Witam. Orientuje się ktoś czy składając zamówienie przez internet w powyższych sklepach ale odbierając osobiście jest taka sama możliwość ewentualnego zwrotu towaru jak w sklepach typowo internetowych ?
Teoretycznie tak, ale sklep potrafi to traktować inaczej i często pozostaje tylko Rzecznik Konsumenta.
Nie ma takiej możliwości. W Mediaexpercie przynajmniej. Sklep traktuje taki zakup jakbyś kupił w lokalu a nie przez neta.
Mnie się nie chciało z tymi kurwami użerać ale chętnie się dowiem czy ktoś walczył i z jakim skutkiem.
Bierz normalnie przez neta z płatnością kurierowi i nie bierz pod uwagę sklepu. Tak naprawdę to tylko pośrednik przez którego są problemy. Kupując przez neta jest jasno napisane, że masz 14 dni na zwrot.
Musiałbyś sprawdzić w regulaminie bądź zadzwonić na infolinię. W przypadku proline jest punkt w regulaminie, że wybierając odbiór osobisty tylko rezerwujesz towar a nie dokonujesz zakupu, który następuje w sklepie. Pewnie jest podobnie w innych sklepach więc trzeba uważać.
Zamówiłem nową Lumie 640 Lte w sklepie internetowym, w domu po włączeniu okazało się że telefon ma 140 minut na liczniku rozmów, branda Plusa i resetuje się kilka razy dziennie. Poszedłem zwróciłem i mimo że płaciłem na miejscu to teraz muszę czekać na przelanie mi pieniędzy na konto ponieważ telefon muszą odesłać do firmy. Przede mną był facet który przyszedł z telefonem i oddał na gwarancje, kazali mu czekać od 2 do 4 tygodni tyle potrwa naprawa. Mogę zrozumieć że z telefonu ktoś dzwonił wszak prawo jest takie że towar można zwracać bez podania przyczyny (ma to też swoje negatywne skutki ) i dlatego często dostajemy po prostu używany produkt ale brand Plusa w nowym telefonie to już przegięcie :-)
Zamawiając w mediamarkcie, saturnie itp sądząc po komentarzach na ceneo można dostać towar z ekspozycji sprzedawany jako nowy natomiast w typowych sklepach internetowych też jak widać bywa róznie. Natomiast w stacjonarnych zazwyczaj niema wszystkich modeli ( Lumi 640 Lte niema w Warszawie)
Ja miałem sytuację. w której nie odpowiadał mi telefon jaki kupiłem w sklepie rtv Euro agd. Wcześniej zamówiłem go przez internet z odbiorem w salonie. Wbrałem się do nich , powiedziałem o co biega oraz nie było problemu z wymianą na inny. Obsługa żadnego problemu nie robiła. Kupowałem tam wiele razy i również wszystko było ok.
Natomiast jak jest w innych sklepach to nie wiem.
W MM nie robią problemów. Zamówiłem laptopa 25 grudnia i odebrałem 28. Nie będę opisywła z jakiej przyczyny oddałem ale wszystko w nim działało. Poszedłem do sklepu i zwróciłem około 20 stycznia (w MM można oddać do 30 dni jak zamawiamy towar przez sklep internetowy). Jak zwracasz to musisz wypełnić druk do zwrotu zakupionego przez internet i pieniądze zwracają do 14 dni na podane na tym druku konto bankowe. Ja akurat chciałem wymienić na inny towar o większej wartości i poprostu dopłaciłem różnicę na miejscu w sklepie (towar wziąłem ze zklepu stacjonarnego - tablet samsunga).
Wszystko zajmuje 5 minut (oczywiście druk wcześniej pobrałem ze strony MM i miałem wypełniony jak przychodziłem wymienić towar).
P.S. oczywiscie wcześniej laptopa wyczyściłem bo odciski palców były i pokasowałem jakieś tam pliki co poinstalowałem.