Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Poradnik Might & Magic X Legacy - poradnik do gry

12następnaostatnia
30.01.2014 16:39
1
Topov
8
Junior

Poradnik porawdopodobnie tworzony na bazie wersji angielskiej. Kilka misji można zakończyć na sposoby rozwijające "zrozumienie" historii świata - jako przykład misja "Haart ma swoje powody".

31.01.2014 20:33
Manjak1987
2
odpowiedz
Manjak1987
66
Centurion

Witam, Przeszedłem misje Wyboista droga do Portmeyron i nie wiem jak zacząć następną misje... czy coś po tej misji powinno się odblokować np. jakiś most czy coś w tym rodzaju? Jedyne co mogę zrobić to polecieć do Kuźni żywiołów., tam pokonuje wszystkich po za żywiołakami powietrza i nie wiem co zrobić dalej;/

31.01.2014 20:46
Soulcatcher
3
odpowiedz
Soulcatcher
268
Dragons Dogma 2

Premium VIP

Manjak1987 ---> jeżeli dobrze pamiętam to:

https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1386&PART=3100

31.01.2014 20:53
DiabloManiak
4
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Manjak1987 odblokowują się drzwi na 3 poziomie zamku i quest w kuźni żywiołów.
Pogadać z elfem (od jednej z grup dostaniesz kryształ ziemii) - pokonujesz bosa żywiołów ziemi i wracasz na zamek..
Jak go zrobisz powinien zniknąć strażnik i wóz z mostu ( może nie zniknąć - jeden z wielu bugów tej gry) to trzeba skorzystać z podwózki konno (drzwi za koniami w sorpigal) i możesz dojechać do seaheven

Soul - już macie błędy w poradniku ! :D hasło to swordfich po angielsku np ;) czy np. dlaczego miecz wojownika jest w 1 akcie jak dopiero w drugim się da go dopiero zrobić ( i nie wspomina o 2 innych questach z tej jaskini - a zabicie bossa za wcześnie może zablokować jeden z nich) ;)

31.01.2014 22:06
😐
5
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Masakra z tymi bugami, najpierw musiałem edytować plik tekstowy aby uruchomić gryfa, później nie zniknął mi strażnik na moście, więc musiałem wynająć transport, a teraz zniknął mi portret jednego z bohaterów :/

31.01.2014 22:21
Manjak1987
6
odpowiedz
Manjak1987
66
Centurion

Dzięki za odpowiedź, już zabieram się za misie;)

btw. jestem fanem M&M 7 i cały czas drzemie we mnie wiara, że po paru łatkach gra będzie b.dobra;)

31.01.2014 22:32
Xanas10
7
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Diablo, już odpowiadam. Questy które można wziąć w 1 akcie zostają przypisywane do rozdziału 1 aktu bo wtedy je otrzymujesz. Tak to ustaliliśmy bo np Zaginione Owieczki przewija się przez akt 1, 2 i 3 to postanowiliśmy przypisywać w poradniku do jak najwcześniejszego. Co do Swordfich to też źle napisałeś. Miało być Swordfish. Ale teraz to widzę i zaraz poprawię literówkę ;). Dzięki za uwagę. Co do zabicia bossa, to ja go zabiłem najpierw, potem wziąłem zadanie na odzyskanie łuku i nie zablokowało mi to zadania. Co do innych questów w tej jaskini to pojawią się przy opisie tychże questów. Tutaj pojawią się wzmianki.

31.01.2014 23:44
8
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

By go wykonać musisz udać się na zachód od miasta Morska Ostoja. Teren będzie nosił nazwę „Spustoszone Ziemie” i będzie to obszar pustynny. Lokacja, do której zmierzasz nazywa się „Skała Czaszki”(1) i jest niedaleko od miejsca upadku Meteorytu w zadaniu „Upadła Gwiazda”.

Gdzie to wtf jest?

01.02.2014 01:41
Xanas10
9
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion
Image

Logan Schodzisz trochę na południe od Morskiej przystani, przez most (za nim jest karczma w terenie gdzie możesz zakupić 20 prowiantu), a następnie idziesz na zachód obok Karthalu. Przechodzisz przez kawałek gaju halloth. Po chwili powinna pojawić się pustynia. Resztę masz na mapce. Wystarczy byś odkrył trochę mapy tam, a potem dopasował. Czyli bardziej południowy zachód od Morskiej Przystani. Można też powiedzieć że na południe od Grani(miasta piratów).
Dałem główną mapę z zaznaczoną przystanią i Skałą Czaszki do swojego postu. Mam nadzieję że pomogłem :)

01.02.2014 06:45
10
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Dzięki, to dalej niż mi się wydawało, dlatego nie dotarłem. Pozamiatała mnie grupka za mostem więc zostawiłem tą część na później myśląc że gra mnie poziomem trudności przed tym kierunkiem stopuje.

01.02.2014 18:59
11
odpowiedz
zanonimizowany973383
1
Junior

witam mam problem z misją/quest problemy z żywiołakami porozmawiałem z Levem i dalej pisze mi żeby dowiedziec sie czym sie zajmowały elfy moze mi ktos pomuc

02.02.2014 01:25
Xanas10
12
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Rozmawiasz z nim na dachu czy w pokoju wraz z Morganem? Jeśli w pokoju to musisz iść na dach tak jest to zaznaczone numerem 1 na mapce.

https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1386&PART=3100

02.02.2014 08:30
Vlad Tepes
13
odpowiedz
Vlad Tepes
79
Pretorianin

W poradniku jest napisane, że moc zwiększa obrażenia zadawane w walce wręcz oraz maksymalne zdrowie o 1 co punkt, a magia obrażenia od magii oraz maksymalną manę o 1 co punkt - a to nieprawda, przynajmniej w mojej wersji gry. Po podświetleniu w grze w/w atrybutów jest napisane, że wartości zwiększone są o 0, czy to może jest jakiś błąd?

02.02.2014 09:09
14
odpowiedz
zanonimizowany973383
1
Junior

Xanas10 rozmawiam z nim na dachu i pisze mi żebym sie dowiedział czym zajmowały sie elfy i nie moge z nim poleciec do kuźni

02.02.2014 09:25
15
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

To jeden z bugów w grze. Da się to obejść chyba tylko edytując jeden z plików w grze.

02.02.2014 09:27
16
odpowiedz
zanonimizowany973383
1
Junior

a wie ktos co to z plik

02.02.2014 09:36
17
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Kopiując z sąsiedniego wątku:

tam gdzie masz zainstalowna gre Might and Magic X Legacy\Might and Magic X Legacy_Data\StreamingAssets\Dialog
plik levdialog.xml otworzcie go znajdzcie 4 takie linijki i usuncie je
<condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" />

02.02.2014 10:11
18
odpowiedz
zanonimizowany973383
1
Junior

gra idzie ale w chyba seve/y poszły sie rypac

02.02.2014 11:58
19
odpowiedz
pletwiarz
1
Junior

Mam pytanie w zadaniu polowanie na Montbarda dostalem sie do 3 poziomu zaginionego miasta mam klucz a nie moge otwozyc drzwi, wie ktos czy to moze jakis bug jest ?

02.02.2014 12:43
Xanas10
20
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Poradnik mówi że Montbard jest na drugim poziomie, a nie na trzecim. :). Jeśli się pomyliłeś to może masz nie ten klucz. Przeszukaj cały 2 poziom, a na pewno znajdziesz odpowiedni klucz

02.02.2014 13:13
😃
21
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

Siema W 3 rozdziale dostałem zad. "Klucz do kanałów" Mam znależć sposób na zdobycie klucza od kapitana czarnej straży Therona Jaki to sposób?? :D

02.02.2014 13:19
Xanas10
22
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

idziesz do dzielnicy Slumsy. tam odszukujesz tawernę, wchodzisz. Pijesz z Theronem, on ma słaba głowę, pada nieprzytomny, zabierasz klucz. :)

02.02.2014 13:24
23
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

dzięki stary:) A powiesz mi może dlaczego nie mogę otwierać ukrytych ścian z 2 wielkimi zębatkami

02.02.2014 15:34
24
odpowiedz
zanonimizowany668676
1
Junior

pomocy jakie jest chasło 2 poziomu do skała czszki

02.02.2014 15:36
25
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

hasło to "miecznik"

02.02.2014 17:16
26
odpowiedz
zanonimizowany668676
1
Junior

dzięki tak jak napisałeś chasło jest włściwe a propos a co do kolegi wyżej to trzeba mieć postać z wysoką mocą żeby otwierać przejścia typu zębatki i inne znaki na ścianach

02.02.2014 17:16
.:Jj:.
27
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

wiesio=> hasło pisze się przez samo "h".

02.02.2014 17:48
28
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

wszystkie inne otwieram tylko tych z 2 dużymi zębatkami nie mogę a co do mocy to krasnolud i ork maja po ok. 90

02.02.2014 17:55
Xanas10
29
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Z tego co ja wiem, to percepcja jest od zębatek.

02.02.2014 22:25
30
odpowiedz
Skejven23456
14
Legionista

Witam, mam problem, mianowicie w akcie pierwszym, po pokonaniu bandytów i Nag w Latarni, ide do Maximusa, ale misji nie mam. Wszystkie misje oprócz, prochów, miecza i złapaniu tych 3 typów ( 1 już jest) są zrobione, ale misji nadal nie mam, a w poradniku jak byk pisze iż po zrobieniu w kryjówce, i latarni questów, maximus będzie miał dla nas misje.

02.02.2014 22:32
Xanas10
31
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Po pokonaniu pająków, Nag w latarni, oraz Bandytów Maximus powinien dać ci zadanie Wyboista droga do Portmeyron. Może zapomniałeś zapalić światło w Latarni lub zabrać księgi u Rozbójników?

02.02.2014 22:45
32
odpowiedz
Skejven23456
14
Legionista

Nie mam go, i tak dałem księge, a nie moge wyjść z Latarni jak nie zapale światła, więc zrobiłem to. Jakieś inne pomysły?

03.02.2014 13:15
Salim
33
odpowiedz
Salim
54
Crom

Super ale jak zacząć drugi rozdział?? Jak się dostać do morskiej ostoi czy chociaż na dach Portmeyron!!!

03.02.2014 14:43
Xanas10
34
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Salim, drugi rozdział się zaczyna gdy kończysz misję "Wyboista droga... ". Wejście na dach jest na 3 piętrze i jest to pokazane w zadaniu "Kłopoty z Żywiołami"

03.02.2014 15:21
35
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

otwiera ktoś te kuferki z zagadkami? bo ja nie ogarniam na cały świat tylko 3 otworzyłem

03.02.2014 19:25
36
odpowiedz
zanonimizowany528762
44
Centurion

Kryształowy pająk - pokonałem go niewiarygodnie łatwo dzięki zaklęciu cyklon. Cyklon sam szuka wroga więc nie trzeba stać naprzeciw. Stałem po skosie, rzuciłem zaklęcie, po trzech turach znowu, aż do pokonania bydlaka. Jedyne obrażenia były po wejściu do komnaty. Pająk cały czas siedział w kącie i dążył do zwarcia reagował.

03.02.2014 19:26
37
odpowiedz
zanonimizowany528762
44
Centurion

Miało być nie dążył do zwarcia

03.02.2014 19:47
38
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

z tym pająkiem żaden problem najgorzej jest tam wejść bo do nas dość boleśnie strzela ale jak już wejdziemy do jego pokoju to praktycznie po walce bo śmiesznie małe obr. zadaje

03.02.2014 19:53
39
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

Xanas znalazłeś całą zakazaną sagę dla Umberto??

03.02.2014 20:28
Xanas10
40
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Jeszcze nie. Jak znajdę to na pewno sie tu pojawią lokacje z mapkami jak do Obelisków.

04.02.2014 07:34
41
odpowiedz
szpieg65
1
Junior

A czy ktoś wie jak dostać się do Sudgerdu?

04.02.2014 09:59
42
odpowiedz
Kryptolog
3
Junior

@szpieg65 Po wyjściu z morskiej przystani musisz iść od razu w prawo przez wodę i potem przez teleporty. Niezbędne będzie błogosławieństwo wody i powietrza. Po drodze będzie sporo żywiołaków ognia, cyklopów i gryfów.
Mi kryształowy pająk też nie sprawił problemów. Ja rzuciłem 2 zaklęcia odporności na dane szkoły magii i tarczę i dopiero w 3 turze dostałem śmieszne obrażenia. Problemem było raczej to że pająk nie chciał wyjść z legowiska i trzeba było tam wejść.
Szkoda, że gra nie jest już wyzwaniem po około 25 lvlu lub nawet wcześniej.
Ciekawy jestem czy ktoś używa łuczników / kuszników ? Śmieszny dmg mają i żałuję że 1 postaci rozwinąłem tą umiejętność bardziej niż pozostałym dając tylko po 1 pkt.
Co do zagadek to naprawdę sporej liczby z nich nie potrafiłem rozszyfrować, ale nie chciałem zostawiać skrzyń zamkniętych za sobą więc w pliku loca.xml znajdziecie wszystkie odpowiedzi na zagadki :)

04.02.2014 15:24
43
odpowiedz
zonky
1
Junior

Ja mam taki problem, przy zadaniu z kluczem w karthalu.
Pije z tym Theronem juz kolejną kolejkę (nie wiem czy wystarczajaco, bo to chyba nie dziala jak najtrudniejsze sekrety, ze sie klika 2min i sie wkoncu otworzy) i nic, nie chce sie upic, tylko rozmowa wraca do wyboru osoby z grupy. cos tam bredzi "ze sie nie nadaje do picia" :)

04.02.2014 15:33
44
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

być może odpowiednia statystyka jest potrzebna do picia z Theronem ja wybrałem krasnoluda z dość dużą Mocą i Witalnoscią

04.02.2014 15:42
45
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Ja wybrałem postać z żywotnością ok 90 i zadziałało za pierwszym razem.

04.02.2014 15:42
Xanas10
46
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Wybrana postać musi mieć minimum 20 w Witalności . tak jest w plikach gry

04.02.2014 16:12
47
odpowiedz
zonky
1
Junior

Podzialalo, dzieki panowie.

04.02.2014 17:24
48
odpowiedz
askorek
3
Junior

jak mam wejść do zatopionego statku jak nie mam błogosławieństwa shalassa????!!

04.02.2014 18:38
49
odpowiedz
zanonimizowany497523
4
Junior

do KORZENI potrzebna MOC
do ZĘBATEK -PRZEZNACZENIE
do KOŁA - MAGIA

04.02.2014 20:52
50
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

To teraz ja mam pytanie...

Muszę zdobyć shard of light na quest kużni bohaterów. Podobno jest w posiadłości Falgara. Jak dostać się na poziom drugi? Poradnik o tym nie mówi... Na poziomie pierwszym są dwie dźwignie, pootwierałem wszystkie drzwi z wyjątkiem tych prowadzących na poziom 2 :(

04.02.2014 20:58
51
odpowiedz
Kryptolog
3
Junior

@askorek - sam sobie odpowiedziałeś.
@Logan - dźwignie są 3 o ile dobrze pamiętam. Ostatnia jest przy zejściu do kanałów. Trzeba znaleźć kombinację 3 dźwigni żeby otworzyć drzwi (ja jej już nie pamiętam).

04.02.2014 21:02
52
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Ok, już znalazłem, dzięki.

04.02.2014 23:07
Xanas10
53
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Logan, z tego co pamiętam to do drzwi był złoty klucz ze skrzyni tak?

04.02.2014 23:14
54
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Tak, a po drodze do skrzyni kombinacja trzech dźwigni.

05.02.2014 14:14
55
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

A ja mam takie pytanie. Jakie macie pomysly na druzyne bo ja sie zdecydowalem na 3 magow + tancerz ostrzy i gram na poziomie trudnym. To bylaby ciekawa dyskusja o taktyce. Jak np. podchodzicie do sytuacji kiedy atakuja was jednoczesnie z 3 stron? Jest tak na 2 poziomie w zaginionym miescie. Jaki pomysly pokonania kreatur w jaskiniach albo tych dysponujacych regenracja a dopornych na czary ziemi (na trucizne).

05.02.2014 14:20
56
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

W poradniku piszecie zeby pieniadze wydawac na mikstury. Ale na poziomie trudnym mikstury nie sa wcale takie tanie. Kilka walk i mozna sie pozbyc calego zapasu nie mowiac o pieniadzach. Moze inaczej jest na latwym. Na razie zaoszczedzielm troche bez kupowania zadnej ale widze ze czasem many brakuje - jak sobie z tym radzicie?

05.02.2014 14:26
57
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Aha musicie koniecznie zmodyfikowac pordnik bo tam sa nieaktualne dane. Grajac na trudnym nie ma zwiekszenia zycia i many poprzez zwiekszanie mocy i magii. Kransnoludy maja o 1 punkt zycia na poziom wiecej a nie 2, kazdy punkt witalnosci daje 3 punkty zycia, a kazdy ducha 3 many. Jesli to nie sa dane z bety to znaczy ze roznica miedzy obydwoma poziomami trudnosci jest kolosalna! Sa to dwie zupelnie rozne gry. No bo jak porownac postac np. z +40 punktami witalnosci. Jedna dostala tutaj +120 punktow zycia, krasnolud +160 a wg. poradnika powinno (a moze jest) +280 punktow zycia!

05.02.2014 14:29
58
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Nie wiem czemu komentarz zniknal. Chodzi mi o aktualizacje poradnika. W mojej grze (poziom wojownik) moc i magia nie dodaja punktow zycia/many a za punkty witalnosci i ducha dostaje sie po 3 odpowiednie punkty a nie po 7! To samo przy tworzeniu postaci, ludzie maja +4 dodatkowe punkty umiejetnosci a nie 8.

05.02.2014 14:43
59
odpowiedz
Kryptolog
3
Junior

@up ja też dostawałem po 3 pkt, a nie 7 jak jest napisane. Mimo to jak napisałeś złota miałem na końcu gry > 500 tys. Ja mogę polecić od siebie inwestowanie w sztylety do poziomu arcymistrza (moc + szansa na traf. krytyczne) + przedmioty na odbicie obrażeń jak i dodatkowe ataki z przedmiotów. Taka postać zabija szybko większość wrogów. do tego mag z magią pierwotną i wzmacniaczami magii i wali kryty po 1,1k.

05.02.2014 16:00
60
odpowiedz
zanonimizowany974365
1
Junior

Witam. mam male pytanko bo mam problem z uzyskaniem poziomu arcymistrza topora i byzdyganu. wyskakuje mi komentarz ze moja postac wymaga awansu do otrzymania tego tytulu. Wszystkie punkty mam przydzielone na max. Z gory dziekuje za pomoc

05.02.2014 16:04
61
odpowiedz
askorek
3
Junior

Od jakiej ilości przeznaczenia można otwierać zebatki? Wie ktoś jak włożyć ten dysk do posągu w przekletych ruinach? Wydaje mi się ze trzeba pierw zebrac zakrwawione list, ale znalazłem tylko 3, wydaje mi sie ze 4 jest za ukrytą ścianą, ale nie moge otworzyć bo jest zębatka a nikt w mojej druzynie nie ma wystarczajaco przeznaczenia

05.02.2014 16:43
62
odpowiedz
Kryptolog
3
Junior

Z tego co pamiętam to 4 są na ziemi. Przeszukaj wszystko jeszcze raz (poobracaj się w miejscu a nie tylko ruszaj do przodu)

05.02.2014 17:07
Xanas10
63
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Kuna, dzięki za spostrzeżenia. Akurat pierwsze rozdziały jak i 1 akt był tworzony w oparciu o wersję early i na pewno do końca tygodnia zostanie to poprawione.

05.02.2014 20:12
64
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

mmag musisz wykonać promocje danej klasy żeby mieć arcymistrza... zapewne masz orka barbarzyńce z buzdyganem więc musisz przekształcić go w orka podżegacza wojny to samo z innymi klasami

05.02.2014 20:18
65
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

askorek ja miałem 30 przez. ale miałem też najemnika Bonesa z Grani który zwiększa szanse na rozbrojenie o 25% a co do dysku to ja miałem cały dysk i wszystkie zakrwawione strony ale nie było opcji interakcji z ołtarzem bo to jest chyba jedna z misji na promotora

05.02.2014 23:42
66
odpowiedz
zanonimizowany974365
1
Junior

DigerS serdeczne dzieki za wskazowke moze w koncu rusze do przodu:) no i moj biedny krasnal z toporem:)

06.02.2014 20:57
Mr.Kalgan
67
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

W poradniku rozdział "Wyboista droga do Portmeyron"
W opisie pierwszego poziomu czytam - "mając miecz, możesz wrócić do latarni i oddać go prawowitemu właścicielowi" szkopuł w tym, że w opisanym miejscu nie znalazłem żadnego miecza.
Na tym samym poziomie na mapce poziomu prawa strona zaznaczono sekretne pomieszczenie (pierwsze od góry). W żaden sposób nie mogę się tam dostać. Drzwi nie istnieją, na ścianie nie ma znacznika (a jedna z postaci ma percepcje powyżej 20 ponadto używam czaru ujawnienia sekretów). Na zagranicznych forach w solucjach także o tym, jak i o mieczu nic nie ma - ale zagraniczne solucje są znacznie uboższe na razie od naszej, czas niestety jak zwykle to zmieni.

06.02.2014 21:08
68
odpowiedz
zanonimizowany974756
1
Junior

Witam,
Mam problem z uzyskaniem zadania od Maximusa "wyboista droga do Portmeyron". Załatwiłem bandytów i nagi w latarni, odhaczyło mi zadania jako wykonane, ale kiedy wróciłem do Maximusa nie dostałem opcji dialogowej z nowym zadaniem.
Czy ktoś podpowie mi jak rozwiązać problem?

06.02.2014 21:58
Xanas10
69
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Mr.Kalgan dzięki za spostrzeżenie. Tego zdania o mieczu nie powinno tam być musiał się niefortunnie przekopiować z zadania "Miecz łowcy Nagród". Co do tego pomieszczenia to jest on dostępny tylko od drugiej strony. W akcie 2 będziesz mógł zejść do lokacji "Zapomniane Miasto" i tam z poziomu 4 jest wejście do zamku, do tego pomieszczenia. Jest ono zrobione na potrzeby zadania : "Zakazana Saga" która tez pojawi sie jutro.

07.02.2014 13:04
70
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Uwaga! Odkryłem jak można zamienić kolejność postaci w drużynie gracza. Otóż po otworzeniu menu przedmiotów, ksiązki czy umiejętności można za pomocą myszki przesuwać obrazki graczy na taką kolejność jaka nam odpowiada :)

07.02.2014 13:18
71
odpowiedz
zanonimizowany974756
1
Junior

Skejven23456
Widziałem w postach, że miałeś podobny problem, co ja (brak zadania "wyboista droga..."od Maximusa pomimo ukończenia obu wymaganych zadań). Poradziłeś sobie z tym jakoś? Ewentualnie ponawiam prośbę do wszystkich o pomoc w znalezieniu rozwiązania

07.02.2014 13:59
Xanas10
72
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Wydaje mi sie że to bład gry. Ja czegoś takiego nie miałem .Zabrałem książkę u rozbójników, włączyłem latarnię i już miałem. 5 razy przechodziłem 1 akt i wszystko było dobrze. Może próba reinstallu, albo napisanie do supportu jak to naprawić?

07.02.2014 15:16
73
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Rozwiazanie braku misji moze byc takie, iz fabula nie idzie dalej poniewaz jej elementem jest wykonanie misji dla kaplanki ze swiatyni z Sorpigalu. Pierwszy raz jak gralem to po pokonaniu bandytow caly dungeon byl pusty a sekrety odkrywalem dzieki magii ciemnosci. Potem wzielem te misje (jest elementem glownego watku?) i poszedlem do konca i mimo ze ksiegi juz nie bylo musialem kliknac na piedestale wtedy bylo ok. Najgorzej jednak bylo z odchaczeniem opcji lotu do Kuzni. Meczyle sie z tym troche a potem sie okazlo ze to glupie zabezpieczenie gry. Zeby opcja byla aktywna musi byc Uplay w trybie online. Dziala w Polskiej wersji jezykowej.

07.02.2014 15:19
74
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Zwroccie uwage na to ze w niektorych sklepikach/swiatyniach/u kupcow znajduje sie kilka postaci. Przelaczacie sie miedzy nimi klikajac portrety u gory ekranu. Np. misje zabrania ksiegi u zbojcow daje kaplanka ale ta druga z Sorpigalu a nie pierwsza. Pisze bo dosc latwo przeoczyc jak sie gra niedlugo. Poniewaz ork polecal wykonanie zadanai dla kaplanki wydaje mi sie ze stanowi ona jednak element watku glownego.

07.02.2014 15:22
Xanas10
75
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Ja zrobisz tylko latarnię morską i wrócisz do orka to ci powie że przed wyruszeniem dalej musisz pomóc kapłance bo ona potrzebuje pomocy. Bez zrobienia tych dwóch questów: "Ciemność w latarni" i "Rozbójnicy" nie ruszysz dalej.

07.02.2014 17:08
76
odpowiedz
zanonimizowany974756
1
Junior

Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję jeszcze raz zagrać. Może tym razem będzie już ok.

07.02.2014 21:36
Mr.Kalgan
77
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Nic w tym poradniku o małych podziemiach. OK cyklop czy smok cienia - fajne skrzynki z reliktami w I akcie, ale już Przeklęte Ruiny zasługują na jakąś wzmiankę, zwłaszcza, że jak pisze Diablo wlezie się gdzieś poza kolejnością i można nie ukończyć gry, przynajmniej dobrze jest widzieć, czy nie narusza się owego sztywnego skryptu klepiąc widma czy Ghule.

07.02.2014 21:51
Xanas10
78
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Kalgan każdy Dungeon ma swoją funkcję w tej grze. Przeklęte Ruiny są lokacja dla prestiżu Paladyna i własnie w tym queście są opisane. Więc zanim powiesz że czegoś nie ma proszę o przeczytanie całości. :)

tak samo co do nie ukończenia gry. Przeszedłem kilka rzeczy nie w kolejności i nie miałem żadnych problemów z jej ukończeniem.

08.02.2014 03:49
79
odpowiedz
zanonimizowany973540
1
Legionista

ja też nie miałem żadnych problemów a ukończyłem grę 2 razy i przechodziłem lokacje w różnej kolejności

08.02.2014 07:36
80
odpowiedz
zanonimizowany809
160
Legend

Może to niewłaściwy wątek ale prosze o szczerą opinię fanów M&M. Czy warto poświecić na to pieniądze, lub co gorsza czas? Jest to warte zachodu, czy lepiej odpuścić?

08.02.2014 11:44
81
odpowiedz
zanonimizowany973493
1
Junior

prosze pomocy mam 2 ulepszenia arcy mistrz magi ognia i arcy mistrz magi swiatla swiatla jest u ORNY ognia u ERIKI nie moge zaakceptowac tego poniewasz napis jest przezroczysty podobnie jak z lotem do kuzni trzeba bylo usunac 4 linki i dzialalo a tu nie wiem co zrobic pomozcie prosze

08.02.2014 12:11
Mr.Kalgan
82
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Xanas10

No dobrze, a zatem jak wyczyściłem w pierwszym akcie smoka ciemności, cyklopa tudzież jakieś okropne monstrum w tych ruinach to już nie zrobię promocji ? Wolałbym to wiedzieć bo jestem w 1/3 gry i mogę zacząć od początku.

Vader

Nie jestem w stanie wysoko ocenić tej gry, czekałem na cos zupełnie innego i to przez wiele, wiele lat. Niemniej zakupu nie żałuje.
To tak jakby Martin zamiast kolejnego tomu Pieśni Lodu wydał zbiór opowiadań o mitologii żelaznych wysp w dodatku ze staroangielskim zaśpiewem.

08.02.2014 12:43
83
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Kalgan - całkiem możliwe, na pewno jest tak w przypadku shield guarda i zabicia cyklopa. Szkoda że poradnik udaje że ta gra jest pozbawiona bugów, informacje o nich zaoszczędziłyby sporo czasu...

08.02.2014 13:20
Xanas10
84
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Logan, napisalbym o bugach gdybym się na takie natknął. Jako że się nie natknąłem to nie napisałem. W promocji na paladyna nie masz w zadaniach zabijać nic. Masz tylko znaleźć 3 fragmenty dysku, a potem 4 kartki. Jak wybijesz pierw moby to nic sie nie stanie,
Ja nie przechodziłem z poradnikiem i żadnego buga z przejściem żadnego questa nie miałem. :).

gumkin, co do grzebania w plikach nie wiem. A masz klasy prestiżowe zrobione u tych postaci?

08.02.2014 13:28
Mr.Kalgan
85
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Xanas10

No dobrze, to jak zabiłem cyklopa, to da radę uratować krasnoludy z jego menu ?

08.02.2014 13:44
Xanas10
86
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Kalgan jeśli jest tam w misji podpunkt: "Zabij Davrosa" to pewnie nie. Ale z takimi pretensjami to na stronę ubisoftu ponieważ jestem pewien że poprawią wszystkie bugi za jakiś czas. Ja jedyne bugi na jakie sie natknąłem że facet mi mówił że uczy eksperta a czył mistrzostwa ;p

08.02.2014 13:45
DiabloManiak
87
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Kalgan - są dwa rodzaje jaskiń :)
niebezpieczne - te możesz czyścić do skutku bez szans na zwalenie czegokolwiek
i imienne - te są powiązane z questami

a loch cyklopa od questu jest późno - dopiero jak masz możliwość przechodzenia przez portale

08.02.2014 15:00
88
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Xanas - ale nawet zakładając że faktycznie nie trafiłeś na żadne bugi to chociażby czytając ten wątek wiesz że istnieją. Czy w takiej sytuacji wspomnisz coś o nich w poradniku żeby gracze się nie męczyli? Czy może GOL na to nie pozwala?

08.02.2014 16:38
89
odpowiedz
Skejven23456
14
Legionista

Gromopierd (ten nick xd) Właśnie nie, ciągle mam to samo. Sprawdziłem nawet, poszedłem do obu wcześniejszych lokacji, wyszytko zrobione. Nawet zagrałem od nowa, też to samo.... Poprostu niewiem. Mam nadzieje że ktoś pomoże i te 100zł nie pójdzie w piach.

08.02.2014 21:05
90
odpowiedz
zanonimizowany974756
1
Junior

Skejven23456 i CAŁA RESZTA co mi pomagała.
W kwestii zadania od Maximusa. Wczoraj grałem od początku i zrobiłem wszystko tak samo jak poprzednio. Tym razem zadanie mi się pojawiło. Myślę, że był to jakiś bug w grze lub jakiś drobny, trudny do ocenienia detal w grze, który decyduje, że może się coś takiego pojawić (kolejność różnych zadań pobocznych?). Co do pytania o to czy warto kupić tą grę...Osobiście jestem fanem tego typu gier, więc M&MX podoba mi się mimo to, że z gry wywala mnie średnio raz na godzinę. Robię częściej "sejwy" i czekam na łatki. Pozdrawiam

08.02.2014 22:00
91
odpowiedz
lechu1818tesak
1
Junior

Mam pytanko , przeszedłem misje kłopoty z żywiołami polazlem do zamku do tego ważniaka dał mi misje Poszukiwanie Kilbura o chyba piracki rozejm. Chyba powinienem sie udac do morskiej przystani ale na moscie stoi ten ludek imperialny gwardzista i mówi ze droga zamknieta i ze nie przejde ze wogole ze nie da rady nic zrobi z tym bo jeszcze sprzataja ;( co robic dalej ??

08.02.2014 22:30
Xanas10
92
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Według tego co mówią ludzie to możesz pojechać fast travelem z Sorpigalu bo to podobno bug gry który niektórzy maja, inni nie. Normalnie to koleżka z mostu powinien zniknąć

08.02.2014 23:45
93
odpowiedz
zanonimizowany975256
1
Junior

Ktoś wie może jak rozwiązać problem z questem na Strażnika Tarczy? Jaskinie cyklopa wyczyściłem jeszcze przed pobraniem tego q, teraz jaskinia jest czysta i nie można ukończyć zadania.

09.02.2014 02:09
👍
94
odpowiedz
zanonimizowany973493
1
Junior

Dzieki Xanas za rade

09.02.2014 09:22
95
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Mazi88 - to jest właśnie kolejny bug, niestety nie ukończysz już tego questu, musiałbyś zaczynać grę od nowa.

09.02.2014 10:14
Vlad Tepes
96
odpowiedz
Vlad Tepes
79
Pretorianin

W poradniku jest napisane, że siarkę ("Klątwa") można kupić u alchemika w Morskiej Ostoi, ale nie ma on jej w swojej ofercie, przynajmniej u mnie...

09.02.2014 10:36
97
odpowiedz
Kirtas
1
Junior

O co chodzi z tymi aniołkami, jak sie kolo nich przechodzi to się świecą.
Mam nadzieję że to jakiś alternatywny sposób na pokonanie mamucha bo ja ni w ząb go nie mogę tknąć

09.02.2014 11:04
Xanas10
98
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Kirtas nie, to jest potrzebne do odpalenia latarni po walce. Do walki to nic nie ma.

Vlad alchemik (ten krasnolud co jest mistrzem kuszy) powinien ci dać nową opcje dialogową. Nie będzie tego w zakładce: "handluj"

09.02.2014 15:09
99
odpowiedz
tomzkat
102
Konsul

wyobrazcie sobie że pokonałem smoka , cyklopa i te widma a w zadaniu "polowanie na monthbarda" nie potrafie przejść takiego momentu gdzie otwieram drzwi i wychodzi pełno komendantów straży i mnichów , masakra zawsze mnie rozwalą jest ich za dużo -mam 17 poziom .pozostało czekać na trailer lub cheaty Gra ma zle dostosowane poziomy trudności

09.02.2014 15:13
Xanas10
100
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Stań w przejściu tak by atakowali cie tylko z dwóch stron i odpalaj cały czas regenke, wojownikami zabijaj magów, magami wojowników i powinno pójść bez problemu.

09.02.2014 15:49
Mr.Kalgan
101
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Kirtas

Nie czekaj, aż Mamusi podejdzie o Ciebie, ale podejdź do niego. Następnie tak manewruj, aby nigdy atak przeciwnika nie wypadł, kiedy za plecami masz krawędź, giniesz nie od ciosu, ale od tego, że strącił Cię z latarni.
Ja pokonałem go na 7 poziomie (po bandytach i niestety, cyklopie)

10.02.2014 01:34
OldDorsaj
102
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

a ja nie zabiłem ani cyklopa ani smoka,zrobiłem pomniejsze i podstawowe questy:rozbójnicy,latarnia,zamek.Na szczycie zamku stoi gostek z gryfem,który mówi mi że jak będę gotowy to możemy lecieć,ale kwestia potwierdzająca to jest szara,nieaktywna,na moście stoi gwardzista,który mówi że niestety po napadzie na kupców droga musi być uprzątnięta,na przystani do statku wsiąść nie można bo jest zakaz podróży,to samo w stajni Sorpigal,zakaz podróżowania,przy latarni pisze że muszę mieć błogosławieństwo Shalassy żeby przejść,to samo kawałek dalej w kniei przy kryjówce rozbójników-nie mam pojęcia co dalej,jak się wydostać z pierwszych lokacji.Do tego momentu nie miałem żadnych błędów w grze

10.02.2014 01:38
DiabloManiak
103
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

OldDorsaj - masz buga -
Dla wszystkich z problemem wejscia do kuzni przeznaczenia
tam gdzie masz zainstalowna gre Might and Magic X Legacy\Might and Magic X Legacy_Data\StreamingAssets\Dialog
plik levdialog.xml otworzcie go znajdzcie 4 takie linijki i usuncie je
<condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" />
Dziala jak ktoś niewiem czym ten plik otworzyc polecam notepad++

jak później nie zniknie ten strażnik z mostu do 2 miasta będziesz się mógł dostać tylko powozem (drzwi za końmi w Sorpigal dlatego zostaw sobie w zapasie kilkaset sztuk złota) :)

10.02.2014 08:23
104
odpowiedz
kkmirek
2
Junior

Pomoże ktoś - utknąłem w 2 poziomie zapomnianego miasta. Wyczyściłem prawie wszystko dostępne (z wyjątkiem zejścia do poziomu chyba 4 - to najniżej położone) i mam dwoje zamkniętych drzwi - te przy zejściu do poziomu 4 i te najważniejsze - w centrum - żebby przejść dalej. Wszystkie kostki odwiedziłem - tak jak na mapce - wszystkie skrzynki otworzyłem - i jak napisałem wcześniej pozostała do ubicia grupka (2 szkielety - 2 strażnicy i dwaj magowie) - poza tym wszystko wyczyszczone. A po prawej stronie mi pisze tylko że mam jakiś srebrny klucz - którym ani jednych - ani drugich nie mogę otworzyć.

10.02.2014 08:56
OldDorsaj
105
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

DiabloManiak--->wczoraj w nocy znalazłem to na innym forum.Niestety u mnie to nie działa.Tak jak u niektórych gra po uruchomieniu jest totalnie skaszaniona,próbowałem kasować,zmieniać DISABLE na ENABLE-zawsze to samo.Jedynie po wpisaniu zamiast DISABLED-HIDDEN,wtedy gra jest OK,ale kwestia po prostu znika.Może jest jakaś komenda Która to odblokowuje,ale nic na ten temat nie znalazłem.

10.02.2014 11:27
Xanas10
106
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

kkmirek, sam sobie odpowiedziałeś. Jak pokonasz tych co pojawiają się 2 magów, 2 strażników i 2 łuczników (koło jednego z wyjść) i tam będzie skrzynka za 2 strażnikami. W tej skrzynce znajdziesz klucz do montbarda

10.02.2014 12:10
107
odpowiedz
kkmirek
2
Junior

Dzięki za odpowiedź.

PS. Gram w polską wersję gry to droższe wydanie i na początek takie 3 uwagi do poradnika:
1. Mając maga i ekspercki poziom magii ognia i ziemi nie jestem w stanie przesunąć ani unieruchomić tych tzw dużych potworków (więc ani cyklopa - ani minotaura - ani smoka cienia których do tej pory spotkałem).
2. Mistrz magii ognia znajduje się jeszcze w Morskiej ostoi - chyba slamsy - czy coś podobnie.
3. Przy grze na łatwiejszym poziomie - za punkt witalności dostaję 3 pkt HP - z przerażeniem więc myślę o przeciwnikach co zadają po 300 obrażeń obszarowo - bo magowie popadają jak muchy - a tylko oni raczej dobrze leczą współtowarzyszy. Nawet nie chcę myśleć co będzie na wysokim poziomie trudności.

10.02.2014 12:29
Mr.Kalgan
108
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

A po co masz ich przesuwać czy unieruchamiać, zanim dojdą do ciebie to padną. Zauważ, ze pierwsza zadaje cios postać podświetlona, zatem wchodź do jaskini MAGIEM.

10.02.2014 13:19
109
odpowiedz
kkmirek
2
Junior

Momentami to czytam te wiadomości jak by były o innej grze. Na 15 poziomie próbowałem powalczyć z cyklopem. Mam w dróżynie 3 magów i elfa łucznika (myślałem że percepcja i przeznaczenie z pułapkami i tajnymi skrytkami pomogą). Elf z łukiem ekspert z 15 biegłośi daje cyklopowi po 20 - 25 obrażeń. Mag ludzki - prawie bez wartości na razie - zainwestowałem w magię pierwotną i wzmacniacz po 15 - i medytację ekspert (podobno to się ma sprawdzać na wysokich poziomach - ale na razie to porażka. krasnolud - mistrz magi ognia i ekspert światła - ogniem daje po nawet 100 obrażeń - ale 2 razy - bo potem już tylko ta zbroja z światła żeby wogóle atak przeżyła drużyna. Ork mag daje ziemią lub wodą po ok 50 - 70 obrażeń - ale tylko 2 razy - bo potem - regeneracja - ale w następnej rundzie ponownie - bo sama regeneracja (15 w magii zieni - ekspert) to za mało do odnowy HP. Cyklop po 2 rundach jest koło mnie tracąc ok no w porywie z 400 HP. A jak jest koło mnie - jeśli mag i ork nie leczą i zabezpieczają - to w 1 - 2 rundy po mnie - a jak leczą - to może z 4 - 5 rund. A cyklop ma jeszcze z 2/3 HP. I wszystko to na tym łatwiejszym poziomie. Witalnoąć mam u magów na 12 - a magię i ducha na 30. Nawet jak dam więcej w witalność np z 10 punktów - to tylko 30 HP więcej - praktycznie to nic nie zmienia.

10.02.2014 13:41
Kyahn
110
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Gra jest źle zbalansowana i tyle. Broń dystansowa jest totalnie bezużyteczna, tak samo jak postacie tankujące.
Ja mam obecnie bodajże 27lvl i gra jest już bardzo łatwa (poziom warrior). Najgorzej było właśnie w okolicach lvl 15.
To co robi mój Blade Master to jest rzeź, a to co robi mój Paladyn to jest nieporozumienie, jest po prostu beznadziejny, nie wiem może od razu trzeba było go rozwijać w magii światła, a nie walce wręcz bo do tej się nie nadaje. Czary jak regeneration, święta zbroja, czy jak jej tam, liquid membrane są przegięte jeśli chodzi o defensywę, bardzo przydatne są czary sleep i purge z dark magic.
Jakbym miał robić nową drużynę to na pewno byłoby to 2x Bladedancer (chociaż ponoć Scout rozwinięty w Axe/DW też robi niesamowity dmg) + 1x Mage (Air(GM)+Water(M)+Dark(E)+Primordial(E))+ 1x Runepriest (Light(GM) + Earth(GM) + może Fire (M)).

10.02.2014 13:50
Soulcatcher
😃
111
odpowiedz
Soulcatcher
268
Dragons Dogma 2

Premium VIP

Tak Blade Master jest naprawdę uber, jeszcze mu dałem dwa miecze z efektem na kilku przeciwników i w zasadzei sam może walczyć, bo wszystkich zabija.

10.02.2014 13:57
112
odpowiedz
kkmirek
2
Junior

A czy ktoś kto rozwinął na AM magię pierwotną - jakie z niej kożyści mogą być ? Bo do poziomu experta to porażka.

10.02.2014 14:01
DiabloManiak
113
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Olddorsaj - chwytaj http://przeklej.org/file/ASx3RB/LevDialog.xml

i wrzuć to w Might and Magic X Legacy\Might and Magic X Legacy_Data\StreamingAssets\Dialog

10.02.2014 14:50
Xanas10
114
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

U mnie nie było źle. Jak grałem 1 raz to pierw moim najlepszy dmgerem był kapłan run na magi ognia, a tankiem najemnik na miecz i tarcze. Potem większy dmg robił grasant na włócznie i o dziwo tank. W pewnym momencie na 20 lvlu tank sam wysolował mi smoka cienia w jaskini (miałem relikty z uplaya). I w pewnym momencie to on był moim głównym tankiem i dmgerem bo nigdy nie chybiał, a z kryta walił po 150+.
Na około 30 poziomie na dmegerów wyszedł znów kapłan run( runa ognia overpower) i grasant co walił krytyki po 200+. Ogólnie rozbiłem to tak by od leczenia był tylko Druid wiec reszta tłukła Druid walił regeneracje i harmonię na przemian.

kkmirek z tego co zauważyłem to chyba najprzydatniejszymi szkołami jest światła, ognia i ziemi. No ale to moje zdanie. W grze miałem cięższe i lżejsze momenty, ale nigdy nie miałem tak ze nie mogłem przejść głównej fabuły.

10.02.2014 15:06
115
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Moim zdaniem na każdy problem jest pomysl. Pamietam ze pokonywałem cyklopa i smoka rozwijając maga ciemności i uzywajac czaru uśpienie pod koniec tury. Potem miałem problemy z atakującymi z roznych stron przeciwnikami to się nauczyłem zajmować pozycje taktyczna a nawet pewnym kosztem ustawiac przeciwnikow (odrzucenie, zamrozenie). Kolejnym stopniem trudności były kreatury z regeneracja. I tu w końcu sobie poradzielem uzywajac "ciemnej reki" - czar ze szkoły magii ciemności. Tutaj po prostu trzeba myslec i to daje satysfakcje. Nic np. nie piszecie o szkole magii powietrza. Na początku slaba (mag uzywal ognia) ale potem x X pioruny na X przeciwnikow (im więcej tym lepszy damage). To można było przewidzieć czytają opisy czarow. Bardzo ważne jest w tej grze blokowanie. Praktycznie kazda postac może taka umiejetnosc posiadac. Znaczaco obniza to damage.

10.02.2014 15:14
116
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Druzyna to - 1(Krasnolud Mag&Wojownik) 2 (Mistrz Ostrzy) 3 (Szamanka) 4 (Mag) . Jest to trudna na początku ale druzyna uniwersalna dajaca możliwość wyszkolenie postaci we wszystkich szkołach magii na arcymistrza o co mi chodzilo. 1 nie daje dużego damage ale dużo leczy, wskrzesza 2 korzysta z dwóch mieczy z efektami na grupe 3 daje protekcje i ma b. dobra bron dwureczna artefakt 4 obecnie czary wiatru, uzdrawianie swiatla oraz super sztylet z podwojnym atakiem, do tego artefaktyczne zbroje tak rozlozene ze praktycznie kazda postac ma po 30 obrony i co najmniej 30-40 uniki oraz protekcje od efektow w naszyjnikach lub artefaktach, przed kazda walka rzuczamy protekcje, skore używam efektow obniżenia zbroi, zatrucia, zmiejszania liczby atakow (czary wody - szamanka). Mysle ze wlasnie na tym ta gra polega. Można sobie czytac w okienku w lewym gornym rogu jak postacie zadaja obrażenia. Aha - można wybierac kogo się atakuje naprzeciwko klikając na stworka - odkryłem niedawno :)

10.02.2014 15:46
OldDorsaj
117
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

DiabloManiak----->działa,wielkie dzięki,potem sprawdzę co robiłem źle,bo kasowałem te 4 linijki tak jak kazali,potem razem ze znakami w których było to zawarte i zawsze kaszana potem-w każdym razie to od Ciebie działa-mam nadzieję,że też można będzie się pozbyć tego gostka na moście później

10.02.2014 15:57
DiabloManiak
118
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

OldDorsaj - u mnie nie zniknął ale od czego są powozy ;-)
Grasz jeszcze w l2? :)

10.02.2014 15:57
119
odpowiedz
Sayeer
9
Legionista

Bosa na latarni morskiej, łatwo pokonać ustawiając się plecami do kolumny, wtedy nas nie strąci z wieży. U mnie drużyna wygląda tak i większych trudności nie mam.
1. Krasnolud (ciężka zbroja, topór, tarcza) rozwijam Witalność i Moc
2. Elf (dwa miecze, średni pancerz) rozwijam Moc
3. Ork (dwuręczna maczuga, średni pancerz) rozwijam Moc
4. Człowiek Mag (wszystkie szkoły magii po jednym punkcie, w dalszej perspektywie do arcymistrza Magie Powietrza) rozwijam Duch i Magia.

Krasnolud często bierze na siebie większość obrażeń (używa Wyzwanie), Elf i Ork mają zadanie ofensywne, a Mag w zależności od sytuacji używa Regeneracji, Niebiańskiej Zbroi, bądź zaklęcia ofensywnego pod konkretnego przeciwnika.

10.02.2014 18:22
Xanas10
120
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Sayeer, a mnie strącił mimo iż miałem za plecami kolumnę. Po prostu przesunął mnie w bok xd

10.02.2014 19:29
121
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Jeśli kasujecie cos w plikach to nie ma się co dziwic ze potem gra się krzaczy. Trzeba to robic z uwaga. Jak już pisałem podświetlenie opcji jest kwestia zabezpieczenia gry i trzeba być online w uplau w tym momencie. Niebianska zbroja w walcez głodnymi ghoulami niewiele daje gdyż potrafią oni zabic od razu, dlatego polecam inna taktykę. Rozumiem ze gracie na latwym w takim razie moje uwagi sa nieadekwatne. Na latwym można grac byle jak i tak się ukończy gre.

10.02.2014 21:03
Mr.Kalgan
122
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Momentami to czytam te wiadomości jak by były o innej grze

Ja też nadziwić się nie mogę.
Gram drużyną : Paladyn rozwijany do walki wręcz + światło, Duelist, wiadomo, Człowiek Mag - ładuję głównie w ogień i Druid.
Cyklopa i Smoka Cienia zczyściłem na 6 poziomie !!!! Potwory dochodzą co najmniej 4 rundy (może i więcej) Mag ognia zadający na ekspercie po 80-110 dmg był w zasadzie wystarczający. Ileż taki cyklop ma życia ?
Mamusi załatwił mnie kilka razy i kompletnie nie rozumiałem dlaczego bo byłem już na 8 czy nawet 9 poziomie. Dzięki podręcznikowi zrozumiałem, że spycha mnie, a wtedy był łatwiejszy niż połknięcie karmelka. Widma łącznie z jakąś Ephanią są niemowlakami (pod warunkiem, ze mag ognia dba o ochronę przed paraliżem, czar tani i dostępny).
Minotaury i tym podobne monstra także nic nie znaczą. Jedyne monstrum z którym mam problemy to elitarne szkielety miotające oszczepami, te przeklęte ruiny zczyściłem na parterze ale promocji na paladyna zrobić nie mogę bo już dwukrotnie odchodziłem jak niepyszny z piętra. Ale cyklopy, mantykory toż po półtuzinie na raz.

Co do drużyny, to nieco odstaje druid, ale paladyn zrobił eksperta światła, czyli zaczął leczyć dopiero na 13 poziomie a jakiegoś kapłana mieć trzeba (duelist też leczy, ale szkoda mu rozwijać magię i duchowość)
Obecnie teoretycznie kończę 2 rozdział, bo spotkałem Kilburna, ale jeszcze parę questów zostało niezrobione.

Acha gram na łatwiejszym poziomie !!!

10.02.2014 21:22
123
odpowiedz
zanonimizowany708295
1
Junior

Mam krótkie pytanie:

Czy jest możliwość przejścia gry bez magii wody :( ? widziałem sporo lokacji do których nie mogę przejść bo jest woda ...

albo jaki sposób jest na ominiecie tego ?

10.02.2014 21:39
Xanas10
124
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

wody nie przechodzisz magią wody, a błogosławieństwem boga wody z zadania: "Kuźnia bohaterów".

11.02.2014 00:24
OldDorsaj
125
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

DiabloManiak--->nie,już od dawna nie mam czasu na gry online,szczerze to na zwykłe też nie,ale dla MM musiałem zrobić wyjątek-wcześniej tylko kilka dni grałem w Skyrima i Fallouta 3,a tak normalnie to tylko dla rozrywki HoMM 3 i Diablo 2,które mam stale zainstalowane :)

11.02.2014 00:48
126
odpowiedz
zonky
1
Junior

Ogólnie rzecz ujmując ta gra nie jest wybitna, fani serii moga sie troche zawiesc, ze za krotka, latwa, dobrym teamem to az sie przelatuje calosc :)
Jest jakis sposob, zeby po przejsciu gry glownego watka i wyladowaniu na rynku w Karthalu, wejsc ponownie do Straznicy i dalej ...?
A 2 rzecz, czy potwory na swiecie i w jaskiniach sie odnawiaja po jakims czasie, zeby wymaxowac wszystkie postacie :)

11.02.2014 03:08
127
odpowiedz
mariuszartur1
3
Junior

A co mogę zrobić, gdy wykonałem quest z Latarnią Morską i wróciłem do Maximusa, ale on nie ma dla mnie żadnego następnego questu? Po prostu nie ma czegoś takiego w opcjach rozmowy z Maximusem. Czy to jest jakiś błąd w grze, czy po prostu coś zostało przeoczone przeze mnie?

11.02.2014 09:14
128
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Sprawdz wszystko. Moze z kims nie gadales? A tak na marginesie. Gdzie ewentualnie mozna zamiescic modyfikacje do gry. Zbalansowalem umiejetnosci postaci i przydzielane punkty dajac wiecej wyboru w rece gracza poniewaz ustawienie druzyny w szeregu implikuje koniecznosc np. posiadania mozliwosci bloku przez maga a protekcje na ataki fizyczne wlasciwie nie istnieja poza zbroja swiatla slaba moim zdaniem bo osobiscie wole wiekszy dps kosztem obrony. Znowu absurdalne jest ze krasnolud mag nie moze uzywac toporow a tylko buzdygany. Itp.

11.02.2014 09:25
Mr.Kalgan
129
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

mariuszaerur1

Już o tym było. Kolejne zadanie otrzymasz po zakończeniu questu z bandytami który zleci ci kapłanka po prawej w świątyni.

11.02.2014 13:29
Mr.Kalgan
130
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Xanas10

Poradnik Skała Czaszki (Miecz łowcy)
W środku(2) zastaniesz całą zgraję Kapłanek, Dowódców oraz Kenshi. Możesz od razu skierować się do przejścia na kolejny poziom(3) lub też wykopać klucz do skrzyni ze skrabem. Uważaj jednak, gdyż gdy tylko otworzysz kufer na tym poziomie to zrespisz z ośmiu przeciwników i będziesz miał ciężką przeprawę do przejścia.

PS literówka SKARBEM a nie SKRABEM chyba, że w skrzyni jest krab ze skarbem czyli jakby skarabeusz.

JAKI KLUCZ ???? Gdzie ???? Skrzynia ze skarbem jest, otwiera się normalnie, śmiecie wewnątrz, nijakiej zgrai nie uświadczyłem. Nie ta skrzynia ?
Hasło miecznik - wporzo, skąd poszukiwacz ma to wiedzieć ? Acha, z poradnika, a skąd autor poradnika ? Acha, ze skryptu. Nie no, fajna gra.
Na drugim poziomie znajduje okruch powietrza do kuźni ale obie drogi do miecza nieprzejezdne. Trzeba mieć błogosławieństwo wody ? Faktycznie trochę tam błota, jeśli tak warto o tym w podręczniku napisać ? A może po prostu błąd gry - w takim razie podręcznik powinien zamieścić informacje, gdzie domagać się zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.

11.02.2014 14:22
131
odpowiedz
zanonimizowany975888
1
Junior

Witam,
A co z tą kużnią elfów ? ZAblokowałem się w grze całkowicie. Wszystkich powybijałem oprócz cyklopa, smoka ciemności i widm które pilnują wejścia i mogę tylko gryfami dolecieć w zasadzie do tej kużni i zatrzymałem się na żywiole ziemi którego nie mogę zabić pomimo starań, czy da się jakoś przejść do innych questów czy trzeba ten porządek zrobić w świątyni żywiołów ?

11.02.2014 14:26
Kyahn
132
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Trzeba zabić żywioł ziemi.

11.02.2014 16:13
OldDorsaj
133
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

artchmiel --->żywiołak ziemi jest banalny jeśli masz magów w drużynie,rzuć też na początku odporność na paraliż itp-taki tani scroll,potem zbroję i regenerację...jeśli zrobiłeś drużynę wojowników to masz przes...., nie tylko z nim ale w całej grze

11.02.2014 20:08
134
odpowiedz
skobrymm
31
Legionista

Nie wiem co jest grane. Na cyklopa nie działa "podmuch wiatru", a widma nic sobie nie robią z zaklęcia chroniącego przed paraliżem...

11.02.2014 20:50
Mr.Kalgan
135
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

skobrymm

Cyklop za wielki, podmuchem nie odrzucisz, ale u licha ma tylko 320 życia (smok cienia niecałe 400). Jeśli szyjesz do niego z łuku/kuszy po 20 dmg to na rundę zadajesz 80 dmg (przy czym tylko mag ognia jednym strzałem zada tyle) Masz około 4-6 rund zanim do Ciebie dojdzie. JAKIE TU SĄ PROBLEMY ?

Natomiast widma paraliżujące pomimo ochronnego czaru ze szkoły ognia - musi babol.

11.02.2014 21:26
Mr.Kalgan
136
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

xanas10

Gdy będziesz miał już ten kawałek powietrza wróć się do kuźni i znajdź barierę powietrza. Przed nią będą stały dwa żywiołaki Powietrza- elity. Wejście jest na 3 piętrze (nazwa z gry). Żeby w ogóle można było tam wejść, potrzeba złotego klucza który jest w jednej ze skrzyń. Następnie otwierasz drzwi nimi na środku lokacji i następujesz na dwie płyty wewnątrz.

Litości, u mnie nie ma bariery ani klucza, do komnaty mogę wejść kiedy już zdobyłem okruch (w poradniku nie piszesz gdzie on a szyk zdań sugeruje coś o okruchu ziemi ????)
Tymczasem był w skale czaszki. Ale ja już nic nie wiem, Haarta spotykam w Przeklętych Ruinach, zamki rozpływają się w powietrzu, drzewa zmieniają w trójkąty a z wypowiedzi innych wynika, że każdy gra w inną grę.

Czemu pominąłeś zagadki Kilburna i nie dałeś nic o niebezpiecznych jaskiniach ?

11.02.2014 22:28
Kyahn
137
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Cyklop za wielki, podmuchem nie odrzucisz, ale u licha ma tylko 320 życia (smok cienia niecałe 400)

Aż taka różnica między poziomami trudnośći?
Na warriorze u mnie cyklop ma 2250hp, a smok cienia 2190hp.
I nie wiem jak silne party trzeba byłoby mieć żeby do Ciebie nie doszedł.

11.02.2014 22:35
138
odpowiedz
mariuszartur1
3
Junior

@ Mr Kalgan: Chodzi właśnie o to, że u kapłanki Rosalie w świątyni byłem już wielokrotnie po wykonaniu jej zadania, a Maximus jak nie ma nowego questu, tak i nie ma. Przypuszczam więc, że konieczna jest jakaś modyfikacja plików gry. Zwłaszcza, że również i Jassad w karczmie- pomimo posiadania już przeze mnie ponad 10 opisów w bestiariuszu- nie wypłaca obiecanego wynagrodzenia ani też nie zleca nowych opisów.

11.02.2014 22:43
Xanas10
139
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Mr. Kalgan oczywiście, bo u ciebie drzwi do korytarza gdzie jest bariera do komnaty światła i powietrza były otwarte od początku prawda? :) no to chyba fakt, mamy inną wersję gry.
A co do Kilburna, to oczywiście odpowiedzi do jego zagadek są. Można do tego użyć opcji "szukaj". "Ctrl + f" w rozdziale Akt II - Morska Ostoja "Mapa i Questy". Nie wiem gdzie ty masz coś o okruchu ziemi. Jeśli podczas pierwszej wizyty otworzyłeś sobie przejście do tych komnat, to oczywiście będą one otwarte do końca gry :)

12.02.2014 00:35
140
odpowiedz
sn0wi
4
Junior

Mr.Kalgan: smoka cieni i cyklopa zmiotles na 6 poziomie ? kolega chyba sie nacpal.

12.02.2014 00:59
141
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Cyklopa i Smoka można na hardzie pokonać korzystając z czaru ciemności - uśpienia. Nie umiecie tego to jak chcecie pokonać 2 cyklopy naraz w jedym z testow na arcymistrza? Pisalem już o tym. Znikajace grafiki nie maja zadnego wpływu na lokacje te zawsze sa i można korzystać z minimapy. Tam tez widać które pola wymagają blogoslawienstwa wody. Na potwory z regeneracja dobre jest czar reki ze szkoły ciemności zdejmujący rzucane czary z creatur - tez o tym pisałem. W druzynie musicie mieć co najmniej dwóch magow moim zdaniem, jeśli lucznicy to w miejsce wojownikow. Powinniscie korzystać z magii swiatla (leczenie), ognia (dobry damage na początku gry), ziemi (zbroja, regeneracja), powietrza (dobry damage w późniejszej części gry) oraz do manipulacji jak kto woli pierwotna na magow, ciemności do kombinowania i kontroli. Jak wojownik koniecznie dwie bronie jedna postac i dwureczna druga postac. W moim przypadku mag run i szamanka pelnia role hybrydowe. Pieniadze oszczedzac na najlepsze bronie u sklepikarzy i tylko na to.

12.02.2014 01:14
142
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Charakterystyka druzyny - mag run tarcza + artefaktyczny buzdygan (2xatak), mistrz ostrzy - 2 miecze, jeden z efektem korozji, drugi zadający obrażenia all po ataku oba kupione w Przystani, Szamanka - artefaktyczny dwureczny topor (dodałem jej obsluge toporow ale musialem wyszkolić żeby nie ponawiać gry inna postacia), Mag - podwojny atak nozem - kupiony w grani z fire damagem, czary kontroli mag run - leczenie, wskrzeszenie, mistrz ostrzy okrzyki, czasem regeneracja, szamanka - wody i ziemi (obniżenie ataku, regeneracja, pancerz), mag - swiatla (leczenie) i ciemności (efekty) magiczny damage mag run glownie fire, mistrz ostrzy oczywiście nie ma, szamanka trucizna i na razie tylko sopel wody, mag na poaczatku fire a teraz tylko powietrzetornada, blyskawicie, burze oraz pierwotna na magow. To jest druzyna uniwersalna, uzupelniajaca się roznymi efektami ale trudna w prowadzeniu. Trzeba wiedzieć co i w jakiej kolejności robic. Przed trudnymi walkami protekcje, caly czas kontrola efektow i many. Pozdrawiam i zycze udanej gry :)

12.02.2014 01:30
143
odpowiedz
zanonimizowany765303
4
Legionista

Jeśli postacie sa slabe to na mapie macie rozne kapliczki i protekcje - korzystajcie z tego. Przeciwnikow można tez odrzucać (poza olbrzymami) oraz zamrazac lub splatywac. Koniecznie obnizac ich zbroje (okrzyk lub czar ze szkoły pierwotnej - nawet lepszy bo obszarowy), nie dawac się okrazyc, ustawić odpowiednio druzyne jak się da, czasem sa walki generowane tak ze druzyna jest okrazona lub wypadają fale potworow, zniszczyć jedna strone żeby mieć wolne plecy, w przypadku efektow wylaczajacych z gry konieczne!! protekcje i leczenie w czasie walki! i koniecznie rozwinąć przynajmniej po 1 bloku dla każdej postaci sa dostępne dla tarczy, wloczni, broni dwuręcznych i walki 2 broniami. Dzieki blokowi znacznie obniżamy otrzymywane obrażenia!!!! Nie zauwazyliscie jak trudno pokonać przeciwnikow którzy dobrze blokują? I grac na hardzie. Gra na latwym nie ma sensu (automatycznie ocena gry leci -3).

12.02.2014 08:54
Mr.Kalgan
144
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Xanas10

Nie, nie od początku, drzwi do komnat są zamknięte dopóki nie wejdę w posiadanie odpowiedniego okrucha.
Ale to ciekawe co piszesz o różnych wersjach, rozbieżności w opisach gier jest tu dużo, u jednych są mosty koło latarni, u Ciebie wykopujesz jakieś klucze do skrzyń, kilka osób twierdzi, ze nie spotkało bugów w grze.
Pora to usystematyzować.
Pozwól, że zadam Ci pytanie, na podstawie jakiej gry pisałeś solucję ? Była to wersja polska czy angielska, nabyta elektronicznie czy pudełkowa, z bonusem hełmu czy dodatkowymi podziemiami, grasz na platformie uplaya czy steam, offline czy online.

Przychodzi mi bowiem do głowy myśl, ze po pierwsze namieszano przy polonizacji (podobnie jak Cenega przy VII) ponadto implementacja poszczególnych bonusów miesza w mechanice gry.

12.02.2014 09:02
Mr.Kalgan
145
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

kuna11

Lokacje i owszem są po zniknięciu, ale u mnie, często, próba wejścia do znikniętej lokacji (a bywa po sprawiedliwości, ze i do niezniknietej) kończy się zwisem gry - czarny ekran wczytywania.

12.02.2014 09:16
Xanas10
146
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Angielska/polska (2,5 razy przechodziłem by odpalić wszystkie questy na prestiżówki) , na uplay i online. Btw ja nie miałem bugów ;)
A jeśli chodzi o klucz to o ile dobrze pamiętam to stań tyłem do wejścia na 2 poziom skały( ciągle na 1 poziomie) i tam w rogu powinien być klucz do wykopania. A skrzynia do niego jest w lewym górnym rogu mapy. (mówię z głowy bo gry już nie posiadam).

A co do drzwi do korytarza to ja dalej będę się upierał że w mojej wersji trzeba było mieć klucz i stanąć na dwóch płytach by w ogóle dojść do bariery okruchu powietrza. ;p Drzwi (bariery) do komnat oczywiście są zamknięte póki nie wejdzie się w posiadanie okruchu, ale drzwi prowadzące do korytarza który prowadzi do bariery(drzwi) trzeba otworzyć inaczej ;p. W naszej dyskusji to raczej chodzi o niezrozumienie bo dla mnie barierą są te drzwi z wizerunkiem okruchu, a drzwi to normalne drzwi.

Z tego co kojarzę koło latarni jest zawalony most który można przejść jak ma się błogosławieństwo boga wody ;p

12.02.2014 09:41
Mr.Kalgan
147
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon
Image

XanasX

Nie napisałeś czy wersja elektroniczna czy pudełkowa.
Ja swojej pudełkowej nie mogę odpalić online, uplay ponownie wyświetla komunikat, ze chce pobrać grę, kiedy klikam na tak wyświetla komunikat o niemożliwości zapisu na dysk i proponuje grę ofline.
Skrzynia jest u mnie tam gdzie piszesz, nie trzeba do niej klucza a jej otwarcie nie powoduje przybycia potworów.

snOwi/Kyahn

Tyle życia ma cyklop w mojej grze 336. Grając na Hard będzie miał ok 400 (jeśli Diablo ma rację, że zwyżka jest 20% bo nie sprawdziłem)

12.02.2014 10:01
148
odpowiedz
livbird
2
Junior

Witam
Mam problem z zadaniem w kuźni dotyczącym okruchy ognia - mianowicie jedna z ruchomych płyt się przesuwa zanim się do niej zbliżę. Próbowałem też kombinację z poradnika i ciągle to samo.

12.02.2014 12:12
Mr.Kalgan
149
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Właśnie w pojedynkach bezpośrednich robiąc quest na arcymistrzostwo kuszy natłukłem z 4 cyklopy, obrażenia które zadawały były żałosne.

12.02.2014 12:14
Xanas10
150
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion
Wideo

spróbuj takiej kombinacji livbird. Moja mi działała, ale możliwe że jest kilka możliwych kombinacji:
http://www.youtube.com/watch?v=3JCkAJ5X340

a dla ciebie kalgan:

http://www.youtube.com/watch?v=o8KBjBcn70c 5:25. Jak widać gdy otworzy skrzynie to znika mu klucz, a potem jak sam widzisz pojawia sie pełno Nag. Mam nadzieje że to zakończy juz dyskusję odnośnie tej skrzynki :)

12.02.2014 12:26
Kyahn
151
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Tyle życia ma cyklop w mojej grze 336. Grając na Hard będzie miał ok 400 (jeśli Diablo ma rację, że zwyżka jest 20% bo nie sprawdziłem)

Jak wrócę do domu to zrobię screena i Ci wkleję, u mnie ma 2250hp, inaczej to by padał w ciągu jednej max 2 tur, a tak nie jest.
Cyklopów jest więcej w grze, nie tylko ten jeden z jaskini na samym początku.

12.02.2014 12:48
Mr.Kalgan
152
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Xanas10

Pojedynek z kilkoma Kensei i chyba 2 kapłankami miałem po wejściu, a później jeszcze z dwa stworki. Nie było respawnu potworów po otworzeniu skrzynki. Co do klucza to nie polemizuję, nie przypominam sobie bym wszedł w jego posiadanie i cokolwiek wykopywał, ale może nie zwróciłem na to uwagi.
Natomiast filmik pokazuje coś mnie zastanawiającego, autor ma wyraźne problemy w walce która trwa około 25 minut, używa czarów leczących, ale nie ochronnych. Jest na 18 poziomie. Ja tam byłem na 15 (18/19 mam obecnie), najmniejszych problemów w walce, obrażenia zadaję znacznie większe (OGNIEM) - którego mimo posiadania w teamie rozwiniętego runepreista - facet nie używa. Dziwnie też rozwija team - percepcja ? Ja tam walę tankom w moc i vitalność, magom w magie i duchowość. Używanie maga ognia do leczenia to jakaś aberracja.

A i jeszcze jedno, zauważyłem, ze żywiołak ziemi nie jest w czasie walki w stanie podejść do mnie, jest idealnym celem i nawet nie używam magii, zestrzeliwuję mobki. Błąd gry, czy tak mają ?

12.02.2014 13:01
Kyahn
153
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Ja mam wrażenie jak czytam Twoje posty, że między poziomami Adventurer i Warrior jest kolosalna różnica a nie te "20%" w hp. Ciekawe jak wyglądają inne statystyki (odporności, blok, obrażenia itp). Jakbyś mógł to wklej screena np Cyklopa ja za kilka godzin też wkleję i porównamy.

12.02.2014 13:40
154
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

@ Kuna11: Prowadzę bardzo podobną drużynę do Twojej:
Poziom trudności: Wojownik
Mistrz Ostrzy - 2x miecz (25 punktów biegłości), unik (tak samo), ekspert walki dwiema brońmi;
Kapłan Run - buzdrygan + tarcza (jedno i drugie na poziomie eksperta), mistrz magii ognia (Ognista Tarcza [ten czar kocha przeciwników, którzy atakują po 8 razy na rundę, a tych w grze nie brakuje] + Płomienna Determinacja) i światła (dla wzmocnienia Niebiańskiej Tarczy);
Wolny Mag - mistrzyni magii powietrza i ciemności (Oczyszczenie, Sen, Groza, Agonia),ekspert magii pierwotnej (Identyfikacja) i Wzmacniaczy Magii (dla Kostura Gromu);
Szaman - mistrz magii wody (Płynna Membrana), ziemi (Pryśnięcie Kwasu, Kamienna Skóra i Trująca Chmura, Regeneracja też się czasem przydaje) i włóczni , ekspert broni dwuręcznej (łącznie 3 dodatkowe próby bloku i przebicie 50% pancerza);
i w moim odczuciu jest to najprostsza w prowadzeniu drużyna ze wszystkich jakie do tej pory stworzyłem. Cała walka w zasadzie sprowadza się do rzucenia czarów ochronnych, zredukowania pancerza co silniejszych przeciwników (Pryśnięcie Kwasu + Rozbicie) i naciskania klawisza ataku (od czasu do czasu dochodzi jeszcze ściąganie niepożądanych efektów z drużyny i przeciwników). Niewielki problem stanowią jedynie wrodzy magowie namiętnie korzystający z Oczyszczenia.

12.02.2014 14:36
155
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

Względem różnicy w hp cyklopa na poszczególnych poziomach trudności, to są to kolejno: 1500 (awanturnik) i 2250 (wojownik). Reszta statystyk pozostaje nie zmieniona. Generalnie różnica pomiędzy oboma poziomami trudności w kwestii walki sprowadza się do ilości hp przeciwników (normalni +50%, elity +20%, bossowie +10%) i otrzymywanych przez nas obrażeń (+20%).

12.02.2014 14:38
Mr.Kalgan
156
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon
Image

U mnie mostu koło latarni nie ma

folkien86

popatrz na obrazek post 147. W jakiej wersji gry cyklop ma 336 hp a w jakiej 1500 ?

Moja wersja gry to 1.3-12253

12.02.2014 15:02
Mr.Kalgan
157
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon
Image

A tu Hart w Przeklętych Ruinach
Uparł się i chociaż quest z nim już skończony nadal nawiedza przyjaznego ducha.

Kiepska jakość tych screenów, aby je zamieścić muszę pomniejszyć w paincie do 40%.

12.02.2014 15:43
Mr.Kalgan
158
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon
Image

A tu łażąc wyszedłem na tył latarni i...

PRZEDZIWNA GRA

12.02.2014 15:44
Xanas10
159
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Przecież mówiłem że tam jest most xd

12.02.2014 15:52
160
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista
Image

Mr.Kalgan
Masz starszą wersję gry. Aktualna to 1.3.1-14561 (jest jeszcze nieoficjalny patch poprawiający m.in. błąd w zadaniu "Bestiariusz Jassada", w wyniku którego nie dostajemy za nie nagrody). Dodam, że lista znalezionych błędów w Twojej wersji gry jest dłuższa niż cała ta dyskusja (za mała ilość hp potworów, potwory nie zadające obrażeń, błędy w wyświetlaniu grafiki itd.). A jako bonus dodaje Cyklopa-Awanturnika w niemal pełnej krasie (niestety, tylko taki zapis gry mi pozostał z niższego poziomu trudności).

12.02.2014 16:00
OldDorsaj
161
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

Mr.Kalgan---->wczoraj w nocy drużyną złożoną z 3 magów i bladedancera,na około 13 poziomie,udało mi się zabić cyklopa za 12 czy 13-tym razem,nie wiem jakim cudem on tyle do Ciebie dochodził,przy mojej drużynie był w 2 turach-ach,i jestem niemal pewien że wybrałem niższy stopień trudności...więc mam wrażenie,że gramy w inną grę po Twoich postach :)

12.02.2014 16:01
Mr.Kalgan
162
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

A jak mogę zaktualizować gre ????

12.02.2014 16:06
Mr.Kalgan
163
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Oczywiście, ze gramy w inna grę jak wykazał to Folkien86, ale moja nie chce się zaktualizować.

Odinstalowałem grę i przeprowadzam ponowną instalację. Zobaczymy co się zdarzy.

12.02.2014 17:09
Kyahn
164
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero
Image

A u mnie cyklop ma jeszcze więcej życia :) (poziom warrior)

12.02.2014 17:16
Mr.Kalgan
165
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Po reinstalce też mam hp cyklopa 1500. Mam to zacząć raz jeszcze.
Folkien86 - jak pobrać i zainstalować ten nieoficjalny patch.

12.02.2014 17:33
166
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

Mr.Kalgan: patch znajdziesz tutaj: [link]
Instalacja sprowadza się do rozpakowania archiwum do folderu gry (warto wcześniej zrobić kopię zapasową podmienianych plików).

12.02.2014 17:48
Mr.Kalgan
167
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Jest problem z linkiem, może naprowadź mnie jak szukać strony

ZNALAZŁEM, ale nie działa na innej wersji niż steam i ponoć działa z wersją niemiecką.

12.02.2014 18:00
168
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

Wydaje mi się, że znalazłeś niewłaściwy patch (zwróć uwagę na datę publikacji). Ten, o którym pisałem dostępny jest pod tym adresem: forums ubi com/showthread.php/832655-Unofficial-Patch?s=6f4b654dbc4ed889ebe0b80dbf70af96 (wstaw kropki w miejsce spacji)

12.02.2014 18:33
Mr.Kalgan
169
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Dziękuję, pobrałem

12.02.2014 21:30
Mr.Kalgan
170
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

A zatem znów w Sorprigal. Potworki trochę silniejsze, mapa lepiej oznaczona, ale jest nowa ciekawostka - w starciu face to face mogę używać zarówno broni białej jak i kusz czy łuków. Poprzednio było logiczniej, no jak to, taki pająk skacze mi do twarzy a ja napinam cięciwę kuszy ???

Nadal kłopoty z uplayem (teraz nie może sprawdzić spójności plików). Kiepsko to widzę.

Acha ludzie już nie mają 8 punktów na starcie tylko 4 (o dwa więcej od innych ras), punkt w witalność daje od 3 do 4 HP (zależnie od rasy). Drogi podręczniczku, nadal jesteś kłamczuszkiem.

12.02.2014 21:35
Kyahn
171
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Wyłącz sobie synchronizację z Cloud, bo może ci popsuć save'y. Ta synchronizacja jest totalnie zwalona w tej grze.

12.02.2014 21:38
172
odpowiedz
zanonimizowany975256
1
Junior

Witam. W dalszym ciągu nie ma rozwiązania problemu z questem na Strażnika Tarczy? Niestety odkąd nie mogę dokończyć tego q przestałem grać w tę grę, jakoś odechciało się grać, gdy nie mogę awansować postaci :<

12.02.2014 21:53
173
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

Mazi88: wczoraj zapowiedzieli patch, który ma (między innymi) rozwiązać ten problem.

12.02.2014 21:56
174
odpowiedz
mariuszartur1
3
Junior

A czy ten nieoficjalny patch może spowodować, że u komendanta Maximusa pojawi się quest z zamkiem? Nadmieniam raz jeszcze, że wykonałem już i zadanie kapłanki Rosalie dotyczące bandytów, ale to nie pomogło.

12.02.2014 22:04
175
odpowiedz
zanonimizowany975256
1
Junior

Dzięki Folkien86 za informację. A wiadomo już kiedy ten patch ma wyjść?

12.02.2014 22:05
176
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

mariuszartur1: Tego akurat nie poprawia. Najlepiej wrzuć save'a na jakiś serwer hostingowy, to spróbuję się przyjrzeć bliżej Twojemu problemowi (w razie czego ścieżka do save'ów to C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\3f1ee34c-9965-4027-8517-2fc8ef526fd3\401).

Mazi88: na razie podali tylko, co zmieni w grze.

12.02.2014 23:39
😡
177
odpowiedz
Logan
198
Bad Medicine

Ale ta gra mnie wkur....

Prawie dotarłem do końca, walczę z obstawą Erebosa (4 bezimiennych). Skończyły mi się drinki na usuwanie blokowania czarów, skończyły mi się scrolle dispel magic, nie mam itemów dających odporność na blokadę castowania... Jednym słowem jestem w dupie, po paru godzinach prób chyba dam spokój tej grze.

12.02.2014 23:49
Mr.Kalgan
178
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

No, nie ma lekko. Jadę od początku. I ni z tego ni z owego u Krzyżowca zanikła możliwość oddawania strzał z kuszy. Kuszę ma, nieuszkodzoną, ale ikonki walki nie ma - tylko puste pole po którego wciśnięciu nic się nie dzieje.

12.02.2014 23:49
179
odpowiedz
mariuszartur1
3
Junior

Na dany moment udało mi się rozwiązać wspomniany problem przez samodzielną edycję pliku, ale nigdy nie wiadomo, co jeszcze wyskoczy w dalszej części gry.

13.02.2014 02:32
180
odpowiedz
zanonimizowany976286
1
Junior

Pomóżcie mi proszę, jestem pod koniec aktu pierwszego. Został mi miecz do zrobienia i polecieć Gryfem, ale nijak nie mogę dostać się do Morskiej Przystani. Na moście nadal stoi gostek z wozem, a przewoźnik z powozem (tam przy koniach) też mówi, że jest zbyt niebezpiecznie i mnie nie zawiezie... Wiem, że to bugi (z levem też miałam), ale nie wiem jak sie tego pozbyć...

13.02.2014 03:00
OldDorsaj
181
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

Mr.Kalgan--->właśnie o tym pisałem na początku,że mi poznikały ikonki ataku-a rozwiązanie jest banalne.Po prostu wejdź do umiejętności danej postaci i przeciągnij ikonkę ataku z powrotem na pasek,tak samo jak czary czy potki

13.02.2014 03:09
182
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

whiteblossom: z tego co napisałeś wnoszę, że nie byłeś jeszcze w Kuźni Żywiołów (popraw mnie jeśli się mylę), a musisz się tam udać, by odblokować drogę do Morskiej Przystani.

13.02.2014 08:12
Kyahn
183
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Patch mimo naprawy bugów ma też dodać trzy nowe dungeony. Fajnie, szkoda tylko że trochę długo trzeba na niego czekać, bo w zasadzie dzisiaj chyba skończę grę i nie wiem czy do niej będzie mi się chciało jeszcze wracać.

13.02.2014 08:18
Mr.Kalgan
184
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

OldDorsaj

Dziękuję, zacząłem od początku. W poprzedniej wersji nic takiego się nie zdarzało, choć aktualna jest ciekawa. Istotnie otwarcie co trzeciej skrzynki owocuje pojawiającymi się znikąd potworami.
Ale są i zmiany graficzne - np. pojawił się drogowskaz po wyjściu z Sorpigalu, i nie jest to zmiana na lepsze bo utrudnia przejście. Most koło latarni stoi ale ma inną fakturę niż ten mirażowy z poprzedniej wersji, tamten był gładki, ten widać, że uszkodzony.
Zdrożały potki, kupowałem niebieskie po 20 a czerwone po 15 !!! teraz po 50. Ostra inflacja. Strach co będzie po kolejnym patchu.

13.02.2014 08:20
Mr.Kalgan
185
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Wiadomo, kiedy ten patch wyjdzie ???

13.02.2014 08:30
Kyahn
186
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Nie wiadomo.
Te ceny które podałeś to i tak są niskie, na warriorze wszystko kosztuje x2, a kasy wcale więcej nie ma.
Do poziomu ok 18 jest straszny problem z kasą. Ja nawet 1 potki many czy hp nie kupiłem, bo na inne rzeczy bym nie miał. Później natomiast masz tyle pieniędzy, że nie ma na co ich wydawać.

13.02.2014 09:08
Mr.Kalgan
187
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Coś porobiło się z sekretnymi przejściami. W kryjówce złodziei usiłuję otworzyć skrytkę i po przeprowadzeniu 40 prób skapitulowałem. CO JEST ?
Może uzależnili to od percepcji (mam najwyżej 8 ale jestem na 5 poziomie). Mam horrendalnego pecha, czy po prostu niektóre sekrety stały się nieotwieralne ?

Miałem pecha, otworzyłem.

Zauważyłem natomiast, że należy uważać z czarami obszarowymi. Jeśli kulą ognia zniszczę 2 przeciwników, to doświadczenie dostanę tylko za jednego.

13.02.2014 10:08
Kyahn
188
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

zębatka - percepcja
gałęzie (pęknięcia?) - siła
takie dziwne kółeczko - magia

Tak to wygląda jeśli idzie o otwieranie sekretów i tak musisz mieć później odpowiednią ilość danej statystyki bo inaczej możesz próbować i próbować a i tak nie otworzysz. Mój rekord to ponad 200 prób na jednych drzwiach, dałem sobie później spokój i wróciłem po nauczeniu czaru podnoszącego percepcję.

Tego buga z czarami aoe i exp nie zauważyłem, ale też nie zwracałem na to uwagi.

13.02.2014 10:51
189
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

Mr.Kalgan: Gdybyś wybrał wyższy poziom trudności, to przez pół gry byłoby cię stać co najwyżej na wytrenowanie umiejętności (ty zarabiasz mniej, a wszystkie ceny w sklepach idą w górę [potiony +100%, nauczenie się umiejętności/czaru +10% itd.], już nie wspominając, że uszkodzona broń zadaje o 75% mniej obrażeń (na Awanturniku o 10% mniej).

Co do sekretów to nie zapominaj, że są ich trzy typy, każdy powiązany z inną statystyką (Pęknięcie - Moc, Zębatki - Percepcja, Koło - Magia). Niektóre sekrety wymagają nawet 58 punktów w korespondującej statystyce (można obniżyć te wymagania o 25% z pomocą odpowiedniego najemnika).

Co do buga z xp, to pierwsze słyszę. Jesteś pewien, że to nie problem z combat logiem? (Czasami nie nadąża za walką i nie wyświetla wszystkich informacji).

13.02.2014 11:03
Mr.Kalgan
190
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Pewien nie jestem, ale komunikat dotyczy jednego przeciwnika, trzeba poeksperymentować.
Natomiast pomimo wpisania już tuzina stworów do bestiariusza, zadanie Jareda (?) jest nieaktywne (użyłem nieoficjalnego patcha i może popsuł a nie naprawił ?)
W tej wersji z przeciwników leci co najmniej 3x tyle śmieci, w sumie daje to i większy przyrost kasy (nadal gram na niższym poziomie). No dobrze, Luke i Mamushi w grobie, wbiłem na 9 poziom i zobaczymy co ciekawego dalej. Co do bestiariusza to przywrócę pliki z backupu przed patchem, może to coś pomoże.

13.02.2014 11:10
Kyahn
191
odpowiedz
Kyahn
267
Rossonero

Bestiariuszem się nie martw, on to liczy jakoś inaczej, bossów chyba nie wlicza, a i mobki zwykłe i elitarne traktowane są jako jeden. W każdym razie te 50 stworów potrzebne do ukończenia i tak uzbierasz.

13.02.2014 11:32
192
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

Co do bestiariusza, to najprawdopodobniej zaliczane są tylko pełne wpisy dotyczące potworów (czyli trzeba zabić siedem potworów danego rodzaju, aby wpis został zaliczony do questa). Przywrócenie plików sprawi jedynie, że nie dostaniesz nagrody za to zadanie (jeśli nie masz w drużynie postaci z biegłością w sztyletach, to możesz się tym nie przejmować).

13.02.2014 14:09
193
odpowiedz
zanonimizowany794081
77
Generał

Ta gra póki co to dramat - 3 raz jej zaczynał nie będę bo mi się znowu save-y zwaliły i już nic nie pomaga, od aktu 2 co 5 minut mnie wywala do Windowsa bo mam Win7 32 bityo ile nie jestem w dungeonie, przejść sie dalej nie da trzeba na około, a Cyklopa zabiłem bez większych problemów więc też pewnie coś nie tak, jedyne wyzwanie było z tym co sie cały czas leczy - Marnikora czy jak jej tam. Gra fajna ale przez bugi to syf totalny coś takiego wydawać i jeszcze nie robić patcha od razu. Nie wracam już do tego wole sobie w Wizardry 8 pograć po raz 3

13.02.2014 16:11
OldDorsaj
194
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

ja się uparłem na "zębatki" i mimo słabej percepcji udało mi się otworzyć może za 30 próbą-dałem czar regeneracja i otwierałem :)...co dziwne do końca się nie zużył,dopiero jak się ruszyłem z miejsca

13.02.2014 16:16
OldDorsaj
195
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

jeszcze zapomniałem zapytać o co chodzi w lokalizacji OKO-jest krypta z 3 teleportami,zawsze teleportuje pod ścianę na początek,co ileś tam razy pojawiają się drzwi wyjściowe i tyle-może potem jakiś quest jest?...w każdym razie nic na ten temat nie znalazłem w poradniku do 2 aktu

13.02.2014 16:41
Mr.Kalgan
196
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Folkien86

No więc sprawdziłem jak jest z doświadczeniem za kilku na raz, miałeś racje, zalicza poprawnie, ale wyświetla pojedynczy komunikat.
Natomiast quest bestiariuszowy mnie niepokoi, mam już 15 wpisów (3 to bossy - Luke, Mamushi i Pajęczyca) i nic.

13.02.2014 16:55
197
odpowiedz
Folkien86
3
Legionista

OldDorsay: ta krypta nie jest powiązana z żadnym questem, ale po przejściu labiryntu teleportów dostaniesz nagrodę: buty dające na czwartym poziomie +27 do pancerza +10 do mocy i 100% ochrony przed paraliżem.

Mr.Kalgan: nie przejmuj się tym questem, mogę potwierdzić, że jest wykonalny. Nagrodą jest sztylet Janbiyah - Poziom 4: 12-22 obrażeń, 70% krytyczne obrażenia, +24 obrażenia od ognia +10 do Ducha, +50 do maksymalnej many.

13.02.2014 20:21
198
odpowiedz
zanonimizowany973383
1
Junior

Mam problem z zadaniem Klątwa w grze mi pisze żebym kryształowego pająka szukał w lesie You-Chall a tu na forum widze ze on jest w zapomnianym mieście poz. 3 tylko że jak tam ide to te drzwi są pozamykane z jednej strony i z drugiej strony pomieszczenia

14.02.2014 01:41
Xanas10
199
odpowiedz
Xanas10
34
Centurion

Mając zadanie klątwa powinieneś móc wejść na środek sali od dołu. Tak jak jest wejście od dołu w poradniku. Btw Zapomniane miasto jest w tym lesie o którym mówisz :P

14.02.2014 13:29
Mr.Kalgan
200
odpowiedz
Mr.Kalgan
219
Gold Dragon

Na drugim poziomie zamku Portmeyron nie mogę otworzyć drzwi ani w górnym prawym rogu, ani w dolnym lewym. W poprzedniej wersji nie było z tym problemów, czy tym razem znów jest coś na zaś ?

Otrzymałem sztylet od Jareda miałem już blisko 20 wpisów, ciekawe co będzie dalej, mam 23 wpisy i cisza.

Poradnik Might & Magic X Legacy - poradnik do gry
12następnaostatnia