Dynamic Fur od firmy Nvidia to teraz HairWorks. Z technologii skorzystają także posiadacze kart AMD
slabo toto wyglada na pokazanym filmiku - mniej "realistycznie". puchate wilki? puchaty pieseł? meh
Pchajcie do przodu interakcje z otoczeniem, destruckcje a nie glupie wloski a to Lara, a to Witcher a to Ghost.
Też uważam, że to idzie w niewłaściwa stronę - chcę destrukcję i wpływ na otoczenie w grach jaka była lata temu w Sacrifice, Red Faction czy World in Conflict, a nie fruwające fryzury czy zmarszczki pod oczami.
Dziwić sie że rozwój gier stoi w miejscu. Dzięki nvidia za futra, dzieki nim świat gier będzie jeszcze piękniejszy (czyt. kup pan nową grzałkę) lecz pusty i ubogi w zawartość.
wiecie gdzie juz bylo futro podobnej jakosci? Black & White 2 z 2005r. mamy rok 2014 i "rewolucje" od Nvidii, ktora wyglada nieco lepiej.
tak jak koledzy wczesniej pisali - na co mi symulacje wlosow i futra skoro po wielkim wybuchu w wiekszosci gier nie ma prawie sladu? ziemia nietknieta a mury stoja. do tego AI tez przydaloby sie wiecej usprawnien bo od pamietnych komandosow z Half Life niewiele sie do przodu posunelo. zajmowac sie rzeczami istotnymi a nie pierdolami do mydlenia oczu.
Ludzie czy was do reszty pogięło? Wymagacie od Nvidii, żeby gry były lepsze? Żeby poprawiali fizykę czy AI? Dla waszej wiadomości Nvidia zajmuje się kartami graficznymi i takimi bajerami wizualnymi jak w powyższym newsie. A te swoje pretensje kierujcie do developerów -.-
[2]
mniej "realistycznie". puchate wilki? puchaty pieseł? meh
no jasne - przecież bardziej realistyczne jest gdy pies ma ogon pokazany jako jedna bryła, z cienką teksturą :D
Technologia bardzo dobra - wygląda to o wiele lepiej niz to co było - ale Murabura np ma rację - to już było i to dawno temu. mam nadzieję że teraz stania się to w miare powszechne.
A ja nadal czekam na fizykę "futra" tej klasy(gdzie rusza nim wiatr i reaguje na ruch stworzenia) ;D
Trailer do Last Guardian
http://www.youtube.com/watch?v=EHzHoMT5eRg
@Spanky87
chodzi o cala branze gier a nie tylko Nvidie. od paru juz ladnych lat tylko kolejne wodotryski w silnikach dzieki wlasnie zielonym i AMD a developerzy nie zajmuja sie innowacjami w wazniejszych aspektach tylko pakuja nowe efekty w stare silniki, stare mechaniki gry i mowia "patrzcie jakie ladne, idzcie kupic". dawno nie bylo niczego pchajacego branze do przodu tylko te same schematy w coraz lepszej oprawie.
Spanky87 - dokladnie o tym wiemy, wyrazamy swoj sprzeciw glupim bajerom ktore i tak dostanie garska gier - Metro, Batman, Mafia 2 czy Tomb Raider
[Jestem niesłyszący] Martwię się, by te zbędne błahostki mogą znacznie zwiększyć wymaganie sprzętowe gier. Ten element nie jest potrzebny, by grafika gier nadal zachwyca, jeśli deweloperzy postarają się odpowiednie. Wzrost wymagania sprzętowe gier -> wzrost zapotrzebowanie na kupna potężniejsze karty graficzne -> wzrost zużycie energii -> wzrost zanieczyszczane środowiska -> zagłada Ziemi. :P
[8]
no jasne - przecież bardziej realistyczne jest gdy pies ma ogon pokazany jako jedna bryła, z cienką teksturą :D
wole cienka teksture niz reklame Perwollu na kazdym zwierzaku - przykro mi, ale wiekszosc wilkow nie jest pluszowa, psow zreszta tez nie, tym bardziej jak poruszaja sie w brudnym srodowisku naturalnym (ktore widac na filmiku)
Ciekawe co będzie za rok? teraz mamy realistyczne włosy i sierść to za kilka lat będą realistyczne paznokcie i pazury, i znów czekamy 100 lat i mamy realistyczny brud za paznokciami i na twarzy. I tak po 200 latach będzie dopiero Idealny model człowieka na który trzeba będzie 4x GTX 1660Ti Procesor Core I8 i 4KG ram :D
Co z tego jak mamy realistyczne włosy na klacie jak Fizyka jest na niskim poziomie AI przeciwników równeż , moim zdaniem to się nadaje co najwyżej do symulatora psa
Oni chyba maja obsesje na temat wlosow/futerka by sie chyba przygotowac do gier XXX pod Rifta ;)
spoko to wyglada ale zajeliby sie w koncu jakas porzadna destrukcja otoczenia albo termodynamika a nie w kolko to samo - iskry, wlosy i ogien.