Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Skyrim - Jak zdobyć/zrobić dobre pancerze/miecze ?

04.12.2014 22:08
saito123
1
saito123
72
Sam Fisher

Skyrim - Jak zdobyć/zrobić dobre pancerze/miecze ?

Skyrim - Jak zrobić lub zdobyć, dobry miecz lub dobry pancerz ?

04.12.2014 22:12
Reg03
2
odpowiedz
Reg03
44
Trust me

rozwijać kowalstwo

04.12.2014 22:17
saito123
3
odpowiedz
saito123
72
Sam Fisher

Potem samemu robić miecze/zbroje ?

04.12.2014 22:22
😍
4
odpowiedz
premium249440
18
Centurion

Nie, trzaskać...

04.12.2014 22:37
5
odpowiedz
Wiarołomca
85
Senator

Napierdzielasz poziom kowalstwa poprzez robienie daggerow. Pozniej jak masz wysoki poziom to robisz zbroje z lusek smoka i jestes nietykalny

05.12.2014 10:14
Hayabusa
6
odpowiedz
Hayabusa
231
Tchale

Dokładnie tak, jak napisano powyżej. Jak już masz rozkręcone do 100 i masz materiały, to bierzesz mikstruę, która podbija kowalstwo, produkujesz cały zestaw po czym z miejsca go ulepszasz.

I jesteś koksem.

Nawiasem mówiąc, jeśli do tego rozwiniesz zaklinanie na 100 to ho ho...

05.12.2014 10:54
7
odpowiedz
Hakim
234
Senator

Podbijasz alchemię do 100%.
Tworzysz miksy wzmacniające alchemię. Pijesz je i zaraz potem tworzysz miksy + kilkadziesiąt procent do zaklinania.
Na koksie z tych miksów zaklinasz co się da (amulety, pierścienie, stroje, buty, rękawice itp.) na premię do kowalstwa.
Na koksie do alchemii z miksów tworzysz miksy z bonusem do kowalstwa.
Tworzysz pancerze i miecze i następnie na miksach dodających bonus do kowalstwa, ubrany w pozaklinane uprzednio przedmioty dodające bonus do kowalstwa ulepszasz je.
Tak ulepszone rzeczy dodatkowo zaklinasz, będąc oczywiście pod wpływem mikstur na wzmocnione zaklinanie.

Tym przegietym sposobem jesteś w stanie z głupiego sztyletu zrobić broń kilkukrotnie mocniejszą.
Przegięcie? Oczywiście, że tak. Niestety gry z serii TES do dopracowanych w chwili premiery nigdy nie należały.

05.12.2014 11:04
Hayabusa
8
odpowiedz
Hayabusa
231
Tchale

Może nie tyle dopracowanych, co zbalansowanych. Pamiętam, że w Morrowindzie można było stworzyć mikstury dające Ci setki tysięcy punktów Inteligencji, dzięki którym można było stworzyć mikstury np. przywracające absurdalną ilość zdrowia przez jakiś strasznie długi okres.

05.12.2014 11:19
9
odpowiedz
Nelad
14
Pretorianin

Dlatego warto się zastanowić nad sensem używania mikstur podnoszących jakąś umiejętność. I bez nich da się stworzyć silne przedmioty, więc po co sobie psuć rozgrywkę takimi ułatwieniami.

05.12.2014 11:29
Hayabusa
10
odpowiedz
Hayabusa
231
Tchale

Zgadzam się. W pewnym momencie cała zabawa znika, więc to nie ma sensu.
Zwłaszcza, że potem robisz jakiegoś questa i okazuje się, że nagroda to jakiś złom w porównaniu z tym, co sam wyklepałeś.
Ale jak ktoś chce sobie zepsuć rozrywkę to jego wybór.

05.12.2014 11:39
Drackula
11
odpowiedz
Drackula
231
Bloody Rider

tyle zze w skyrimie nie ma potrzeby aby kombinowac z tym craftem. Znajdzki spokonie wystarczaja aby komfortowo przejsc gre.

Jak juz ktos sie lubi bawic w przegiecia to proponuje wbic wszystkie skille na maxa. Wymaga to tylko 263 leveli do nabicia :)

05.12.2014 11:39
12
odpowiedz
Hakim
234
Senator

Również odradzam. Psuje to zabawę bardzo szybko, gdy okazuje się, że łachy, które sobie stworzyłeś po 30 godzinach gry starczają do jej końca, a przed nami nawet x-set następnych godzin.

05.12.2014 12:05
13
odpowiedz
zanonimizowany813590
57
Generał

Niestety, Skyrim nie jest tak genialny jak Morek, gdzie idąc w dungeony można znaleźć prawdziwy artefakt. Tutaj rzadko trafiają się dobre zbroje i miecze. Niemniej jednak moim zdaniem pakowanie w alchemię, kowalstwo i zaklinanie, a potem bawienie się nietykalnym bogiem psuje całą zabawę z gry.

05.12.2014 12:17
JediZipp
14
odpowiedz
JediZipp
24
Pretorianin
Wideo

Zgadzam się, zasadniczo poziom trudności w Skyrim'ie nie jest specjalnie wysoki, ale jako ciekawostkę dodaje dokładny filmik instruktażowy jak zrobić naprawdę potężny ekwipunek, wymaga to sporego zaangażowania, co może być wyzwaniem samo w sobie :)

http://youtu.be/i7uYTZmdUi0

Sam z ciekawości zrobiłem coś takiego, smok, gigant czy mamut pada od takiego sprzętu na hita i to nawet nie trzeba się bardzo starać :)

05.12.2014 12:20
15
odpowiedz
onixaf
2
Junior

taka macka prze kozacka O.o

05.12.2014 12:29
DiabloManiak
16
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

14/15 to jeszcze słabe zabawki ;)

zrobienie postaci z 700+ dmg z broni nie jest niczym trudnym ..

1 - zwiedzaj i odkrywaj - to jest sandbox ;P

05.12.2014 14:35
Roniq
17
odpowiedz
Roniq
102
Unknown

DiabloManiak dobrze mówi. Taki ekwipunek to jeszcze nic. Sam sobie w sumie kowalstwem, zaklinaniem i alchemią zepsułem grę (dobrze że pod koniec XD). Trochę cierpliwości i jesteśmy kompletnie niezniszczalni.

05.12.2014 15:41
18
odpowiedz
Nelad
14
Pretorianin

Zna ktoś jakieś mody, które zmieniają ten cały crafting na tyle, że stworzone przedmioty nie są przegięte, aczkolwiek w dalszym ciągu opłaca się w to bawić?

05.12.2014 16:24
19
odpowiedz
zanonimizowany956494
25
Legend

Jak juz ktos sie lubi bawic w przegiecia to proponuje wbic wszystkie skille na maxa. Wymaga to tylko 263 leveli do nabicia :)
DAFUQ? :D
Podstawka Skyrim to maksymalnie 82 poziom, 263 to podobno ze Skyrim Redone tyle że Redone ściąga limit 100 tzn można jechać z umiejętnością do nieskończoności więc lvl też jest teoretycznie nieskończony tyle że kiedyś skończą nam się perki i trzeba będzie je po prostu "zbierać" :D Sam mam alchemie na 156 :)

Zna ktoś jakieś mody, które zmieniają ten cały crafting na tyle, że stworzone przedmioty nie są przegięte, aczkolwiek w dalszym ciągu opłaca się w to bawić?
Tytanis mod. Dzięki niemu można zrobić prawie każdy przedmiot ale nie takie przy których każdy leży na hita.

05.12.2014 19:25
arabus
20
odpowiedz
arabus
54
zardzewiały

A może jest jakiś mod, dzięki któremu, tak jak było napisane w poście #13, można czasem znaleźć jakiś super rzadki przedmiot specjalny, tarczę, miecz, zbroję itp?
Bo faktycznie tego trochę brakuje...

05.12.2014 20:14
Bezi2598
21
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

Swoją drogą to system rozwoju postaci okazuje się beznadziejny kiedy przychodzi nam rozwijanie kowalstwa, zaklinania czy alchemii. Zbierasz materiały i kujesz 100 sztyletów, żeby kowalstwo wyexpić. Wolałbym już sobie samodzielnie punkty przydzielać przy zdobyciu levela.

Forum: Skyrim - Jak zdobyć/zrobić dobre pancerze/miecze ?