Wiadomość Darmowe pobieranie pełnej wersji Grand Theft Auto czas zacząć!

08.03.2003 12:33
1
tymczasowy52540
1
Junior

gierca stara ale też nadal wypas z niej, warto wrucić czasem na stare śmieci. już niemoge sie doczekac kiedy wyjdzie darmowa wersja gta4 hehe

08.03.2003 13:51
2
odpowiedz
MiloStef
7
Legionista

ja mam originala...pamietam jaka to byla zabawa:)

08.03.2003 13:54
3
odpowiedz
Macu
125
Santiago Bernabeu

To ładnie ze strony rockstar. Gra chodź stara, jest naprawdę warta pogrania, tymbardziej jeżeli ktoś ma trochę gorszy sprzęt ;)

08.03.2003 14:06
4
odpowiedz
IceManEk
121
Generał

Przeszedlem dwa razy wiec mimo ze darmowa chyba juz sie 3 raz nie skusze:)

08.03.2003 14:14
5
odpowiedz
Boginka
71
Sybarytka

Ho, ho naprawdę miły pomysł. Panowie z Rockstar zasługują na małą owację (klap, klap, klap). Oby takich posunięć było więcej.

08.03.2003 14:21
6
odpowiedz
volvo95
46
Legend

Fajny gest z ich strony ... Inni powinni brać z Rockstar Games przykład !

08.03.2003 14:27
7
odpowiedz
hitmaniak
5
Chorąży

Cooooollll ale lepiej by było gdyby wrzucili Grand Thieft Auto 3 :))) albo nawet 4

08.03.2003 14:29
8
odpowiedz
FPP MAN
20
Pretorianin

Trochę długo będzie się ściągać to 325MB...

08.03.2003 14:34
9
odpowiedz
Todd Rusell
37
Zly z Natury

ewewewe supwerrrr juz czekam na to cacko

08.03.2003 14:34
10
odpowiedz
Sephion
64
One Winged Angel

Bardzo fajnie z ich strony, gra stara, ale czasami warto sie jeszcze pobawic :)

08.03.2003 14:48
11
odpowiedz
Todd Rusell
37
Zly z Natury

mam pytanie dlaczego za banowaliscie invincible men of courage ????? niemoze on wysylas postow ii komentarzy ??

08.03.2003 14:50
12
odpowiedz
Xenomorph
1
Chorąży

Trzeba czytac watek o moderatorach - Druss dal Mu bana za jakas strone warezowa

08.03.2003 16:19
13
odpowiedz
EXMODEL
3
Legionista

Lepiej by Panowie z Rockstara postarali się o jakieś dobre mody do GTA3, a nie wciskali jakiegoś badziewia (GTA1). W takie stare krzaki to niech sobie sami grają hehehe.

08.03.2003 16:27
14
odpowiedz
Chupacabra
120
Senator

eee, tyle megabajtow. Jak pamietam to piracka wersja zajmowala ,spakowana, kolo 60. Wiec jak ktos chce sciagac sobie prawie 300 mega filmikow i muzyki to prosze bardzo. Ja mam i tak orginala. Ale jak bym sciagal to z pirackich zrodel, z ww powodu

08.03.2003 16:28
15
odpowiedz
Kompoholik
31
Forever United !

Klasykę nazywasz starymi krzakami? Heh, to jak nazwiesz Fallouta?

08.03.2003 16:35
16
odpowiedz
eJay
147
Quaritch

Kiedys bylo to w CDA i nie bede sciagal. Ale jakby dali GTA2 to moze...

08.03.2003 16:39
17
odpowiedz
EXMODEL
3
Legionista

Kompoholik: Hmmm Fallout.... Nie grałem w tą gierkę ale o ile się nie mylę to jakiś rpg (zazwyczaj nie gram w rpg heh). Nie wiem jak Fallout się prezentuje więc go nie komentuje. Gta1 znam i dlatego opinie mam. Trochę się rymło hehehehe

08.03.2003 16:54
18
odpowiedz
yuppie
43
Generał

Już zasysam :p

08.03.2003 17:13
19
odpowiedz
Lewy Krawiec(łoś)
85
!

Ale w polskiej wersjii?

08.03.2003 17:37
20
odpowiedz
Sagi
24

Swietnie! Popykam miedzy partiami GTA3 :)

08.03.2003 17:41
21
odpowiedz
Marcio
119
Legend

jak działa na XP to ściągam :)
pamiętam jak grałem w to dniami i nocami :)

08.03.2003 17:58
22
odpowiedz
Garbizaur
122
Legend

GTA - dobra gra. Chociaż GTA 3 jest lepsze.
Może pogram.

08.03.2003 20:28
23
odpowiedz
Beren
31
Senator

hmm... szkoda tylko, ze plik jest uszkodzony... przynajmniej u mnie przy probie rozpakowania wyskakuja 3 rozne bledy... a mialo byc tak pieknie...

08.03.2003 22:17
24
odpowiedz
spoxmaster
49
główny kozak

Lewy Krawiec(łoś) --> To chyba wiadome że ANG...
Garbizaur --> LOL! GTA jest o kilka lat młodsze... więc wiadomą sprawą jest że 1 część nie równa sie z trójką (choć może fanatycy sądzą inaczej).

08.03.2003 23:07
25
odpowiedz
VeBiK
3
Konsul

o jaaaa....2 dni sciagania :(

08.03.2003 23:15
26
odpowiedz
Beren
31
Senator

Czy sciagnal to w koncu juz ktos poza mna? Dziala Wam?

08.03.2003 23:34
27
odpowiedz
zmudix
149
Professor Fate

ja mam gta z cd-a ;))) wiec po kiego mi to sciagac;))

09.03.2003 16:50
28
odpowiedz
Beren
31
Senator

Ponawiam pytanie... a moze jest jakis inny adres, gdzie maja dobra wersje? :/

09.03.2003 21:55
29
odpowiedz
Todd Rusell
37
Zly z Natury

beren---> sprubuj sciagnac se GTA1 z gry.onet.pl , tam powinno ci dzialac
a ch nieuzywaj programu ktury dzieli plik sciagany na czesci bo masz w tedy bledy "zlan nazwa pliku" name of file corrupted" . a gierka jest wypas ale ja mam ja z CDA full polska wersja tylko niewiem czemu nie mam dzwieju ??
moja karta muzyczna to AC'97 zaimplementowana z plyta glowna . moze ktos wie jak ten problem rozwiazac

10.03.2003 09:49
30
odpowiedz
Todd Rusell
37
Zly z Natury

sorry gre GTA 1 mozne rowniez sciagnac z WWW.gry.onet.pl

10.03.2003 09:53
31
odpowiedz
Todd Rusell
37
Zly z Natury

SORRY BARDZ O PRZEPRASZAM ALE TE LINKI SA NIE WLASCIWE
JA WPOSAC CHCIALEM STRONE WIRTUALNEJ POLSKI A TU JAKIS EROTYKA CO TO MA BYC COS NIE TAK JEST Z WASZYM LINKOWANIEM

10.03.2003 09:55
32
odpowiedz
ILEK
83
Człowiek z dyktafonem

hehehe...wracam z pracy i zaczynam zasysac...przejde ja sobie drugi raz:)))))))

10.03.2003 10:02
33
odpowiedz
Mr.Bungle
24
Generał

Btw...W kioskach znów pojawiło się GTA 2 za 19.90.Warto?

10.03.2003 10:27
34
odpowiedz
|eLKaeR|
104
live long and prosper

Pełna wersja Grand Theft Auto wylądowała właśnie na serwerze GRY-OnLine. Zapraszamy do pobierania!

11.03.2003 08:18
35
odpowiedz
Mr.Bungle
24
Generał

To jak z tą dwójką.Czy poza grafiką jest coś jeszcze?

11.03.2003 08:26
36
odpowiedz
tymczasowy134642
1
Junior

Gdzie można pobrać te grę ? jak sie ma szybkie łącze ? bo na zachodzie wszędzie kolejki a tu próbowałem i sie wlecze niemiłosiernie, znacie gdzieś adres szybkiego ftp ?

Wiadomość Darmowe pobieranie pełnej wersji Grand Theft Auto czas zacząć!