Gra Quake Champions | PC

13.06.2016 10:25
1
Valt
34
Pretorianin

I kolejna seria wraca :D mam nadzieję, że poza multikiem będzie jakiś przyzwoity single w tym

13.06.2016 15:34
2
odpowiedz
techtrance
46
Centurion

Głównym bohaterem trailera jest ziomek z Q1. Mam nadzieję, że będzie single w stylu właśnie 1. Szkoda, że poszli w sieciówkę, Quake'owi należy się w końcu konkretny restart :)

13.06.2016 21:12
3
odpowiedz
Rvn10
55
Generał

Quake Champions będzie sieciówką multi, szkoda liczyłem na singla;(

14.06.2016 22:14
4
odpowiedz
silicon
29
Centurion

Napisali że "Obecnie brak planów wydania w Polsce" To bardzo ciekawe, może to za sprawą kiepsko sprzedających się gier ID-Software jak np Rage, dlatego wydawcy w Polsce trochę obawiają się kolejnego Bubla ID-Software. Jeśli chodzi o nowego Quak'a sieciowego trudno mi cokolwiek powiedzieć
gdyż sam trailer nie pokazuje jak gra w istocie wygląda. To mi wygląda na kolejną odsłonę Quake III Arena która w sumie zła nie była ale nie była to też rewelacja żadna. Oczekuję od nowego Quak'a jakichś innowacji. Zobaczymy, czas pokaże.

15.06.2016 11:17
5
odpowiedz
silicon
29
Centurion

Ja tam lubię Quake'a choć podobno kto gra w KŁEJA TEN JEST PEJA ale i tak zagram.

15.06.2016 13:21
6
1
odpowiedz
Hava
10
Legionista

Przepisze komentarz spod pierwszego newsa...zobaczymy ile obaw się potwierdzi, oby jak najmniej!

"Możemy również spodziewać się unikalnych wojowników o różnych umiejętnościach i stylach walki."

WTF ?! Jakie skille/umiejętności ?! Przecież...to jedynie skill danego gracza powinien być to co różni graczy, a nie to czy wybraliśmy tą czy inną postać! I co to za widok za ściany ?! Ja pier...kto te gry robi ? Przecież Quake jest królem gier FPS multi właśnie ze względu na swoje idealne możliwości wyznaczające standardy.
Pamiętajcie kto produkuje tą grę - Bethesda..zbroja dla konia xD
Przecież Quake Live miał abonament, nie dało się na początku kupić samej gry jako takiej. A potem przeszli na Steam i...ludzie bulili kasę, ale statsy poszły się j...do kosza. Już widzę sprzedaż skórek, broni , a może masz jedną paczkę ammo na mapę, ale jak zapłacisz to dostaniesz drugą xD
Takie żarty, ale przecież widać, że to nie będzie klasyczny Quake w nowej odsłonie, w nowej skórze, dostosowany graficznie do współczesnych czasów. To ludzie byli siłą Quake, mody CPMA, DeFRaG i inne..to siła sceny, fanów była siłą Quake. Nie widzę tego żeby gra ponownie na wiele lat miała tak dużo fanów, tak oddanych, którzy stworzą tak wiele.
Na cholerę styl MOBA...Overwatch to taki pół FPS, FPS w stylu MOBA, skille, jakieś ulti, broni nawet nie trzeba podnosić, ammo się nie kończy, a gdzie strafejump, tricki ? Idą na kasę, ale wbrew pozorom gdyby dali ludziom Quake 3/Arenę, sprzedali ją za 50-60$ i pozwolili na mody, na prywatne serwery + powiedzmy na Steamie...ale nie, już widzę dodatki oczywiście płatne jak do Fallouta xD Na razie 90% obaw, a 10% szans, oczywiście pewnie ci którzy mają gdzieś starego Quake, a są wychowani na ostatnich CoDach, na LOLu i innych grach z miejsca mogą kupić taki styl. Nie potrzeba nam kolejnego FPSa w stylu Overwatcha, raczej przydałby się wreszcie udany powrót klasyki, każdy miałby coś do wyboru z tego co lubi.

post wyedytowany przez Hava 2016-06-15 13:21:24
15.06.2016 23:02
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
silicon
29
Centurion

No to składamy kompa pod nowego Quake Champions!

Procesor Intel Core i7-5960X, 3.0GHz, 20MB, BOX (BX80648I75960X)

https://www.morele.net/procesor-intel-core-i7-5960x-3-0ghz-20mb-box-bx80648i75960x-660964/?gclid=COCK3cSPmc0CFWclcgodPSYD2Q&gclsrc=aw.ds

ASUS GeForce ® GTX 1080 Founders Edition 8GB GDDR5X VR Ready

2 takie karty w SLI

http://www.komputronik.pl/product/321357/Elektronika/Cz%C4%99%C5%9Bci_PC/ASUS_GeForce_%C2%AE_GTX_1080_Founders_Edition_8GB_GDDR5X_VR_Ready.html

Płyta główna ASUS Z87 PRO – GAMER

http://www.komputronik.pl/product/248229/Elektronika/Sprz%C4%99t_komputerowy/Asus_Z97_PRO_GAMER.html

Pamięć RAM :

Savage Memory Black - 64GB Kit* (4x16GB) - DDR4 2666MHz CL15 DIMM

http://www.hyperxgaming.com/pl/

Zasilacz : DARK POWER PRO 11 | 1200W

http://www.bequiet.com/pl/powersupply/477

Dysk Twardy : Seagate Barracuda Sata 3,5” 2TB
Lub SEAGATE 3TB ST3000DM001 SATA III

BitFenix Nova - obudowa

Lub

OBUDOWA BITFENIX SHINOBI XL WINDOW BLACK

http://sklep.hard-pc.pl/p7941,obudowa-bitfenix-shinobi-xl-window-black.html

lub

https://www.morele.net/obudowa-bitfenix-nova-midi-tower-czarny-okno-bfx-nov-100-kkwsk-rp-789065/?gclid=CKLhkfWSmc0CFQr3cgodZNUCWA&gclsrc=aw.ds

Cooler CPU

Thermalright Macho X2

https://www.morele.net/chlodzenie-cpu-thermalright-macho-x2-752963/

Napęd i nagrywarka DVD - Napęd LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB

https://www.morele.net/naped-lg-supermulti-gh24nsd1-rbbb-767616/

lub

Napęd LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB czarny

http://www.agito.pl/naped-lg-supermulti-czarny-gh24nsd1-rbbb/pd/DJX81YBBM/

Monitor - ASUS ROG PG348Q [G-Sync]

http://www.komputronik.pl/product/304075/Elektronika/Peryferia_PC/ASUS_ROG_PG348Q_G_Sync_.html

16.06.2016 16:02
7.1
1
techtrance
46
Centurion

Fajnie, że złożysz sobie tak potężny sprzęt do grania, ale... zachowaj to dla siebie, bo mało kogo interesują takie posty. Widzisz ?

Pora kupić sobie dziś chleb

Chleb rycerski:
http://www.biedronka.pl/pl/product,id,16543,name,chleb-rycerski-500-g

post wyedytowany przez techtrance 2016-06-16 16:03:23
26.07.2016 21:50
7.2
1
Campione26
3
Centurion

Przecież ty takiego kompa nigdy nie będziesz miał bo ci rodzice nie kupią, skończ fantazjować.

14.08.2016 23:46
7.3
BorysBrzytwa
5
Junior

Marzenia są wspaniałe, ale jak robisz zestawienie nowego kompa, to wrzuć człowieku do niego dysk SSD a nie jakieś stare śmieci, barracuda, śmiech na sali :)

16.06.2016 22:10
8
odpowiedz
silicon
29
Centurion

Ano dobra nie ma sprawy, chciałem po prostu być przydatny a chleb oczywiście kupię.

17.06.2016 20:32
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
silicon
29
Centurion

Jest jeszcze jedna kwestia, otóż jest duże grono osób mało zorientowanych jeśli chodzi o komputery stacjonarne i kupują jakieś gotowe zestawy które są tak naprawdę mało wydajne dlatego też służę pomocą, wybrałem optymalne komponenty i dobre podzespoły. Taki standard jak na dzisiejsze czasy. Chętnie służę mimo tego... jak to ująłeś "mało kogo interesują takie posty" otóż nie przesądzajmy sprawy, na pewno znajdą się tacy którym spodoba się moja konfiguracja.

26.06.2016 01:41
9.1
1
techtrance
46
Centurion

Nie chciałem Cię urazić :) Ale sprzęt o którym piszesz jest zbyt wygórowany finansowo dla przeciętnego gracza. Uważam, że spokojnie wystarczy klasę gorszy lub dwie do płynnego grania bo sama Twoja karta to koszt ponad 3000zł, a sugerujesz SLI co już daje ponad 6tys. Tak czy owak pomagaj innym i tak 3maj :) Ja sugeruję:

Najtańsza płyta z socketem 1150
i5 4690
8gb ddr3
GTX 970 lub r9 290
Dysk Sata III od 500gb do 1tb
Jakiś tam napęd DVD na satę
Taki zestaw jest duuuużo tańszy, a wszystko pójdzie od wysokich po ultra. Pozdrawiam :)

post wyedytowany przez techtrance 2016-06-26 01:48:00
09.08.2016 20:44
9.2
Zalewany
34
Pretorianin

Tia.... zestaw pod rozgrywkę 4K 60+ fps jest standardem w dzisiejszych czasach.

27.06.2016 20:28
10
odpowiedz
silicon
29
Centurion

No to fajnie że odpisujesz. Ta Twoja konfiguracja jest OK. Pozdrawiam :)

27.06.2016 20:54
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
silicon
29
Centurion

Ten Twój zestaw nie jest zły, jednakże myślałem o naprawdę mocnym sprzęcie tak aby mi służył przez długie lata. Pomyśl o nowych grach na takich silnikach graficznych jak Unreal Engine 4 czy Cry Engine 4. Ten drugi jest wręcz doskonały a przy tym mocno wymagający stąd ten mój pomysł na SLI oraz GTX 1080. Pamiętasz pewnie starego Crysisa? Wtedy jeszcze nie było takich kart które obsługiwałyby taki silnik graficzny i stąd wielu graczy było sfrustrowanych że gra miała liczne spowolnienia i źle się grało. Teraz mamy Pascala i inny drogi hardware więc nie ma problemu ze znalezieniem tylko pieniędzy brak. Dziś bardzo łatwo coś kupić o ile ma się pieniądze ale znacznie trudniej coś sprzedać. Tak to już jest.

28.06.2016 09:26
11.1
1
MrDoomMarine
3
Centurion

I tak nie masz tego sprzętu.

26.07.2016 21:52
11.2
1
Campione26
3
Centurion

MrDoomMarine
I nigdy mieć nie będzie, szkoda klawiatury strzępić na niego i jego dziecięce marzenia.

28.06.2016 13:14
12
odpowiedz
1 odpowiedź
silicon
29
Centurion

----> MrDoomMarine

No więc tak, mówisz o jakimś tam starym moim wpisie czy o tym aktualnym? Bo tego nowego to faktycznie nie mam... jeszcze...

30.06.2016 16:04
12.1
silicon
29
Centurion

No więc źle napisałem, chodzi mi oczywiście o sprzęt - tego nowego nie mam jeszcze ale w przyszłości może, kto wie...

29.06.2016 14:14
13
odpowiedz
Barklo
39
Centurion

Dzieciaki do nauki za 2 miesiące szkoła

30.06.2016 19:37
14
odpowiedz
1 odpowiedź
techtrance
46
Centurion

@silicon sprzęt teraz nie służy na długie lata, bo koncerny nie miałyby zysku :) Twój config jest zaiste mocarny, ale za rok do dwóch będzie już w zalecanych wymaganiach w nowych grach lub nie daj Boże w minimalnych :) Na długie lata to są konsole, choć długo to też pewnie nie potrwa. Ale masz rację, kasy na to nima więc kompa trzeba składać mądrze, a nie najdrożej :) Pozdrawiam

30.06.2016 20:16
14.1
silicon
29
Centurion

OK, zgodzę się z tym. Natomiast konsole mają to do siebie że nie są kompatybilne wstecz, otóż co to znaczy że nie są kompatybilne wstecz? Ano to że powiedzmy na PlayStation 4
nie uruchomisz gry która jest przeznaczona i obsługiwana przez PlayStation 3. Dla mnie powinno być tak, iż wszelkie gry z poprzednich wersji czyli starszych konsol powinny wejść na najnowszą PS 4 a niestety tak nie jest. Teraz weźmy odwrotnie, rozumiem że najnowsza gra przeznaczona pod konsolę najnowszą PS 4 nie wchodzi na starsze konsole i tu bym się z tym zgodził, natomiast starsza gra powinna normalnie wejść na PS 4 a jednak tak nie jest. Popraw mnie jeśli się mylę.

30.06.2016 20:26
15
odpowiedz
silicon
29
Centurion

...I stąd człowiek jest zmuszony kupować starsze konsole dla starszych gier. To celowy zabieg ze strony producenta Konsoli żeby więcej zarobić, tak mi się przynajmniej wydaje.

22.07.2016 19:39
16
odpowiedz
sickrabbit
16
Generał
10

Czekam i nic mi więcej nie potrzeba, żaden single nie daje tyle frajdy co gra w multi. Quake to najlepszy fpp multi i do dziś pykam w QuakeLive. Ta gra się nigdy nie nudzi.

27.07.2016 14:53
18
odpowiedz
1 odpowiedź
Barthez x
132
vel barth89

Czy gra ma się ukazać w normalnej, pudełkowej i płatnej edycji, czy to kolejny eksperyment a'la Quake Live?

01.05.2017 09:51
18.1
Pel0087
4
Junior

rzekomo to ma być free ale +masa mikropłatności

05.08.2016 18:38
19
odpowiedz
4 odpowiedzi
silicon
29
Centurion

Tego się właśnie obawiałem, gra będzie bazowała na świetności Quake III Arena i nie będzie w niej nic innowacyjnego i nowatorskiego, ot taka rąbanka niewiele lepsza od nowego UT. Szkoda.

31.10.2016 11:18
19.1
Toxicator
53
Pretorianin

Czego oczekiwałeś? Jetpacków? Tytanów? 2 wojny światowej? Quake to quake, czysty Arena Shooter których teraz można ze świecą szukać.

03.01.2017 23:29
19.2
silicon
29
Centurion

Oczekiwałem że gra będzie zupełnie inna niż Q3 a to jest jak Q3 tyle że z lepszą grafiką a to mi nie pasuje.

20.02.2017 00:06
19.3
Toxicator
53
Pretorianin

Q3 nie miał klas postaci i matchmakingu.

07.05.2017 21:23
19.4
silicon
29
Centurion

Nawet jeśli Quake Champions posiada wyżej wymienione przez ciebie opcje to wcale nie powoduje przez to jego atrakcyjności i jest to nietrafiony pomysł który nie ma prawa się spodobać a może spodobać się jedynie jakimś desperatom którzy nie mają własnego życia a jedynie są nerdami komputerowymi którzy bywają bezkrytyczni i łykają każdy szajs. To coś nie stanowi o jakości produkcji a jedynie o wyciągnięcie kasy od graczy.

08.08.2016 21:36
20
odpowiedz
Peter22021984
62
Konsul

Jak na Dooma czekałem to na Quake Championship nie czekam ponieważ to będzie gra jedynie wieloosobowa, z Singlem w starym stylu możemy jedynie pomarzyć, gdyby Zrobili Singla i dodatkowy Tryb Multi to czemu nie, a tutaj co zrobili?? następny Quake w którym jedynie będzie chodziło o zdobywanie Skila umiejętności i innych rzeczy. Ja jestem na nie ponieważ nie Dali w sumie gra jeszcze nie wyszła ale nie dadzą za pewnie żadnego wątku Fabularnego dla pojedynczego gracza i to mnie Boli. Nie chce tutaj za bardzo bredzić ale mnie się wydaje że gra sprzeda się bardzo słabo chyba że znajdzie się masę Fanów z Quake 3 Arena

15.08.2016 11:50
21
odpowiedz
1 odpowiedź
zwiros18
8
Legionista
8.0

hmmmmmm wielka szkoda wolał bym kontynułacje quake 4 albo porządny remake quake 1

23.11.2016 08:42
05.09.2016 15:21
22
odpowiedz
joe1chip
14
Pretorianin

Nie chcę Quake'a na multi. Na marginesie powinni na 20-lecie serii zrobić tak jak z Dukiem - wydać na nowo starą grę z jakimś dodatkowym epizodem. I bardziej bym się z tego cieszył niż z Championsa.

post wyedytowany przez joe1chip 2016-09-05 15:22:53
17.09.2016 17:57
23
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
feks3883
3
Chorąży
10

Zajebioza!!! Twórcy czytają w moich myślach!!!
Na taką gre czekałem całe życie nareszcie!!!
Wkońcu porządna firma która nie słucha frajerów i idzie własną oryginalną drogą tak jak powinno być!!!!!
Koniec z frajerskimi grami w jakieś misje fabuły itp!!!!
Prawdziwa konkretna strzelanka bez żadnego pierdolenia!!!
Już teraz daje 10/10 bez dwóch zdań!!!
Prawdziwy Quake nareszcie powróci i rozkurwi system!!!

post wyedytowany przez feks3883 2016-09-17 18:01:12
24.09.2016 16:56
23.1
silicon
29
Centurion

Nie przesadzaj, gra będzie co najwyżej średnia. Nie podoba mi się te ustrojstwo, w grze nie będzie nic nowatorskiego ot taka strzelanka i zero oryginalności.

23.11.2016 09:51
23.2
Esoteric_Orange
10
Centurion

Cóż, siliconie, Quake to taka seria, że nowatorskie rozwiązania spotkałyby się z krytyką. Właśnie dlatego uwielbiam Quake'a III - dynamiczna strzelanka bez udziwnień. Co do samej Quake Champions, wolałbym ujrzeć Quake'a z kampanią singleplayerową w klimacie Q1, Q2, a jeśli chodzi o multi to Quake Live i ostatnia reedycja serii w Premium Games w zupełności wystarczy.

post wyedytowany przez Esoteric_Orange 2016-11-23 09:53:30
25.01.2017 14:01
23.3
silicon
29
Centurion

OK, niektórym wiele do szczęścia nie potrzeba co wcale nie jest złe samo w sobie ale ja potrzebuję wykwintnego dzieła z możliwością kruszenia scnerii (planszy) oraz potężnych broni. Coś panowie z ID-Software powielają stare klimaty a to już dawno mi się znudziło i przestało być grywalne.

05.01.2017 11:02
24
odpowiedz
3 odpowiedzi
czasznik11
30
Centurion

po prostu nie wierzę....
dostaliśmy MEGA Wolfensteiny, całkiem dobrego DOOMa, chociaż trochę mu brakowało, to i liczyłem, że Quake'a wskrzeszą, tia... kolejny multiplayerowy syf, kolejna gra do kosza, widać marzenie o kontynuacji czwórki nadal pozostaje marzeniem...
trzy razy się udało, za czwartym zje'b'ali

21.01.2017 20:09
24.1
silicon
29
Centurion

THAT IS CORRECT!

No zgadzam się Quake Champions nie ma w sobie nic nowatorskiego i nic szczególnego ot taki odświeżony Quake 3.

Zastanawiam się czy twórcy nowej sieciówki Quake Champions mają nas graczy za durniów? albo za frajerów którym wciska się frajerski towar. QC jest bublem którego nie kupiłbym nawet jakby mieliby mi dopłacić.

20.02.2017 00:04
24.2
Toxicator
53
Pretorianin

To że ty wolisz singla w quake'u nie znaczy że wszyscy tego chcą. Król shooterów musi wrócić na scenę e-sportową, dlatego dostajemy QC. Dla prawdziwych weteranów serii którzy spędzili tysiące godzin grając duele, ctfy i defrag ;)

31.03.2017 20:05
24.3
dzl
18
Huh?

Panie Quake zawsze stał multiplayer, nawet pierwsza część. Tak swoją drogą to czwórka to najsłabsza część serii i prócz procesu strogyfikacji nie ma w niej nic specjalnego.

20.02.2017 01:11
25
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Kamilowy
66
Generał

Zdecydowanie wolałbym unreal tournament, Ale też świetnie.
Liczę że będzie czysty gameplay i rozwalka a nie levelowanie, expienie by zdobyć broń jak to w dzisiejszych czasach

18.05.2017 09:06
25.1
Oburzony
37
PC Gamer

Nowy Unreal też jest w fazie bety, ogólnodostępnej więc możesz wygooglować i zacząć pobieranie jeśli wola. Ale Quake Champions nowy UT nie dorównuje.

07.03.2017 23:35
26
1
odpowiedz
K1207
41
Centurion

Zapraszam na nowo utworzoną grupę na FB poswięconą Q Champions (kilka lat prowadziłem już grupę QuakeLive)

https://www.facebook.com/groups/725606940940235/

Pozdrawiam

08.03.2017 19:01
27
odpowiedz
Pronciasz
0
Centurion

No nieeee ja nie chce zadnych uniejetnodci specjalnych dla postaci :( fail

16.03.2017 07:05
28
odpowiedz
marcin0313
15
Legionista
1.0

sory ale nie na takiego quake czekałem gra oparta na modelu free to play z ograniczeniami , będzie to coś pokroju quake arena , nie mam nic do quake 3 arena nawet fajnie się grało.
ale nie widzę free to play nowym quake to nie androd by takie gówno wprowadzać

post wyedytowany przez marcin0313 2017-03-16 07:17:08
31.03.2017 20:02
29
odpowiedz
dzl
18
Huh?
7.0

Każdy kolejny trailer utwierdza mnie w przekonaniu, że z Quake'a, którego pamiętam zostanie tylko nazwa i postaci. Sama gra wygląda bardziej jakby Bethesda chciała mieć swojego Quackwatcha.

06.04.2017 19:32
30
1
odpowiedz
chm1elu
7
Legionista
10

Nie moge doczekac sie tej gry, gdyz duzo gralem w q3 arena OSP-CPMA (dla wtajemniczonych). Gra bardzo dynamiczna, to o co chodzi - pojedynki miedzy graczami. Kupuje w ciemno i z niecierpliwoscia oczekuje dnia, kiedy to nowy QuaKE zawładnie graczami na calym świecie. Ta gra uczy sprytu oraz reflexu. naprawde godna polecenia w ciemno ! :D

06.04.2017 20:14
31
odpowiedz
1 odpowiedź
studentinio
30
Centurion
0.0

No niestety, w betę nie da się zagrać. Cały czas wyskakuje błąd, muszę dać grze 0.

17.06.2017 22:00
31.1
Ildefons
4
Junior

Właśnie dlatego beta jest zamknięta, by tacy jak Ty nie mogli jej testować. Skoro już otrzymałeś ten klucz, to zrozum że po to właśnie są testy, by wyeliminować wszelkie błędy, a nie by grę oceniać tak nisko w trakcie tworzenia. Ja też miałem problemy, ale po dwóch update'ach gra w koncu chodzi jak trzeba i daje radę ;)

07.04.2017 02:48
32
odpowiedz
1 odpowiedź
ikswezclam
2
Junior

Jezeli jestescie fanami multiplayera z Q2 i Q]I[A ten szajs was zawiedzie mowie to po zagraniu w beta. Juz samo istnienie sklepu wykrzywilo mi gebe w niesmaku. Bedzie to wyludzacz kasy jak wiele free to play kitu ktory zeruje na sukcesie poprzednika. Tak mi smutno ;[

07.04.2017 12:32
32.1
Big Boss_88
17
Pretorianin

Kaze ci ktoś kupować coś? Oceniasz grę czy menusy i dostępne opcje. Gra ma być f2p więc o co chodzi

07.04.2017 12:31
33
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Big Boss_88
17
Pretorianin
9.5

Dobry schooter, lepiej mi się gra niż w nowego unreala. Duże podobieństwo do quake live z ulepszana grafika. Optymalizacja też według mnie dobra, mam stałe 120 fps na ultra. Dziś rano serwey działały bez problemu

07.04.2017 16:42
33.1
studentinio
30
Centurion

Lol o czym ty piszesz? Chyba graliśmy w 2 różne gry. Jeśli w ogóle grałeś.

post wyedytowany przez studentinio 2017-04-07 16:43:08
10.04.2017 13:18
33.2
1
Big Boss_88
17
Pretorianin

Piszę o życiu stadnym surykatek w południowej części Tanzanii. A w Quake nie grałem tylko zgaduje tak a nuż trafię i ludzie nie kapna się że ściemniam

16.04.2017 02:33
33.3
studentinio
30
Centurion

No właśnie. To najpierw zagraj, a potem pisz.

07.04.2017 16:41
34
odpowiedz
studentinio
30
Centurion

Udało mi się zagrać. Na chwilę obecną mogę napisać, że gra odbiega za bardzo od starego Quaka. Jest powolna jak Unreal, optymalizacja gry jest mierna. Overwatch wygląda ładniej lub tak samo i śmiga u mnie doskonale. System dźwięku jest zły. Nie potrafiłem za cholerę usłyszeć ani razu czy ktoś jest za mną, z lewej strony czy gdziekolwiek. Na razie nie wygląda to najlepiej. No i po cholerę wypuszczają to na jakimś durnym bethesda launcherze zamiast na steamie? Oni chyba już całkiem chcą wykończyć tego quaka.

07.04.2017 22:40
35
odpowiedz
1 odpowiedź
kubas2718
7
Legionista

Zagram na gtx 1060 6gb?

09.04.2017 11:59
35.1
Big Boss_88
17
Pretorianin

proste ze tak

10.04.2017 22:29
36
odpowiedz
4 odpowiedzi
Komandor_Jonasz
11
Legionista
8.5

Obawiałem się trochę, że zwolnią tę grę do poziomu UT, ale cholera.. Ta gra jest jeszcze szybsza od starego Q3. Odpalając QC poczułem się z 10 lat młodszy (wtedy kończyłem grać w Q3). Optymalizacja świetna, a wizualnie gra wygląda solidnie (bez niepotrzebnych świecidełek, w końcu ta gra ma chodzić w jak najwyższych klatkach dla jak najszybszych reakcji). Twórcy mówili o tym, że gra ma być pod esport i ten aspekt jak na tą chwilę jest nieco wątpliwy, bo twórcy mają sporo do poprawy przy balansie rozgrywki. Póki co zapowiada się dobry arena shooter, ale czy gra będzie warta zachodu okaże się przy najbliższych testach co ujawni w jakim stopniu twórcy słuchają społeczności.

post wyedytowany przez Komandor_Jonasz 2017-04-10 22:31:13
22.04.2017 22:33
36.1
studentinio
30
Centurion

Jeśli wszystko co napisałeś było sarkazmem to zgadzam się.

24.04.2017 08:18
36.2
mktiger
39
Chorąży

Optymalizacja może i ok, ale gra jak na ta chwilę ma sporo błędów. Kilka razy wywaliło, zanim doczytałem mapy, innym problemem był jakiś bug pożerający pamięć ram. Raz grasz bez problemu, innym razem pojawia sie komunikat systemu o małej ilości pamięci. Do tego dziwne lagi podczas rozgrywek.
Jeśli chodzi o rozgrywkę, szukałem alternatywnego strzału dla dostępnych broni, ale nie znalazłem. Za to head'y dostawałem o d niektórych tak niespodziewanie, jakbym myślał że grają w tą grę od miesięcy.

24.04.2017 09:49
36.3
Komandor_Jonasz
11
Legionista

studentinio - sarkazm, bo ktoś się bawił w gierce lepiej od ciebie? Idź się przebiegnij. Jedyna mapa, która daje radę to przerobione Q3DM6. Reszta przerośnięta i to zwalnia mocno rozgrywkę.
mktiger - fakt, zarządzanie zasobami systemu mocno kuleje. Zlikwidowali 100% zużycie GPU w menu? Nie grałem w ten weekend.

post wyedytowany przez Komandor_Jonasz 2017-04-24 09:53:17
28.04.2017 21:50
36.4
1
chm1elu
7
Legionista

Ludzie, to jest wersja BETA, po to w nia gramy, zeby wiekszosc tych wychwyconych błedów była poprawiona. Ja sie bawie świetnie, a ludzie, ktorzy wymiatają po prostu przesiedli sie z q3 i to nie po kilku latach przerwy, lecz z dnia na dzien. Skill to skill i tyle

13.04.2017 19:49
37
1
odpowiedz
plako
1
Junior

Najlepszym prezentem w moje urodziny był klucz do tej gry

14.04.2017 15:54
38
odpowiedz
Demii
7
Legionista
7.0

Ale wy jesteście żałosni, ci co kojarzą Quake III z dzieciństwa na pewno spodoba im się ta wersja. Wiadomo że wolałbym Quake III odnowioną pod lepszą rozdziałkę etc, ale bywa. Quake champion mi się bardzo podoba, podobają mi się odnowione stare mapy, bronie nadal są takie jakie powinny choć tez odnowione i ulepszone, co do postaci, mam mieszane uczucia, nie potrzebne te nowe bajery mocy pod F wolałbym stare postacie z quake III tylko tez odnowione. Gimbazy szczekają w komentarzach że to następny gniot multiplayer, a przecież tym gniotem też była 3-ka i też grało się multiplayer lub singleplayer nie wiem o co wam chodzi, ale nic nowego polaczki wiecznie narzekają, zróbcie sobie sami gre i grajcie.

28.04.2017 09:09
39
1
odpowiedz
Jab7kO
32
Chorąży
9.5

Jestem po 1szym dniu BETY. Szczerze, jako stary wyjadacz i fan serii Quake, podchodziłem do tego tytułu lekko sceptycznie. Póki co, wydaje się, że nie potrzebnie. Gra się naprawdę dobrze. Nie oczekiwałem "odświeżonych" wersji, tylko nowego tytułu z zachowaną "grywalnością" poprzedników (głównie mam na myśli q3). I własnie takie coś oferuje nam Quake Champions. Jestem pewny, że grę kupię jak i tego, że spędzę nad nią kilkadziesiąt godzin miłych chwil :)

28.04.2017 12:15
40
1
odpowiedz
chm1elu
7
Legionista

Witam, tak jak moj poprzednik jestem BETAtesterem i powiem szczerze - gra wymiata (godziny znikają) =). Swego czasu maniakowalem w q3 (osp+promode+ca), po kilku godz gry moge powiedzieć, ze spełniła moje oczekiwania. Nie mozna za bardzo sie na ten temat rozpisywac wiec kończąc napisze : Quake Champions godne polecenia :)

post wyedytowany przez chm1elu 2017-04-28 12:17:29
30.04.2017 10:09
41
1
odpowiedz
PeeJay
137
Another World
9.0

Jeśli ktoś chce zagrać w zamkniętą betę, a nie ma kluczyka to zapraszam - mam dwa nadprogramowe klucze - kto pierwszy ten lepszy. Beta kończy się dzisiaj 30.04.17 o 22.00 - więc czasu jest jeszcze sporo na wypróbowanie - szczególnie, że (moim zdaniem) gra się wspaniale.

C6U9-FB7Q-U6NM-6F3E-H46U

X6U8-PP3F-X9DC-8N8D-U38F

01.05.2017 22:46
42
1
odpowiedz
Total Eclipse
7
Junior
9.5

Potwierdzam, że QC jest niezły już teraz w Becie. Gra się bardzo przyjemnie. Wogóle się nie nudzi. Ciągle chce się więcej i więcej. Jak wyjdzie w wersji Gold to może być solidny tytuł na ładnych parę lat. Na chwilę obecną nowy UT nie ma szans.

post wyedytowany przez Total Eclipse 2017-05-01 22:47:21
02.05.2017 14:05
43
odpowiedz
silicon
29
Centurion

Kto gra w Kłeja ten jest peja!

02.05.2017 23:38
44
odpowiedz
1 odpowiedź
anubis2342
28
Centurion
2.0

Dla mnie beznadzieja. Powinni single też zrobić bo nie kręci mnie tylko latanie po zamkniętych lokacjach i pif paf i ile punktów dostałem. 2.0 tylko za grafikę i nic po za tym.

13.05.2017 12:37
44.1
Nitro2050
93
Konsul

Tak jest prawda :/ tylko było najlepszy gra mega Quake III Arena niż dziwne nowe!

post wyedytowany przez Nitro2050 2017-05-13 12:38:43
03.05.2017 14:01
45
odpowiedz
silicon
29
Centurion

Niestety twórcy tej gierki silą się na stworzenie czegoś nowatorskiego ale tak naprawdę nie jest to ciekawe i nie mają pojęcia o dobrym gameplayu. Zwykła naparzanka w stylu Quake III arena. Quake III Arena nie była złą grą i sam miałem nawet dwie kopie tej gry. Jednakże twórcy Quake Champions postawili na grafikę oraz tanie efekciarstwo na zasadzie "a nuż ktoś da się złapać na tę grę". Nie ma tego złego bo ich konkurent z Epic zrobili jeszcze większego gniota który się zwie Unreal Tournament III oraz ten najnowszy który jest chyba większym gniotem od trójki. Quake Champions nie podoba mi się z innych powodów bo co chwila widzę w zapowiedziach te same plansze, oj chyba nie ma ich za wiele a jak wiadomo połowa sukcesu to świetna klimatyczna plansza. To jest ważne, otóż panowie z ID może i są dobrymi programistami ale sami nie są graczami i tu jest sedno problemu bo Play-Ability jest na niskim poziomie. Quake III Arena w podstawowej wersji jest zwyczajnie nudny a dopiero mody i fajne plansze sprawiają że Quake III jest grywalny w miarę. Myślę że mody DLC do najnowszego Dooma są zdecydowanie lepsze od Quake Champions i jeśli nadal wahasz się na co wydać hajs to zdecydowanie polecam Dooma i dwa dodatki jak : Unto The Evil czy Bloodfall które też za rewelacyjne nie są ale są lepsze od Quake Champions które nie ma w sobie nic innowacyjnego a zatem drogie dziadki zanim kupisz QC mocno się zastanów czy warto.

04.05.2017 16:00
46
1
odpowiedz
Cubonee
17
Legionista

PUY3-P78B-A7HF-9X8P-D76Y
HEE4-G94U-B6ND-8X2R-H96X
FPM3-F72U-E6CF-8G2N-C88X
dla chętnych, kody do bety

06.05.2017 20:19
47
1
odpowiedz
5 odpowiedzi
Total Eclipse
7
Junior

Jak ktoś chce mam 2 kody do Bety. Pisać na PM.

07.05.2017 11:22
47.1
silicon
29
Centurion

OK, a co to jest do diabła PM? No dobra powiedzmy że to jest skrót od - Prywatny Mail ale pewności nie mam. Postaraj się nie używać różnych skrótów bo potem są niedomówienia.

07.05.2017 11:46
47.2
cswthomas93pl
63
Legend

Private massage. Nie rób sobie nadziei, tutaj nie ma pm.

07.05.2017 17:26
47.3
silicon
29
Centurion

Spox.

A wiesz może czy finalna ostateczna wersja będzie miała więcej plansz bo ta testowa ma tylko 3 i nawet niewiele broni jest, więc czy finalna wersja będzie miała więcej broni i plansz? Bo jak na razie to bardzo skromniuńko, niewiele tego jest.

07.05.2017 21:41
47.4
cswthomas93pl
63
Legend

Kompletnie nie jestem w temacie, więc nie podpowiem.

08.05.2017 12:04
47.5
silicon
29
Centurion

No dobra, w takim razie założę odrębny temat, nie ma problemu.

08.05.2017 12:09
48
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
silicon
29
Centurion

Chciałbym was zapytać, czy ktokolwiek wiec coś na ten temat czy w finalnej wersji jest więcej map na których jest przeprowadzana rozgrywka? Bo wersja testowa ma ich bodajże 3 . To samo dotyczy broni bo jest tu tylko 6 rodzajów. Więc czy finalna wersja będzie posiadała więcej broni i plansz? Ktoś coś wie na ten temat?

08.05.2017 20:49
48.1
studentinio
30
Centurion

Gra wg podanych wymagań ma zajmować 50 GB, więc raczej na pewno będzie tego więcej.

09.05.2017 10:00
48.2
silicon
29
Centurion

Acha, no dobra, zobaczymy. Wszytko się okaże już niebawem.

11.05.2017 15:45
49
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Ciastek99
7
Junior

Jak ktoś miałby kod to bardzo poprosze :) mail: dawmak93@wp.pl

11.05.2017 16:25
49.1
MOD
123
Generał
post wyedytowany przez MOD 2017-05-11 16:26:00
12.05.2017 11:49
50
odpowiedz
1 odpowiedź
Vipermagi
1
Junior

Pograłem trochę i na chwilę obecną jestem zawiedziony. Myślałem, że dostanę mocnego następce legendarnego quake 3, ale ta gra nie dorasta mu do pięt.

Po pierwsze w grze jest całkowicie spartolona optymalizacja. Możliwe, że jest tak tylko teraz i później to zmienią. Na razie wygląda to tak, że gra tnie na mocnym sprzęcie na high detalach (nowy doom chodzi mi na full bez zcin). To samo na low detalach też zcina, a wygląda niemal identycznie. Dźwięku w ogóle się nie da ustawić, czy ktoś gra na słuchawkach czy na głośnikach 7.1 to jeden pies bo i tak będą mieli te same ustawienia. Nie słychać kroków graczy, ledwo co słychać komentatora, w ogóle jakiś słabo dobrany głos ma.

Sama gra jest nieczytelna i nie bardzo da się coś w niej zmienić (nie ma konsoli, żadnych cfg - nie te czasy jak widać), nie da się zmienić rodzaju celownika czy jego rozmiaru, nie da się wymusić danego modelu postaci dla innych graczy, modele broni wyglądają bardzo mizernie, niektóre modele postaci zlewają się z tłem itd. pewnie dlatego będzie w grze sklep by zmieniać sobie tego typu detale za $$$

Sama rozgrywka jest rozczarowująca. Ustawili jakieś limity na prędkości dla poszczególnych postaci, przez co veterani quake mogą sobie zapomnieć o strafeowaniu, bo po prostu niektórymi postaciami się nie da, przez co co lepsi grają tylko tymi najszybszymi i widać to po tablicy wyników. Balans między postaciami też kuleje, jeden zaczyna z 50 życia, podczas gdy inny ma ponad 125. Umiejętności postaci nie przemyślane i chyba specjalnie dodane do gry by zrobić namiastkę konkurencji dla overwatcha, też są bardzo niezbalansowane. Jedna postać ma maphack, inna niewidzialność i niewrażliwość na wszystko. Najgorsze do tej porty co jest w tej grze to to, że modele mają różne hit boxy. Jest to absurdalne rozwiązanie bo jeśli ktoś weźmie chudy mały model to zawsze będzie tyrać gościa co weźmie duży szeroki, zakładając podobny skill graczy. Bronie też jakoś źle przeskalowane pod względem zadawanych obrażeń. Balans rozgrywki spartolony.

To że grę trzeba instalować z jakiejś nieznanej platformy to przemilczę. Na razie faza beta czy tam alpha. Wiem natomiast, że nie ma dnia by gra i sam launcher się nie zawiesił. Muszą to jeszcze bardzo dopracować. Jednak nie widzę sensu wprowadzania swojego launchera dla jednej gry i robienia sobie niepotrzebnie konkurencji w postaci steama i battle.net

Z tego co wiem to gra ma być F2P i pewnie płatnymi dodatkami do kupienia w sklepiku. Na chwilę obecną jeśli ta gra aspiruje do bycia konkurentem dla overwatcha - to nie ma żadnych szans.

Swoją droga na screenach tutaj zamieszczonych gra wygląda inaczej niż to co widzimy we właściwej grze :X

post wyedytowany przez Vipermagi 2017-05-12 11:53:35
12.05.2017 16:13
50.1
Tellurski
3
Legionista
8.0

@Vipermagi
A co, by Quake`owi przyszło z prezentowania tego samego po raz trzeci? To oczywiste że id Soft musi wprowadzić kilka cech współczesnych arena shooterów, bo i współcześni gracze się zmienili. To w większości młodzi ludzie, którzy nie mieli kontaktu ze starym Quake`iem i znają głównie OW, Palandis itd. Poza tym te nowoczesne zmiany są i tak niewielkie, bo pod spodem to dalej identyczna mechanika co w Arenie z 1999.
A zmiana statystyk? Dobry sposób na zróżnicowanie gry. Gdy jedna postać jest szybka to jednocześnie traci na żywotności. To oczywiste że progracze będą wybierać szybkiego bohatera, bo mają lepszy refleks i zwinniej unikają kul. Jednocześnie jednak takiego koksa możesz zmieść jedną rakietą. Widać tez że id Soft mocno bawi sie balansem, bo gram już 3 tydzień i różnice są dostrzegalne.
Z tego co mi wiadomo to płatności ograniczają się jedynie do wykupienia bohatera na stałe i nabycia większych skrzynek ze skórkami. Wszystko inne możesz kupić za walutę i kryształki zdobyte w grze.
Nowa platforma Beth? Fakt, jest subtelna i wiotka niczym kombajn. Wymaga sporo pracy, jednak jest to sposób by Steam czy Origin nie miały monopolu. Ubi swoją platformę ma i działa oraz wygląda ona (przynajmniej u mnie) całkiem zgrabnie.
Co do grafiki, to może i nie powala, ale mi na średnich wszystko ładnie wszystko śmiga. Poza tym przy tej prędkości i tak mało co zwracam uwagę na detale. I przyznaję, dźwięki oraz komentator są chyba najsłabszą stroną i raczej niewiele się w tej materii zmieni.

post wyedytowany przez Tellurski 2017-05-12 16:15:30
12.05.2017 16:24
51
odpowiedz
4 odpowiedzi
PanDzikipan
1
Junior

Quake spróbuję być kolejnym e-sportowym shooterem, choć jak dla mnie to jest to porywanie się z motyką na słońce, gdyż mają niesamowicie dużą konkurencję ze strony, na przykład CS:GO. Sądzę, że próba będzie dobra, aczkolwiek nie przyjmie się jako pełnoprawna e-sportówka a jedynie zapaleńcy będą w nią grać po kilku latach. Mam nadzieję oczywiście, że się mylę bo trójkę uwielbiałem i mam nadzieję, że ta część poprawi jej braki i wbiję się do mainstreamu.

15.05.2017 12:15
51.1
studentinio
30
Centurion

Wątpię w to. Gra ma całkiem inną mechanikę. Nie ma w niej żadnej dynamiki, a to wyróżniało zawsze Q. To jest bardziej Unreal 4 lub Overwatch niż Quake. Twórcy chcą przez to przyciągnąć nowych graczy, ale starzy raczej będą zawiedzeni i wątpię w to żeby najlepsi duelowcy z QL albo Q3 przesiedli się na QC. Chyba że sponsorzy dadzą sporą gotówkę. Patrząc na to z drugiej strony nowi mają teraz większe szanse, np. w duelu - nowe mapy, różnorodność postaci. W QL nie grając dueli na co dzień zwykły gracz nie ma łatwo, a nowy jest miażdżony. Mimo wszystko trzeba jeszcze długo poczekać na rezultat tego kłejkowego eksperymentu.

16.05.2017 17:35
51.2
Big Boss_88
17
Pretorianin

CS:Go nie obrazajac ludzi którzy w to grają to najbardziej przereklamowana i prymitywna gra w jaka grałem. Różowe skiny, brak przycelowania z broni!, gracze używają 5 broni z wielu dostępnych bo reszta się nie nadaje, to już naprawdę lepiej gra mi się w tego quejka.

20.05.2017 15:11
51.3
ner1s
1
Junior

Że co? Nie ma w niej żadnej dynamiki? No bez przesady. Ta gra jest dynamiczna i to w sporym stopniu, może nie tak jak poprzednie części Quake'a, ale nadal jest.

20.05.2017 15:17
51.4
ner1s
1
Junior

Tutaj doskonale widać dynamikę tej gry :

[link] .

15.05.2017 17:05
52
odpowiedz
3 odpowiedzi
Pr0totype
89
Konsul

jak dla mnie, to tak płatne postacie to nie porozumienie, wolałbym kupić grę niż bawić się w kupowanie dodatków, tym bardziej, że te postacie mają zdecydowanie lepsze staty i umiejętności, niż jedna darmowa. Po drugie, za małe obrażenia zadają te bronie, jak już na dwóch się trafi to nie mal jest się na przegranej pozycji, a ciężko już z jednym, pomijając że jedna postać ma 100hp, a inna 150 + wszystkie tarcze to już nie wspomnę, lub po prostu inne są wyraźnie szybsze. Albo mam wrażenie, albo chcą z te gry zrobić kolejnego overwatcha, aniżeli prawdziwego queika, Tak czy owak obecnie 4/10 można jeszcze jakoś dać, bo jest słabo, bardzo słabo.

Dobrze brązuje, ze płatne postacie maja ogromną przewagę, 3x trafiłem tak, że w moi teamie była jedna ta sama darmowa postać, a w przeciwnym same kolosy i z za każdym razem rozgromieni.

A najgorszy to jest model F2P gardzę tym modelem płatności, będzie wręcz zalew cheaterów, jakby grę się kupowało, to byłby marginalna część i gówniarzerii tez by było o wiele mniej.

post wyedytowany przez Pr0totype 2017-05-15 17:11:17
18.05.2017 09:04
52.1
Oburzony
37
PC Gamer

Zdajesz sobie sprawę, że można będzie po prostu kupić grę i odblokować wszystko od razu? To po prostu albo-albo plus nieinwazyjne kosmetyczne loot boxy a'la Overwatch. Z tym, że tu możesz zdecydować czy wolisz wyłożyć pieniądze od razu, kupić tylko postacie które Cię interesują lub wyciułać wszystko za chomikowaną walutę w grze. Nie wyobrażam sobie lepszego systemu płatności za grę.

19.05.2017 18:18
52.2
Pr0totype
89
Konsul

Ale Ty nie rozumiesz. F2P TO NAJGORSZE CO ISTNIEJE!! Chetarzy są bez karni, mogą sobie chetowac ile im się chce, pół biedy nawet gdyby postacie były płatne czasowo. Przy zakupie gry nie byłoby to aż tak proste cheatowanie, byłoby ograniczone do miimum, Ale to akurat nie jedyny poważny problem, jest ich więcej niż na początku się spodziewałem. Obecnie dla mnie ta gra jest skreślona i nie wydaje mi się żeby cokolwiek z krytycznych problemów poprawili, bo to jest zamierzone.

Poza tym dla mnie to jest słaba podróba overwatcha, tylko bardziej mrocznie, ale overwatcha tez nie lubię, przez nie odpowiadający mi styl graficzny, ale overwatch jest o wiele, wiele lepiej przemyślana grą co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości. Chciałem quake gdzie liczy się skill i tylko skill, a tutaj to szkoda gadać.

post wyedytowany przez Pr0totype 2017-05-19 18:25:20
25.05.2017 17:34
52.3
Oburzony
37
PC Gamer

Pisząc capsem i niestosując się do powszechnie znanych zasad ortografii pokazujesz, że brakuje Ci argumentów. Cheaterzy nie są bezkarni jeśli serwis gry prowadzi odpowiedzialna firma. A Bethesda do takowych raczej należy, bo nie możnaby powiedzieć, żeby ich poprzedni tytuł F2P mianowicie Elder Scrolls Online był opanowany przez cheaterów. Sam Quake Champions jest już w wersji Beta bardzo dobrą grą, a dla takich malkontentów systemu F2P jak Ty jest opcja zakupienia wszystkiego jednorazowo w pudełku. Szukasz dziury w całym i tyle... czy może sprzęt za słaby (albo konsola na której gry nie ma) i zazdrość zżera? No ale to już Twój problem.

Ah i pisząc, że Quake Champions to podróba Overwatcha pokazujesz, że nie grałeś w żadną z tych gier. Bo mimo, że obie to FPSy multi to są one diametralnie różne. A Quake Champions liczy się tylko skill co widać już w fazie bety.

post wyedytowany przez Oburzony 2017-05-25 17:36:04
18.05.2017 09:02
53
odpowiedz
Oburzony
37
PC Gamer
10

Gram w bete od samego początku, gra jest niesamowita. Łączy wspaniałą rozgrywkę Quake 3 Arena/Quake Live, nowe rozwiązania (klasy postaci, loot boxy etc.) aczkolwiek na tyle nieinwazyjnie, że każdy fan Quake odnajdzie się od razu, a to wszystko spina przepiękna grafika na poziomie ostatniego DOOM-a. Już w chwili ogrywania bety mogę bezsprzecznie stwierdzić, że to najlepszy FPS multiplayer jaki kiedykolwiek powstał.

07.06.2017 16:04
54
odpowiedz
Zakolix
1
Junior

Gra jest świetna. Z początku trzeba się przyzwyczaić i przestawić z q3 arena,ale trudno,żeby dostać q3 arena w wersji zremasterowanej. Miałem mieszane uczucia,ale po paru dniach bety zakochałem się.To nowy quake,trzeba trochę pograć,żeby go docenić. Daje 9.5.

30.06.2017 06:11
55
odpowiedz
SavagXX
2
Junior
5.5

Ciekawe czy dodadzą doom guy'a wraz z specjalna umiejętnością zabójstwa chwały.
A tak na serio to zagram jak pojawi się tryb bez żadnych umiejętności specjalnych.
Bethesda najwyraźniej zdecydowała się wystawić to na tryb free to play bo od początku wiedzieli ze większości lub przynajmniej części nie spodoba się jak to ktoś tutaj napisał "QuakeWatchowa" otoczka

25.08.2017 03:47
57
odpowiedz
Mariano86
32
Chorąży
10

Miałem negatywne nastawienie po zapowiedziach jako weteran Quake, ale sporo godzin w zamkniętej becie i teraz już kilka w otwartej na Steam przekonało mnie, że to zajebista gierka. Radość ze strzelania i biegania po mapie dla mnie jest niemal taka sama jak w starych częściach Quake.

Niemal każdy czempion ma inny sposób poruszania się co w połączeniu z ich unikatowymi umiejętnościami daje nowe możliwości taktyczne. Fizyka poruszania się ze wszystkich części Quake i modów do nich oraz innych arena shooterów jest obecna w jednej grze.

Chcesz się poczuć jak w modzie CPMA, wybierasz Anarkiego. Innym razem masz ochotę na klasyczny Quake 3 movement? Zagrasz Rangerem. Masz ochotę poslajdować jak w Quake 4? Wybierasz Slash. Jest sporo możliwości, także polecam spróbować.

Pewne rzeczy takie jak timing zostały uproszczone, więc jak ktoś miał problem z liczeniem czasu pojawiania się itemów, teraz ma ułatwione zadanie, bo red (big) armor i megahealth nie pojawia się co 25 i 35 sekund jak w starych częściach Quake, tylko co 30 sekund oba z nich. Można też wybierać spośród trzech broni startowych i zamiast machineguna wybrać nailguna lub shotguna.

Gierka jest w tej chwili w Early Access za 30 euro i dopiero po premierze będzie dostępna na Steam w modelu Free2Play. Jak ktoś chce grać za darmo teraz, to musi ją zainstalować przez Bethesda Launcher. Polecam spróbować czegoś znacznie szybszego niż Overwatch czy CS:GO, bo naprawdę warto.

post wyedytowany przez Mariano86 2017-08-25 03:51:47
27.08.2017 14:14
58
odpowiedz
Apocaliptiq
122
Legend
10

Do dziś gram w Q3A. Rano zainstalowałem Quake Champions.

To jest dokładnie to czego oczekiwałem :)

Dynamiczna walka i świetny klimat w nowej oprawie.

Gra Quake Champions | PC