiechnięty z nową, nie wiem w jakim świecie ty żyjesz ;)

post wyedytowany przez Karol0018 2016-06-20 19:13:28
20.06.2016 19:15
DanuelX
17
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Ja żyję w świecie w którym kupujący ma określone prawa, ty najwidoczniej w świecie "wstydzę się bo jeszcze coś mi powiedzą i sobie pomyślą".

20.06.2016 19:27
Szyszkłak
18
odpowiedz
Szyszkłak
203
RZUŁTY WONSZ PIENĆ

Serio jestem ciekaw co to za sprzęt kupiłeś, że bardziej ci się opłacało "naprawić samemu" i utracić gwarancję niż odesłać do sklepu.

20.06.2016 19:46
👍
19
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

Jest to sklep internetowy który sprzedaje swoje towary na allegro, tak trudno to zrozumieć? ;)

Jesli dla ciebie np Morele.net jest tym samym co Mietek Ktory Ma Sklep Ynternetowy, a na allegro sprzedaje i czesto nie ma nawet zalozonej dzialalnosci to zyczyc tylko powodzenia w zakupach.
btw. Na takich ludziach to kokosy sie zarabia :) jak widac sami sie po mydlo schylaja zeby ich zrobic w d..... :D

20.06.2016 22:21
20
odpowiedz
demon92
191
Senator

@Karol0018: Żyję w świecie gdzie kurier dostarcza paczkę do paczkomatu o 10-12 rano w sobotę, a czas podróży paczki z rąk w sklepie do paczkomatu to 22h. Kilkukrotnie zamawiany kurier przez kogokolwiek z domowników nigdy nie przyjechał później niż następnego dnia roboczego, więc pojawienie się go w ciągu wspomnianego 1 dnia to nic specjalnego. Dwa w zaistniałej sytuacji zadzwonił bym i powiedział, że myszka uszkodzona i albo zwracają kasę albo wymiana na nową, szanujący się sklep nie będzie się szarpał dla 20-30PLN(patrząc na twoje zachowanie nie podejrzewam, żeby była droższa) bo dla nich bardziej się liczy opinia niż twoje grosze.

Zgadzam się z Kilgurem, tacy klienci jak ty to złoto, nie to że nie upomina się o swoje to jeszcze się z gwarancji wycyckał swoją "naprawą".

post wyedytowany przez demon92 2016-06-20 22:22:57
Forum: Nowa myszka uszkodzona