Jakie są dla was najlepsze gry tej generacji? Dla mnie od 1 do 10
1.Bioshock
2.Red Dead Redemption
3.Starcraft II
4.The Last Of Us
5.Dark Souls
6.Shogun 2
7.Wiedźmin 2
8.Far Cry 3
9.Batman:Arkham Asylum
10.Mass Effect
To tyle. Wszystkie te gry były genialne! :D
1.DayZ
2.GTA V (prawdopodobnie)
3.Wiedźmin 2
4.Skyrim
5.Mass Effect 2
1. TESV Skyrim
2. Battlefield 3
3. DayZ Mod
4. Wiedźmin 2
5. Far Cry 3
6. Wiedźmin
7. Dark Souls
8. Mass Effect
9. Fallout New Vegas
10. Saints Row The Third
11. GRID 2
12. Metro Last Light
13. Assassin's Creed III
14. Sleeping Dogs
15. Just Cause 2
Zaszalałem aż 15 pozycji:D Ale sądzę też że GTA V będzie gdzieś w pierwszej piątce ale gra jeszcze nie wyszła więc nie będę strzelał.
sleping dogs to taki crap, pograłem pół godzinki i mam dosyć. To na szit generacji zasługuje co najwyżej
tak
żadna z gier wymienionych przez was nie jest genialne dla mnie, żadnej nie dam nawet oceny 9/10. Te gry wymienione oceniam od 6 do 7+/10.
Wiem, że was to nie interesuje co napisałem, ale mnie też nie interesuje to, że kogoś to nie interesuje.
Ciężko powiedzieć, ale mniej więcej wygląda u mnie to tak :
1. BioShock
2. BioShock Infinite
3. Far Cry 3
4. Max Payne 3
5. Batman Arkham City
6. Batman Arkham Asylum
7. Assassin's Creed II
8. Assassin's Creed Brotherhood
9. Assassin's Creed
10. Portal 2/ Alan Wake
11. BioShock 2
12. Tomb Raider 2013
13. Deus Ex Human Revolution
14. Mirror's Edge
15. Dishonored
Edit. No jak inni podają więcej niż 10 to co mi szkodzi
1. Mass Effect
2. Skyrim
3. Batman Arkham Asylum
4. Dark Souls
5. The Last of Us
Więcej nie umieszczę, bo nie są tego warte. Żadne Gimbofieldy, Assassyny i cała reszta tej papki dla kupujących taśmową produkcję.
Więcej nie umieszczę, bo nie są tego warte. Żadne Gimbofieldy, Assassyny i cała reszta tej papki dla kupujących taśmową produkcję.
Wybacz ale Dark Souls, Skyrim i Mass Effect również się do tego zaliczają.
1.SKYRIM
2.Last of Us
3.MGS4
4.Uncharted2
5.Red Dead Redemption
6.GTA4
7.Demon's Souls
8.Assassins Creed 2/Batman Arkham City
9.Walking Dead
10.Bioshock/Enslaved
Ciężko się zdecydować, ale i tak jest mniej fajnych gier niż w poprzedniej generacji ;P
[14]
Mass Effecty, Dark Souls(y), Skyrim(y) Wychodzą co rok robiąc z byle pierdółki OGROMNY FICZER?
Nie.
Racja, Skyrim, Dark Souls oraz Mass Effect nie są tasiemcami. Wychodzą co 2-4 lata, ale dostajemy produkcje które są lepsze od poprzedniczek. P.S. Gimbofield, fajna nazwa :D
Jeszcze jedno pytanie: Dlaczego niektórzy bardzo hejcą Skyrima? Przecież jest to bardzo dobra gra RPG. Niektórzy mówią że gra jest za łatwa. To niech sobie wezmą poziom trudności na Expert lub Mistrz. Odechce im się marudzić :D
>>> CyberTron
Mass Effecty, Dark Souls(y), Skyrim(y) Wychodzą co rok robiąc z byle pierdółki OGROMNY FICZER?
Jak juz cos piszesz to sprawdzaj dane, bo na razie wychodzisz na ignoranta.
Skirym jest JEDNA gra. Nie bedzie Skyrim 2. Jesli nawet mowisz o cyklu The Elder Scrolls, to terminy wydan prezentuja sie nastepujaco:
2002 The Elder Scrolls III: Morrowind
2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion
2011 The Elder Scrolls V: Skyrim
Jesli dla Ciebie 5lat to 'co roku' to albo jestes slepy albo bystry jak woda w strumyku.
Dark Souls wyszedl na razie jeden. Slownie: JEDEN. Ale po tym co zaprezentowali sprawia, ze chce wiecej, bo rozgrywka jest jedną z nielicznych tak dobra.
Z Mass Effectem pelna zgoda - gra to crap...
[18] Dlaczego niektórzy bardzo hejcą Skyrima?
Skyrima hejcą głównie fanboye Wiedźmina i Gothica a tych ci u nas dostatek. Też tego marudzenia nie pojmuję, ale kij im w oko :P
1. TES: Skyrim
2. Bioshock
3. Mass Effect 2
Dalej nie chce mi się już kombinować ;)
Dark Souls wyszedl na razie jeden. Slownie: JEDEN.
A Demon's Souls to co niby...? No i już mamy zapowiedziany DS2.
Mass Effecty, Dark Souls(y), Skyrim(y) Wychodzą co rok robiąc z byle pierdółki OGROMNY FICZER?
Co za różnica jak często wychodzi kolejna część gry? Duke Nukem nie wyszedł na tym dobrze, że trzeba było tyle na niego czekać. Za to Fallout 2, wydany rok po premierze poprzednika jest świetną grą.
Skyrima hejcą głównie fanboye Wiedźmina i Gothica a tych ci u nas dostatek
Nie hejcę Skyrima - uwielbiam tą serię. Ale to nie zmienia faktu, że to tasiemiec taki sam jak Assassyny, czy Mass Effecty.
A ją jestem fanem wszystkich trzech tytułów-skyrim,gothica oraz wiedźmina.
Tuminure
Wiesz co to znaczy tasiemiec ?
Skyrim to kolejna gra w universum Elder Scrolls, w ciągu 19 lat wyszło ich pięć,
czy dla Ciebie to jest tasiemiec ? Historia nie jest połączona, nikt nie dopisuje na kolanie kolejnych wątków. Gry dzieli zazwyczaj przepaść technologiczna.
Dark Souls to samo, Demon's Souls to nie jest poprzednią częścią Dark Souls. Ogólne założenie gry jest inne, dzieje się w innym universum i prawdopodobnie nawet w nią nie grałeś skoro nie wiesz jak bardzo się różni od Dark Souls.
Co do Mass Effecta - 6 lat i trzy gry - ciężko mi to porównać do AC (8 gier) Call of Duty (10).
Racja. Choć Grand Theft Auto ma już 7 dużych części ( razem z edycjami z PSP to aż 15...) To seria wciąż ma powab, dlaczego? Ponieważ z każdą nową odsłoną pokazuje ona coś innego. A ja już nie mogę doczekać się V :D
Ja hejcę Skyrima. Za to że przez całą grę nie ma ani jednej "kurwy" (najgorsze przekleństwo - ty mlekożłopie niegrzeczny!!!11). Gra jest nierealistyczna. Strażnik który ma tylko jedną sekwencję nagraną o strzale w kolano.
Albo osiągniesz przywództwo w jakiejś gildii, np jesteś arcymagiem z tej szkoły magicznej, a wszyscy traktują cię jak śmiecia, np. byle pachołek strażnik bez powodu: "nie narób tu więcej kłopotów", "co, ukradli ci pączka?", "zmiataj stąd" itp. No kurwa to już w dziesięcioletnim gothicu 2, jak byłeś np. własnie magiem z klasztoru to każdy cię szanował, miałeś wszędzie wstęp, każdy npc się z tobą liczył itp. Gówniane bronie i zbroje, jakiś szklany miecz? Naprawdę? Dajcie normalną broń ze średniowiecza jak we wszystkich rpgach. Grafika jak na konsoli, na szczęście jest pełno modów. To chyba większość, dziękuję.
spoiler start
I tak przegrałem około 200h. :P
spoiler stop
System Shock 2 to najlepsze z czym miałem do czynienia .. :)
Ale pomyślmy o nowszych grach, tak więc :
1. Fallout New Vegas
2. The Elder Scrolls V : Skyrim
3. Deus Ex: Human Revolution
4. Bioshock: Infinite
5. Dishonored
6. Assassin's Creed 2
7. Mass Effect 3
8. Max Payne 3
9. S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci
10. Sniper Elite V2
11. Hitman: Rozgrzeszenie
12. Crysis 2
13. Batman Arkham Asylum
14. Far Cry 3
15. Syndicate
Ostatnia gierka to bardzo niedoceniany FPS ale to moje zdanie .. :)
Zasługuje żeby być chociaż na końcu tej listy.
Zaznaczam, że najstarsza gierka w tym rankingu jest z 2009 roku.
Gdybym miał oceniać np. 10-15 najlepszych gier w jakie grałem to wyglądałoby to inaczej.
Jeny nikt nie wspomni o Metal Gear Solid 4 ? Przecież ta gra była epicka zarówno pod względem rozgrywki jak i fabuły :O
Grałem w MGS4, lecz ja uważam że gra jest sporo gorsza od MGS3 oraz 2. Ale to tylko moje zdanie. Szanuje także twoje.
Właśnie ogrywam dwójkę z hd collection. już mam za sobą 3h gry i moim zdaniem jest dużo gorsza od ps2. Jest więcej skradania- to na plus- ale jest dość mało możliwości. Przede mną jeszcze trójka i peace walker
To czeka cię niesamowita historia! Ta gra jest najlepszą serią skradanek obok seri Thief!
Chce zaktualizować moją listę nowymi tytułami, będzie ich aż 15:
1.Red Dead Redemption
2.Deus Ex:Human Revolution
3.Grand Theft Auto V
4.The Last Of Us
5.Batman Arkham City
6.Far Cry 3
7.The Elder Scrolls V:Skyrim
8.Walking Dead
9.Gears Of War 3
10.Starcraft II:Wings Of Liberty
11.Bioshock
1. Deadlight
2. The Walking Dead
3. RAGE
4. Tomb Raider
5. Need for Speed Hot Pursuit 2010
6. GRID 2
7. Portal 2
8. I am Alive
9. Duke Nukem Forever
10. Resident Evil Revelations
1. Wiedźmin 1 i 2
2. Seria Mass Effect
3. Starcraft II z dodatkiem
4. Mafia II
5. GTA IV + TLAD
6. COD 2, 4MW, MW2, BO, BOII
7. Battlefield 2, 2142, BC2, 3
8. Planetside 2
9. Crysis 1 i Warhead.
10. Deus Ex.
11. Diablo III - ale to dopiero będzie po likwidacji AH i wydaniu RoS.
Gry genialne, czyli moje "TOP 5":
1. Red Dead Redemption
2. GTA V
3. Dark Souls
4. Deus Ex Human Revolution
5. TWD
Gry wybitne, bez numerków, ale nadal warto zagrać:
Lost Odyssey, Mass Effect (seria), Forza Motorsport (seria - pomijam "4" - nie grałem), The Darkness, Battlefield: Bad Company, Halo Reach, Gears of Wars (seria z naciskiem na 2 i 3, pomijam Judgment - nie grałem), Wiedźmin (seria), Skyrim, Bioshock (seria z naciskiem na pierwszą część), GTA IV, LA Noire, Batman AA & AC...
... dalej wymieniłbym jeszcze sporo gier bardzo dobrych :) Oj było w co grać, miło wspominam i z optymizmem patrzę w przyszłość :)
BioShock - Doceniam, ale pod koniec zaczął mnie nudzić.
Red Dead Redemption - Żałuję, że nie wyszedł na PC, bo mam ogromną chrapkę na ten tytuł.
StarCraft II - Zawsze wolałem WarCrafta, ale wierzę, że gra jest dobra.
The Las Of Us - Prezentuje się zachęcająco, szkoda że to ex.
Dark Souls - Szanuję, ale nie przepadam.
Shogun 2 - Nie lubię takich gier, choć tematyka jak najbardziej ciekawa.
Wiedźmin 2 - Jedynka o kilka klas lepsza, dwójka dobra, ale nic więcej.
Far Cry 3 - Świetna produkcja. Najlepsza odsłona serii.
Batman: Arkham Asylum - Kolejna wspaniała gra.
Mass Effect - Jedynka najbardziej mnie ujęła z całej sagi. Godny uwagi tytuł.
DayZ - Nie cierpię takich gier. Raz, że zombie, a dwa że multi.
GTA V - Na ten tytuł czekam jak na żaden inny. Must have.
Skyrim - Cóż, TES jak każdy inny, czyli urzekający, ale i zarazem nudny i niedopracowany.
Mass Effect 2 - Dwójka jest dla mnie sporo słabsza od jedynki. Jednakże pozycja godna uwagi.
Battlefield 3 - Nie lubię gier nastawionych na multi, a jeśli chodzi o singla to jest to beznadzieja totalna.
Wiedźmin - Genialna produkcja. Jedna z najlepszych gier.
Fallout New Vegas - Szanuję tę pozycję. Słyszałem o niej wiele dobrego.
Saints Row The Third - Świetna i odjechana na maksa produkcja.
GRID 2 - Zapowiada się gorzej niż jedynka, ale nie grałem, więc nie wiem.
Metro Last Light - Nie kręci mnie to uniwersum, ale je szanuję.
Assassin's Creed III - Obecnie przechodzę i średnio na jeża. Znam o niebo lepsze asasyny.
Sleeping Dogs - Zaskakujący tytuł. Świetna gra.
Just Cause 2 - Duże, piękne i z rozmachem, ale na dłuższą metę bardzo nudne.
Crysis 3 - Dla mnie to Halo of Duty, bo z Crysisem nie ma wiele wspólnego. Straszne popłuczyny.
Far Cry - Świetna produkcja do momentu pojawienia się mutantów. Później było już średnio.
BioShock Infinite - Interesuje mnie bardziej niż pierwowzór.
Max Payne 3 - Solidny tytuł, ale znacznie gorszy od poprzedniczek.
Batman Arkham City - Dobra pozycja, bardziej rozbudowana względem jedynki.
Assassin's Creed II - Gra niemal idealna. Zdecydowanie najlepszy asasyn.
Assassin's Creed Brotherhood - Dobra pozycja, ale pozostawiająca sporo do życzenia.
Assassin's Creed - Mimo schematyczności urzeka niesamowitym klimatem oraz funem z rozgrywki.
Portal 2 - Genialna produkcja!
Alan Wake - Jestem zainteresowany, pograłem chwilę i sprawia dobre wrażenie.
Tomb Raider - Survivalu nie ma tu za grosz, ale przyjemnie się w to gra.
Deus Ex Human Revolution - Godny prequel jedynki.
Mirror's Edge - Fenomenalna produkcja. Bardzo oryginalna.
Dishonored - W sumie dobra, przyjemna.
MGS4 - Niestety nigdy nie interesowałem się tą marką, ale ją szanuję.
Uncharted 2 - Epicka gra. Nic dodać, nic ująć.
GTA4 - Dobra, ale pozostawiająca niedosyt.
Demon's Souls - Podobnie jak u Dark Souls. Szanuję, ale nie lubię.
Walking Dead - Świetna przygodówka.
Enslaved - Dobrze się prezentuje.
Mass Effect 3 - Najsłabsza odsłona serii, odgrzewany kotlet z dwójki. Ujdzie.
S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci - Cień Czarnobyla lubię, Czyste Niebo już nie. Niemniej jednak klimat znakomity.
Sniper Elite V2 - Przyjemna gra, bardzo przyjemna.
Hitman Absolution - Znaczny krok wstecz w stosunku do poprzedników. Średnio.
Crysis 2 - Halo of Duty 2. Słabiutko, nudno i beznadziejnie. Jak Crysis to tylko jedynka.
Syndicate - W sumie niezła.
Gears of War 3 - Trzeci raz to samo, ale rozgrywka przyjemna.
Deadlight - Przyjemne
Rage - Dobra gra, ale z niewykorzystanym potencjałem.
Need for Speed Hot Pursuit - Dobra gra, ale z dziwną fizyką oraz monotonną rozgrywką.
I Am Alive - Szrot. Totalne gówienko.
Duke Nukem Forever - Niedoceniana gra. Przyjemna, klimatyczna i bardzo oryginalna, choć ma parę wad.
Resident Evil Revelations - Szrot, jak każdy nowy Resident.
Mafia II - Mimo wad i odstępstw od jedynki, jest to dobra pozycja.
GTA IV TLOAD - Świetny dodatek i bardzo klimatyczny.
COD 2 - Dobry, wojenny FPS.
COD 4 MW - Dobry i filmowy FPS.
COD MW2 - Hamburgerowa papka.
COD BO - Ciekawa fabuła, ale gameplay kiepski.
COD BOII - Tasiemiec, jak to COD.
BF2 to nie gra z tej generacji, 2142 to samo.
BF BC2 - Dobry humorystyczny singiel, multik mnie nie interesuje.
Planetside 2 - Nienawidzę MMO.
Crysis i Warhead - Bardzo dobra gra oraz równie dobry dodatek.
Diablo III - Dużo szumu o nic. Zwyczajnie dobra gierka, nic więcej, bo jedynka i dwójka dużo lepsze.
Lost Odyssey - Nie grałem.
Forza Motorsport 2, 3 - Szanuję.
The Darkness - Ciekawa.
Battlefield: Bad Company - Chciałbym zagrać.
Halo Reach - Nigdy nie lubiłem Halo.
L.A. Noire - Ciekawa pozycja.
Ufc 3 - Nie kręcą mnie takie gry.
Racja, The Walking Dead Rządzi. Nigdy tak się nie wzruszyłem przed grą komputerową.
Moim zdaniem to tak:
1.Wiedźmin (1)-według mnie to zdecydowanie najlepsza gra generacji.MEGA klimat,ciekawa fabuła,a o zmodowanej wersji już nie wspomnę(z FCR'em gra cud)
2.Assassin's Creed 2-najlepszy z serii AC.Niewątpliwie warto zagrać
3.TES V Skyrim-włącznie z paczką modów i dodatkami GENIALNY,rozbudowany RPG.
4.Far Cry 3-pod względem singla najlepszy FPS jaki powstał.
5.Dragon Age:Początek-bardzo rozbudowany,ciekawy klasyczny RPG.
6.Call of Juarez Więzy Krwi-kolejna produkcja,która pokazuje,że jednak polak tez może zrobić dobrą grę.Szczególnie fabuła i fajny klimat cechują tą grę.
7.Metro Last Light i 2033-bardzo fajne FPS'y w postapokaliptycznych klimatach.
8.TES IV Oblivion-kolejna część TES.Kolejny wspaniały RPG>Grać tylko z Oscuro's modem!
9.Tomb Raider-gdyby było więcej survivalu gra byłaby znacznie lepsza.
10.Heroes of Might and Magic V-mam do tej gry ogromny sentyment.Dzięki niej polubiłem strategie turowe.
Wiem,że temat jest o grach TEJ generacji,ale muszę wspomnieć też o paru starszych produkcjach
1.Seria Thief-KLIMAT KLIMAT I JESZCZE RAZ KLIMAT.Bardzo miła odskocznia po bezmózgich napierdalankach.Żadna gra nie pozwoliła mi tak bardzo wczuć się w grę.Misja w nawiedzonej katedrze(Thief 1),czy w Przytulisku Przedmościa(Thief 3) to ARCYDZIEŁA.
2.TES III Morrowind-bardzo innowacyjne RPG.Teraz może odstraszać mechaniką,ale niewątpliwie warto zagrać.
3.DIABLO II-wspaniały ojciec hackn'slashy.
4.Heroes of Might and Magic III
4.Baldur's Gate II-PAN klasycznych RPGów
Jeszcze z tych co mam zamiar zagrać to:
1.BioShock
2.Battlefield 3-tylko dla zabawy z multi
3.Crysis
4.Max Payne
5.Dishonored
Jestem graczem PC także nie podawałem gier na konsole,choć też jest tam parę fajnych produkcji.
raziel88ck -------->
Co do Wiedźmina zgadzam się z Tobą w 100 procentach.Jedynka była najlepszą grą w jaką miałem zaszczyt zagrać(jeszcze z FCR modem CUD),dwójka też dobra,choć nie skłamię twierdząc,że trochę się na niej zawiodłem.
Prócz tego godną wspomnienia i zagrania grą jest Dark Messiah of Might and Magic.
Wiem, że wątek stary ale jest na niego dobry moment. Stara generacja już definitywnie się skończyła więc..
Moje top 10 wygląda następująco ;
1. The Last of Us
2. Uncharted 2
3. Batman Arkham City
4. Batman Arkham Asylum
5. Heavy Rain
6. Far Cry 3
7. Assassin's Creed II
8. BioShock
9. Deus Ex HR
10. BioShock Infinite
Poza 10: Dead Space, GTA V, Portal 2