Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin 3 dostał łatkę 1.20 – poważne zmiany w interfejsie i rozgrywce przed dodatkiem

31.05.2016 20:22
28
2
odpowiedz
Dragoon84
98
Generał

Pewne zmiany w interfejsie uważam za niepotrzebne - wszystko jest teraz zbyt kolorowe i takie ... wielkie ..... A te białe grube suwaki w opcjach gry oraz sama czcionka są po prostu nieurodziwe - mówiąc delikatnie. Natomiast po najechaniu na jakiś element trzeba za każdym razem czekać naprawdę bolesną sekundę, zanim wyświetli się informacja o nim. Chyba nie można nigdzie regulować czasu wyświetlania info o zawartości pod kursorem .....
Ale ogólnie spoko - kwestia przyzwyczajenia.
Natomiast za największa bolączkę uważam pojawienie się dużej ilości migających tekstur i wciąż problem lewitujących elementów otoczenia .... Niestety tego chyba nigdy nie wyeliminują. Aczkolwiek po pobraniu Krwi i Wina zamierzam zrobić naprawę instalacji - może to trochę "oczyści" grę.

post wyedytowany przez Dragoon84 2016-05-31 20:33:52
31.05.2016 20:27
29
2
odpowiedz
6 odpowiedzi
Morthes
4
Junior

Czy tylko ja uważam, że łatka jest bardziej na minus niż na plus? Interfejs jest teraz ogromny, dla mnie trudniej się w nim połapać i ewidentnie całość zwolniła. Do tego dochodzi masa bugów, głownie związanych z teksturami. Dodatkowo uważam, że grafika została lekko zmieniona - na gorsze, tak jakby podmienione zostały tekstury, szczególnie te świata. Wolałem starszą wersję, do której już nie mogę wrócić...

30.05.2016 21:07
14
1
odpowiedz
zanonimizowany840053
50
Konsul

Wersja na PS4, wszystko działa bez problemu, nowy interfejs śliczny i dużo bardziej przejrzysty. Karty do gwinta w końcu zebrane, nowa książka to bardziej podpowiedź niż wskazanie palcem "tu szukaj idioto", czyli na plus.

30.05.2016 21:39
CAASH
👍
17
1
odpowiedz
CAASH
60
Wiedźmin

Zmiany w interfejsie na duży PLUS! Gra się o wiele lepiej :)

30.05.2016 22:35
@Matoha
19
1
odpowiedz
@Matoha
8
Centurion

Grałem godzinę z łatką 1.21 (tak to widnieje na gogu) i nie miałem żadnych artefaktów ani problemów. Zmiany na razie bardzo mi się podobają. Interfejs jest czytelny, zarządzanie ekwipunkiem stało przyjemne. Myślę, że będzie się grało jeszcze wygodniej. Cóż, czekam teraz na paczkę z Krwią i Winem :p

31.05.2016 14:12
27
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Clash01
62
Centurion

No rzeczywiście duże zmiany. Największą chyba jest błąd wyskakujący przy przy próbie odpalenia gry... Czy ktoś wie co można z tym zrobić czy czeka mnie odinstalowywanie i ponowna zabawa z gog galaxy/pobieraniem przez przeglądarkę...?

PS. Błąd to mniej więcej:
pattern: (tutaj sporo cyferek) found:0 expected:1

post wyedytowany przez Clash01 2016-05-31 14:14:39
01.06.2016 19:15
😡
33
1
odpowiedz
Dragoon84
98
Generał

Moja Płotka nie ma ogona i szczerze? Odechciało mi się grać chwilowo xD

30.05.2016 18:52
1
Dekster
6
Legionista

Hed, zły materiał wkleiłeś.

30.05.2016 19:10
2
odpowiedz
Desolator
133
Pretorianin

Zmiany na plus ale w dalszym ciągu irytuje mnie brak możliwości wyświetlenia wszystkich podjętych questów na mapie. Na szczęście można to naprawić modem 'All Quest Objectives On Map', tylko trzeba poczekać na wersję dostosowaną do nowego patcha :/

30.05.2016 19:16
sitek prosto
😊
3
odpowiedz
1 odpowiedź
sitek prosto
5
Legionista

Dzisiaj zainstalowałem ponownie Wiedźmina na swoim Xboksie, wraz z patchem ściągnął mi się dodatek "Krew i Wino" i jest o dziwo w pełni grywalny. Właśnie latam po Touissant :D Ktoś coś wie ? Jakiś wyciek ?

30.05.2016 19:33
Kozura03
👍
4
odpowiedz
Kozura03
17
Chorąży

Teraz gra się włącza u mnie dłużej, ikony w ekwipunku podobnie, ale ogólnie jest lepiej.

30.05.2016 19:43
5
odpowiedz
Ohydny Czerwonodupny Pirat
65
Gracz raczej autystyczny

Nie grałem jeszcze w podstawkę, ale mam pewne pytanie - czy gra podaje gdzieś procent ukończenia gry i jakieś statystyki dotyczące kolekcjonowalnych przedmiotów?

30.05.2016 19:43
Sebo1020
😍
6
odpowiedz
Sebo1020
171
Generał

Łatka łatką, szkoda tylko że nie ma możliwości pobrania plików dodatku przed premiera, jestem ciekaw czy serwery gog-a wytrzymają natłok pobierania......zapewne nie

post wyedytowany przez Sebo1020 2016-05-30 19:44:48
30.05.2016 19:54
wojto96
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
wojto96
164
I am no one

Jak wygląda skalowanie, sprawdzał ktoś, warto włączyć tę opcję?

30.05.2016 20:06
8
odpowiedz
@bloczek
30
Centurion

mi na gog'u ciągle wyskakuje błąd aktualizacji

30.05.2016 20:19
CAASH
9
odpowiedz
1 odpowiedź
CAASH
60
Wiedźmin

A u mnie po zainstalowaniu patcha zwiększył się poziom z 40 na 41

30.05.2016 20:30
AIDIDPl
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
AIDIDPl
172
PC-towiec

Gdzie jest ten kupiec, który rzekomo ma być przy moście Św. Grzegorza w Novigradzie i posiadać książkę o gwincie? Nie mogę go znaleźć...

30.05.2016 20:30
11
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1116266
19
Konsul

post wyedytowany przez zanonimizowany1116266 2017-04-06 17:50:18
30.05.2016 20:55
Persecuted
12
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Problem? Każdy dostał level za darmo ;). Nie ważne ile kto miał doświadczenia przed patchem, po nim wszyscy otrzymali "doładowanie" do pełnego poziomu. Mi np. z 400/2000 zrobiło się 2000/2000 i zabijając jednego bandytę, wbiłem 44 poziom :).

30.05.2016 20:59
CAASH
13
odpowiedz
CAASH
60
Wiedźmin

A ja to właśnie miałem jakieś 30/2000 i wbiło mi 2000/2000 i nie jestem zadowolony z tego faktu. W dodatku, że już mam 41 level a na Krew i Wino sugerowany jest około 34.

30.05.2016 21:21
15
odpowiedz
wwad
115
Generał

U mnie na gogu nr łatki to 1.21 czyżby już były jakieś poprawki :D

30.05.2016 22:31
PanWaras
18
odpowiedz
PanWaras
88
Legend
Image

Nie wiem czy to wina nowego patcha, ale pojawił mi się oto taki artefakt, którego nigdy wcześniej nie miałem.

30.05.2016 22:53
PanWaras
21
odpowiedz
1 odpowiedź
PanWaras
88
Legend
Image

I kolejny. Niestety stwierdzam, że patch przyniósł trochę błędów, których wcześniej nie było.

30.05.2016 23:19
CAASH
😒
22
odpowiedz
2 odpowiedzi
CAASH
60
Wiedźmin
Image

To prawda, też niestety zauważam bugi, których wcześniej nie miałem.

30.05.2016 23:40
Kyahn
23
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

W lokacji dodanej w HoS spotkałem golema, który ma czarny pasek życia i nie otrzymuje obrażeń :(
Słyszałem o takim bugu wcześniej, ale jak widać nie wszystkie naprawili.

post wyedytowany przez Kyahn 2016-05-30 23:42:52
31.05.2016 00:26
24
odpowiedz
@bloczek
30
Centurion

Ja widzę dużo dobrych zmian. Interfejs jest tak duży i czytelny, że chyba można go na dotykowym ekranie obsługiwać ;P
A tak poza tym to zauważyłem znaczny skok fps w góre, tylko tu dodam, że mam dwie karty graficzne spięte w SLI.

31.05.2016 00:32
25
odpowiedz
kaposz
12
Legionista
Image

Nie mogę również zejść do kanałów w których zabija się tą ropuche wielką....

31.05.2016 02:59
CAASH
😃
26
odpowiedz
CAASH
60
Wiedźmin

Krew i Wino się pobiera, już niedługo zaczynam :D

01.06.2016 14:24
30
odpowiedz
With3rrR
1
Junior

Ogarnia ktoś może gdzie podziały się skrzynie(schowki)?? bo w wyznaczonych miejscach na mapie ich nie ma :D

01.06.2016 14:32
31
odpowiedz
Szajmun
17
Chorąży

Gram i jest elegancko. Zero bugów, artefaktów i problemów. Jedyny mankament to czasami zanikający dźwięk.

01.06.2016 15:27
32
odpowiedz
matiuszyn
1
Junior

Witam, nie wiem czy tylko ja tak mam ale po instalacji patcha 1.20, po wejściu do ekwipunku wywala mnie do pulpitu.. Jakieś rady?

03.06.2016 23:13
35
odpowiedz
Dragoon84
98
Generał

Podnoszę temat, bo trochę poszperałem tu i ówdzie - ilość błędów, jakie toczą tę grę po aktualizacji 1.21. jest zatrważająca - forum gog pęka w szwach. To nieprawdopodobne, ale to jest o wieeele gorsza łatka, niż 1.12., która uważam była niemal idealna, zaraz po 1.11. Wiedźmin 3 potrzebuje natychmiastowego hot fixa albo kolejnego patcha. To jakiś obłęd - dość powiedzieć, że przez brak ogona u Płotki (dodam, że oczywiście tylko w Velen) odechciało mi się grać. I nie, nie będę jeździł na koniu, który świeci gołą dupą (a z Płotki korzystam dość często, bo lubię i nikt mi nie powie, żebym chodził pieszo, jak mi się nie podoba, bo to wierzchołek góry "błędowej").
A jak czytam, jakie błędy napotykają inni gracze, to aż strach do gry wracać. Czytamy w informacjach - "naprawiono błąd, naprawiono błąd...", ale zaraz dalej powinna być lista: "dodano błąd, dodano błąd..."

post wyedytowany przez Dragoon84 2016-06-03 23:19:29
04.06.2016 00:07
36
odpowiedz
MaXXii
79
Generał

CDP szybko się uczy i Krew i Wino chodzi naprawdę elegancko na konsolach, 30 klatek z małymi spadkami o 1-2 klatki. Zaś podstawowa wersja też została wreszcie załatana i na konsolach jest grywalna w 100% jeżeli chodzi o płynność. Nawet na 1,12 szło wyczuć lekkie chrupnięcia, a na 1.21 gra działa już elegancko.
Mało który developer łata swoje gry rok po premierze, inni pozostawiają swoje gry same sobie bo np: dobrze się sprzedała to po co łatać dalej grę.
CDP tylko udowadnia że trzyma fason i nie olewa graczy, dzięki takiemu podejściu tylko zyskają w oczach graczy.

post wyedytowany przez MaXXii 2016-06-04 00:10:40
04.06.2016 13:13
😍
37
odpowiedz
1 odpowiedź
seth999
1
Junior

Nie mogę odpalić gry po aktualizacji do 1.21 , Gra z wersji pudełkowej z dodatkiem SzK zainstalowana na GOG.galaxy. Do tej pory wszystko ok. po instalacji patcha 1.21 odpala mi RedEngine 3 i pokazuje coś takiego:

Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(131): Could not find function 'OnPocessActionPost'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(450): Could not find function 'ItemHasOilApplied'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(452): Could not find function 'ReduceOilAmmo'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(548): Could not find function 'GetOilNameOnSword'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(606): Unable to convert from '&EMonsterCategory' to 'handle:CActor'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(606): With parameter 'target'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1247): Could not find function 'GetSwordOil'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1252): Could not find function 'GetCurrentOilAmmo'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1253): Could not find function 'GetMaxOilAmmo'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1662): Unable to convert from 'Bool' to 'CName'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1662): With parameter 'source'

Warning [content0]engine\environment.ws(25): Global native function 'EnableDebugOverlayFilter' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\environment.ws(27): Global native function 'EnableDebugPostProcess' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\showflags.ws(9): Global native function 'DebugSetEShowFlag' was not exported from C++ code.

Klikam na Retry Script Compilation ale to powoduje zniknięcie wszystkich "Warningów" jednak "Errory" pozostają bez zmian. Jest na to jakaś rada? Czy reinstalacja spowoduje utratę save-ów? Mam 148h w grze a jeszcze nie zacząłem Serca...a wczoraj zainstalowałem Krew...objawy bez zmian. Proszę o pomoc ! Sebastian

04.06.2016 17:28
👍
38
odpowiedz
seth999
1
Junior

TAK JEST!!!!!!! Pomogło...zastanawia mnie tylko skąd wziął się ten katalog, nigdy nie instalowałem żadnych modów oprócz tych , które wchodziły z automatu z GOG-a? Nevermind...zadziałało i to jest najważniejsze. WIELKIE DZIĘKI :)

post wyedytowany przez seth999 2016-06-04 17:29:17
02.06.2016 14:42
34
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul

ohydny interfejs taki nijaki biale duze napisy i duzo drobiazgow a jednak czern i biel ...

30.05.2016 21:25
Wojo17
16
odpowiedz
Wojo17
145
Konsul
Wideo

Jakby ktoś jeszcze się zastanawiał nad dodatkiem polecam https://www.youtube.com/watch?v=FLmO3Sj7tsE

30.05.2016 22:40
20
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Patch powinien zostać udostępniony już w zeszłym tygodniu, a dzisiaj Redzi powinni dać pre-load KiW. Z tego co czytam na niektórych forach to patch wprowadza garść nowych błędów.

Wiadomość Wiedźmin 3 dostał łatkę 1.20 – poważne zmiany w interfejsie i rozgrywce przed dodatkiem