Kupiłem monitor w gr am.pl (tak wiem, kupować w takim sklepie sprzęt to nie najlepszy pomysł ale na wielu stricte komputerowych się już zawiodłem a gram zawsze dobrze mi służył).
No i wyjmuje monitor z pudła, stawiam na biurku i co się okazało jest krzywy. Tzn pochylony ponad pół centymenra w jedną stronę co mi zwyczajnie przeszkadza i uwiera w oczy.
Jak myślicie, czy bez problemu przyjmą reklamacje? Czytam różne opinie o tym sklepie i nasuwaj ą mi się pewne wątpwilowści czy taka "usterka" w naszym kraju będzie w ogóle poważana jako uszkodzenie. Może mieliście podobne sytuacje w innych lub tym sklepie? Bo wydaje mi się że takie uszkodzenie jest podstawą do wymiany towaru?
I tutaj też nie wiem co zrobić, czy bez gadania dać (nie minęło jeszcze 10 dni od sprzedaży) im sprzęt aby zwrócili pieniądze czy go reklamować (żeby geniusze mi go odesłali spowrotem mówiąc że wszystko jest ok jak to juz nie raz miałem w innych sklepach).
Jak to krzywy? Monitory z reguły mają regulację ustawień. Siedzisz prosto?
Znaczy - podstawka jest krzywa? Z ciekawości, jaki to monitor?
rotfl - może biurko krzywo stoi, sprawdz stawiając na nim akwarium, czasami wystarczy szklanka z wodą...
Devilyn --> Nie obwiniaj dobrego sklepu. Sam zamawiałem na gram i jest dobry, przesyłka szybka i cała. Nawet szybsza niż tutaj na Golu he he :). Nie możliwe by monitor był krzywy. Widocznie coś masz z podłogą, lub biurkiem. Poza tym, nie wiem czy przyjmą reklamacje. Jak byś czytał to przy zamówieniu powinno być napisane czerwonym drukiem bodajże (Tak u mnie było), że masz prawo otworzyć paczkę przy kurierze i jeżeli towar jest uszkodzony to napisać reklamację razem z owym kurierem. Jeżeli zrobisz to potem, to mają prawo nie przyjąć reklamacji.
A co z prawem że w ciągu bodajże 2 tygodni można zwrócić towar (kupiony poprzez internet)?
RoBerCiK29: buahahaha, sam masz krzywo pod sufitem :]
Jesli kupowales przez neta to mozesz odeslac towar w ciagu 10 dni od zakupu i zazadac zwrotu pieniedzy bez specjalnego powodu, ot sprzet nie spelnia twoich oczekiwan i tyle.
http://www.youtube.com/watch?v=7FskdpK7hhM
BTW: co to za model monitora?
Down: zamilcz, nawet nie znasz swoich praw.
hardcoholic --> Zamknij się i zobacz:
Cytując:
''Bardzo prosimy o sprawdzenie paczki w obecno¶ci kuriera, w razie jakichkolwiek niezgodno¶ci z faktur± lub uszkodzeñ towaru (m.in. nie by³ zafoliowany), nale¿y wraz z kurierem sporz±dziæ protokó³ szkody. Otrzyman± kopiê sporz±dzonego protoko³u proszê przes³aæ w formie elektronicznej na adres mailowy dok@ [ link zabroniony przez regulamin forum ] lub w formie tradycyjnej poczt± na adres:
[ link zabroniony przez regulamin forum ] sp. z o.o., ul. Dawidowska 10, Zamienie (budynek Action S.A.), 05-500 Piaseczno z dopiskiem "Reklamacja - sklep. [ link zabroniony przez regulamin forum ] ".
W przypadku braku sporz±dzonego protoko³u, reklamacje dotycz±ce braku towaru lub uszkodzeñ powsta³ych w trakcie transportu nie bêd± uznane.''
Zamawiając produkt i przy potwierdzeniu wysłania towaru mniej więcej coś takiego przysyłają. Wygrzebałem, bo mam jeszcze maila z potwierdzeniem wysłania towaru z ich sklepu i tam takie coś mam + jeszcze coś.
A więc sądzisz, że mogę sobie ekstra telewizor, lub tym podobne zamówić, użytkować na nim przez tydzień i go odesłać, bo już mi się znudził? I tak robić z każdym towarem? Nawet z grą? Przejść grę, pobawić się i odesłać, bo już mi się ''niby'' nie podoba? Jeżeli tak, to fajnie wiedzieć. Widać jak dobrze się znasz :).
Edit: Wystarczy, że znasz regulamin który ustalił sklep. Więc lepiej ty zamilcz w spokoju.
Oczywiście, masz 10dni na zwrot przy zakupach na odległość.
W przypadku gier/płyt folia musi być nienaruszona.
@RoBerCiK29 to, że sklep ma swój regulamin nie zwalnia go z przestrzegania praw konsumenta...
O właśnie. Jeżeli to monitor z pivotem, to czasami trzeba je "wyrobić". Miałem identycznie z Dellem 2209WA. W normalnej pozycji wszystko było ok, ale po ustawieniu go do pionu na początku widać było, że nie jest dobrze "wyśrodkowany". Problem z czasem stawał się coraz mniejszy, aż w końcu zupełnie zniknął.
Narmo -> akurat taki HaPek jak ten z recenzji stoi u mnie na biurku i pivot w tym modelu ma wyczuwalny opór więc o jakimkolwiek samoczynnym obrocie ekranu nie ma mowy.
kamyk_samuraj --> Ale ja nie mówię o samoczynnym obrocie :)
U mnie też opór jest wyczuwalny. Po prostu nie blokowało się dobrze po dojściu do finalnej pozycji. Może okablowanie ograniczało wszystko i "ciągnęło" monitor w drugą stronę. W każdym razie któregoś dnia problem przestał występować.
Narmo -> ale w tym modelu można kręcić ekranem na 'obkoło'. Brak jest także jakiegoś "blokowania" na standardowych (0', 90'...) pozycjach - po prostu w tej stopie to nie istnieje.
Gdy widzę, że ekran jest obrócony w którąś stronę to po prostu go obracam o 0.5', 1' czy ile tam potrzeba, by był właściwie ustawiony.
Zapytaj po prostu w sklepie, którym kupiłeś, zanim zaczniesz domagać się swoich praw, czasem uwzględniają je z góry bez procesowania się i niepotrzebnych kłótni...
kamyk_samuraj --> Skąd wiesz, że autor wątku ma właśnie ten monitor? Czytam pierwszy post już 5 raz i ciągle nie mogę znaleźć ani modelu, ani nawet marki monitora, który kupił.
Narmo -> nie wiem, jaki model monitora ma autor wątku. Nie wiem nawet, czy autor wątku posiada monitor z pivotem - niestety autorowi "zapomniałosiem" o tym napiać.
Wiem tylko, że autor mógł trafić na monitor z taką stopą (bo zapewne stopa to nie jakiś ekskluziw dla modeku HP LP2475w i stosowano ją w innych produktach).
Film z vimeo umieściłem tylko dlatego, by przypomnieć, że istnieją takie "dziwolągi" jak monitory z pivotem, w których możliwość "skrzywienia" ekranu postrzegana jest jako "dodatkowa funkcjonalność produktu".
autor zapewne "obudzi" się jutro z listą żali/sugestii i innych tego typu uwag dotyczących odpowiedzi w temacie
kamyk_samuraj --> Ja również opisałem monitor z pivotem, który zachowuje się inaczej niż ten, który posiadasz. Nie rozumiem więc, dlaczego próbujesz mi udowodnić, że się mylę, skoro obaj możemy mieć w tym wypadku rację. Nie napisałem, że w każdym monitorze z pivotem są jakieś takie problemy, nie wspomniałem też ani słowa o tym HP, bo go nigdy pewnie nawet na oczy nie widziałem:
Jeżeli to monitor z pivotem, to czasami trzeba je "wyrobić". Miałem identycznie z Dellem 2209WA.
łoł, myslałem że wątek zdechł, prosze zamieszczam fotę jak krzywy jest monitor, nie ma możliwosci regulacji jest ustawiony w "poziomie" i tyle.
Nie ma możliwości regulacji oprócz podnoszenia i zniżania ekranu...
Te czerwone kreski dorobilem dla mniej kumatych, no wybaczcie jak dopiero co zaplacilem 1900zl to chce w pelni "sprawny" produkt, jutro zadzwonie do gramu i zareklamuje. mam nadzieje ze pojdzie gładko.
Zreszta nie mam pojecia jak sam mialbym to wyprofilowac
a tu tył na dowód że nie idzie tego wyregulować (chyba że ktoś ma jakiś pomysł byleby nie "inwazyjny")
mam nadzieje że fotki wyjaśniły co poniektórym mającym mnie ze idiotę że nie chodzi o krzywe biurko ani o złą postawę ;)
problem widzę z dziadowskiej podstawce do tego monitora: zbyt wąska w stosunku do szerokości ekranu i zbyt "delikatna"; wyjścia w postawie, a co za tym idzie podstawka zintegrowana z panelem. reklamować możesz spróbować, ale moim zdaniem raczej nic nie wskórasz. bo może to być "wada konstrukcyjna" modelu i podobnie może być z "nowym" monitorem - problem z pałąkiem łączącym podstawę z panelem.
Powieś na scianie.
redan - wada konstrukcyjna, czy nie - to nie ma żadnego znaczenia. Kupował przez net ma możliwość zwrotu - bo sprzęt mu zwyczajnie nie pasuje i tyle.
Devilyn - Ja generalnie widząc jak skontruowana jest podstawka odpuściłbym sobie ten model. Bo takiej kichy jeszcze nie widziałem szczerze mówiąc. Jak upierasz się na ten model - dzwoń do nich i żądaj wymiany. Jak będą się pluć - mów, że sprzęt kupowałeś online i korzystasz ze swoich praw do wymiany/zwrotu w ciągu 10 dni. Może będą w stanie przed wysyłką otworzyć pudełko i sprawdzić czy inny monitor z tej serii stoi prosto.