Nowe sterowniki od Nvidii (344.75 WHQL)
Kolejny MadaFakinAntiAliasing, kto to wymyśla? Już tyle tego jest, że połapać się nie idzie.
To dla entuzjastów, jak jesteś niekumaty misio to zostaw pod kontrolą aplikacji.
Niestety jak na tą porę Assassin’s Creed: Unity nie obsługuje MFAA.
Nawet włączając tą opcję w ustawieniach grafiki, nie ma tej opcji w Unity.
@Lateralus
Opcję tę należy wymusić w panelu sterowania NVIDIA dla danej gry. Potem w grze, która jest obsługiwana wybieramy w opcjach MSAA x2 (lub x4) i mamy załączone MFAA. Działa, sprawdzone, jest wzrost wydajności. Dzięki temu BF4 nie schodzi mi poniżej 80 fps :)
[5]
Sęk w tym że nie ma żadnej poprawy, nic się nie zmieniło. Inni też w Unity nie mają zmian albo nie widzą.
Znajomy mi powiedział, ze lepiej sciagac sterowniki (w moim przypadku ze strony MSI) bo takie sa najlepsze a te ze strony Nvidii moga powodowac spadki fps. Prawda to to? Kupiłem GTX 970 MSI, zainstalowałem najnowsze sterowniki jakie mieli na swojej stronie czyli 344.16_v7864, mam w Unity wszystko na full i 0 spadkow fps a na te nowe sterowniki (przynajmniej te poprzednie) ludzie sie skarzyli, ze sa niestabilne i wracali do jeszcze wczesniejszych
Potem w grze, która jest obsługiwana wybieramy w opcjach MSAA x2 (lub x4) i mamy załączone MFAA. Działa, sprawdzone, jest wzrost wydajności.
zaraz, zaraz... bardziej zaawansowane AA powoduje... wzrost wydajnosci?
[8]
W tym przypadku ma tak być właśnie, MFAA jest jak by lżejszy od MSAA i może troche ostrzejszy jest obraz. W Unity tego nie ma.