AC unity miało premierę więc mam pytanko do kogoś obeznanego czy gra będzie mi działać a jak tak to tak "na oko" na jakich ustawieniach
płyta główna asrock fm2a78m-dg3+
procek AMD Athlon II X4 860K
karta grafiki NVIDIA GeForce GT 740
cube max 500w
'Na oko' gra ma problemy z uzyskaniem stabilnie przyzwoitej ilości klatek na high/very high w 1080 na high-endowych jednostkach z 980.
Podaj też ilośc RAMu.
Jak w tą grę zagrasz to zasilacz od razu się rozkraczy.
Z tym Unity to pewnie po cichu dali tam blokadę na 30 fps
a co do tematu może odpalisz ale rozrywka może nie być przyjemna
Z tym Unity to pewnie po cichu dali tam blokadę na 30 fps
Przestań pieprzyć głupoty, połowa twoich postów to 'pewnie', 'może', 'chyba' i następujące po nich teorie i tezy z kosmosu.
Jak czegoś nie wiesz- nie pisz by napisać.
[6] pograsz. W 1-2 klatkach. GT 740 to biurowa karta, nie nadaje sie do współczesnych gier.
7 A ty co Ubisoft napisał że nie dali blokady fps to wierzysz że nie dali i koniec?
Jak na razie nie widziałem żeby ktoś odpalił grę powyżej 30 fps
i co tam już czerwony burak?
Unity nie ma locka na 30 fps, jak ktoś ma szczęście to na GTx 980 ma z 50 kl/s, a jeżeli tego szczęścia brak, to i sli nie pomoże.
@up Już nie przesadzaj. W SLI na 100% pograsz w AC:U w 1080p i te 60 klatek będzie ze spokojem.
dominik12kow: Przecież na YT jest mnóstwo filmików, na których widać, że gra nie jest zablokowana na 30. To, że często zmula i się przycina to inna sprawa.
Nie będzie, będą dropy i to spore, sli z 980 może zapewnić i średni fps na poziomie 60 kl/s, tyle że będą miejsca w których spadki będą makabryczne.
widziałem filmik który pokazuję grę na hd 5770 oraz r7 250x -medium
/www.youtube.com/watch?v=71YUESwQkVw
@up To już wina twórców. Sądzę, że patch to naprawi.