Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Next Car Game na filmiku prezentującym model zniszczeń

14.09.2013 12:14
1
n0
72
Pretorianin

A koła cały czas idealnie okrągłe.

14.09.2013 12:18
siwy346
2
odpowiedz
siwy346
106
addicted to music

Niby fajnie, ale BeamNG.drive zrobiło większe wrażenie na początku.

14.09.2013 13:05
BOLOYOO
3
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

Nic specjalnego. Jak już siwy346 wspomniał BeamNG robi większe wrażenie. Tam widać, że materiał jest naprawdę plastyczny a tutaj wygląda to bardzo sztucznie. Jakby to były skrypty poszczególnych faz destrukcji. Wiecie, specem nie jestem, takie mam tylko odczucia.

Tak poza tym w Google źle się dzieje ostatnio. Aktualizują swoje produkty i w każdym jest to zmiana na minus - i to wielki. Powiedzcie mi po cholerę zmienili te opcje wybierania jakości filmu? Teraz zamiast kliknąć opcje i ustawić rozdzielczość, muszę w jakieś okienka klikać... Albo co zrobili z Google Maps na Androida. Wszystko było ok, to złączyli nawigację z mapą i z dwóch bardzo intuicyjnych aplikacji powstał jeden potwór.

14.09.2013 13:12
4
odpowiedz
zanonimizowany52907
182
Senator

wezcie pod uwage, ze oprocz modelu zniszczen ta gra ma tez fajny model jazdy;) to nastepca flatout'a takze bedzie git.

14.09.2013 13:29
kaszanka9
5
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

A po co komu BeamNG, efekty dobre, ale jakim kosztem, to co tu zaprezentowano to idealny model dla gry rozrywkowej.

14.09.2013 13:43
👍
6
odpowiedz
LukZaspa
57
Centurion

Wzbudza radość :)

14.09.2013 14:35
Pan Dzikus
7
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Razi mnie znikanie odpadłych fragmentów samochodu.

14.09.2013 14:38
8
odpowiedz
mati5091
19
Konsul

Fajnie to wyglada

14.09.2013 15:04
👍
9
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Obie czesci flatOuta były wypas. Tym razem nie bedzie inaczej :)))

14.09.2013 15:13
Marcinkiewiczius
👍
10
odpowiedz
Marcinkiewiczius
193
Hautameki

Czekam z niecierpliwością :). FlatOut był grą niesamowitą, pamiętam jak fascynowałem się modelem zniszczeń.

14.09.2013 15:20
raziel88ck
11
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Niech EA patrzy i się uczy. Tak powinny wyglądać kraksy.

14.09.2013 16:22
12
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

Nigdy nie widziałem miażdżonych samochodów, ale w BeamNG wydaje się to dużo naturalniejsze. Tutaj wszystko odpada, jak szalone przy jednym uderzeniu ;/

14.09.2013 18:23
13
odpowiedz
Kyriet
62
Pretorianin

Przy silniku BeamNG nawet przy dużych uderzeniach nie odpadało tak wiele elementów, nie mówiąc już o czymś takim jak złamanie zderzaka. Można to w taki sposób porównać: Next Car Game - Zbyt sztywny samochód przy zderzeniach. BeamNG zbyt mało odpadających elementów pojazdów (jeżeli ich celem jest stworzenie realistycznego silnika zniszczeń to jest to konieczne, przy wypadkach samochodowych jest zawsze masa śmieci dookoła. Oczywiście oba studia wciąż ciężko pracują nad swoimi projektami, pozostaje trzymać kciuki, bo gry wyścigowe idą teraz w całkiem nowym kierunku.

14.09.2013 19:47
dj_sasek
14
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

BeamNG przy tym to pikuś. Tutaj przynajmniej widać, że samochód ma jednak swoją masę i nie zachowuje się jak galaretowata plastikowa masa. Uszkodzenia są wystarczające, nie zapominajmy że na torze będzie wielu przeciwników i silnik musi posiadać swoje ograniczenia. Podejrzewam że w BeamNG tego nie ujrzymy.

14.09.2013 21:15
tosiekkeisot
👍
15
odpowiedz
tosiekkeisot
93
Kapitan Hatteras

Mi tam się podoba, lepsze to niż te dziadowskie Need For Speed'y czy inne gry tego typu.
Mam nadzieje że fizyka też będzie fajna i model jazdy.

14.09.2013 21:16
16
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@Kyriet
Dodanie dodatkowych sztywnych elementów to banał. Inna kwestia żeby to miało sens.
Fizyka ciał miękkich z BeamNG to technologia na bardzo wysokim technicznie poziomie, i której w grach prawie nie ma wcale. Inna liga, inna generacja.

@dj_sasek
Wolne żarty. To co pokazuje ta gra to jest najprostszą fizyką brył sztywnych masowo używaną w grach od ponad dekady. To na PS2 śmigało. To co jest w BeamNG to algorytmicznie 1000x bardziej zaawansowane rozwiązania wykorzystywane do tej pory wyłącznie w profesjonalnych symulacjach, a ich obliczanie w czasie rzeczywistym to nadal spore wyzwanie dla komputerów. BeamNG musi więc korzystać z wielu uproszczeń by optymalizować rezultat dla silników gier, ale to i tak przepaść względem tego co oferują gry nawet wysokobudżetowe.

14.09.2013 21:31
AIDIDPl
😉
17
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

Za bardzo się to wszystko sypie...Ale fajnie wygląda...

14.09.2013 21:34
dj_sasek
18
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

@Kazioo - no nie wiem... ja jak jadę swoim samochodem po wyboistej drodze to cała karoseria nie trzęsie mi się jak galareta i każdy jej element nie lata oddzielnie a mój samochód w październiku skończy swoje 12 lat. Model zniszczeń, ok przy kolizjach wygląda to fajnie, ale brak elementów wewnątrz samochodu czyni to co najwyżej ciekawostką dla fanów destrukcji, niżeli symulacją zniszczeń. Poza tym cały czas przy kolizjach poszczególne elementy karoserii się przenikają, co nie jest wiarygodne w mojej ocenie.

24.12.2013 10:37
zSonY
19
odpowiedz
zSonY
19
Chorąży

Tak jak już ktoś wspomniał wcześniej-ludzie z EA powinni brać korepetycje od Bugbear Entertainment.
Pamiętam ten tragiczny model zniszczeń w NFS, gdy z prędkością 400 na godzinę uderzyliśmy w ścianę to samochód na przodzie pogiął się i na całej powierzchni odpadł lakier.

Wiadomość Next Car Game na filmiku prezentującym model zniszczeń