Thief - komputerowa wersja nie będzie zwykłą kalką konsolowej edycji
Miejmy nadzieję, że mówią prawdę. To jest jedna z bolączek dzisiejszego grania, bardzo często pomijana w dyskusjach - niby te gry wychodzą na PC, ale sterowanie olane, wszystko zrobione pod pada, przeciwnicy reagują z opóźnieniem itp itd.
Jak się robi już te gry multiplatformowe, to niech te edycje będą stworzone w 100% dla odpowiednich platform. Wiadomo, pad służy tylko do grania z kolegą i na kanapie, a nie optymalnej interakcji ze światem. Myszka już mi tą interakcję daje pełniejszą. Dla mnie, gracza jest to piekielnie ważne.
Aha czyli port. Dziękuję, dobranoc. Wróżę fail. Chyba, że się jakiś cud stanie.
Maskara, znów to samo, co za matoły, czy oni nie pojmują, że takie coś jak sterowanie to standard i nawet o tym nie powinni mówić?
Co peceteowcy może mają im dziękować, że się będzie dało sterować normalnie? Niech spier...
Mam nadzieję że nowy Thief w wersji na PC nie ucierpi przez obecną generację konsol jeżeli chodzi o kwestię oprawy graficznej, i że ludzie z Eidos Montreal pójdą w ślady studia Crytek które tworzyło pecetową wersję Crysis 3 zupełnie od podstaw wyłącznie z myślą o możliwościach jakie dają współczesne pecety a efekt tego zabiegu był piorunujący bo Crysis 3 w wersji na PC w porównaniu do wersji konsolowych to dwie zupełnie różne gry.
Bioshocki skonczylem na konsoli, chcialem sobie je odswiezyc na PC ale brak wsparcia prawidowej obslugi myszy odrzucilo mnie od gry...
Była już ekipa (chyba Gearbox) która zapewniała, jaką to dopieszczoną wersją będzie edycja pecetowa ich gry bo będzie obsługa k+m.
Bełkot. O co chodzi? Jaki problem chcą ukryć? Tego dowiemy się dopiero po premierze i z for internetowych od graczy.
[6]
brak wsparcia prawidowej obslugi myszy? Oba Bioshocki ukończyłem ale problemów z myszą nie pamiętam. O co biegało? Czy to coś w rodzaju zwariowanej czułości jak w Dark Souls?
PC-towa wersja gry zostanie wzbogacona o możliwość grania na monitorze a nie jak dotąd na TV. Dzięki naszym wysoce wyspecjalizowanym technikom- informatykom będziecie mogli się cieszyć grą na klawiaturze i myszce (pomimo tego, że przecież wszystkie gry piszemy na PC bo przecież na konsoli się nie da ! ).
W następnym tygodniu przedstawimy Wam super trailer z kulisów produkcji , w którym rzucimy trochę światła na nowatorski system zachowywania gry w dowolnym momencie oraz (tylko dla zamawiających grę przed premierą)- możliwość zainstalowania gry w dowolnym miejscu na dysku twardym ! WOW!
WASZ DEVELOPER
^up xD
Nie ma się co martwić deus ex nie spier*olili sterowania było jak by tylko na pc pisali :P
Też co za dziwne czasy, że ogłaszają, że sterowanie będzie poprawne to chyba logiczne, że ma być! Ale nie którzy producenci o tym zapomnieli.
Szkoda, ze na konsolach nie oglosili jeszcze, ze robia ja pod pada i ze konsolowcy beda mogli grac na telewizorach.
KMM [6]
Bioshocki skonczylem na konsoli, chcialem sobie je odswiezyc na PC ale brak wsparcia prawidowej obslugi myszy odrzucilo mnie od gry...
Że co? Coś jak "w Assassin's Creed nie da się grać na WSAD+mysz i trzeba kupić pada"?...
"Obsluga" gry myszka nie byla taka fajna jak to mam w BF3 czy Dishonored. Nie wiem jak to wam okreslic ale w BS2 myszka byla za czula, zmiejszalem ustawienia (i tak byla blisko minimalej wartosci) i ona nadal zachowywala sie jakby to byla galka konsolowa, brakowalo precyzji, w dodatku szybszy ruch myszki dawal wieksza czulosc wiec w razie szybkiego obrotu 180 stopni bylo troche wiecej ale gdy obracalem ja powoli tzn normalnie predkosc byla ok.
Cos podobnego bylo tez w ME2 na PC, trzeba byla w ini wylaczyc akceleracje
Poczekam na Oculusa i jeszcze raz odswieze BS oraz przy nowej myszce
KKM [12]
Ja nie zauważyłem niczego takiego ani w Bioshock 2 ani w Mass Effect 2. Zmień mysz. ;)