Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Garść detali na temat gry Wiedźmin 3 Dziki Gon – możliwy tryb wieloosobowy

13.03.2013 11:54
Xsardass
1
Xsardass
142
The Next Pirate King!

Wszystko brzmi spoko tylko jedna rzecz mnie strasznie bije po oczach. Te gigantyczne pustki na zrzutach ekranu. Co oni planują zrobić ? Drugiego Darggerfalla ?

13.03.2013 12:01
.:Jj:.
2
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Gdzie Ty masz pustki? Wszystko wygląda normalnie i naturalnie. Jak są duże teren to czemu wszystko miało by być nawalone koło siebie? Eliminuje to wiele elementów związanych z podróżowaniem i wygląda naturalnie.

Wyjżyj za okno a nie porównuj tego do stanu w niektórych grach, 'miast' złożonych z kilku domków, 'pustyń' wielkości parkingu przed marketem, gier w których strażnicy daja zadanie wytropienia i zabicia bandytów którzy mają obóz... minute drogi piechota od nich.

Poza tym, pomijając wszystko- radziłbym poczekać na zdjęcia i filmy z normalnej, grywalnej wersji W3...

13.03.2013 12:08
Xsardass
3
odpowiedz
Xsardass
142
The Next Pirate King!

Nie unoś się tak. Spokojnie. Realność realnością. Już nawet mogę to porównać do Skyrima. Tam patrząc na horyzont widać było różne ciekawe miejsca gdzie miało ochotę się udać. Tu jakieś ruiny, wioska, jaskinia itp. Patrząc na W3 widzę puste góry i pola. Nie twierdzę że tak będzie, po prostu opisuje co widzę.

13.03.2013 12:17
zmudix
4
odpowiedz
zmudix
157
Professor Fate

Jj, aż mi się pierwszy Gothic przypomniał. :)))

Xsardass, w końcu coś, co normalnie wygląda, a nie miasto na mieście, wioska na wiosce, a pomiędzy las szerokości stu metrów.

13.03.2013 12:17
.:Jj:.
5
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

A w którym miejscu się unoszę?

Jak pokazują pole na skraju lasu z dwoma chatkami to nie wiem skąd oczekiwania że będzie kolo chaty prężnie rozwijająca się osada.

W realnym świecie takie tereny maja 2x2km i wszystko jest w odległości rzutu beretem? Po to jest koń by podróżować, wygląda na to że to nie będzie Gothic gdzie co 200m coś było bo musiało być ze względu na rozmiar mapy.

Tam patrząc na horyzont widać było różne ciekawe miejsca gdzie miało ochotę się udać.

Ale tu nie patrzysz na horyzont ze zbocza góry tylko zbliżasz się do lasu na koniu, na płaskim terenie (więc jaki ma być widok z poziomu siodła?:). Co ma być według Ciebie pod lasem i czemu zakładasz że nie będzie ciekawych miejsc?
Tu jakieś ruiny, wioska, jaskinia itp. Patrząc na W3 widzę puste góry i pola. Nie twierdzę że tak będzie, po prostu opisuje co widzę.
Pokazali zdjęcie stepu z lasem i górą w tle. Step to nie miasto.
Pokazali zdjęcie statków na morzu. Morze to nie miasto.
Pokazali zagraconą jaskinię. Jaskinia to nie miasto.

Nie widzę powodu do narzekań, przecież to nie jest przegląd 'wszystkie typy lokacji w grze Wiedźmin 3' tylko przykładowe, prerenderowane grafiki.

Ja na tych zdjęciach nie widzę lochu więc mam zakładać że nie będzie w grze lochów i generalnie świat będzie nudny?
Narzekanie dla narzekania, zamiast skupić się na klimatycznych widokach, statkach i koniu :)

nie miasto na mieście, wioska na wiosce, a pomiędzy las szerokości stu metrów
+1 :)

13.03.2013 12:23
6
odpowiedz
komenty
69
Senator

Fajny ten pomysł ze zwalnianiem czasu po nauczeniu się słabych punktów bossa. Gra wygląda też dobrze. Oby do 2014.

13.03.2013 12:31
Punisher1
7
odpowiedz
Punisher1
64
Major

możliwy tryb wieloosobowy
A ja sie pytam po co? Nie lepiej kase wpakować w singla? Wiedźmin to erpeg, tu liczy się głównie fabuła, momenty które zapamietamy na długo i to chciałbym dostać maksymalnie dopracowane.

13.03.2013 12:32
8
odpowiedz
Boim
111
Konsul

Dobrze z tymi cywilami, wystarczy jeden Rzeźnik z Blaviken. ;)

13.03.2013 13:10
9
odpowiedz
Murabura
161
Generał

wszytko fajnie tylko zeby nie przesadzili z tymi elementami zrecznosciowymi i nie zapomnieli o tym ze RPG ma sie bronic fabula, klimatem i rozwojem postaci.

@Boim
dobra aluzja :)

13.03.2013 14:26
10
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@Punisher1
To jest projekt komercyjny i ma zapewnić jak największe zyski. Multiplayer to bardzo dobry sposób na przekonywanie pewnych grup graczy do zakupu, a czasem również kupna zamiast piracenia gry.

13.03.2013 15:54
Chriso25
11
odpowiedz
Chriso25
151
Generał

Cieszy mnie ten otwart swiat, ale mam nadzieje ze bedzie troche bardziej zblizony to swiat do pierwszych Gothicow. Czyli zeby swiat byl dosc mroczny i brutalny a nie cukierkowy jak w Oblivionie czy w Gothic 3. Podoba mi sie tez ze Wiedzmin nauczyl sie skakac i wspinac ale ciekawe czy nauczy sie tez plywac i nurkowac, wtedy byloby genialnie. Ogolnie czekam z niecierpliwoscia i niech tego nie zepsuja.

13.03.2013 17:30
12
odpowiedz
zanonimizowany687361
26
Legionista

Wolałbym coopa niż multiplayera. Osobiście chętnie zagrałbym jako Zoltan, czy Eskel, który decyduje się podróżować razem z wiedźminem ^^ Coś takiego nie musiałoby wymagać dużego nakładu pracy (nie mówię oczywiście o dodatkowych dialogach) - ot zwykła możliwość, gdzie w przypadku gry w singla druga postać siedzi w jakimś mieście.

13.03.2013 18:06
Xsardass
13
odpowiedz
Xsardass
142
The Next Pirate King!

Nie narzekam tylko wyrażam swoje obawy. Ludzie tą serie i życzę jej jak najlepiej. I nie twierdze że mam racje tylko opisuje to co widzę. O ile świat będzie na tyle olbrzymi że między tymi wielkimi widokami będzie jeszcze dużo fajnych miejsc to jest jak najbardziej za. Nie powiedziałem że mi się to nie podoba. Bardziej obawiałem się że będzie za mało konkretnych miejscówek. Wyjdzie więcej zrzutów to się przekonamy. Oby ten świat otwarty ich tylko nie przerósł.

13.03.2013 18:45
Tomeq87
14
odpowiedz
Tomeq87
30
Centurion

Ja multika widzę jako takie małe misje np:
tryb 1.
Las. Gracze zaczynają "na waleta". Muszą znaleźć broń i zbroję a po 30 sekundach wpuszczamy potworki. Cel: znaleźć jakiś artefakt (i przeżyć).
tryb 2.
Jaskinia. Zaczynamy z wyposażeniem. Każdy gra na własne konto ale do pokonania jest boss którego w pojedynkę ani rusz.
tryb 3.
Atak na obóz bandytów. Punktuje się tylko eliminację bandytów, ale współpraca nie jest nagradzana. Taka rywalizacja i wyścig o zgarnięcie jakiegoś przedmiotu.
tryb 4.
Deathmatch na broń białą (no i camperzy z kuszami:)).

13.03.2013 19:46
BOLOYOO
15
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

To pisz do CDPR i oczywiście żądaj 1% od sprzedaży :D

13.03.2013 20:16
AIDIDPl
16
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

Tryb 5.

Wyścig łódek na rzece, wygrywa ten, który ominie wszystkie przeszkody (skały, zawalone drzewa) nie wywali łódki i na końcu przeżyje upadek z wodospadu...Chociaż ten tryb byłby dobry jako tryb 0, po którym następuje tryb 1...

13.03.2013 21:41
ArtoseruS
17
odpowiedz
ArtoseruS
75
Zero Trzy

Wielki i otwarty świat, rozbudowana fabuła - na tak, uproszczenia - na nie. Jeśli twórcy pójdą w dobrym kierunku i stworzą coś porządnego, na miarę klimatu z książki, po prostu w stylu Wiedźmina, będę w siódmym niebie. Zapowiada się bardzo miło, opcja multiplayer kusi, bo pomysłów na nią jest masa i dobrze wykonane, mogą zdziałać cuda. REDzi świetnie sobie radzą i bardzo mi się podoba ich sposób działania. Czekam na gotowy produkt. :)

13.03.2013 23:24
18
odpowiedz
kamilaskamilas
50
Pretorianin

Rozumiem, że duże puste obszary to krok w stronę realności. Ale pamiętajmy, że to gra komputerowa. Co to za przyjemność przez pół godziny trzymać strzałkę w przód, żeby przejechać z jednego miasta do drugiego? Nawet jeśli miasta będą równie rozległe i będzie w nich masa rzeczy do zrobienia, to dostanie się do nich może się zakończyć totalnym znudzeniem. Już w Gothicu 3 po załatwieniu wszystkiego na pewnym obszarze, jeśli nie znalazło się kamienia teleportacyjnego do jakiegoś miasta, to trzeba było bardzo długo biec przez wyczyszczony obszar, co mnie skutecznie zniechęciło na dalszych etapach gry.

14.03.2013 08:47
19
odpowiedz
ddeo
83
Centurion

Nie wyobrażam sobie w wiedźminie schodzenia z konia co 5 sekund żeby zabić przeciwnika tak jak to było w Oblivion/Skyrim. Jeśli teren pomiędzy miastami będzie pusty wyjdzie to grze na dobre. W Elder Scrolls było to wszystko upchane, do Wiedźmina to po prostu nie pasuje. To w okolicy miasta powinniśmy wykonywać najwięcej zleceń, a nie na każdym kroku podróży bronić się przed atakującymi wilkami/potworami, lub co parę minut odwiedzać kolejne jaskinie. To nie jest gra fantasy w której plądruje się ruiny. Wolę dopracowane ciekawe miejsca, miasta i specjalne lokacje do walki niż jeśli miałoby to być porozrzucane tak jak w Elder Scrolls.

14.03.2013 16:35
A.l.e.X
20
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

CDP Red mocno podkręca piłkę :] zobaczymy co z tego wyjdzie. Ja jestem mimo wszystko dobrej myśli.

17.03.2013 23:04
21
odpowiedz
zanonimizowany685008
16
Legionista

Oby na PS3 wyszło. Mam też pewne obawy dotyczące nowego wiedźmina. Opisałem je na blogu.
http://rzemyk.blogspot.com/2013/02/wiedzmin-3-dziki-gon-wielkie-zmiany_19.html
Nie żebym się jakoś reklamował (no może trochę:)), mam nadzieję, że się mylę, co do obaw odnośnie wiedźmina.
Musi wyjść na PS3, albo mieć niskie wymagania, chociaż nie można raczej na to liczyć :(

19.03.2013 17:16
22
odpowiedz
warzoch2
27
Centurion

JEZU !!!!! Mówili już że nie wyjdzie na starsze generacje, bo nie mogliby oddać w 100 % grafiki, jesteście zacofani o ładne parę lat.

25.03.2013 10:13
23
odpowiedz
zanonimizowany685008
16
Legionista

@warzoch2 - mówili też, że rozpatrzą wypuszczenie gry na PS3. Po co się denerwować?

Wiadomość Garść detali na temat gry Wiedźmin 3 Dziki Gon – możliwy tryb wieloosobowy