Gra Alien Swarm | PC

19.07.2010 18:14
1
Ganjalf00
20
Legionista

Czekam na tą gierę, może być niemała zabawa ;]

19.07.2010 19:24
2
odpowiedz
raziel88ck
103
Reaver is the Key!

Wlasnie dodalem ja do listy moich zyczen.

19.07.2010 22:49
3
odpowiedz
Ennui
6
Legionista

Ściągam

19.07.2010 23:01
4
odpowiedz
iMMs
24
Pretorianin

coś bardzo wolno sciaga predkość 120 kb/s a mam 4 mb:(

20.07.2010 01:22
5
odpowiedz
Zagiel83
36
Chorąży

Pograłem już 2 godziny i jak na darmową produkcję gra jest bardzo dobra, szkoda tylko że strasznie krótka (1 kampania z 7 mapkami) oraz bardzo łatwa (grałem na hardzie i nie mieliśmy żadnych większych problemów z zaliczaniem poziomów).

20.07.2010 12:02
6
odpowiedz
Mierzu
28
Chorąży

czy zeby zagrac w te gre musze miec jakas gre ze steama??

20.07.2010 12:15
7
odpowiedz
Pawlo94
87
Illusive Man

Też sciągam, ale l4d też jest krótkie, ale ile radochy nawet przy przechodzeniu tych samych map

20.07.2010 12:40
8
odpowiedz
Ganjalf00
20
Legionista

Poza tym gra ma narzędzia moderskie, więc ton map można się spodziewać w niedługim czasie ;]

20.07.2010 12:42
9
odpowiedz
kubazek
1
Konsul

ej pujdzie mi ta gra ??

P4 2.8ghz

geforce 5500 fx

1gb ram uruchomie gre na low z 20-15fps ??

20.07.2010 13:02
10
odpowiedz
Selman
99
mana mana

kubazek możesz spróbować.. ale szczerze to będzie ciężko grać komfortowo

20.07.2010 13:20
11
odpowiedz
dolek_17
65
pawian_akrobata

gra ktoś bo kurna ciezko tam sie wbić do gry

20.07.2010 13:24
12
odpowiedz
dolek_17
65
pawian_akrobata

GG 8865543... pisać jak bedzie chciał ktoś grać

20.07.2010 15:49
13
odpowiedz
farmerrro
13
Chorąży

jak ktoś chce grać to niech szuka mnie na steamie nick farmer albo gg 11160097

20.07.2010 15:57
14
odpowiedz
Johy
77
MastaBlant

Właśnie uruchomiłem i pograłem i już wiem, że długie godziny spędzę z tą grą. Co mogę powiedzieć po pierwszych wrażeniach? Jeżeli ktoś się jara np. L4D tu też będzie się dobrze bawił. Kooperacja jest bardzo ważna. Przeciwników jest cała masa, więc jest fajna zielona rzeźnia. :) Graficznie jest bardzo dobrze, ta gra to następny dowód na to, że papa Source jest cały czas jary tym bardziej, że mrok i kamera izometryczna mu tutaj sprzyja. :) Myślę, że gra mogła zostać swobodnie wydana za jakieś grosze, i że możemy dziękować VALVe za ich hojność. :) Wieczorkiem na pewno sobie więcej popykam wiec gdyby ktoś był chętny to można mnie na Steamie znaleźć pod ksywka: Tytanowy Janusz :):)

Pozdrawiam i Polecam tym bardziej, że za friko :)

20.07.2010 17:26
15
odpowiedz
lIV_69
20
Pretorianin

Prześwietna gierka i to całkowicie za darmo !! ps.właśnie odblokowałem czapke do tf2 :D

20.07.2010 19:17
16
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

potrzeba steama zeby grac z kims przez neta ?

20.07.2010 19:52
17
odpowiedz
GumiS91 PL
58
Centurion

Wystarczy Że Masz STEAM i Jesteś Zalogowany Nie Musisz Mieć Zadnej Gry Żeby w Tą Pograć Wystarczy Sie Zarejestrować i Mieć Steam i Ściągnąć Gre i Można Grać....

20.07.2010 20:45
18
odpowiedz
ProTyp
74
work work

Gra jest super! :)
Mam 20 lvl, gra się naprawdę świetnie! Dosyć trudna na Hardzie i wyżej ;).
Naprawdę... ta gra nie ma wad i błędów ;).

20.07.2010 23:11
19
odpowiedz
Ganjalf00
20
Legionista

Haha, boska gra ;d
Dużo zabawy i warto bić levele. Tylko szkoda, że tak szybko lecą do góry. Kampania dość krótka, czekamy na modderów. Dobry poziom trudności (gdy pojawiają się headcraby, to się zaczynają podchody z miotaczem ;d). Grafika ładna, jak to silnik Source. Jednak miejscami potrafią klatki nieźle spaść. Jak się znajdzie zgraną i miłą ekipę, to jest naprawdę przednia zabawa ;]

20.07.2010 23:39
20
odpowiedz
Franekbalboa
17
Legionista

"ta gra nie ma wad i błędów ;)" ooo kolego z tym sie nie zgodze trafilem na buga w ktorym ten wielki pajak mnie wyrzucil w gore i zablokowalem sie w scianie,ale to byl tylko pojedynczy bug i udalo mi sie jakos wydostac ale ogolem gra jest boska tylko szkoda ze tylko jedna kampania chociaz dluga wiec czekam czekam na mapki modderow ;p

20.07.2010 23:56
21
odpowiedz
Sanchin
164
Orchid Samurai

Grając teraz mieliśmy buga wrednego - misja, w której potrzebny jest co najmniej jeden miotacz ogna. Ja miałem miotacz, zginąłem, a on wypadł poza kraty, przez które nie da się przejść. Gra się nie skończyła, bo twierdziła, że nadal można go podnieść, jednak nikt z ekipy nie miał jak

21.07.2010 00:48
22
odpowiedz
Patrol_
26
Chorąży

Gra fajna, ale za krótka. 3h i po grze. Chyba, że ktoś lubi grać te same mapy 3 razy aż wbije 25+ lvl...

21.07.2010 06:21
23
odpowiedz
HumanGhost
94
Senator

Nawet fajna gierka. Ot taki odstresowywacz po nudnym dniu w robocie. Fajny pomysł, ciekawe wykonanie.

21.07.2010 11:23
24
odpowiedz
jetix200
59
Człowiek

gra znakomita. na razie jest tylko 1 kampania ale na pewno niedlugo bedzie ich o wiele wiecej.

21.07.2010 14:35
25
odpowiedz
ProTyp
74
work work

[21] Mieliśmy podobnie ;). Ktoś zmienił przez przypadek miotacz ognia na inna broń, i miotacz wypadł za ściane :D.

btw. Po nabiciu 27 lvl można zrobić prestiż :). Lvl się kasuje, i dostaję się taką gwiazdkę obok Lvlu.

Coś jak w MW2

21.07.2010 14:55
26
odpowiedz
7ymek
55
Konsul

też macie ten błąd z wirującym monitorem co jakiś czas?

21.07.2010 18:19
27
odpowiedz
Kk@miL
31
Centurion

7mek

Tak zdarzyło mi się to dzisiaj i zginąłem :D

Co do gierki to wypas, jedynie do czego można się przyczepić to do serwerów...

21.07.2010 18:28
28
odpowiedz
Toshi_
114
Got sarcasm?

Ja tylko czekam, aż ktoś utalentowany (i z "odrobiną" wolnego czasu) weźmie się za SDK i zrobi kampanię wzorowaną na Space Hulk: Space Marines, tyranidzi, ciemne i ciasne wnętrza kosmicznych wraków, boltery, flamery, power fisty itd - miodzio ;D

21.07.2010 18:30
29
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Toshi_
Osz ty kurde, jesteś geniuszem :D

A gra, wymiata. Naprawdę świetna, i byłbym skory zapłacić za nią jak za jakąś "indie" na Steam, ale że darmo, to jeszcze lepiej.

21.07.2010 23:48
30
odpowiedz
Neonit
20
Chorąży

hehehe, gra jest swietna, a to ze jest darmowa tylko dodaje punkty xD
polecam :D

22.07.2010 09:17
31
odpowiedz
MrAks
61
Pretorianin

A mi sie ta gra wyłącza zaraz po załadowaniu mapy, a mam minimalne wymagania spełnione .

22.07.2010 09:56
32
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

czy wam też aktualizacja stemowa zje*ała grę?

22.07.2010 12:14
33
odpowiedz
DSLMarv
33
Centurion

Kurcze wczoraj wieczorem grałem normalnie, a dzisiaj jak uruchamiam gre przez STEAM ,to wchodzi do menu gry i mam do wyboru tylko dwie opcje : No Steam i Quit :/ Ma ktoś taki problem??

22.07.2010 13:04
34
odpowiedz
tromec
49
Weteran

Powstaje polska wersja. Już niedługo można spodziewać się bety. Zapraszam na www.alienswarmpl.xup.pl

22.07.2010 21:31
35
odpowiedz
29
2
Junior

Dla wyjaśnienia obraz wiruje gdy ktoś ma lagi i obrywa, wszyscy członkowie oddziału to odczuwają, więc jak ktoś ma lagi to radze zainstalować cFosSpeed obniża ping :P

23.07.2010 14:54
36
odpowiedz
oskar6454
66
Konsul

będzie chodzić na p4 3ghz ge-force 8600 1,5 gb ram i win XP

23.07.2010 17:47
37
odpowiedz
Priono
22
Centurion

bedzie, na nizszych detalach pojdzie.
Gra jest przyjemna, fajnie sie gra. Jest duzo polaków i czasami mozna posmiac jak jeden drugiego jedzie przez mikrofon :D

23.07.2010 18:32
38
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

ok znowu w grze :D. ktoś gdzieś pisał, że powstały nowe mapki i tryby (DM), ktoś wie gdzie to można ogarnąć?

23.07.2010 18:47
39
odpowiedz
7ymek
55
Konsul

[35]: gówno prawda. trzeba wpisać w konsoli "asw_camera_shake 0" i problem załatwiony
a gra jednak średnia...nie dorasta do pięt Alien Shooter: Vengeance

23.07.2010 19:30
40
odpowiedz
malfix
75
NooB

ta gra to pomyłka cały dzien są lagi nei da sie grać

23.07.2010 22:37
41
odpowiedz
Interior666
74
Generał

up--> Twój internet to pomyłka, ja grałem prawie cały dzień i 0 lagów.

24.07.2010 01:56
42
odpowiedz
DeNNisS
1
Junior

ta mam to samo gralem przez 7h i 0 lagow tylko na 3 poziomie przy wlanczaniu panelu ale to chyba kazdy ma wtedy laga...

24.07.2010 19:57
43
odpowiedz
drasik
27
Centurion

mam same problemy z tą grą!! albo wywala mnie przy wejściu do lobby po załadowaniu się, albo na 7 poziomie. wogóle nie moge grać. zacina mi się nawet w lobby! czekam na patcha z niecierpliwością. myślę, że to przez mojego ATI Radeona. dużo osób ma problemy z kartami ATI w tej grze

24.07.2010 22:34
44
odpowiedz
stefm007
49
Konsul

macie tu zapowiedź nowej kampanii: http://www.youtube.com/watch?v=Qp3AzG1Kkmg może być ciekawie

27.07.2010 14:27
45
odpowiedz
Karas194
7
Junior

Gre Polecam jest naprawdę bardzo dobra. Jest za darmo co się bardzo rzadko zdarza, grafika jest na bardzo dobrym poziomie jeśli ktoś pisze ze grafika jest słaba to pewnie posiada jeszcze jakiś p3 albo p4 albo jakieś 2 rdzeniowce starszej daty gra ma wymagania ale na max detalach i rozdzielczości HD gra wygląda po prostu super ! gra się bardzo przyjemnie jedyny minus to to że czasem ciężko się połączyć z serwerem ale widać ze firma nad tym pracuje bo z dania na dzień jest lepiej i codziennie są poprawki do gry więc widać że na pewno nie olewają slow graczy a jeżeli komuś wywala ciągle podczas łączenia z serwerem niech sam sobie założy grę i tyle !

Pozdrawiam

27.07.2010 18:25
46
odpowiedz
aga69
37
Trust me Iam an engineer

Zapraszam na stronę alien-swarm.pl
Pierwsza największa Polska strona fanowska.

31.07.2010 12:39
47
odpowiedz
KuboL|Bambol
72
Herbaciarz

Witam. Wam też spadają fps'y?
Na pc z sygnaturki czasmi w czasie jatki spadają do 25 fps.. Roz. 1280x1024 detale wysokie bez AA i Anizotropowe x2. Coś jest nie tak czy to norma ? :P

03.08.2010 09:38
48
odpowiedz
D3BA
33
Chorąży

Właśnie wczoraj pozwoliłem sobie ściągnąć Alien Swarm i jestem bardzo zadowolony z tej produkcji :). Gra ma fajną grafikę, a rozgrywka daje samą przyjemność, tylko szkoda, że jak się zginie to nie można zaraz się z respawnować :P. Dźwięk w grze bardzo dobry, wszystko jest odwzorowane dobrze. Serwerów jest bardzo dużo, czyli jest w czym wybierać :D. Moja ocena 9/10

10.08.2010 14:11
49
odpowiedz
Eklips
21
Centurion

super gierka polecam a zwłaszcza darmowa

02.09.2010 18:32
50
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

D3BA@ jaki sens miała by ta gra, jakby były respawny?

02.09.2010 20:03
51
odpowiedz
M4trix14
1
Junior

kilka dni temu powstała nowa stronka zapraszam na http://www.alien-swarm.aq.pl

11.11.2010 12:24
52
odpowiedz
kopelek
6
Legionista

Mam problem z tą grą, jak włączam tryb offline to normalnie się ładuje, a jak się już załaduje to pisze na czarny tle takie coś "Node Graph out of date. Rebuilding..." później jak jest to menu postaci to się to się zacina. Proszę o pomoc.

24.01.2011 19:35
53
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

Ach ogólnie boska gra, teraz już nie gram ale grałem swego czasu, jak była premiera a potem patch, dzięki temu mam wszystkie osiągnięcia, no i oczywiście maksymalny prestiż, czyli 6, więc ogólnie jestem pro, sama gierka też niczego sobie. Mam nadzieję, że wyjdzie patch, który doda nowe mapy, no i oczywiście nowe achievementy.

Najlepiej gra się z przyjaciółmi, pamiętam jak się robiło te speed runy i przechodzenie mapy na brutalu, bosko...

24.01.2011 19:37
54
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

A co najlepsze, gra jest całkowicie za darmo, wystarczy mieć steama, ach ten Valve, lubi zaskakiwać...

04.02.2011 15:51
55
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

No dobra, może zagram sobie z kolegami, tak rekreacyjnie...

14.02.2011 14:24
56
odpowiedz
Peter_xD
21
Chorąży

Najlepsza darmowa gra w jaką kiedykolwiek w ŻYCIU grałem!!!!! ale można było się tego spodziewać przecież to VALVE ją zrobiło - mój ulubiony deweloper gier <3

20.02.2011 08:08
57
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

No gra jest super, ostatnio zebrałem znajomych i trochę sobie pograłem, naprawdę przyjemnie się gra. W sumie trochę głupio, że mam wrażenie, że grę już trochę opuszczono, raz coś takiego stworzyli ale teraz zaczynam wątpić, czy kiedykolwiek dodadzą nowe mapy i czy będzie jeszcze jakiś update. Mam nadzieję, że tak, wszystko przyjdzie z czasem...

20.02.2011 09:53
58
odpowiedz
SlyCooper
56
Kurszok

Ja gram od roku i gra jest bardzo fajna. Ale dziś trudno w niej o dobrego gracza.

20.02.2011 16:33
59
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

Ja jestem dobry, w sumie to jestem mistrzem...

Tak w ogóle to nie dawno odkryłem, że jest nawet Polskie forum o Alien Swarm.
------------>
http://www.alien-swarm.pl/forum/index.php

Szkoda tylko, że nikt tam nie zagląda i forum śpi, no prawie zero aktywności, administrator też w ogóle już tam nie zagląda, jakiś gościu zaspamował forum i nikt tego nie usunie...

10.03.2011 22:15
60
odpowiedz
dolek_17
65
pawian_akrobata

to dawaj qqqqqq zagramy razem

11.03.2011 18:01
61
odpowiedz
dolek_17
65
pawian_akrobata

test ze znajomości gry alien swarm http://www.megatest.pl/test,12072,Alien-Swarm

16.04.2011 22:56
62
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

Bardzo fajny test, nie chcę się chwalić ale zdałem, no ba i to na maksa...

28.06.2011 19:37
63
odpowiedz
Dobek27
7
Junior

Zna ktoś jakąś podobna grę to tej chodzi mi o widok z góry i w miarę nową ?

22.07.2011 01:00
64
odpowiedz
dolek_17
65
pawian_akrobata

Boże drogi jak mi brakuje tej gry... cholerny blueconnect, cholerna wieś :(

17.08.2011 21:30
65
odpowiedz
Avipunk
22
Chorąży

Super gra. Wciąga (pod warunkiem, że ma się dodatkowe mapy, bo oficjalna kampania jest krótka). Polecam! 9/10

19.10.2011 12:37
66
odpowiedz
Feess
39
VILLAGE IDIOT

Multi do tej gry jest totalnie dead... Wg statystyk Steama, średnio w tej grze jest 300 graczy. Dziwię się trochę temu, bo przecież to jest darmowe..

11.02.2012 20:49
67
odpowiedz
username
28
Chorąży

Skąd można ściągnąć ?

04.10.2012 12:20
68
odpowiedz
Michiq
80
Pretorianin

@username
Ze steama.
@Alien Swarm
Jak ktoś wcześniej wspomniał, multi jest trochę martwe, ale da się grać i spokojnie zdobywać kolejne osiągnięcia. Najgorzej denerwują mnie długie połączenia z serwerem i głupota niektórych graczy, ale to drugie, to akurat nie wina twórców.

05.05.2013 20:05
69
odpowiedz
ziom00312
8
Legionista

ja dodałem mapy(użytkowników):killzone, survivalarena, cosmicmayhem.Link:http.alienswarm.gamebanana.com

05.05.2013 20:06
70
odpowiedz
ziom00312
8
Legionista

To znaczy alienswarm.gamebanana.com

Gra Alien Swarm | PC