Nie grałem w Warhammer Online: Age of Reckoning, ale ktoś powiedział mi, że grając skavenem mogliśmy być po obydwu stronach barykady... Na Rogatego Szczura, co to znaczy?!
Nie rozumiem-nie kapuję tego.
Jak my możemy wspierać order?
Jak to wytłumaczono w historii gry?
Rozumiałbym wspieranie orderu przeciwko trupakom (np. przygoda Liczmistrz, tak mi się wydaje, choć chyba potem dogadaliśmy się z nim na chwilę)
Może mi to ktoś jakoś wytłumaczyć-wyjaśnić?
ee to ta gra jeszcze zyje oO
Gra nie zyje od zeszlego roku. Też nie moge znaleźć informacji jak to wygladalo ze skavenami, zwykle gry maja jakis fansite czy wiki a tutaj słabo w tej kwestii.
Z tego co pamiętam z umierającego WAR, Skaveni nigdy nie byli "playable race". Tylko przy pewnych okazjach (niektórych questach) mogłeś się zamienić w Skavena na jakiś czas (do śmierci bodajże).
Mieli wprowadzić jako grywalną rasę, ale ... no cóż - padł jak zmięta stówka.
Kiepskie rozwiązania, coraz mniej graczy oraz wspierania tego tytułu przez developerów. Niby idea walki była dobra, w praktyce ludzie jakos sie nie garneli do tego podczas levelowania postaci a na koniec zamiast walczyc o stolice specjalnie przegrywali na zmiane zeby miec dostep do instancji, kupcow czy czegos w tym guscie.
aczemu ta gra upadła?
Calosc WAR mozna podsumowac tak : zajebisty swiat + duzo naprawde swietynych rozwiazan i pomyslow modelowo spierdo.... od strony technicznej przez zespol kalek z EA Mythic, jesli mnie pamiec nie myli, ktore ta gre robily. Wypuscili gre nieskonczona pelna niedorobek np.: bledy animacji (nawet po roku od premiery mobki potrafily zmienic sie w posagi :P) end game content wywalal serwery przez dlugi czas. Nieogarneli ze czasy sie zmienily, gier mmo na rynku bylo sporo + powstawalo coraz wiecej, wiec wypuszczenie takiego niedopracowanego kasztana = ludzie kupia i nikt nie przedluzy abonamentu :P Ja kupilem kolekcjonerke zagralem miesiac i dalem sobie spokoj, po roku odpalilem triala i pogralem z tydzien :P
Hellmaker, patrz-zobacz:
htt p://w ww .youtube.c om /watch ?v=JJmBn8UuiH0
moment 1:26
Widzę szczura, dużego i silnego szczura :D
moment 6:37
h ttp://ww w.youtub e.co m/wat ch?v=3pWQjsM LcUU
Też-też widzę szczura, szybkiego i zwinnego szczura :D
A ten quest, o którym mówiłeś o ten, tak?
ht tp://w ww.yo utub e.co m/w atch?v =Zy-R6QKjC0A
Spacje wywal-wywal :)
A WAR nie padl przypadkiem ze wzgledu na problemy z licencja? Bo jak widac nawet wieksze gowna mozna sprzedac w formule f2p, wiec nie chce mi sie wierzyc ze "gra byla slaba i dlatego ja skasowalismy".
[9] raczej i to i to. Gdyby gra była dobra i popularna to by pewnie nie było problemu z licencją.
A tak nadmuchali balon co to takiego mega super a potem wszyło jak wyszło.
[10]
Watpie aby licencja miala jakikolwiek zwiazek z jakoscia, SZCZEGOLNIE ze WAR byl jedna z lepszych gier w swiece Warhammera/40k. Wystarczy zobaczyc na ile gowien Games-Workshop dalo juz zielone swiatlo...
[9]
Moze nie chcieli sie z tym babrac? Gra wyszla duzo wczesniej od boomu na tytulu f2p a byly jakies proby, zrobili osobną grę takie PvP z ustalonymi klasami, chyba te same modele i engine?
Tyle zgadywanek, tyle domyslow a jednak poszlo po prostu o licencje. Told you so.
http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-18-warhammer-online-will-shut-down-this-december
Dogadywanie sie z Games-Workshop naprawde jest dosyc trudne/upierdliwe :)
Co nie zmienia faktu, że WAR był dosyć słabym MMORPG-iem. Co jest szczególnie bolesne gdy zdasz sobie sprawę z tego jak świetna mogłaby być.
[13]
Nie wiem, czy to istotne, ale Mythic podobno (jak gdzieś wyczytałem) miało wiele innych problemów finansowych, a pożegnanie z GW było w miłej-przyjemnej atmosferze, chociaż sam nie wiem
Kasquit ---> Skaveni (postać Skavena) była dostępna jakoś od T4. Nie pamiętam dokładnie jak to było, bo to już była niemalże agonia WARa.
A tak.
Naści. Z patcha 1.4.0:
“The other major part of The Verminous Horde is Game Update 1.4.0 which contains content for all subscribers of the game, whether you choose to purchase the RvR packs or not. It is our hope that doing it this way will maximize the population in all RVR areas and ensure the best possible play experience. The full patch notes can be seen here. Highlights include an entirely revamped ORVR zone capture mechanic, the Skaven dungeon Thanquol’s incursion, and controllable Skaven classes that players can use in ORVR once the dungeon has been conquered. And with that, we will see you on the battlefield!”
To, że była dostępna pod pewnymi warunkami, wcale nie znaczy, że była jako w pełni grywalna rasa (tak, że można sobie stworzyć postać od początku i grać bądź gdzie i bądź jak).
Pytanie tylko, czy gdyby WAR był silnym tytułem na rynku gier, szczególnie MMO, to czy by mieli problemy z licencją. Możliwe, że ich nie było po prostu stać na przedłużenie.
[16]
Czyli, jak rozumiem trzeba było wygrać tutaj-tutaj, aby grać szczurem?
ht tp://w ww.you tube.com /watc h?v =57TK2SXUFig
Jak tak-tak, to jak dla mnie żal, wygląda to trochę na szczurów-niewolników :(